Mart Smeets en Youp van t hek worden er elke kerst rijk mee.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
oude verhaaltjes gebundeld
slim, maar wel erg makkelijk
@Wereldgozerquote:Op maandag 5 juni 2023 21:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Bij een wandelaar heb ik toch andere gedachtes.
Dat heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:03 schreef StephanL het volgende:
10 minuten voor tijd denk, net als Vandaag Inside
denk van wel, tis ook maar een maandje ouwe reusquote:Op maandag 5 juni 2023 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Tot nu toe is het wel vermakelijk, al is het de vraag of je dit 5 dagen per week interessant kunt houden.
Heerlijke ongestructureerde TV.quote:
Is VI over een maand al terug?quote:Op maandag 5 juni 2023 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
denk van wel, tis ook maar een maandje ouwe reus
Doen ze altijd als iets nieuw is. Eerst lang uitstellen. Daarna na een week komt de reclame eerder. Typisch Sjon.quote:
Ik denk dat hij als grap refereerde naar hoe Marcel en Gijs zelf over het SBS-publiek praten in hun podcast. Maar dat weet het gros van de TV kijker natuurlijk nietquote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef Raw85 het volgende:
De verspreking van die babbelende bal gehakt over het SBS-publiek
Ik heb niks waarmee dat kan, anders had ik dat wel overwogen ja.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Als je het opneemt kan je de reclame doorspoelen
Maar je weet wel dat je post in een topic over een TV-programma en niet over een podcast?quote:Op maandag 5 juni 2023 23:01 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb niks waarmee dat kan, anders had ik dat wel overwogen ja.
Van VI luister ik de volgende dag altijd de podcast, dat vind ik beter werken dan tv kijken. Hoop dat hiervan ook een opname online komt![]()
Jawel, maar als de show op podcast komt zal ik liever die luisteren en dan stiekem hier meeposten alsof ik voor de pit heb gezetenquote:Op maandag 5 juni 2023 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat je post in een topic over een TV-programma en niet over een podcast?
Juist heel matig. Ze hadden gerekend op 800.000+ aangezien het nieuw is en mensen benieuwd. Denk dat t uiteindelijk op 350.000 gaat eindigen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:47 schreef Mike het volgende:
Goede kijkcijfers voor de eerste aflevering. Ik vraag me wel af of ze het gaan redden met 1 tafelgast per avond. Voor vanavond heeft Britt Dekker al afgezegd dus het wordt misschien weer Jan Slagter.
Ik weet niet wie 'ze' zijn, maar SBS heeft aangegeven tevreden te zijn als het boven de 400.000 is. Ik vind 611.000 echt veel voor een programma dat duidelijk niet voor iedereen is, op een warme dag, tegenover Kopen zonder kijken en Bed & Breakfast.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Juist heel matig. Ze hadden gerekend op 800.000+ aangezien het nieuw is en mensen benieuwd. Denk dat t uiteindelijk op 350.000 gaat eindigen.
Mooi, dan is het dus een goed programma.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:41 schreef RipCity het volgende:
Angela de jong is totaal geen fan:
Het reclameblok kon me voor het eerst niet lang genoeg duren, maar was zo voorbij bij Marcel & Gijs
https://www.ad.nl/show/he(...)el-en-gijs~a3643c5b/
Had meer verwacht juist vanwege eerste aflevering.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:47 schreef Mike het volgende:
Goede kijkcijfers voor de eerste aflevering. Ik vraag me wel af of ze het gaan redden met 1 tafelgast per avond. Voor vanavond heeft Britt Dekker al afgezegd dus het wordt misschien weer Jan Slagter.
Voor SBS-begrippen is het veel. De afgelopen week hadden op die zender alleen VI, Massa is kassa, Mr Frank Visser, Meilandjes en Hart van Nederland meer kijkers dan 611.000.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Had meer verwacht juist vanwege eerste aflevering.
Angelaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:41 schreef RipCity het volgende:
Angela de jong is totaal geen fan:
Het reclameblok kon me voor het eerst niet lang genoeg duren, maar was zo voorbij bij Marcel & Gijs
https://www.ad.nl/show/he(...)el-en-gijs~a3643c5b/
De gruwel.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef Ronald het volgende:
[..]
Is VI over een maand al terug?
-edit: Helene Hendriks krijgt een show lees ik net
na het luisteren van hun podcast vandaag ben ik wel gerustgesteld! Ze nemen de kritiek ter harte en ze klinken realistisch wat betreft hun eigen optreden gisteravond !quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik weet niet wie 'ze' zijn, maar SBS heeft aangegeven tevreden te zijn als het boven de 400.000 is. Ik vind 611.000 echt veel voor een programma dat duidelijk niet voor iedereen is, op een warme dag, tegenover Kopen zonder kijken en Bed & Breakfast.
Vanavond is het spannend voor ze, maar ik ga er vanuit dat het wel een stukje naar beneden gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |