abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209434669
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 19:07 schreef BE het volgende:

Aan podcast app toegevoegd!
Ik hoop dat je er net zoveel aan hebt als ik :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 11 juni 2023 @ 10:57:46 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209473989
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 19:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik hoop dat je er net zoveel aan hebt als ik :Y
Echt een fijne podcast idd!
Heb vanmorgen de eerste drie eps geluisterd tijdens het lopen. :Y Lijkt heel erg op het GLI programma: 'ik wil de persoon zijn die...' maar dat zijn ook denk ik wel de juiste vragen herhalingherhalingherhaling is wat helpt. :Y

Maar @($&*(# wat was het al warm! Volgende keer nog maar ietsje eerder weg! :o
Nu kan ik de rest van de dag gebruiken om van mijn worstevingertjes af te komen:

Na 8km stevig doorwandelen krijg ik dus dit. Ik kan amper een vuist maken. :D
pi_209478050
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:57 schreef BE het volgende:

[..]
Echt een fijne podcast idd!
Heb vanmorgen de eerste drie eps geluisterd tijdens het lopen. :Y Lijkt heel erg op het GLI programma: 'ik wil de persoon zijn die...' maar dat zijn ook denk ik wel de juiste vragen herhalingherhalingherhaling is wat helpt. :Y

Maar @($&*(# wat was het al warm! Volgende keer nog maar ietsje eerder weg! :o
Nu kan ik de rest van de dag gebruiken om van mijn worstevingertjes af te komen:

[ afbeelding ]

Na 8km stevig doorwandelen krijg ik dus dit. Ik kan amper een vuist maken. :D
Hij is wat giechelig, wat wel grappig is. Zij praat een beetje alsof ze het tegen kinderen heeft en komt net iets te perfect over. Maar ze delen zulke waardevolle informatie! O+ voor iedereen een must die wil afvallen: kennis van voeding, beweging, maar ook kennis van gedragsverandering.

En mijn vingers zwellen ook op van lange wandelingen en gaan dan pijn doen. Iets in je handen waar je in kan knijpen helpt. Er zijn ook een soort stokjes voor te koop, maar dat is wat overdreven om er iets voor te kopen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 11 juni 2023 @ 17:06:31 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209478356
Ik ga die podcast ook maar eens luisteren. Ik geloof dat ik op het punt ben dat ik mijn psyche rond eten eens in kaart moet gaan brengen.
Spoilers!
  zondag 11 juni 2023 @ 17:34:52 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209478649
Ik ben trouwens voor het eerst in 20jr weer de eigenaresse van een korte broek. 🫣
Niet dat ik nu slank genoeg ben daarvoor, wat ik dan vroeger vond. Ik ben de schaamte voorbij zeg maar.
Het is heet, ook met lange broek/legging/voetloze panty zien mensen wel dat ik dik ben, who cares. :o
#overwinning
pi_209478662
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 17:34 schreef BE het volgende:
Ik ben trouwens voor het eerst in 20jr weer de eigenaresse van een korte broek. 🫣
Niet dat ik nu slank genoeg ben daarvoor, wat ik dan vroeger vond. Ik ben de schaamte voorbij zeg maar.
Het is heet, ook met lange broek/legging/voetloze panty zien mensen wel dat ik dik ben, who cares. :o
#overwinning
Wat geweldig O+
pi_209478795
Je bent hoe dan ook slank genoeg voor een korte broek :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209478839
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 17:34 schreef BE het volgende:
#overwinning
Fijn O+
Gewoon dragen wat je wil *O*
pi_209479044
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 17:59 schreef Sarabi het volgende:
Fijn O+
Gewoon dragen wat je wil *O*
Ik ben hier ook groot fan van :Y Het schort regelmatig aan de uitvoering bij mezelf, maar als iemand tegen mij commentaar heeft over wat iemand anders draagt dan ga ik daar altijd direct tegen in, dat die persoon dat absoluut zelf moet weten. Al die onzin over wie wel of niet een bikini aan mag, korte rok mag dragen, slippers met sokken of wie een spijkerbroek aan kan. Allemachtig, mensen, hou eens op met oordelen.
  zondag 11 juni 2023 @ 20:59:08 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209481411
Agree! :Y
Behalve dan... witte of vleeskleurige leggings... daar trek ik toch wel een beetje een grens. :{w Ook als je slank bent! :Y
pi_209484314
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 20:59 schreef BE het volgende:
Agree! :Y
Behalve dan... witte of vleeskleurige leggings... daar trek ik toch wel een beetje een grens. :{w Ook als je slank bent! :Y
Nee, heel radicaal: dat moet iemand zelf weten :P (je kan wel voor jezelf de grens trekken en die begrijp ik wel)
  maandag 12 juni 2023 @ 08:46:34 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209484700
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 07:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, heel radicaal: dat moet iemand zelf weten :P (je kan wel voor jezelf de grens trekken en die begrijp ik wel)
Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in! :Y O+
pi_209485766
Vanochtend na een week niet sporten weer een uurtje met een PT gesport. Niet mijn eigen PT want die is op vakantie. Was prima, sportschool heeft airco. Maar daarna wel een klap zeg, bluh, behoorlijk diep gegaan en is die hitte buiten wel even naar merk ik.
Misschien ook nog steeds aan het herstellen natuurlijk, die AB is mijn lichaam nog niet uit.

Qua eten gaat het prima, ik eet vrij weinig als het zo warm is, bluh. Wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel drinken.

De opgezette handen zijn herkenbaar, maar ik heb dat dus vooral met mijn voeten. Einde middag zullen ze ook weer opgezet zijn. Koude voetenbadjes helpen wel wat gelukkig.
  maandag 12 juni 2023 @ 10:56:17 #214
217702 Lonaa
Honger!
pi_209485800
De korte-broeken-overwinning heb ik ook inmiddels. Vorig jaar ook al wel een beetje, maar ik draag nu dus ook short-shorts. :7 /care. Het is warm.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209486248
Na een paar dagen 77.8 gaf de weegschaal vanochtend 77.5 aan, dat gaat de goede kant op. Opzwellende vingers door de warmte..check. Als ik wandel loop ik regelmatig even met gebogen armen mijn handen op schouderhoogte in het rond te zwieren en ik pak soms vochtafdrijvende kruidenpilletjes met paardenstaartextract, zeker op vakantie in Spanje.
pi_209508848
Ik heb me nog nooit laten weerhouden om korte broeken te dragen. Maar nu draag ik ze helemaal want verloofde zei gisteren: 'Sooooo, je hebt gewoon echt zichtbare beenspieren' O+ :D
Go legpress!
pi_209565580
Ik ben nu 63,3 kilo. Begin April was ik 68,7, dus gaat de goede kant op. Het gaat alleen niet snel genoeg voor mijn gevoel, maar ja wat ik wil is onrealistisch :+ Mijn streefgewicht is 53 kilo.

Hoop dat ik in de week van 10 juli, de 60 kilo bereik.
En in de week van 30 juli, 57/58 kilo

Planning vandaag:
Ochtend: versgeperste wortelsap, havermout met magere kwark en eiwitpoeder en wat bosbessen
Koffie
Middag: een perzik, appel, stuk komkommer en wat ander rauwkost.
Avond: nog onbekend, wat mijn broertje kookt
3 liter water drinken
Sport: 10000 stappen zetten en misschien nog in de sportschool op de loopband
  Moderator / Colorchick maandag 19 juni 2023 @ 11:30:54 #218
382129 crew  Donna
pi_209565592
81 precies met kleding aan. Ben vergeten zonder kleding te wegen, dus ben heel benieuwd!
pi_209565777
Al een hele week 77,5. Door dat rare weer niet elke dag avondeten gegeten, dus ben benieuwd of dat nog effect gaat hebben.
De focus is er niet zoals vorig jaar, dus het gaat nog trager, maar goed, het is wat het is.
pi_209565786
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 11:30 schreef Donna het volgende:
81 precies met kleding aan. Ben vergeten zonder kleding te wegen, dus ben heel benieuwd!
Jij gaat best hard he? Heb je het zwaar of zit je lekker in een flow?
pi_209565834
Maandag dus laten we maar eens een lijstje doen

L: hard broodje en een beetje pindasoep
D: paella
T: handje nootjes en proteïne toetje
  Moderator / Colorchick maandag 19 juni 2023 @ 12:04:56 #222
382129 crew  Donna
pi_209565923
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Jij gaat best hard he? Heb je het zwaar of zit je lekker in een flow?
Ja klopt, als het warm is wel wat meer moeite met goed drinken, maar ik hou me gewoon streng aan m'n kcal tekort per dag en het vliegt er af.
Zwaar niet echt, ik eet eigenlijk alles gewoon. :Y
pi_209569108
Ik doe dit alles (afvallen, gezond eten, meer bewegen) overigens vooral om mijn ene nier te beschermen tegen de hoge bloeddruk die ik 2 jaar geleden bleek te hebben. Bloeddruk over de 160/100 en ik wil gewoon liever echt geen medicijnen. Dus.

Ik meet net mijn bloeddruk en ik moet het even delen, want ik heb het 3x gedaan omdat ik dacht dat het apparaat stuk was. 120/75...121/75...108/73
wtf :o

(ik kan wel huilen van blijdschap :o )
pi_209569215
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe dit alles (afvallen, gezond eten, meer bewegen) overigens vooral om mijn ene nier te beschermen tegen de hoge bloeddruk die ik 2 jaar geleden bleek te hebben. Bloeddruk over de 160/100 en ik wil gewoon liever echt geen medicijnen. Dus.

Ik meet net mijn bloeddruk en ik moet het even delen, want ik heb het 3x gedaan omdat ik dacht dat het apparaat stuk was. 120/75...121/75...108/73
wtf :o

(ik kan wel huilen van blijdschap :o )
Wat een geweldig resultaat joh *O*
pi_209573009
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 12:04 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja klopt, als het warm is wel wat meer moeite met goed drinken, maar ik hou me gewoon streng aan m'n kcal tekort per dag en het vliegt er af.
Zwaar niet echt, ik eet eigenlijk alles gewoon. :Y
Sport je ook veel ernaast?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')