Oo normaal gesproken wel maar ik had het niet in de gaten...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:28 schreef Puzzie het volgende:
@:Frummelie ik wist niet of je nou wel of niet opent ,maar als je een andere TT wil
Is alquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zou niet weten, waarom Moraima een uitzondering zou moeten krijgen. Kom op zeg. Ze klaagt met elke opdracht. Misschien moet ze de oorzaak maar eens goed aanpakken en niet telkens een TV programma nodig hebben om dat doel te bereiken.
Ook dan slaat dat nergens op.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is al
Vaker gebeurt dat deelnemers niet mee hoefden te doen
Maar jij opent normaliter wel dus , dan weet ik datquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oo normaal gesproken wel maar ik had het niet in de gaten...
Thnx goeie TT...
JW toch een paar keer?quote:
Jaja... sinds kort hoor...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar jij opent normaliter wel dus , dan weet ik dat
Vind uitzonderingen ook niet nodig.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zou niet weten, waarom Moraima een uitzondering zou moeten krijgen. Kom op zeg. Ze klaagt met elke opdracht. Misschien moet ze de oorzaak maar eens goed aanpakken en niet telkens een TV programma nodig hebben om dat doel te bereiken.
Blijkt het een eliminatie en ligt Mora eruit dan heeft ze gewoon terecht pech waarbij ze het alleen zichzelf kan verwijtenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Die zit conditioneel goed in elkaar idd.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:33 schreef mootie het volgende:
Jasper is echt bizar, die staat te hoepelen, doet een wandeltje, alsof dit zijn dagelijkse ding is.
Moriama weet vaak van te voren al dat ze iets niet kan, ik snap niet waarom zij zich heeft opgegeven.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind uitzonderingen ook niet nodig.
Je weet waar je je voor opgeef, je weet dat je zulke opdrachten kan verwachten.
Geef je dan op voor iets anders.
(mits je probleem daar ontstaat, dan is het weer lastiger gebroken been of zo).
Daar ben ik het ook wel mee eens , nu heb je vaak dat dezelfde mensen eruit worden gehaald om iets te doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind uitzonderingen ook niet nodig.
Je weet waar je je voor opgeef, je weet dat je zulke opdrachten kan verwachten.
Geef je dan op voor iets anders.
(mits je probleem daar ontstaat, dan is het weer lastiger gebroken been of zo).
wat is dat??????/ (ik voel me nu heel dom)quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:37 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en ze gooit een stelling voor Kool-Aid op
daar kan je leuk mee vervenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:37 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en ze gooit een stelling voor Kool-Aid op
Eind van de maand.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:35 schreef Wibehh het volgende:
Wanneer gaat die azijndrinker Sasha eens naar huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die 2 hebben amper meer gespreksonderwerpen lijkt het wel..... het is constant een herhaling van zetten (is ook niet zo raar zonder prikkels van buitenaf)quote:
Ik kan er niet naar luisteren (Eunice nu)quote:
Stemmenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die 2 hebben amper meer gespreksonderwerpen lijkt het wel..... het is constant een herhaling van zetten (is ook niet zo raar zonder prikkels van buitenaf)
Bij de eerste poging roept ze al, ik kan het niet... en ze kapt er dan ook gelijk mee... beetje erg jammer, valt me tegen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moriama weet vaak van te voren al dat ze iets niet kan, ik snap niet waarom zij zich heeft opgegeven.
Laat ik het houden op het laatste drankje van een sekte.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wat is dat??????/ (ik voel me nu heel dom)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
hahahaha ik dacht eerst dat je bedoelde dat ze stemmen horen (ik kijk daar nergens meer gek van op)quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laat ik het houden op het laatste drankje van een sekte.ohhhhhhhhh oke natuurlijk!! (stom van me) dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |