Best problematisch om mee te doen aan een zangwedstrijd terwijl je niet kunt zingen. Duncan heeft ons een hoop ellende bezorgd, niet te geloven.quote:
Tsja er zijn minimaal 3 acts waarvoor dat ook geldt en die zijn wel door en ik vond Noorwegen vocaal ook heel zwak, misschien ligt het ook wel aan het liedje.quote:Op woensdag 10 mei 2023 06:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Best problematisch om mee te doen aan een zangwedstrijd terwijl je niet kunt zingen. Duncan heeft ons een hoop ellende bezorgd, niet te geloven.
"bandje als Maneskin"quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:30 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Jawel. Niet mijn smaak. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Vond het wel opvallend dat veel mensen Finland geweldig vonden. Frankrijk vond ik maar meh. slapjes.
Tja, als een bandje als maneskin kan winnen, moet je niet raar opkijken als finland wint natuurlijk. Maar dan heeft de uitslag geen reet meer met kwaliteit te maken natuurlijk, maar met andere factoren zoals politiek. En dat was nu juist datgene waarvan men altijd zei dat dat noooooit invloed zou gaan hebben. Yeah right.
Mwah, zij hebben best minstens net zo'n goede nummers op hun eerdere albums staan. Wat daarna is uitgebracht is wel, voor mij, teveel pop.quote:Op woensdag 10 mei 2023 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar moet wel bij gezegd worden dat Maneskin hun beste liedje heeft ingezet op het ESF, dat scheelt natuurlijk
Nouja van voor 2021 ken ik eerlijk gezegd alleen die covers. Ik vond Gossip met Tom wel leuk trouwens, de rest, tsja.quote:Op woensdag 10 mei 2023 08:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah, zij hebben best minstens net zo'n goede nummers op hun eerdere albums staan. Wat daarna is uitgebracht is wel, voor mij, teveel pop.
Ik weet nog steeds niet waarom jij niet voor een carrière als schrijfster bent gegaan, maar à la.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:08 schreef Cee het volgende:
Genoten gisteren, ondanks de uitslag. Blij dat Portugal door is. Vind het vooral jammer voor Letland, een van m’n favorieten. Verrast dat Servië toch genoeg in de smaak viel. Leuk dat Kroatië door is. Licht ziedend om het wanhopige zooitje van Israël dat ten koste van betere inzendingen nog een keer over het podium mag spagaten.
Dat kiezen ze al tijdens de repetities welke secondes. Maar als je dan net vals zingt tijdens de show zelf... Volgens mij grijpen ze dan niet in.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het korte fragment, om te mogen stemmen, voor Finland niet perfect gekozen. (Ik zou voor een beginstuk gaan, al scoort het melodieuze vast beter bij de meeste mensen. Dus dan heb ik niks gezegd.) Iemand schreef hier dat kandidaten dit zelf mogen kiezen. Kan iemand dit confirmen?
@:Coco
Thanks!quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat kiezen ze al tijdens de repetities welke secondes. Maar als je dan net vals zingt tijdens de show zelf... Volgens mij grijpen ze dan niet in.
Same same, but different. Echt een bijna kopie van Euphoria.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:22 schreef Nexum het volgende:
Zweden aan kop in alle streaming servicesze gaat dik winnen zaterdag
https://twitter.com/vodim(...)vLRjoxKJG3Na8g3Df7bw
Dat liedje van Maneskin hoor je verder nooit meer. Geen herkenbaar refrein, niets dat het gedenkwaardig maakt. Over een aantal jaartjes als de songfestivalterugblikjes worden afgespeeld is het van 'wie won er ook alweer toen?'.quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Maneskin is geen bandje hoor, die verkopen stadions uit. Hoe is het nummer van Finland politiek dan?
Blijkt maar weer dat mainstream eurodance na 10 jaar nog steeds hetzelfde klinkt en uiteindelijk weinig evolutie doormaaktquote:Op woensdag 10 mei 2023 09:45 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Same same, but different. Echt een bijna kopie van Euphoria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |