Ja ik wilquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van WKN?
Als je 50 verschillende mensen laat quoten :"ja ik wil" dan doe ik het
Deadline a.s. vrijdag 12.00u
[..]
van WKN?
Zal ik dan "Oh nou voor mij hoeft het niet zo nodig" posten?quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:16 schreef Frutsel het volgende:
Maar goed, nattekat heeft gewonnen..en slim gespeeld![]()
Dus... ik zal aan het werk gaan![]()
Bedankt allemaal
[..]
van WKN?
[..]
van WKN?
Misschien dat @Nattekat bij 50x " Neuh doe maar niet" gaat zeggen dat het dan niet hoeft?quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik dan "Oh nou voor mij hoeft het niet zo nodig" posten?
quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien dat @:Nattekat bij 50x " Neuh doe maar niet" gaat zeggen dat het dan niet hoeft?
Of misschien gaat hij hem dan zelf maken?
[..]
van WKN?
[..]
van WKN?
ja ik wilquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van WKN?
Als @Frutsel het goed vindt kunnen we het jaaroverzicht ook doorplaatsen op de Frontpage in een weerspecial?quote:Op woensdag 10 mei 2023 06:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja ik wil
En mocht je foto's erbij zoeken, er staan er in FOT / Gevraagd: weerfoto's die in het FOK!-weerbericht mogen worden gebruikt wel wat, maar (als je dat kan) kunne ze ook uit de dps worden gehaald onde de categorie "weer". Alvast succes, ik kijk er naar uit!
Het is niet alleen weer-gerelateerd hequote:Op donderdag 11 mei 2023 09:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als @:Frutsel het goed vindt kunnen we het jaaroverzicht ook doorplaatsen op de Frontpage in een weerspecial?
Dus ja Frutsel, ik zou het zeer waarderen als je tijd en energie beschikbaar kan maken voor een jaaroverzicht!
Dat is fijn! Ik heb een paar keer een overzicht gemaakt op de FP maar er kwam weinig respons, dat was wel jammer. Maar ik zal het onthouden!quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is niet alleen weer-gerelateerd he![]()
En veelal geschreven en gelinkt aan de DASOO reeks uit WKN, maar er staan meestal ook wel wat FP-links in.
Niets moet, alles magEn je mag het één op één doorgebruiken hoor
Is in WKN ook zo aangezien er niet veel mensen komen of misschien was het een 'te groot stuk'quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is fijn! Ik heb een paar keer een overzicht gemaakt op de FP maar er kwam weinig respons, dat was wel jammer. Maar ik zal het onthouden!
Het gaat om de viewsquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is in WKN ook zo aangezien er niet veel mensen komen of misschien was het een 'te groot stuk'
Zoals Nattekat in de OP wat linkjes geeft kun je zien hoe het er normaliter uitziet dus kan je ook ongeveer zien of je daar uberhaupt iets van kan gebruiken of dat je het 1-op-1 doorzet.
Denk dat het één keer in het verleden is doorgezet naar de FP.
[..]
van WKN?
Like gegeven.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat om de views
En tegenwoordig ook de likes.
Ik zal er tegen die tijd eens voor gaan zittenquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is in WKN ook zo aangezien er niet veel mensen komen of misschien was het een 'te groot stuk'
Zoals Nattekat in de OP wat linkjes geeft kun je zien hoe het er normaliter uitziet dus kan je ook ongeveer zien of je daar uberhaupt iets van kan gebruiken of dat je het 1-op-1 doorzet.
Denk dat het één keer in het verleden is doorgezet naar de FP.
[..]
van WKN?
[..]
van WKN?
|
Forum Opties | |