Klaas kan je in de rust een analyse van het esf geven. In het esf topicquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zat nog in de vorige topic
niet gezien dat die gesloten was
dacht waarom wordt er niet meer gepost
ik doe dat wel in de 020 topic als je het niet erg vindquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klaas kan je in de rust een analyse van het esf geven. In het esf topic
Dat vind ik wel erg!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik doe dat wel in de 020 topic als je het niet erg vind
Harvard comes hard on this one.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zat nog in de vorige topic
niet gezien dat die gesloten was
dacht waarom wordt er niet meer gepost
Vond laatst juist dat hij perfect de juiste toon wist te vinden.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:51 schreef Zorro het volgende:
Man man, die Blind weet elke wedstrijd direct over te laten komen alsof het Helmond Sport - Top Oss is
Hans Kraaij doe dan altijd weer bij Helmond Sport - Top Oss alsof het Real tegen City is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vond laatst juist dat hij perfect de juiste toon wist te vinden.
Goed, dat was bij Helmond Sport - Top Oss, maar toch.
Ik hoorde laatst iemand over de Atleticoisering van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:54 schreef Lyrewyn het volgende:
Bijzonder toch hoe snel latijnse ploegen mijn sympathie verliezen met hun theater en kutovertredingen.
Niet dat het hun iets zal kunnen schelen waar mijn sympathie ligt, maar man, wat is die voetbalcultuur bloedirritant.
Carjaval is een mislukte 10 en dat zie je aan alles.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:59 schreef Ramboetan het volgende:
Carvajal is niet mijn favoriet. En speel lekker met korte mouwen als je die lange mouwen toch altijd opstroopt. Neemt “de mouwen opstropen” mentaliteit iets te letterlijk. Eikel.
Geen idee, maar ik bedank God op mijn blote knietjes als ze vanaf volgend seizoen dit soort theater gaan bestraffen met geel. Dan heb je een paar maanden gezeik maar zo rond de winterstop vindt iedereen dat ze het twintig jaar geleden hadden moeten invoeren.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Carjaval is een mislukte 10 en dat zie je aan alles.
Ja dat is voetbal héquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:13 schreef -XOR- het volgende:
Wat slordig dat er niemand van City is om daar af te werken.
Zo danquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:19 schreef Oostblokkert het volgende:
Als lelijkheid pijn zou doen, zat modric heel de dag aan de morfine.
Deze man weetquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:28 schreef Slobeend het volgende:
Heerlijk geluid van de bal tegen de touwen.
Leermomentje. Speelt verder wel goed vind ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:28 schreef -XOR- het volgende:
Sow.
Dom van Camavinga om door het midden uit te verdedigen.
We zullen het doorgeven.quote:
Vorige keer was leukerquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:37 schreef -XOR- het volgende:
Bizar open wedstrijd trouwens voor een heenwedstrijd halve finale CL.
Ik heb gisteren eens aandachtig zitten kijken maar ben tot de conclusie gekomen dat ik Camavinga en Vini wel iets beter vind dan Wijndal en Bergwijn.quote:
Dat komt vooral door de trainer. Camavinga en Vinicius zouden na een halfjaartje Schreuder ook overkomen als een stel derdeklassers.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren eens aandachtig zitten kijken maar ben tot de conclusie gekomen dat ik Camavinga en Vini wel iets beter vind dan Wijndal en Bergwijn.
Die is toch al lang weg, Heitinga is toch de prutser die er nu zitquote:Op woensdag 10 mei 2023 09:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat komt vooral door de trainer. Camavinga en Vinicius zouden na een halfjaartje Schreuder ook overkomen als een stel derdeklassers.
Klopt, ik wil alleen maar aangeven hoeveel verschil een trainer maakt. Als je ziet wat Ancelotti al uit spelertjes Camavinga en Vinicius haalt, kun je nagaan hoe goed de linkerkant van Ajax onder hem zou renderen. Vraag me af of Ancelotti op de radar van Mislintat staat want ik zou het wel een hele mooie trainer voor Ajax vinden ook al heeft hij getuige zijn spelopvatting geen Ajax-dna.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die is toch al lang weg, Heitinga is toch de prutser die er nu zit
Vraag me ook wel een beetje af of die twee het moeilijke voetbal in Amsterdam wel onder de knie gaan krijgen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, ik wil alleen maar aangeven hoeveel verschil een trainer maakt. Als je ziet wat Ancelotti al uit spelertjes Camavinga en Vinicius haalt, kun je nagaan hoe goed de linkerkant van Ajax onder hem zou renderen. Vraag me af of Ancelotti op de radar van Mislintat staat want ik zou het wel een hele mooie trainer voor Ajax vinden ook al heeft hij getuige zijn spelopvatting geen Ajax-dna.
Halfjaartje Jong en dan voorzichtig doorstromen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me ook wel een beetje af of die twee het moeilijke voetbal in Amsterdam wel onder de knie gaan krijgen.
En dan speelt Camavinga nog als improvisatieback (lol).quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren eens aandachtig zitten kijken maar ben tot de conclusie gekomen dat ik Camavinga en Vini wel iets beter vind dan Wijndal en Bergwijn.
Geweldige speler, maar ook geweldige spelers maken fouten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En dan speelt Camavinga nog als improvisatieback (lol).
Gelukkig heeft hij nog 18 jaar voor zich op de schaal van Modric.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geweldige speler, maar ook geweldige spelers maken fouten.
https://www.uefa.com/uefa(...)798--milan-vs-inter/quote:Referee
Jesús Gil Manzano ESP
Assistant referees
Diego Barbero ESP
Ángel Nevado ESP
Video Assistant Referee
Juan Martínez Munuera ESP
Assistant Video Assistant Referee
Alejandro Hernández ESP
Fourth official
José María Sánchez ESP
quote:AC MILAN (4-2-3-1): Maignan; Calabria, Kjær, Tomori, Hernández; Tonali, Krunić; Díaz, Bennacer, Saelemaekers; Giroud.
Subs: Mirante, Nava; Ballo-Touré, Gabbia, Kalulu, Thiaw; Pobega; De Ketelaere, Messias, Origi, Rebić.
Coach: Pioli.
INTER (3-5-2): Onana; Darmian, Acerbi, Bastoni; Dumfries, Barella, Çalhanoğlu, Mkhitaryan, Dimarco; Martínez, D¸eko.
Subs: Cordaz, Handanovič; D'Ambrosio, de Vrij, Zanotti; Asllani, Bellanova, Brozović, Gagliardini, Gosens; Correa, Lukaku.
Coach: S. Inzaghi.
https://www.acmilan.com/en/news/articles/latest
Milan heeft maar 4 echt goede spelers: Kjaer/Tomori/Theo/Leaoquote:
Al besproken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht dat er vandaag een club uit Milaan wint.
Waarom noem je de beste niet? Na Leao dan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Milan heeft maar 4 echt goede spelers: Kjaer/Tomori/Theo/Leao
Gemoedelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goedenavond Moderator Coco.
Hoe was het ESF-uitje?
Oh Tonali (neem ik aan?)quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom noem je de beste niet? Na Leao dan.
De keeper is echt absolute wereldtop.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Tonali (neem ik aan?)
Die vergat ik
Oh ja keeper neem ik niet mee. Maar idd prima doelman.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De keeper is echt absolute wereldtop.
Kevin de Bruyne.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:04 schreef Coco het volgende:
Wie was jullie favoriet gisteren bij het ESF?
Niet gekeken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:04 schreef Coco het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet echt gezien.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:04 schreef Coco het volgende:
9 sprinters kiezen morgenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat leuk.
Wellicht kan je ondertussen wat tips voor de Giro geven. Ik ga niet zo goed.
Zonde, was een leuke pot.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik was niet thuis. Ook geen Real - City gezien
Dit vind ik echt teleurstellend.quote:
Ik vandaag ook niet. Maar wat ik meestal probeer is renners kiezen die hoog eindigen!quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat leuk.
Wellicht kan je ondertussen wat tips voor de Giro geven. Ik ga niet zo goed.
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vandaag ook niet. Maar wat ik meestal probeer is renners kiezen die hoog eindigen!
Dan ben je aan het stagehunten in plaats van voor klassement gaan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Dat ik nu in de fase voor zwarte paardjes ga zal ook wel niet helpen
Indirect effect van het rondhangen rond plek 600.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ben je aan het stagehunten in plaats van voor klassement gaan.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wist het. Had 'gewoon' voor Inter moeten gaan in mijn fantasy.
Het verschil wordt pas in de bergen gemaakt, waar je moet gokken welke vluchters er gaan winnen. Dan kan je nog flink stijgen of dalen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Indirect effect van het rondhangen rond plek 600.
Ik zal er nog eens een nachtje over slapen
Dat mag ik op dag 4 niet meer zeggen, rittenkapen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ben je aan het stagehunten in plaats van voor klassement gaan.
Ja Napoli kijk eens dom.quote:
Heb ik ook vaak genoeg gedaan eerlijk gezegd. Ik had nu wel een hele goede tijdrit met Geoghegan Hart wat me meteen bovenin bracht.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag ik op dag 4 niet meer zeggen, rittenkapen.
Al ben ik ook wel een beetje een karikatuur van mezelf in het CM-topic
Giro doe je maar bij de postbank.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Milan was vandaag ook al tweede in de Giro, dat was een voorbode.
Dumfries zelfquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dumfries in de CL finale.
Wie had dat gedacht
Terence Trent D'arbyquote:
Bij AC staan er een paar amateurs en die moeten uitdrukkelijk toestemming geven.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit zo doorgaat kunnen de beelden aan het eind van de avond op xhamster.
Dat gaat helemaal niet gebeurenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:24 schreef jigggy het volgende:
Toch nog wel blij met mijn jaarlijkse 100 euro betje dat real de cl gaat winnen
Que?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:26 schreef Nober het volgende:
AC Milan v City zou wel lastig worden met die zwart-rood gestreepte uitshirt van City.
Dat gaat helemaal niet gebeuren.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:26 schreef Nober het volgende:
AC Milan v City zou wel lastig worden met die zwart-rood gestreepte uitshirt van City.
Die uitshirtquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:26 schreef Nober het volgende:
Hmmmmm ik vraag me af of ze ook een shirt hebben wat niet lijkt op zwart-roodquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:26 schreef Nober het volgende:
Vermoed van welquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet gebeuren
Nee dit lijkt mij een probleem wat je niet kan oplossen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hmmmmm ik vraag me af of ze ook een shirt hebben wat niet lijkt op zwart-rood
ik heb altijd een beetje medelijden met die gozerquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
SchelvisAids heeft na 40-45 herhalingen niet door dat hij gaat liggen door dat handje in zijn rug van die andere speler
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb altijd een beetje medelijden met die gozer
Volgens mij mag dat wel als er opnieuw beoordeeld wordt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar is de VAR geloof ik nog niet voor
ah ja, dat zou wel logisch zijnquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat wel als er opnieuw beoordeeld wordt.
deden we over die aidsreclames overal in je gezicht maar net zo panisch als stikstofquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:39 schreef Nober het volgende:
Dat sponsorloze shirt van Internazionale waardeer ik zeer.
als hij dat niet was zat hij nog bij de amateursquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dumfries is wel een beetje druistig he?
Bedankt Co.quote:
Dit was zo tenenkrommend.quote:
Sorry bedoelde eigenlijk als grapje. Want ik ben weer terug. Op naar het ESF-topic.quote:
Morgen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry bedoelde eigenlijk als grapje. Want ik ben weer terug. Op naar het ESF-topic.
Moet ie eerst nog de return winnen, dat schijnt wel eens moeilijk te zijn. En van de pillen af blijven.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:36 schreef -XOR- het volgende:
Onana de eerste van het 2018/19 Ajax-team die alsnog een CL-finale gaat spelen.
Tegen Milan met De Ketelaere als valse spits zeker? Die scoort nooit!quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ie eerst nog de return winnen, dat schijnt wel eens moeilijk te zijn. En van de pillen af blijven.
speelde in 2017 ook al een finalequote:Op woensdag 10 mei 2023 22:36 schreef -XOR- het volgende:
Onana de eerste van het 2018/19 Ajax-team die alsnog een CL-finale gaat spelen.
Maar daar spelen ze nu.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:44 schreef Tjacka het volgende:
Milan moet wel een kool maken
Inter is in het Giuseppe "Peppino" Meazza nog beter
@Caland pik je ditquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:48 schreef Ramboetan het volgende:
Kan me nog wel herinneren dat er mensen op dit forum waren en waarschijnlijk nog steeds zijn die zeiden “negers kunnen niet keepen” en dat er nu twee in de halve finale CL staan en samen meer waard zijn dan hun domme witte families vanaf generatie 1 bij elkaar.
Deze user heeft de tweede goal gemist.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:48 schreef Ramboetan het volgende:
Kan me nog wel herinneren dat er mensen op dit forum waren en waarschijnlijk nog steeds zijn die zeiden “negers kunnen niet keepen” en dat er nu twee in de halve finale CL staan en samen meer waard zijn dan hun domme witte families vanaf generatie 1 bij elkaar.
Kloptquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze user heeft de tweede goal gemist.
Klopt. Daar spelen ze nu ook ja.quote:
Met Courtois achter je heb je als verdediging ook meer vertrouwen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:48 schreef Ramboetan het volgende:
Goed argumentquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Courtois achter je heb je als verdediging ook meer vertrouwen.
+ ESFquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgen in het ECL topic allen.
ja en volgende week in Giuseppe "Peppino" Meazzaquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Daar spelen ze nu ook ja.
https://www.uefa.com/uefa(...)-vs-milan/matchinfo/quote:Referee
Clément Turpin FRA
Assistant referees
Nicolas Danos FRA
Benjamin Pages FRA
Video Assistant Referee
Jérôme Brisard FRA
Assistant Video Assistant Referee
Benoît Millot FRA
Fourth Official
Stéphanie Frappart FRA
4-1quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
21:00 Inter Milan - AC Milan (2-0) | RTL7/Ziggo Sport/Ziggo Sport Select
Zakelijke 1-0 denk ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Makkie voor Inter.
Maar toch ga ik kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |