Staatsidioten die geen leven hebben, dat je je hier door laat misbruiken als programma en als schapen daar ook nog gehoor aan gaat geven. Maar echt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Mensen die daadwerkelijk naar de Febo gaan mailen met klachten
Mijn partijquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Jeff zit te geinen met Wendy: Ik kan geen mens noemen, het zijn allemaal ratten.
Ow jee, de partij voor de dieren zal nu ook wel mailen.
Doen ze hier toch ook?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Mensen die daadwerkelijk naar de Febo gaan mailen met klachten
iedereen heeft dit praatje gehadquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:41 schreef woxxel het volgende:
Volgens mij geen sectie. Maar vanuit achter . Dat jeff niet mag schelden.
Want als hij erover praat is er streamlock
Dat ze allemaal niet mogen schelden maar Bern deed dat al nooit. Dan is het makkelijk. Jeff moet ineens op zijn woorden gaan letten....niet zo makkelijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:41 schreef woxxel het volgende:
Kunnen wij ook wel met zijn allen gaan mailen, het is daar geen bejaardensoos, weg kaarten, weg biljart etc.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staatsidioten die geen leven hebben, dat je je hier door laat misbruiken als programma en als schapen daar ook nog gehoor aan gaat geven. Maar echt.
Niemand mag meer scheldwoorden gebruiken, ook Moira niet meer, Sas en consorten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:41 schreef woxxel het volgende:
Moiraima zegt ook conjo als elk vijfde woord.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze allemaal niet mogen schelden maar Bern deed dat al nooit. Dan is het makkelijk. Jeff moet ineens op zijn woorden gaan letten....niet zo makkelijk
Er zijn er nogal wat die vielen over het joden grapje van Bernquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze allemaal niet mogen schelden maar Bern deed dat al nooit. Dan is het makkelijk. Jeff moet ineens op zijn woorden gaan letten....niet zo makkelijk
Nee , ik snap dat ook echt nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie jou niet zo snel mailen om zoiets
Totaaaaal onvergelijkbaar uiteraard.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kunnen wij ook wel met zijn allen gaan mailen, het is daar geen bejaardensoos, weg kaarten, weg biljart etc.
Misschien staat conjo ook op de lijst? Aap staat er ook op.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Moiraima zegt ook conjo als elk vijfde woord.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:29 schreef Flow3r het volgende:
Jasper en Wendy ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat heeft de `RLS een beetje kapot gemaakt helaasquote:
anders gaan mensen daar weer over mailenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:45 schreef Kakadylo het volgende:
Heb je een leuke stream met Jeff en Wendy komt er weer eens streamswitch naar allemaal inhoudsloze figuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |