Ik hoop dat je er net zoveel aan hebt als ikquote:
Echt een fijne podcast idd!quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er net zoveel aan hebt als ik
Hij is wat giechelig, wat wel grappig is. Zij praat een beetje alsof ze het tegen kinderen heeft en komt net iets te perfect over. Maar ze delen zulke waardevolle informatie!quote:Op zondag 11 juni 2023 10:57 schreef BE het volgende:
[..]
Echt een fijne podcast idd!
Heb vanmorgen de eerste drie eps geluisterd tijdens het lopen.Lijkt heel erg op het GLI programma: 'ik wil de persoon zijn die...' maar dat zijn ook denk ik wel de juiste vragen herhalingherhalingherhaling is wat helpt.
Maar @($&*(# wat was het al warm! Volgende keer nog maar ietsje eerder weg!
Nu kan ik de rest van de dag gebruiken om van mijn worstevingertjes af te komen:
[ afbeelding ]
Na 8km stevig doorwandelen krijg ik dus dit. Ik kan amper een vuist maken.
Wat geweldigquote:Op zondag 11 juni 2023 17:34 schreef BE het volgende:
Ik ben trouwens voor het eerst in 20jr weer de eigenaresse van een korte broek. 🫣
Niet dat ik nu slank genoeg ben daarvoor, wat ik dan vroeger vond. Ik ben de schaamte voorbij zeg maar.
Het is heet, ook met lange broek/legging/voetloze panty zien mensen wel dat ik dik ben, who cares.![]()
#overwinning
Fijnquote:Op zondag 11 juni 2023 17:34 schreef BE het volgende:
Ik ben trouwens voor het eerst in 20jr weer de eigenaresse van een korte broek. 🫣
Niet dat ik nu slank genoeg ben daarvoor, wat ik dan vroeger vond. Ik ben de schaamte voorbij zeg maar.
Het is heet, ook met lange broek/legging/voetloze panty zien mensen wel dat ik dik ben, who cares.![]()
#overwinning
Ik ben hier ook groot fan vanquote:
Nee, heel radicaal: dat moet iemand zelf wetenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:59 schreef BE het volgende:
Agree!
Behalve dan... witte of vleeskleurige leggings... daar trek ik toch wel een beetje een grens.Ook als je slank bent!
Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in!quote:Op maandag 12 juni 2023 07:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, heel radicaal: dat moet iemand zelf weten(je kan wel voor jezelf de grens trekken en die begrijp ik wel)
Jij gaat best hard he? Heb je het zwaar of zit je lekker in een flow?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:30 schreef Donna het volgende:
81 precies met kleding aan. Ben vergeten zonder kleding te wegen, dus ben heel benieuwd!
Ja klopt, als het warm is wel wat meer moeite met goed drinken, maar ik hou me gewoon streng aan m'n kcal tekort per dag en het vliegt er af.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij gaat best hard he? Heb je het zwaar of zit je lekker in een flow?
Wat een geweldig resultaat johquote:Op maandag 19 juni 2023 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe dit alles (afvallen, gezond eten, meer bewegen) overigens vooral om mijn ene nier te beschermen tegen de hoge bloeddruk die ik 2 jaar geleden bleek te hebben. Bloeddruk over de 160/100 en ik wil gewoon liever echt geen medicijnen. Dus.
Ik meet net mijn bloeddruk en ik moet het even delen, want ik heb het 3x gedaan omdat ik dacht dat het apparaat stuk was. 120/75...121/75...108/73
wtf
(ik kan wel huilen van blijdschap)
Sport je ook veel ernaast?quote:Op maandag 19 juni 2023 12:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja klopt, als het warm is wel wat meer moeite met goed drinken, maar ik hou me gewoon streng aan m'n kcal tekort per dag en het vliegt er af.
Zwaar niet echt, ik eet eigenlijk alles gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |