Dat is inderdaad al jaren het format van hun programma. Dat heette Media Inside.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:35 schreef Ronald het volgende:
Best aardig begin zo, beetje geneuzel over tv en media.
We gaan je missen maat.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:36 schreef Mansjester het volgende:
Na 1 minuut gestopt met kijken na de "haha we hebben hier weinig zin in waar zijn we aan begonnen" act
Maar (nog) met minder humor.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:37 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon de podcast op tv met een extra gast
Je hebt het een eerlijke kans gegeven!quote:Op maandag 5 juni 2023 21:36 schreef Mansjester het volgende:
Na 1 minuut gestopt met kijken na de "haha we hebben hier weinig zin in waar zijn we aan begonnen" act
Klopt, kijk ik ook regelmatig, al hebben ze daar iets te vaak tafelgasten die niet boeiend zijn.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad al jaren het format van hun programma. Dat heette Media Inside.
Nog wel ja. Marcel vind ik in die podcast ijzersterk. Gaat altijd helemaal los. Op tv wat meer ingehouden.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 21:39 schreef ISVV het volgende:
Ik luister tijdens het gamen, maar wat heeft die Gijs een irritant (verwijfd) stemgeluid zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |