dit was toch een driekwartier geleden al?quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice is boos, ze is 'achter' geweest en zeiden dat dit de regels zijn
Mirthe vertelt het net weer tegen Marciano en Babettequote:Op donderdag 11 mei 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dit was toch een driekwartier geleden al?
Misschien was achter nog even druk of dichtquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dit was toch een driekwartier geleden al?
ik zie babette met marcio buiten zitten en zowie die erbij staatquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe vertelt weer het hele verhaal tegen Babette......
eigenlijk is dat typisch, wanneer iemand een verhaal vertelt het iedere keer iets anders en iets uitgebreider wordt...
weer 'maar' 75 euro, als het nou 250 was geweest...
Mirthe wilde ook naar 'achter', maar Eunice was al geweest...
mooi zo (ik was het ff vergeten)quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie stond op groen voor de föhn, daarom knip Wendy Jappie wel
maar 75 euro , tja myrthe kan je wel wat eten voor kopenquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
eigenlijk is dat typisch, wanneer iemand een verhaal vertelt het iedere keer iets anders en iets uitgebreider wordt...
Ze zijn nu in kamer 4quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie babette met marcio buiten zitten en zowie die erbij staat
quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:47 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë wil droog baking soda in de broodrooster gooien (ze heeft er net in zitten poeren met een stalen dingetje) en dan in laten trekken.
Janet zegt dat dit kan
Ze is nu weer naar buiten gelopen.... ik hoop echt dat ze de baking soda ergens anders voor nodig had.....quote:
Maar 250, als het nou 1000 was geweest….quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
Erik to the rescue.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:50 schreef Monique___ het volgende:
erik de amateur reparateur wordt erbij geroepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |