Klaas kan je in de rust een analyse van het esf geven. In het esf topicquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zat nog in de vorige topic
niet gezien dat die gesloten was
dacht waarom wordt er niet meer gepost
ik doe dat wel in de 020 topic als je het niet erg vindquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klaas kan je in de rust een analyse van het esf geven. In het esf topic
Dat vind ik wel erg!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik doe dat wel in de 020 topic als je het niet erg vind
Harvard comes hard on this one.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zat nog in de vorige topic
niet gezien dat die gesloten was
dacht waarom wordt er niet meer gepost
Vond laatst juist dat hij perfect de juiste toon wist te vinden.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:51 schreef Zorro het volgende:
Man man, die Blind weet elke wedstrijd direct over te laten komen alsof het Helmond Sport - Top Oss is
Hans Kraaij doe dan altijd weer bij Helmond Sport - Top Oss alsof het Real tegen City is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vond laatst juist dat hij perfect de juiste toon wist te vinden.
Goed, dat was bij Helmond Sport - Top Oss, maar toch.
Ik hoorde laatst iemand over de Atleticoisering van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:54 schreef Lyrewyn het volgende:
Bijzonder toch hoe snel latijnse ploegen mijn sympathie verliezen met hun theater en kutovertredingen.
Niet dat het hun iets zal kunnen schelen waar mijn sympathie ligt, maar man, wat is die voetbalcultuur bloedirritant.
Carjaval is een mislukte 10 en dat zie je aan alles.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:59 schreef Ramboetan het volgende:
Carvajal is niet mijn favoriet. En speel lekker met korte mouwen als je die lange mouwen toch altijd opstroopt. Neemt “de mouwen opstropen” mentaliteit iets te letterlijk. Eikel.
Geen idee, maar ik bedank God op mijn blote knietjes als ze vanaf volgend seizoen dit soort theater gaan bestraffen met geel. Dan heb je een paar maanden gezeik maar zo rond de winterstop vindt iedereen dat ze het twintig jaar geleden hadden moeten invoeren.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Carjaval is een mislukte 10 en dat zie je aan alles.
Ja dat is voetbal héquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:13 schreef -XOR- het volgende:
Wat slordig dat er niemand van City is om daar af te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |