De groentes horen knapperig te blijvenquote:
dat ligt niet aan jouquote:Op maandag 8 mei 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ligt het aan mij of is Eunice wat aangekomen
Heb liever dat ze afvaltquote:Op maandag 8 mei 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Zit aardig wat door ja, omdat steeds niet op smaak is volgens Mirthequote:Op maandag 8 mei 2023 18:41 schreef greysbones het volgende:
en lekker zout
goed voor de niertjes
gepekeld
Als je foto bekijkt van het begin in haar topic kan het idd zienquote:Op maandag 8 mei 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij geldt dat voor de meeste vrouwen daar want ze eten opeens meer dan ooitquote:Op maandag 8 mei 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommigen vallen af en sommigen komen aan, ik zag afgelopen weekend een filmpje van Imadiddin van het begin, in vergelijking met toen heeft hij nu wel een beetje een plofkop.
Je ziet bij Eunice een buikje, die had ze eerst nietquote:Op maandag 8 mei 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommigen vallen af en sommigen komen aan, ik zag afgelopen weekend een filmpje van Imadiddin van het begin, in vergelijking met toen heeft hij nu wel een beetje een plofkop.
En het gaat best redelijk goed.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe toch weer in de keuken met Eunice..
Ik zou het niet kunnen
Ik heb wel het idee dat Wendy en Babette wat slanker zijn dan in het begin.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor de meeste vrouwen daar want ze eten opeens meer dan ooit aldus zijzelf
oh die doen weer poeslief en aardig tegen elkaarquote:Op maandag 8 mei 2023 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe toch weer in de keuken met Eunice..
Ik zou het niet kunnen
Ja apart welquote:Op maandag 8 mei 2023 18:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh die doen weer poeslief en aardig tegen elkaar
Waarschijnlijk bedoeld hij dit niet figuurlijkquote:
Die denkt ook (zoals wel vaker) die binnen bennen bennen binnen!!!quote:Op maandag 8 mei 2023 18:43 schreef greysbones het volgende:
Janet slikt de amandelen heel door
die heeft een lekkermorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |