We mogen niet zomaar foto's van internet gebruiken in verband met copyright.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:57 schreef Het_Bokje het volgende:
Op internet zijn toch zat foto's te vinden van kutweer?
We mogen niet zomaar foto's van internet gebruiken in verband met copyright.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:57 schreef Het_Bokje het volgende:
Op internet zijn toch zat foto's te vinden van kutweer?
Ha haquote:
Nice try Corriequote:Op maandag 1 augustus 2022 19:08 schreef Karina het volgende:
naam die erbij staat is uiteraard niet mijn eigen naam voordat iemand het vraagt, wel eigen foto's
Familie van Claudia?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:08 schreef Karina het volgende:
[ link | afbeelding ]This is Amsterdam 2022 (15 van 28) by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]Autumn by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]Winter in Amsterdam (1 van 4) by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]2020-04-10 Lente-4039 by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]Cloud or smoke-It is a cloud! by Corrie De Breij, on Flickr
Elk jaargetijde eentje en 1 met een vreemde wolk.
Kijk maar of je er wat aan hebt.
naam die erbij staat is uiteraard niet mijn eigen naam voordat iemand het vraagt, wel eigen foto's
Dank je wel, prachtige foto'squote:Op maandag 1 augustus 2022 19:08 schreef Karina het volgende:
[ link | afbeelding ]This is Amsterdam 2022 (15 van 28) by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]Autumn by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]Winter in Amsterdam (1 van 4) by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]2020-04-10 Lente-4039 by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]Cloud or smoke-It is a cloud! by Corrie De Breij, on Flickr
Elk jaargetijde eentje en 1 met een vreemde wolk.
Kijk maar of je er wat aan hebt.
Dank voor je vele mooie foto's! Zo te zien lukt het om up te loaden.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 00:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga een poging wagen (eerst even testen hoe je ook alweer een foto upload)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breskens, Zeeland
[ link | afbeelding ]
Slagharen, Overijssel
[ link | afbeelding ]
Groede, Zeeland
Mooie kleuren zeg... Hoe krijg die foto's zo mooi? Tutorial gevolgd?quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:06 schreef Morrigan het volgende:
Gisteravond ook strandfoto's gemaakt.Locatie is Katwijk aan Zee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor. Gewoon in Lightroom bewerkt. Als eerst kies ik een kleurprofiel van het programma zelf en dan vervolgens kleine bewerkingen. Op Youtube is veel te vinden wat alle opties in Lightroom doen.quote:Op zondag 4 september 2022 11:57 schreef TomNook het volgende:
[..]
Mooie kleuren zeg... Hoe krijg die foto's zo mooi? Tutorial gevolgd?
Mooi die wolken zo.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:22 schreef aloa het volgende:
Woensdag uit de auto gemaakt, in de buurt van Zurich.
[ afbeelding ]
Thanks! Ik heb 'm bij het weerbericht van vanochtend geplaatst!quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:22 schreef aloa het volgende:
Woensdag uit de auto gemaakt, in de buurt van Zurich.
[ afbeelding ]
Viel mij ook op de laatste dagen, de heldere lucht laat de maan ook mooi zien. Ook ik was gister eigenlijk net te laat. Maar deze foto wil ik morgen bij het weerbericht plaatsen. Dank voor het delen!quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Laatste dagen veel mooi gekleurde lucht bij zonsondergang, helaas was ik vandaag net iets te laat
[ link | afbeelding ]
Ga ik er morgen bij plaatsen, er wordt nog mist verwacht dus voldoet mooi aan het actuele weerbeeld. Dankjewel voor de foto!quote:
In prinbcipe hoeft dat niet, als ze echt te groot zijn kan ik ze evt verkleinen.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:25 schreef aloa het volgende:
Moeten de foto's verkleind worden? Ik zie nu pas dat ze wel heel groot zijn?
Vanmorgen leek het een spiegel, zo stil was het.
[ afbeelding ]
Ook leuk bij het weerbericht!quote:Op zondag 11 december 2022 01:02 schreef Ouwesok het volgende:
Mistig afgelopen middag
[ link | afbeelding ]Mist by Ouwesok, on Flickr
en taffeskoud
Die plu zou ik er nog maar even uit halen want die ga je nog nodig hebben komende week. Mocht je hem zoeken, hij staat op de FP onder het weerberichtquote:Op zondag 1 januari 2023 20:45 schreef Ouwesok het volgende:
Niet het weer zelf maar wel de effecten. In dit geval een soort van al dan niet misplaatst optimisme
Misschien ook wel een keer bruikbaar
[ link | afbeelding ]Optimisme by Ouwesok, on Flickr
Het was niet mijn pluquote:Op maandag 2 januari 2023 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die plu zou ik er nog maar even uit halen want die ga je nog nodig hebben komende week. Mocht je hem zoeken, hij staat op de FP onder het weerbericht
Bijvoorbeeld, mooi genoeg om hem bij het weerbericht te plaatsen, waarvoor dank!quote:
Beetje laat, dank voor de foto! Ik heb 'm vanochtend bij het weerbericht gebruikt.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:37 schreef aloa het volgende:
Vanmiddag gemaakt in de buurt van Harlingen.
[ afbeelding ]
Dank voor je foto! Ik heb deze bij het weerbericht geplaatst!quote:
Dank voor je foto! Ik zal deze binnenkort bij het weerbericht plaatsen!quote:Op zondag 26 februari 2023 20:03 schreef Ouwesok het volgende:
Goed wandelweer op Dwingelderveld vanmiddag
[ link | afbeelding ]Dwingelderveld by Ouwesok, on Flickr
Waar te vinden eigenlijk?quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dank voor je foto! Ik heb deze bij het weerbericht geplaatst!
Gister was dan ook de warmste dag van het jaar tot nog toe, én de eerste storm van 2023 was een feit. Met de lente op komst is dit een mooie foto, dank!quote:Op maandag 13 maart 2023 18:23 schreef Ouwesok het volgende:
En toch wordt het voorjaar
[ link | afbeelding ]Voorjaar by Ouwesok, on Flickr
Het is ook rustig weer vandaag. Zal morgen wel war minder rustig zijn wat ik zo tussen neus en lippen zag. Dank voor de foto! Ik zet 'm er bij morgenochtend!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:18 schreef aloa het volgende:
Net genomen. Een rustige zee bij de zuiderpier in Harlingen.
[ afbeelding ]
Zal vrees ik voorlopig het laatste zonnetje zijn wat je ziet. Ik heb de foto gebruikt bij het weerbericht vadaag, dankjewel!quote:Op zondag 19 maart 2023 19:52 schreef Ouwesok het volgende:
Toch nog een zonnetje vanmiddag in Kroondomein Het Loo
[ link | afbeelding ]Zonnetje by Ouwesok, on Flickr
Onstuimig was het zeker, vooral aan de kust maar dat heb je dus aan den levende lijve mogen ondervinden. Dank voor de foto Je ziet 'm terug bij het weerberichtquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:45 schreef aloa het volgende:
Onstuimig dagje aan de kust. Waddenzee Harlingen.
[ afbeelding ]
Dank voor je foto! Ik zet 'm bij het weerbericht. Vadaag zal de wind wat minder krachtig zijn, en wat fijn om weer een blauwe lucgt te zien!quote:Op zondag 2 april 2023 17:01 schreef aloa het volgende:
Het water van de Waddenzee werd weggeblazen door de harde oostenwind van vandaag.
[ afbeelding ]
Ha! Die gaat door naar de grote FOK!Weer fotomapquote:Op zondag 23 april 2023 19:40 schreef Ouwesok het volgende:
Vanmiddag boven Dwingelderveld toen de bewolking al aardig begon toe te nemen
[ link | afbeelding ]Dwingelderveld by Ouwesok, on Flickr
Heerlijk! Je zou er spontaan van wandelen! (ben absoluut geen wandelaar). Dank voor de foto!quote:Op donderdag 27 april 2023 14:22 schreef aloa het volgende:
Blauwe lucht boven de Veluwe vanmorgen.
[ afbeelding ]
Iets in mij wil in die lucht het Window95 logo plaatsen. Mooie foto! Die bewaar ik voor morgen in het weerberichtquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:00 schreef aloa het volgende:
Schaapjes op de dijk onder een blauwe lucht met wat hoge bewolking.
[ afbeelding ]
Waar is deze foto (ongeveer) gemaakt? Plaats ik 'm morgen bij het weerbericht, dank hiervoor!quote:
Ten noorden van Harlingen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waar is deze foto (ongeveer) gemaakt? Plaats ik 'm morgen bij het weerbericht, dank hiervoor!
Je ziet het er gewoon uit vallenquote:Op zondag 9 juli 2023 15:32 schreef aloa het volgende:
Vanmiddag gemaakt. Bui boven de waddenzee/IJsselmeer, waar ook onweer in zat.
[ afbeelding ]
Ik zien 'm nu pas, maar morgen ziet iedereen hem bij het weerbericht, dat is, net als de wolken een dreiging.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:42 schreef Ouwesok het volgende:
Dreigend luchtje boven het Oostvaardersveld. Dreiging is in de nabewerking een tikje aangezet. Tikje erg aangezet.
Opname met Panny FZ300, Wolkeneffect iets opgekalefuckterd met NIK HDR-effects plugin
[ link | afbeelding ]Oostvaardersveld by Ouwesok, on Flickr
Mooi plaatje hoor! Dank voor je foto, heb 'm er bij gezet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:21 schreef aloa het volgende:
Deze foto is woensdag gemaakt in de AquaZoo ten noorden van Leeuwarden.
[ afbeelding ]
Zo lief dat ze bij het weerbericht staanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:39 schreef Ouwesok het volgende:
Lieve wolkjes boven de Oostvaardersplassen
[ afbeelding ]
Deze had ik nog niet eens gezien!quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:19 schreef Ouwesok het volgende:
Vanaf de Veluwe zie ik hoe Flevo'tjesland even een spoelinkje krijgt.
[ link | afbeelding ]Buitje by Ouwesok, on Flickr
Gave foto! Je zou haast denken dat het de duinen zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:25 schreef Morrigan het volgende:
[ afbeelding ]
Maasvlakte Rotterdam vandaag
quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
mooi buitje![]()
ik onthoud 'm voor morgen
Dank! Wellicht had je het al gezien maar ik had deze geplaatst bij het weerbericht!quote:Op donderdag 30 november 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
Besneeuwde zeedijk ten noorden van Harlingen. Met een sneeuwbui boven de Waddenzee tijdens zonsondergang.
[ afbeelding ]
Wat een takkefoto!quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:36 schreef Ouwesok het volgende:
Een winterse blauwe lucht inclusief kaal takkenwerk
[ link | afbeelding ]Winterblauw by Ouwesok, on Flickr
Grauw maar ook wel sfeervol, ik had de foto gister al gebruikt, dankjewel met terugwerkende krachht!quote:Op woensdag 6 december 2023 00:04 schreef Ouwesok het volgende:
Een grauw parktafereeltje met sneeuwresten in Apeldoorn
[ link | afbeelding ]Wintergrauw by Ouwesok, on Flickr
Ik ben ook geen pro weerman dus dat vult elkaar mooi aan. Dank voor je foto's! Heb er een van gebruikt, anderen zullen wellicht later nog volgen!quote:Op donderdag 7 december 2023 13:08 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Ik ben geen Pro fotograaf, maar hier wat mooie kiekjes.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Omgeving Limburg/Belgie.
Nou, idd. Maak je borst maar nat voor de komende dagen, dat zal niet zo moeilijk zijn als ik de vooruitzichten zie.quote:Op zondag 17 december 2023 20:05 schreef Ouwesok het volgende:
Een inmiddels vrij zeldzaam tafereel boven de Veluwe vanmiddag
quote:Op maandag 18 december 2023 12:41 schreef bondage het volgende:
Gisteren gemaakt in de bossen bij Drouwenerzand tijdens een fijne wandeling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fraaie plaatjes hoor! Gister had ik er al een van gebruikt, net als vandaag weer. Ook de anderen zullen binnenkort volgen, dankjewel!quote:Op maandag 18 december 2023 12:41 schreef bondage het volgende:
Gisteren gemaakt in de bossen bij Drouwenerzand tijdens een fijne wandeling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zal er wel erg warm zijn geweest, oven de Oostvaardersplassen!quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:19 schreef Ouwesok het volgende:
Hele kleine stukjes blauw vandaag oven de Oostvaardersplassen
Eindelijk weer die gele warme bol aan de hemelquote:Op zondag 7 januari 2024 21:16 schreef Ouwesok het volgende:
Wegtrekkende wolken vanmiddag boven de Veluwe
[ link | afbeelding ]Laatste wolkjes by Ouwesok, on Flickr
Mooie winterse plaatjes hoor! Ik heb ze in het archief klaar staan om gebruikt te worden!quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:41 schreef bondage het volgende:
Zojuist naar Drouwen geweest (vlakbij Drouwenerzand) en onderstaande fotos gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Regen of niet, waterig zal het zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:29 schreef Ouwesok het volgende:
Een uiterst waterig zonnetje vanmiddag boven Natuurpark Lelystad
[ link | afbeelding ]Waterig zonnetje by Ouwesok, on Flickr
Dank! Voor mij werkt het beste via hier, anders moet ik hele topics na gaan om te zien of er een foto bij zitquote:Op maandag 29 januari 2024 09:58 schreef bondage het volgende:
Had ze al in WKN gepost maar ook maar even hier gezien je de fotos die ik daar post ook gewoon mag gebruiken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat laat, maar dank voor de foto's! Ik had er al een gebruikt, zo ook vandaag weer. Het scheelt dat het grijze weerbeeld relevant blijft dus geven het weerbeeld prima weer.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:31 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Weer wezen wandelen met dit grauwe weer, niet de mooiste plaatjes. omgeving Belgie / Huy.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wederom dank voor de foto's! Vooral de bovenste en onderste twee zijn erg passen voo het weerbeeld vandaag, zonnig en droog!quote:Op maandag 26 februari 2024 11:05 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Hier weer wat foto`s de eerste 2 foto`s zijn ergens in Frankrijk genomen.
De 2de reeks foto`s zijn gemaakt in omgeving Belgie Glons.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klopt zeer zeker, de laatste keer dat ik een zandpad zag is toch al snel een maand of wat geleden, als het geen jaar is.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:23 schreef Ouwesok het volgende:
Een fenomeen dat we al een tijdje niet meer hadden gezien
[ link | afbeelding ]Blauwe lucht by Ouwesok, on Flickr
Toepasselijke foto voor vandaag; bewolkt maar droog. Ik ga 'm er bij zetten, dank voor de inzending!quote:Op maandag 18 maart 2024 12:43 schreef Ouwesok het volgende:
Brekende bewolking boven de Oostvaardersplassen
[ afbeelding ]
Ik dank u vriendelijk! Ik zal ze de komende tijd er op zetten!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Even weer lekker naar Frankrijk geweest, hier weer wat foto`s voor t weer.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Een van de keien der keientrekkersquote:
Leukquote:Op donderdag 9 mei 2024 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een van de keien der keientrekkers
Dankjewel! Ik ga hem er bij zetten!
Dat hadden we ook nog ja, onweer. Ik ga 'm bij het weerbericht zetten!quote:Op zondag 26 mei 2024 21:23 schreef Ouwesok het volgende:
Wegtrekkend onweer boven de Oostvaardersplassen
[ link | afbeelding ]Wegtrekkend onweer by Ouwesok, on Flickr
Alstublieftquote:Op maandag 6 mei 2024 06:47 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn er nog users met foto's? Ik kan ze goed gebruiken!
Heel veel dankjewel!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:21 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Alstublieft
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik hoop dat er iets bruikbaars tussen zit.
Oja, vergeten erbij te vermelden, Omgeving Frankrijk (St Vaas Mello ) en Belgie ( Limburg ).quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heel veel dankjewel!![]()
Waar zijn deze ongeveer gemaakt?
En dat in de "zomer"! Ik ga 'm erbij zetten van de week. Dankjewel!quote:Op maandag 1 juli 2024 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze schitterende herfstlucht is op 1 juli 2024 gefotografeerd in de uiterwaarden van Overasselt.
Jij woont in Mordor 😱quote:Op maandag 15 juli 2024 17:31 schreef Luuntje het volgende:
[ afbeelding ]
https://flic.kr/p/2q4dcAK
Hier dan mijn bijdrage
Mmmmmm van Mor... Oh wachtquote:
Euh....mijn eerste hond heette Tinka Luna, haar naam staat op mijn been getatoeėerd....vandaar ook mijn usernaam. Toen ik me aanmeldde leefde ze nogquote:Op maandag 15 juli 2024 18:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mmmmmm van Mor... Oh wacht
Jouw username doet me altijd aan mijn hond denken![]()
Die heet Luna, maar die noem ik ook vaak Luuntje
Inmiddels is ze al 12 jaar geleden overleden.....ja ik struin hier al 18 jaar rondquote:
Dank voor je foto! Volgens mij was het zaterdag bijna overal wel raak.. Gelukkig heeft de zon daarna nog wel geschenen, wat te zien is op de foto onder jouw postquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:23 schreef StateOfMind het volgende:
Donkere wolken boven Arnhem, in de richting van winkelcentrum Kronenburg.
Niet veel later kwam er een flinke bak water uit.
Uiteraard net toen ik niet meer in de auto zat
[ link | afbeelding ]
Dank voor jouw bijdrage! Gister scheen het zonnetje al flink, dus een mooi moment deze foto vandaag te plaatsenquote:Op maandag 15 juli 2024 17:31 schreef Luuntje het volgende:
[ afbeelding ]
https://flic.kr/p/2q4dcAK
Hier dan mijn bijdrage
Nederlanders horen te klagen! Je voert jouw burgerplicht dus goed uitquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:14 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Ik had het zo druk in de klaagbaak, dat ik mijn allerbeste en favoriete weerman helemaal ben vergeten
Hier weer wat foto`s voor het weer.
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Luxemburg
[ link | afbeelding ]
Luxemburg
[ link | afbeelding ]
Luxemburg
[ link | afbeelding ]
Luxemburg
[ link | afbeelding ]
Luxemburg
[ link | afbeelding ]
Nederland
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Da's een behoorlijk slagschip! Wanneer het moment daar is zal ik de appels lossen! Dank voor je foto!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:49 schreef Ouwesok het volgende:
Een flink schip met zure appels komt over de Veluwe aangedreven.
[ link | afbeelding ]Buitje by Ouwesok, on Flickr
Dank voor je foto's! Een tripje goedkoop boodschappen doen of lekker op vakantie? Ik zal ze de komende tijd gaan gebruikenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:04 schreef Managarm het volgende:
Portugal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De meeste foto's zijn genomen van onze eigen boerderij, ik woon in Portugal. De vierde foto is Nevada, een vriendin van ons heeft die genomenquote:Op woensdag 17 juli 2024 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dank voor je foto's! Een tripje goedkoop boodschappen doen of lekker op vakantie? Ik zal ze de komende tijd gaan gebruiken
Dat kan ook nog natuurlijk, dan woon je in een mooie omgeving!quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
De meeste foto's zijn genomen van onze eigen boerderij, ik woon in Portugal. De vierde foto is Nevada, een vriendin van ons heeft die genomen.
Beetje laat, maar alsnog dank voor de inzending! (meende al een reactie te hebben gegeven...)quote:Op maandag 29 juli 2024 00:25 schreef Ouwesok het volgende:
Fraaie cumuliforme bewolking boven midden Drente
[ link | afbeelding ]Cumulus by Ouwesok, on Flickr
Dank voor je inzending! Ik heb de foto bij het weerbericht geplaatst!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:47 schreef BPS70 het volgende:
De Waddenzee, gezien vanaf de zeedijk bij Harlingen.
[ afbeelding ]
Astu!quote:Op maandag 26 augustus 2024 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
Weerfoto's zijn nog altijd van harte welkom!
Mijn dank is groot! Ze zullen langs druppelen bij het weerberichtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:50 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Astu!
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Nederland
[ link | afbeelding ]
Frankrijk
[ link | afbeelding ]
Frankrijk
[ link | afbeelding ]
Frankrijk
[ link | afbeelding ]
Frankrijk
[ link | afbeelding ]
Frankrijk
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie Kies jij maar welke je het mooist vind
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Fijne plaatjes! Dank voor de inzendingenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:45 schreef aloa het volgende:
Allebei Waddenzee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou zo het startscherm va Windows 96 kunnen zijn, als dat er was.quote:Op maandag 9 september 2024 18:32 schreef Ouwesok het volgende:
Kleine cumuliforme wolkjes boven de IJssel
[ link | afbeelding ]Cumuliform by Ouwesok, on Flickr
Waarvoor dank! Je zal ze de komende tijd weer voorbij zien komen!quote:Op maandag 16 september 2024 14:13 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Hier weer wat Pica`s voor t weer!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oja sorry weer vergetenquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarvoor dank! Je zal ze de komende tijd weer voorbij zien komen!
Waar zijn ze ongeveer gemaakt?
mooie foto aloaquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:10 schreef aloa het volgende:
Vanavond gemaakt. Waddenzee bij Harlingen![]()
[ afbeelding ]
Plaatje hoor! Je ziet 'm vandaag verschijnen bij het weerberichtquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:10 schreef aloa het volgende:
Vanavond gemaakt. Waddenzee bij Harlingen![]()
[ afbeelding ]
Wederom dank voor de foto's! Een bronvermelding is een stukje fatsoen. Maar ik zal er wat moois van maken! Met donatiepagina bedoel je (neem ik aan) deze pagina? Je ziet de foto's weer verschijnen!quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:26 schreef Professionele-Idioot het volgende:
En nog wat foto`s.
Ehm jullie hoeven niet percee mijn naam mijn naam te vermelden een link naar de Donatie pagina mag ook!
Uiteraard allemaal in Frankrijk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
I know en ik waardeer dat ook, ik dacht aan deze link -> https://fok.nl/shop/new/?action=donatequote:Op vrijdag 27 september 2024 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wederom dank voor de foto's! Een bronvermelding is een stukje fatsoen. Maar ik zal er wat moois van maken! Met donatiepagina bedoel je (neem ik aan) deze pagina? Je ziet de foto's weer verschijnen!
/Wildersmode on: "Dan gaan we dat regelen." /Wildersmode offquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:26 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
I know en ik waardeer dat ook, ik dacht aan deze link -> https://fok.nl/shop/new/?action=donate
Godsamme die link mag wel eens wat makkelijker te vinden zijn zeg
Vanavond kan je hem er weer uithalenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:41 schreef Ouwesok het volgende:
Morgen lijkt het droog te worden
[ link | afbeelding ]Morgen droog by Ouwesok, on Flickr
Het was niet mijn pluquote:Op zondag 29 september 2024 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vanavond kan je hem er weer uithalen
et scheelt dat er geen statiegeld op zit, anders zou ie vanavond weg zijn
Grappig, ik wist niet dat er in Nederland ook een Zürich was! Ik ga hem er bij zetten vandaag, dank!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:31 schreef aloa het volgende:
Gister gemaakt in de buurt van Zürich (Friesland).
[ afbeelding ]
Gaan we regelen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
We zijn weer zo goed als door de voorraad heen, herfstige foto's zijn altijd welkom!
Dank voor je foto! Ik heb 'm bij het weerbericht gezetquote:Op woensdag 6 november 2024 09:30 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
In ruil voor een FOK!basic abo, @:Danny!
Dank voor je foto's! Je zal ze de komende dagen zie verschijnen bij het weerbericht!quote:Op woensdag 6 november 2024 10:31 schreef Managarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn huis staat er mooi op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg die mooie kleurenquote:Op woensdag 6 november 2024 10:31 schreef Managarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn huis staat er mooi op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lantaarns zijn aan, dat scheelt! Dank voor je inzending!quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke mist. Sorry voor de redelijk donkere foto
Maar ik kan er ongetwijfeld wel wat mee, dank!quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Beste weerman Ferdy, excuses voor de late reactie. en het zijn ook niet de beste.
Hopelijk kan ik dit weekend iets beters voor je scoren.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hont,quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef Managarm het volgende:
Wat oude foto's: Schotland, Madeira en zwemmen met onze vorige hont.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig wel. De foto nam ik om 6u10. Tussen 23u en 6u zijn de lantaarns uit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De lantaarns zijn aan, dat scheelt! Dank voor je inzending!
"De dag begon grauw maar de zon kwam al gauw" Hij staat er bij, dank voor de inzending!quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:33 schreef Ouwesok het volgende:
Grauwe kouwe bedoening op het Veluwemeer
[ link | afbeelding ]Grauwekou by Ouwesok, on Flickr
Dank voor je inzending! Ik heb 'm bij het weerbericht gezet!quote:Op woensdag 20 november 2024 10:19 schreef MrXian het volgende:
https://imgur.com/a/i9dTYtS
Speelplaatsje in de sneeuw in Zuid-Limburg.
Jammer!quote:Op maandag 30 december 2024 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
Beste inzenders, vanaf 1 januari ga ik stoppen met het weerbericht. Zoals het er nu naar uit ziet wordt dit helaas niet op korte termijn opgepakt waarmee het dagelijkse weerbericht niet meer zal zijn. Er zullen ongetwijfeld wel weerberichten komen, hoe, wat, wie precies? Geen idee, maar jullie mogen gewoon foto's blijven inzenden.
Ik wil jullie bedanken voor de foto's die jullie hebben ingestuurd, zij zijn een mooie aanvulling geweest van het weerbericht. Mocht je het weer willen blijven volgen, dan kan dit uiteaard in de topicserie "De atmosfeer staat op ontploffen" op ons WKN forum. Nogmaals dank en tot ergens op het forum of de FP!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |