Ja zo lekker!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:06 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja ik doe het heel goed op die
150 skyr
50 philadelphia light
20 oats
klein beetje water
en eventueel in de ochtend een topping er op
Dat klinkt lekker.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:06 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja ik doe het heel goed op die
150 skyr
50 philadelphia light
20 oats
klein beetje water
en eventueel in de ochtend een topping er op
Ik kijk ook veel op @loseweightwen, ben ook fan van haar ontbijtjes. Ik skip skyr, want ik vind het spul niet te hachelen, maar wat ik vanochtend hadquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:13 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker.
Doen jullie dan nog iets van honing erdoor of kruiden? Ik ga nog vanalles uitproberen maar ik ben altijd benieuwd naar aanraders.
Proteīne intake is echt key voor mij. Wereld van verschil als ik daar op let. Dus dit ontbijt werkt _voor mij_ zoveel beter dan crackers.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:48 schreef exode het volgende:
Ik vind die Skyr etc ook lekker klinken maar als ik zo'n combinatie maak, is dat het dubbele in kcal ten opzichte van mijn 2 volkoren crackers.
Nu ik weer een beetje losser mag eten, ga ik maar eens starten met een calorien app, niet dagelijks, maar juist de afwijkingen, om eens te zien welke keuzes ik maak. Zoals die Skyr combi, die kan ik dan doen, maar dan moet ik met avondeten even opletten.
Of extra hard sporten
Het is vooral dat ik af en toe eens een ander ontbijt wil. Ik moet zeggen dat ik geen honger heb etc. Vandaag ook niet, 2 crackers op en daarna 10 kilometer gefietst. De oude exode zou dan flauw van de honger aankomen op kantoor, maar ik bedacht me om 11 uur pas dat ik trek kreeg.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:36 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Proteīne intake is echt key voor mij. Wereld van verschil als ik daar op let. Dus dit ontbijt werkt _voor mij_ zoveel beter dan crackers.
Je vind je weg wel! Zo goed bezig al. Knap hoor.
Te hoog wattage?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:56 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik kijk ook veel op @:loseweightwen, ben ook fan van haar ontbijtjes. Ik skip skyr, want ik vind het spul niet te hachelen, maar wat ik vanochtend had:
150 gr magere kwark
50 gr zuivelspread light
60 gr aardbeien
3 lotus koekjes
Swirl gesmolten Nutella
GODDELIJK, en maar 291 kcal.
Even een ander puntje: mijn magnetron slaat op tilt als ik nutella/speculoos etc probeer te smelten. Bakje is magnetron bestendig, maar toch klinkt het alsof er een soort kernontploffing op komst is. Herkenbaar? Of: wat doe ik verkeerd?
Ik ga het proberen!quote:
Jij ook lekker bezigquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:26 schreef Sarabi het volgende:
-1.3 kilo tegenover vorige week. Meteen ook weer het laagste gewicht van dit jaar.
Gebruik je altijd hetzelfde bakje? Toch misschien een andere proberen? Dat het te snel te heet wordt in dat bakje ofzo? Geen idee.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:15 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik ga het proberen!
Edit: nope, dat is het niet![]()
Whaaaa, super goed!quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:26 schreef Sarabi het volgende:
-1.3 kilo tegenover vorige week. Meteen ook weer het laagste gewicht van dit jaar.
Een goed begin is het halve werk, vocht of niet, als je eenmaal bent gestart, ben je gewoon al goed bezig.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:46 schreef Speedfight het volgende:
Eerste kilo was er af, in een paar dagen. Ik vertelde t een vriendin van mij in de sportschool, dat dat mij motiveerde en zij begon helemaal sarcastisch mij te overtuigen dat dat niet kan en t wel vocht zou zijn.
Nou enwees gewoon blij voor mij
Gewoon blij zijnquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:46 schreef Speedfight het volgende:
Eerste kilo was er af, in een paar dagen. Ik vertelde t een vriendin van mij in de sportschool, dat dat mij motiveerde en zij begon helemaal sarcastisch mij te overtuigen dat dat niet kan en t wel vocht zou zijn.
Nou enwees gewoon blij voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |