Nou, daar gaan we. Nog maar een maand of vijf volhouden.quote:
Goeie timing wel voor het Pinksterweekendquote:
5 maanden wat volhouden?quote:Op maandag 15 mei 2023 08:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we. Nog maar een maand of vijf volhouden.
Die veel te broeierige hitte die we hier doorgaans krijgen. 28-30 graden is over het algemeen niet prettig in Nederland, tenzij de luchtvochtigheid laag blijft.quote:
De afgelopen 4 zomers hebben we echt geen enkele broeierige hittegolf gehadquote:Op maandag 15 mei 2023 11:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die veel te broeierige hitte die we hier doorgaans krijgen. 28-30 graden is over het algemeen niet prettig in Nederland, tenzij de luchtvochtigheid laag blijft.
Ik heb dat persoonlijk ook. Transpireer ook snel, waardoor je meteen klammig bent.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Sterker nog, ik vind het nu al bijzonder onaangenaam.
Jordi op vakantiequote:Op maandag 15 mei 2023 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb dat persoonlijk ook. Transpireer ook snel, waardoor je meteen klammig bent.
Vanaf volgende week brengt ie warmte, niet zo gemeen doen.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:39 schreef Red_85 het volgende:
Van het weekend is weer de oostenwind terug.
Van 2 dagen weggeweest.
Kan die niet oppleuren? Gewoon voor eeuwig?
Ik was net op de tennisbaan, als je ook maar even een minuutje niet speelde dan was het al stervenskoudquote:Op maandag 15 mei 2023 18:35 schreef INViCTuS het volgende:
Het was vanmiddag zo lekker.
Nu weer die koude graf wind uit het noorden
ongelooflijk he, wanneer komen we eens van deze herfst af die al begon in september 2022quote:
Nee gek vanaf juno brengt die 9 van de 10 keer warme lucht. En nog drogere warme lucht dan een natte Spaanse ook.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:39 schreef Red_85 het volgende:
Van het weekend is weer de oostenwind terug.
Van 2 dagen weggeweest.
Kan die niet oppleuren? Gewoon voor eeuwig?
We hebben inmiddels wel lente dagen gehadquote:Op maandag 15 mei 2023 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
ongelooflijk he, wanneer komen we eens van deze herfst af die al begon in september 2022
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |