We mogen niet zomaar foto's van internet gebruiken in verband met copyright.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:57 schreef Het_Bokje het volgende:
Op internet zijn toch zat foto's te vinden van kutweer?
We mogen niet zomaar foto's van internet gebruiken in verband met copyright.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:57 schreef Het_Bokje het volgende:
Op internet zijn toch zat foto's te vinden van kutweer?
Ha haquote:
Nice try Corriequote:Op maandag 1 augustus 2022 19:08 schreef Karina het volgende:
naam die erbij staat is uiteraard niet mijn eigen naam voordat iemand het vraagt, wel eigen foto's
Familie van Claudia?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:08 schreef Karina het volgende:
[ link | afbeelding ]This is Amsterdam 2022 (15 van 28) by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]Autumn by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]Winter in Amsterdam (1 van 4) by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]2020-04-10 Lente-4039 by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]Cloud or smoke-It is a cloud! by Corrie De Breij, on Flickr
Elk jaargetijde eentje en 1 met een vreemde wolk.
Kijk maar of je er wat aan hebt.
naam die erbij staat is uiteraard niet mijn eigen naam voordat iemand het vraagt, wel eigen foto's
Dank je wel, prachtige foto'squote:Op maandag 1 augustus 2022 19:08 schreef Karina het volgende:
[ link | afbeelding ]This is Amsterdam 2022 (15 van 28) by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]Autumn by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]Winter in Amsterdam (1 van 4) by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]2020-04-10 Lente-4039 by Corrie De Breij, on Flickr
[ link | afbeelding ]Cloud or smoke-It is a cloud! by Corrie De Breij, on Flickr
Elk jaargetijde eentje en 1 met een vreemde wolk.
Kijk maar of je er wat aan hebt.
Dank voor je vele mooie foto's! Zo te zien lukt het om up te loaden.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 00:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga een poging wagen (eerst even testen hoe je ook alweer een foto upload)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breskens, Zeeland
[ link | afbeelding ]
Slagharen, Overijssel
[ link | afbeelding ]
Groede, Zeeland
Mooie kleuren zeg... Hoe krijg die foto's zo mooi? Tutorial gevolgd?quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:06 schreef Morrigan het volgende:
Gisteravond ook strandfoto's gemaakt.Locatie is Katwijk aan Zee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor. Gewoon in Lightroom bewerkt. Als eerst kies ik een kleurprofiel van het programma zelf en dan vervolgens kleine bewerkingen. Op Youtube is veel te vinden wat alle opties in Lightroom doen.quote:Op zondag 4 september 2022 11:57 schreef TomNook het volgende:
[..]
Mooie kleuren zeg... Hoe krijg die foto's zo mooi? Tutorial gevolgd?
Mooi die wolken zo.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:22 schreef aloa het volgende:
Woensdag uit de auto gemaakt, in de buurt van Zurich.
[ afbeelding ]
Thanks! Ik heb 'm bij het weerbericht van vanochtend geplaatst!quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:22 schreef aloa het volgende:
Woensdag uit de auto gemaakt, in de buurt van Zurich.
[ afbeelding ]
Viel mij ook op de laatste dagen, de heldere lucht laat de maan ook mooi zien. Ook ik was gister eigenlijk net te laat. Maar deze foto wil ik morgen bij het weerbericht plaatsen. Dank voor het delen!quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Laatste dagen veel mooi gekleurde lucht bij zonsondergang, helaas was ik vandaag net iets te laat
[ link | afbeelding ]
Ga ik er morgen bij plaatsen, er wordt nog mist verwacht dus voldoet mooi aan het actuele weerbeeld. Dankjewel voor de foto!quote:
In prinbcipe hoeft dat niet, als ze echt te groot zijn kan ik ze evt verkleinen.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:25 schreef aloa het volgende:
Moeten de foto's verkleind worden? Ik zie nu pas dat ze wel heel groot zijn?
Vanmorgen leek het een spiegel, zo stil was het.
[ afbeelding ]
Ook leuk bij het weerbericht!quote:Op zondag 11 december 2022 01:02 schreef Ouwesok het volgende:
Mistig afgelopen middag
[ link | afbeelding ]Mist by Ouwesok, on Flickr
en taffeskoud
Die plu zou ik er nog maar even uit halen want die ga je nog nodig hebben komende week. Mocht je hem zoeken, hij staat op de FP onder het weerberichtquote:Op zondag 1 januari 2023 20:45 schreef Ouwesok het volgende:
Niet het weer zelf maar wel de effecten. In dit geval een soort van al dan niet misplaatst optimisme
Misschien ook wel een keer bruikbaar
[ link | afbeelding ]Optimisme by Ouwesok, on Flickr
Het was niet mijn pluquote:Op maandag 2 januari 2023 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die plu zou ik er nog maar even uit halen want die ga je nog nodig hebben komende week. Mocht je hem zoeken, hij staat op de FP onder het weerbericht
Bijvoorbeeld, mooi genoeg om hem bij het weerbericht te plaatsen, waarvoor dank!quote:
Beetje laat, dank voor de foto! Ik heb 'm vanochtend bij het weerbericht gebruikt.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:37 schreef aloa het volgende:
Vanmiddag gemaakt in de buurt van Harlingen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |