Mag toch hopen dat die onzin niet doorgaat.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:04 schreef engine het volgende:
Morrie Erik en JW overhalen voor haar pruik.
Nou dan geen geel mss (kan wel, kan niet), maar wel 10k van de pot.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
noujah dat vul ik zelf in. neem aan dat ze het daar over hebben qua 10.000 euro
Dat zeggen Morrie en Rupie welquote:
En lukte het stangen?quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zeggen Morrie en Rupie wel
Maar ze zaten Erik ook een beetje voor de gek te houden met het "aap" want hij zei het over zichzelf.
Nee hij trapte er niet inquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En lukte het stangen?
Zou wel grappig zijn dan.
Ik zit bij Sas zei ligt nu uit waarom ze wel dit kan en werken nog niet
Jammer wel, was wel een leuke grap als het luktequote:Op woensdag 10 mei 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hij trapte er niet inmaar de manier waarop Moraima het zei moest ik om lachen.
Nee, heel vreemd.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:21 schreef humpty het volgende:
Als je haar zo hoort zou je niet denken dat ze een bloedhekel aan Jeff heeft
Ik denk dat het meer iets zegt over hoe nep ze is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, heel vreemd.
Ga bijna denken dat het echt om spel en tv maken is dan.
Maar goed dat is gissen.
Voor mij komt ze nu "echt" over.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer iets zegt over hoe nep ze is.
Mensen vergeten dat hun ook nog met elkaar moeten samenleven. Een leuk gesprek hebben moet gewoon kunnen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor mij komt ze nu "echt" over.
Ze denkt niet na, ze praat volgens mij gewoon zo omdat ze nu zichzelf is.
Ook haar bewegingen zijn anders.
Tijdens het managerschap van Jeff zaten ze vaker zo te kletsen op kantoor.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor mij komt ze nu "echt" over.
Ze denkt niet na, ze praat volgens mij gewoon zo omdat ze nu zichzelf is.
Ook haar bewegingen zijn anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |