ja hij daar op de bank naast sasquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
Jappie en Bern stonden beide in de keuken bij Sas en Janet
Ze kiezen elke keer van die verschrikkelijke filmsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:31 schreef Monique___ het volgende:
bern en sas hopen op black phone........
domme film
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:36 schreef Monique___ het volgende:
ze vinden beiden dat ze het heel goed
brabbel heeft het gevoel dat ze juf speelt
Babs ziet dat wel goedquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:36 schreef Monique___ het volgende:
ze vinden beiden dat ze het heel goed
brabbel heeft het gevoel dat ze juf speelt
Op die manier controleren is niet meer nodig en dat is het probleemquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:37 schreef Monique___ het volgende:
ja ze controleert ook iedereen.. vind dat ze meer doet dan ik verwacht had..
ja ze wil het goed doen.. controle controle controlequote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op die manier controleren is niet meer nodig en dat is het probleem
Ze wil zich heel belangrijk voelenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ze wil het goed doen.. controle controle controle
Echt ook zo kleinerend altijdquote:
maar ze is ook belangrijkquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wil zich heel belangrijk voelen
Dat zit erachter
Vind haar nu behoorlijk tegengas gevenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:40 schreef Puzzie het volgende:
Dat Bep zich alles ook laat aanpraten , bizar
Zoals alle managers die er gezeten hebben, ze voelden zich heel watquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wil zich heel belangrijk voelen
Dat zit erachter
Dat snap ik ook niet hoor.. dat heeft ze zowat bij alle mannen daar. Marciano Jeff Isaac en GJ.. bij hun heeft ze dat altijd al gehad.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:40 schreef Puzzie het volgende:
Dat Bep zich alles ook laat aanpraten , bizar
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:41 schreef Frummelie het volgende:
Nou Erik is er wel een pretletter door geworden hij heeft z'n bloemetjesoverhemd erbij aangetrokken...
misschien gaan we hem nog aan het stroom zien hangenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:01 schreef Puzzie het volgende:
Erik weer aan het leuren met zijn föhn
[ afbeelding ]
Ze willen Zoe gebruiken/inzetten om tegen Jeff te stemmen ,daar zijn ze nu al dagen mee bezigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wel vaag, wat gaan ze doen?
Jappie praat onduidelijk en laad grote stiltes vallen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:05 schreef Monique___ het volgende:
die gele regenjas doet me hier aan denken:
[ afbeelding ]
jappie praat altijd zo onduidelijkquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wel vaag, wat gaan ze doen?
Jappie praat onduidelijk en laad grote stiltes vallen.
Was het een IQ of een EQ test?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd wie er allemaal meedoen aan de IQ test.
Maar Zoë heeft het nog niet door?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:07 schreef Frummelie het volgende:
Zoe en Janet aant oefenen met de hoepels... en Janet heeft het ineens door.
Benieuwd of iedereen daar aan mee gaat doenquote:
Je hebt ook de kans dat sommigen bewust anders gaan invullen .iets wat ik wel zou snappenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benieuwd of iedereen daar aan mee gaat doen
Moet ze doen.. dat maakt haar groepje zwakker en zou zomaar kunnen dat er dan bij de volgende eliminatie zijzelf of één van haar maatjes uitvliegt. Maar ja daar is ze te dom voor om dat te snappen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jappie praat altijd zo onduidelijk
met zn gemompel
logopedie zou geen slecht idee voor hem zijn
maar ze hebben een 'plan' om met een groep op jeff te gaan.. zowie is ook ingelicht.. die willen ze ook op jeff laten stemmen...
want.. ziet hij niet aankomen...
Zou ook nog kunnen.. maar ik vermoed zomaar dat Zoë en Moraima er toch maar van af zienquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt ook de kans dat sommigen bewust anders gaan invullen .iets wat ik wel zou snappen
hij gaat hem nog maken vandaag zei hijquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:16 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Bern die iq test gemaakt? Zo"n helder licht is hij namelijk niet.
Ik hoop het niet.. het is nu al zo saai. Ik denk dat ze wel met een groot aantal de finale in gaan en dat er dan in de laatste week velen afvallen. Het is ook geen BB..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:15 schreef Clasientje het volgende:
Wat ik mijn afvraag,
Moet deze laatste maanden niet meer dan 1 geëlimineerd worden? Want anders staan ze met z'n vele in de finale dat is denk ik niet de bedoeling.
Straks snappen ze het zelf niet meerquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:18 schreef Puzzie het volgende:
De winterschilder is de nieuwe bijnaam voor Zoe?
Zoequote:
Jawel die ging gelijk goed maar bij Janet wilde het gisteren niet een nu ineens had ze het te pakken.quote:
Erik is zo goed bezig voor het milieu door de fohn te repareren.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:01 schreef Puzzie het volgende:
Erik weer aan het leuren met zijn föhn
[ afbeelding ]
Ah. maar iedere manager krijgt iets meer info maar meer doordat ze een lijn met de febo hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe
Ze denken dat zoe meer info krijgt van achter ??
n mooie schilderijen maken 😂quote:
aar niet over de eliminatie tochquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah. maar iedere manager krijgt iets meer info maar meer doordat ze een lijn met de febo hebben
Nee de enige die altijd meer weet is icequote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:23 schreef greysbones het volgende:
M
[..]
aar niet over de eliminatie toch
Wat de bedoeling is
Je hebt ook nog wel goedkopere fohnsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Erik is zo goed bezig voor het milieu door de fohn te repareren.![]()
Voor de 'kas' wat minder. ¤ 19,30 voor een soldeerbout. Dan heeft ie nog wat soldeertin nodig van ogneveer ¤ 5 en dan is het nog hopen dat de fohn het weer doet (en blijft doen).
Dezefde nieuwe fohn staat voor 36 euro op Bol.com
[ afbeelding ]
omdat die man vervelend isquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
waarom willen ze erik eruit?
is toch geen gevaar voor ze?
Het is nog maar voor 4 maandjes idd. Normaal zou ik juist een iets degelijkere kopen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:27 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog wel goedkopere fohns
wil team ice erik eruit hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
waarom willen ze erik eruit?
is toch geen gevaar voor ze?
Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:29 schreef spapaars het volgende:
Jappie gesprek met K5 gehad, mag niet op Jef stemmen.
Die durft nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:29 schreef spapaars het volgende:
Jappie gesprek met K5 gehad, mag niet op Jef stemmen.
ze moeten lekker sasha aka wednesday op de stip zettenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:29 schreef Puzzie het volgende:
Sas weer stoer doen , maar wel anderen laten doen
Corry is een hij want jappie zei ineens hij en Sas zei je bedoeld zij ( ofzo iets)quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:26 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden, dat gebruik van bijnamen.![]()
Who the hell is Corry!!
Ja mentaalquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha denkt mentaal sterker te zijn dan Jeff? Hoorde ik dat goed?
Jeff kickt op de spanning, Sas klapt dichtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
Sas denkt dat ze mentaal wel tegen Jeff kan![]()
de lange =erik, judas=bern, spy=sas, jef heeft er ook 1 kan er niet opkomen , wanda was postduifquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Corry is een hij want jappie zei ineens hij en Sas zei je bedoeld zij ( ofzo iets)
Naar die twee ga ik niet meer kijken, de dominant met haar subjequote:
heb het geluid uitquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Naar die twee ga ik niet meer kijken, de dominant met haar subje
En dan denkt Jappie dat hij zelf ook wel dominant isquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Naar die twee ga ik niet meer kijken, de dominant met haar subje
jappie dominantquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan denkt Jappie dat hij zelf ook wel dominant is![]()
Ik kijk niet naar die streamquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb het geluid uit
zat meer te kijken of ze zou gaan vallen
vandaar de soldeerbout. Moet het draadje natuurlijk ook solderenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziet eruit als mini zangmicrofoon op standaard
Wat is eigenlijk de functie van die namen veranderen?quote:
En toch doen ze dat wel voor onsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de functie van die namen veranderen?
Alleen wij kunnen ze horen praten en wij spelen geen rol in dit spel.
Ik gok van welquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is dit de trofee die gewonnen kan worden bij het "songfestival"?
ah dan snap ik het idd. dat is idd leuk verzonnen en gemaaktquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
goed gezienquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Klopt maar het gaat over zijn situatie met Eunie gok ikquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:55 schreef Monique___ het volgende:
jw hoeft toch niet te flirten? hij heeft toch een paar vriendinnen met seks
GJ was jaloers geweest op dit, met zijn houten dildo's die in zijn talkshows als z.g. microfoons werden gebruiktquote:
ja echt wel irritantquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama en Rupert praten nu niet steeds nederlands. Die gooien er veel uuhhh papiaments?? tussendoor.
Niet te volgen
krijgen daar soms opmerking over , de stem gelieve nederlands te pratenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama en Rupert praten nu niet steeds nederlands. Die gooien er veel uuhhh papiaments?? tussendoor.
Niet te volgen
Dat geklus van Eric is niet vanuit een opleiding als bv elektricien.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:05 schreef pingu66 het volgende:
Nou als ik dat zo zie zou ik gelijk een nieuwe föhn kopen ipv repareren.
Dat knopje mist alleen soldeer zegt Erik. Maar hoe dan, is dat soldeer ineens verdwenen?
Ben benieuwd of hij hem gaat maken of dat ding dan niet ontploft,de stoppen niet doorslaan of iemand geëlektrocuteerd wordt.
Van dat knopje veel indrukken/ding laten vallen kan het contact inderdaad best losraken van het printplaatje, als dat het enige is valt dat wel te maken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:05 schreef pingu66 het volgende:
Nou als ik dat zo zie zou ik gelijk een nieuwe föhn kopen ipv repareren.
Dat knopje mist alleen soldeer zegt Erik. Maar hoe dan, is dat soldeer ineens verdwenen?
Ben benieuwd of hij hem gaat maken of dat ding dan niet ontploft,de stoppen niet doorslaan of iemand geëlektrocuteerd wordt.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:15 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Wat een gedoe weer met die 'bijnamen'... eerst hadden ze bij de groep van Isaac voor iedereen een bijnaam en nu lopen Sasha en Jasper weer 'interessant' te doen.
Volgens mij willen ze er voor zichzelf een spannende film van maken (waarin ze zelf de hoofdrol spelen)
Neuh, ze maakt er voor zichzelf een spelletje van om met 'Camarita' te praten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:14 schreef Monique___ het volgende:
mori zit in de camera te praten tegen achter over iets wat ze op haar buik heeft?
kan er niets aan doen maar heb vaak het idee dat ze een steekje los heeft..
oh ja dat heb ik haar ook al eens horen zeggen.. dat 'camarita'quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Neuh, ze maakt er voor zichzelf een spelletje van om met 'Camarita' te praten.
Soms gebeurt het ook dat de camera 'ja knikt'
morrie is ook nogal aandachtsgeilquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:14 schreef Monique___ het volgende:
mori zit in de camera te praten tegen achter over iets wat ze op haar buik heeft?
kan er niets aan doen maar heb vaak het idee dat ze een steekje los heeft..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:18 schreef xsaskiax het volgende:
Ik lees net iets op het AD dat wel degelijk betrekking heeft op de bewoners/streams, dus plaats ik het onder een spoiler.
Ze nemen daar heel veel van die zooi van XXL... daar wordt enorm voor gewaarschuwd, hartklachten e.d. (dat heeft Marciano nou net niet nodig lijkt me), ze vreten dat spul volgens mij in tabletten en shakes (zelfs Erik!)ja las het iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben eigenlijk allemaal hun (on)hebbelijkheden, sommigen 24/7, anderen met vlagenquote:
Het XXL komt ook vol in beeld bij dit artikel..... en volgens mij zijn er daar nog meer die het nemen, ook caffeïnepillen, fat burners (of hoe je het ook schrijven mag) en meer van die zooiquote:
Ik lees net iets op het AD dat wel degelijk betrekking heeft op de bewoners/streams, dus plaats ik het onder een spoiler.
Ze nemen daar heel veel van die zooi van XXL... daar wordt enorm voor gewaarschuwd, hartklachten e.d. (dat heeft Marciano nou net niet nodig lijkt me), ze vreten dat spul volgens mij in tabletten en shakes (zelfs Erik!)Die zooi gaat er daar in als koek. Mooie sponsor zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
En Eunice keek maar weer eens in de camera...... ja hoor je bent in beeld, ga maar weer door met je uit te slovenquote:
ja is toch ook zooiquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het XXL komt ook vol in beeld bij dit artikel..... en volgens mij zijn er daar nog meer die het nemen, ook caffeïnepillen, fat burners (of hoe je het ook schrijven mag) en meer van die zooi
(ja sorry ik noem het zooi)
ik ook dus baal als ze opeens overschakelen naar haarquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die probeer ik zoveel mogelijk te mijden
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zooi gaat er daar in als koek. Mooie sponsor zoDie leefde er bijna op, dagelijks veel pillen en shakesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze nemen daar heel veel van die zooi van XXL... daar wordt enorm voor gewaarschuwd, hartklachten e.d. (dat heeft Marciano nou net niet nodig lijkt me), ze vreten dat spul volgens mij in tabletten en shakes (zelfs Erik!)Dat gaat over pre-workouts, volgens mij hebben ze enkel viedingssuplementen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in de XXL producten zit geen DMAA, want verboden![]()
En toch is het wel van deze tijd. De "repair cafe's" komen overal in beeld. Het is niet meer zo dat alles klakkeloos maar weggegooid hoeft te worden. En je hoeft het niet zelf te repareren, omdat Erik dat doet, maar je kunt wel nadenken of een apparaat misschien te repareren is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:25 schreef Monique___ het volgende:
![]()
weer het inspiratieverhaal van erik........ pffff
het scheelt 100 apparaten op de afvalberg....
ook al lukt het niet............![]()
![]()
denk dat merendeel denkt: hij is gek om een fohn te willen gaan maken als niet elektroman
tuurlijk erik
wij thuis willen nu ook proberen elektrische apparaten te maken NOT
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe en Eunice standjes uit de kamasutra aan het doen of wat?
Ik heb ze daar heel vaak gehoord over het nemen van de pre-workouts, ook de lui die veel minder vaak sportenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gaat over pre-workouts, volgens mij hebben ze enkel viedingssuplementen.
En in de XXL producten zit geen DMAA, want verboden
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
En toch is het wel van deze tijd. De "repair cafe's" komen overal in beeld. Het is niet meer zo dat alles klakkeloos maar weggegooid hoeft te worden. En je hoeft het niet zelf te repareren, omdat Erik dat doet, maar je kunt wel nadenken of een apparaat misschien te repareren is.
die komt er niet vandaagquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Laat ff de eliminatie zoemer gaan dan kan ik het nog ff zien voordat ik weer ga werken.
yep hoge tijd dat jef eruit vliegtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik vind het wel tijd worden dat er iemand uit gaat.
Sasha ofzo
Zolang ze er normaal mee doen…quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik heb ze daar heel vaak gehoord over het nemen van de pre-workouts, ook de lui die veel minder vaak sporten
Eind van de maand.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Laat ff de eliminatie zoemer gaan dan kan ik het nog ff zien voordat ik weer ga werken.
En anders…het is wat het isquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
Jappie, JW en Erik over eliminaties. JW denkt niet dat Eunice erop komt, en als het duel is, dan wint niemand het van Eunice zegt ie.
tja zolang ze weer over de eliminaties aan het kletsen zijn schieten de streams van de een naar de ander.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Nu week naar de keuken met Sas Imi en Wendy. Ze zijn wel triggerhappy met de switch knop vanmorgen daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en dan al maandenlang zeggen: ohhhh maar we praten Nederlands hoorrrrrr (echt niet dus, snel en Papiaments en ze vertikken het om het niet meer te doen)quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:48 schreef Monique___ het volgende:
he he daar kwam de stem met mora dat ze in het ned moet praten
Het is niet de eerste keer. Mogen ze ook wel eens een boete voor geven. Wie niet luisteren wil, moet maar voelenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:48 schreef Monique___ het volgende:
he he daar kwam de stem met mora dat ze in het ned moet praten
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De laatste uren van gisteren staan nu ook online ....![]()
De welterusten knuffels van Zoë monteer ik zo nog even apart ....![]()
[ afbeelding ]
precies.. ze blijft het volgens mij dagelijks doen..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer. Mogen ze ook wel eens een boete voor geven. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen
Moraima en Rupert samen, en volgens mij hoor ik Isaac en Marciano ook meedoenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
precies.. ze blijft het volgens mij dagelijks doen..
Natuurrrrrrrrrlijk heeft JW het ook weer gedaan, zoals hij ALLES al heeft gedaan he.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Natuurrrrrrrrrlijk heeft JW het ook weer gedaan, zoals hij ALLES al heeft gedaan he.
Jammer dat je er in de loods totaal niets van merkt
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah ja...De dikke tut van Mirthe vol op beeld.
pfff
denk beidequote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:07 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit vol verbazing te kijken/luisteren naar Mirthe die zich weer volledig in heeft laten pakken door Eunice.
Is zij nou zo makkelijk te manipuleren of weet Eunice feilloos op welke 'knopjes' ze moet drukken?
Als Mirthe zichzelf ooit terugziet zal ze zich toch weleens achter haar oren krabbelen (hoop ik)
ik snap er ook geen ene reet van ,maar ik ben wel een beetje klaar dat slaafjesgedrag van Mirthequote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:07 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit vol verbazing te kijken/luisteren naar Mirthe die zich weer volledig in heeft laten pakken door Eunice.
Is zij nou zo makkelijk te manipuleren of weet Eunice feilloos op welke 'knopjes' ze moet drukken?
Als Mirthe zichzelf ooit terugziet zal ze zich toch weleens achter haar oren krabbelen (hoop ik)
vergeet ook het intimiderend en dominant gedrag van eunice nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik snap er ook geen ene reet van ,maar ik ben wel een beetje klaar dat slaafjesgedrag van Mirthe
Maar Mirthe weet dat Eunie zo is , dat roept ze ook vaak , en toch gaat ze er wederom compleet in meequote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
vergeet ook het intimiderend en dominant gedrag van eunice niet
is ook zoquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Mirthe weet dat Eunie zo is , dat roept ze ook vaak , en toch gaat ze er wederom compleet in mee
Zo zonde maar ik ga haar daardoor wel met andere ogen bekijkenquote:
Mirthe is gewoon zo bij iedereen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Mirthe weet dat Eunie zo is , dat roept ze ook vaak , en toch gaat ze er wederom compleet in mee
Dat is het hem dus, van de week wist ze feilloos te vertellen waarom ze boos op Eunice was en binnen no time is alles vergeten en vergeven en loopt ze weer als een slaafje achter Eunice aan..... doet precies de dingen waar ze van de week haar mond vol van had...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja net als voor JW en Kenzyquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze wat vaker bij elkaar zijn lijkt het zo.
Ja precies!!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is het hem dus, van de week wist ze feilloos te vertellen waarom ze boos op Eunice was en binnen no time is alles vergeten en vergeven en loopt ze weer als een slaafje achter Eunice aan..... doet precies de dingen waar ze van de week haar mond vol van had...
Dat heeft ze met iedereen, Mirthe is gewoon geen rancuneus meisje.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is het hem dus, van de week wist ze feilloos te vertellen waarom ze boos op Eunice was en binnen no time is alles vergeten en vergeven en loopt ze weer als een slaafje achter Eunice aan..... doet precies de dingen waar ze van de week haar mond vol van had...
Ze heeft dat inmiddels ook wel uitgesproken naar eunice, dus misschien nieuwe ronden, nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind dat Babette de laatste tijd een steeds spitser gezicht krijgt.... of lijkt te krijgen.quote:
Kuchquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat heeft ze met iedereen, Mirthe is gewoon geen rancuneus meisje.
oei dat laatste is ze in mijn ogen wel degelijk, zeker bij bepaalde personen (alleen bij Eunice schijnbaar niet)quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat heeft ze met iedereen, Mirthe is gewoon geen rancuneus meisje.
Misschien van die pillen die ze slikt?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind dat Babette de laatste tijd een steeds spitser gezicht krijgt.... of lijkt te krijgen.
Komt het omdat fillers e.d. uitgewerkt zijn, door de kleur van haar wenkbrauwen, door make-up????
Echt zo'n muizenkoppie (nee ik zeg nu ff geen rattenkop)
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oei dat laatste is ze in mijn ogen wel degelijk, zeker bij bepaalde personen (alleen bij Eunice schijnbaar niet)
Ik zie dat niet als slaafje, maar gewoon niet blijven hangen in het negatieve.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En het is ook wel zo dat na dat gesprek met Eunice, eunice ineens als een blad is omgedraaid wat betreft haar gedrag naar JW, het min of meer heeft uitgemaakt zelfs.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft dat inmiddels ook wel uitgesproken naar eunice, dus misschien nieuwe ronden, nieuwe kansen.
Dat is ze ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oei dat laatste is ze in mijn ogen wel degelijk, zeker bij bepaalde personen (alleen bij Eunice schijnbaar niet)
Ze zei daarnet een paar keer 'geheimzinnig' dat er een reden is waarom ze het niet kan en wees op haar zij/buik.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:22 schreef ledn81 het volgende:
Morrie wil een gesprek achter over de hoepel. Ze kan het gewoon niet, dus ze wil met dr arm hoepelen.
Zoë heb het gemaild.
"Moraima wil graag even op gesprek komen, groet"
De dame wil een uitzonderingspositie af dwingen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:22 schreef ledn81 het volgende:
Morrie wil een gesprek achter over de hoepel. Ze kan het gewoon niet, dus ze wil met dr arm hoepelen.
Zoë heb het gemaild.
"Moraima wil graag even op gesprek komen, groet"
Zo zie je maar weer dat we allebei dezelfde streams kijken en het toch weer anders interpreterenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie dat niet als slaafje, maar gewoon niet blijven hangen in het negatieve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |