abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209059511
}:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 8 mei 2023 @ 16:21:25 #2
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209059569
Wel fijn dat jij steeds nieuwe topics voor ons opent :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209059581
De jarigvierders gingen naar ik lees uit van koorts door spanning wat gebruikelijk is bij kind in kwestie. Dan zou ik al helemaal niemand informeren want er is niks te informeren.

Maar Myr zegt imo de slimste dingen vandaag :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209059589
Je bent gewoon een beetje masochistisch DPTtje, elke keer het topic sluiten en weer moeten openen :D
pi_209059756
Candaasje, deze kwam als een shock :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_209060451
En weer naar het ziekenhuis geweest, bloed was toch niet goed genoeg dus er moest een echo van de aderen gemaakt worden om trombose uit te sluiten. En dat is gelukkig gedaan. Heb vandaag wel genoeg fiets km in de benen (niet zoveel als @fietsie doet, maar ik ben weer in de opbouwfase)
We have far more in common than that which devides us..
pi_209060522
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer naar het ziekenhuis geweest, bloed was toch niet goed genoeg dus er moest een echo van de aderen gemaakt worden om trombose uit te sluiten. En dat is gelukkig gedaan. Heb vandaag wel genoeg fiets km in de benen (niet zoveel als @:Fietsie doet, maar ik ben weer in de opbouwfase)
Jeetje Kaatje, wat een dag zo. Fijn dat het geen trombose is. Weten ze dan wel ook wat het wel is nu?
pi_209060542
Goede titel ^O^ en idd wel heel rake post, @Myraela! Voor mij is het zo normaal om over dit soort dingen na te denken en ik doe het al zó lang, dat ik inderdaad soms vergeet dat ook alleen al dat op deze manier nadenken erover eigenlijk helemaal niet normaal is.
pi_209060596
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:23 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Jeetje Kaatje, wat een dag zo. Fijn dat het geen trombose is. Weten ze dan wel ook wat het wel is nu?
Nee, nog niet. Morgen bel ik de huisarts weer.
Het been is ook niet meer dik (vannacht 5-6x naar de wc geweest) maar gezien mijn leeftijd en bmi toch voor de zekerheid bloedonderzoek en echo. Ze hebben nog gekeken of zij iets aan die spier/pees konden zien maar dat lukte ook niet
  maandag 8 mei 2023 @ 17:52:49 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_209060799
Jeetje @Kaatje1 dat is wel naar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209060831
quote:
En weer naar het ziekenhuis geweest, bloed was toch niet goed genoeg dus er moest een echo van de aderen gemaakt worden om trombose uit te sluiten. En dat is gelukkig gedaan. Heb vandaag wel genoeg fiets km in de benen (niet zoveel als @:Fietsie doet, maar ik ben weer in de opbouwfase)
Fijn, bewegen is gezond. Voor de rest beterschap.
pi_209060838
quote:
Fijn om te horen, dat asap de echo kon worden gedaan en trombose is uitgesloten. 💐

Alleen: ‘wat’ was er dan niet goed genoeg aan het bloed, blijft bij mij hangen.
Affijn, dat hoor je dan morgen wel.

Morgen weer een volle dag. Sportschool vraagt waar ik blijf… O-)
pi_209060865
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:56 schreef AnneX het volgende:
Alleen: ‘wat’ was er dan niet goed genoeg aan het bloed, blijft bij mij hangen.
Nieuwsgierig aagje O+
pi_209060927
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het been is ook niet meer dik (vannacht 5-6x naar de wc geweest) maar gezien mijn leeftijd en bmi toch voor de zekerheid bloedonderzoek en echo. Ze hebben nog gekeken of zij iets aan die spier/pees konden zien maar dat lukte ook niet
Fijn dat je been niet zo dik meer is. Wel vervelend, hopelijk morgen een goed gesprek met de huisarts!
pi_209060932
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:*

Nog wat vrij voor gehad zo op je bijna opeennalaatste dag?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209060949
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:04 schreef sigme het volgende:

[..]
:*

Nog wat vrij voor gehad zo op je bijna opeennalaatste dag?
Ik heb heerlijk gefietst tussen de buien door :D. Nu nog 2 dagen *O*
pi_209061014
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb heerlijk gefietst tussen de buien door :D. Nu nog 2 dagen *O*
2 dagen! *O* wat is je laatste dag? Ben even vergeten wat je werkdagen zijn :)
pi_209061132
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:09 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
2 dagen! *O* wat is je laatste dag? Ben even vergeten wat je werkdagen zijn :)
Woensdag is de laatste dag. Deze medische uren vallen niet onder vrij nemen.
Maar echt…ik kwam later op kantoor (had een sms’je gestuurd), alleen directe collega vroeg erna. Toen naar huisarts en bloedonderzoek in het ziekenhuis, kom terug, niemand vraagt erna. Ben benieuwd of men morgen wat vraagt.
Verder is vannacht de vader van een collega overleden, er ging een condoleancekaart rond, maar ik stond niet op het teken lijstje. Heb hem dus maar een mail gestuurd
pi_209061450
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:

Maar echt…ik kwam later op kantoor (had een sms’je gestuurd), alleen directe collega vroeg erna. Toen naar huisarts en bloedonderzoek in het ziekenhuis, kom terug, niemand vraagt erna. Ben benieuwd of men morgen wat vraagt.
Verder is vannacht de vader van een collega overleden, er ging een condoleancekaart rond, maar ik stond niet op het teken lijstje. Heb hem dus maar een mail gestuurd
Wow. Wat een toxische werksfeer :r Wat een trutten. Ze moeten zich diep schamen. Maar zijn waarschijnlijk volkomen onbewust van hun gedrag.

En *O* dat het geen trombose is *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209061485
Wat me misschien ook nog wel het meest tegen de borst stuit is dat ik weet wat voor fantastisch persoon je bent, Kaatje _O_ _O_ En ze hebben nooit de tijd genomen je te leren kennen en wéten dus ook niet eens hoe awesome je bent. Hun verlies. Maar jij verdient het niet om zo behandeld te worden. Bah.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 mei 2023 @ 18:47:12 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209061612
quote:

[..]
Wat een eikels :r

Fijn van de geen trombose en dat er minder zwelling is. Hoop dat het niets ernstigs is.

Nog 2 dagen *O*
Spoilers!
pi_209061641
Ik heb met hen nu echt zoiets van “zak er maar in”. De vrije dagen zijn geaccepteerd, nog 2 dagen werken 31 mei is het helemaal klaar met ze. Maar mochten wij als ons flatgebouw een nieuwe beheerder willen zoeken, ga ik er wel voorliggen.
pi_209061720
Wat een gezeik met je werk Kaatje -O- Nog niet helemaal teruggelezen maar de medische trubbels lijken mee te vallen?

Live vanuit de ÖBB lounge, het dichtste wat ik voorlopig bij eerste klas ga komen.
Er zijn lekkere banken, internet, hapjes en drankjes. We komen het uur tot vertrek hier wel door :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209061824
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een gezeik met je werk Kaatje -O- Nog niet helemaal teruggelezen maar de medische trubbels lijken mee te vallen?

Live vanuit de ÖBB lounge, het dichtste wat ik voorlopig bij eerste klas ga komen.
Er zijn lekkere banken, internet, hapjes en drankjes. We komen het uur tot vertrek hier wel door :)
Zit je in een soort dining wagon?
pi_209061921
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Zit je in een soort dining wagon?
Haha nee. Dit is een lounge op het station waar we met ons kaartje naar binnen mogen. Trein is nog niet binnen en vertrekt over een uur. Maar we hebben Wenen uitgespeeld (niet heus, maar wel voor deze trip) dus zijn op tijd op het station.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209061956
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 19:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

Haha nee. Dit is een lounge op het station waar we met ons kaartje naar binnen mogen. Trein is nog niet binnen en vertrekt over een uur. Maar we hebben Wenen uitgespeeld (niet heus, maar wel voor deze trip) dus zijn op tijd op het station.
Ah, ik snap hem. Ja, daar houd je het wel een uurtje vol *O* Hoe lang duurt de reis naar huis?
pi_209062013
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 19:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ah, ik snap hem. Ja, daar houd je het wel een uurtje vol *O* Hoe lang duurt de reis naar huis?
Bijna 13 uur. En dan nog half uurtje in de reguliere trein naar huis.
pi_209062959
Zo, ik laat me niet kennen. Er zit een cake in de oven, overmorgen zijn er maar weinig collega’s dus morgen cake voor ze. Geen zin om geld uit te geven aan gebakjes of zo.
pi_209063043
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, ik laat me niet kennen. Er zit een cake in de oven, overmorgen zijn er maar weinig collega’s dus morgen cake voor ze. Geen zin om geld uit te geven aan gebakjes of zo.
Met opgeheven hoofd vertrekken @Kaatje1 :*
pi_209063124
Goede reis cat!

Ik wilde zoete aardappelfrietjes. Hadden ze die niet }:|

Verder ging ik naar de garage, (nam nog de verkeerde afslag , richting werk :') ), kwamen de loodgieters even hun ding doen, en vind ik het maar stil in huis zonder logeerhond.

Maar het goede nieuws: Cas doet het heel goed *O* vandaag even op controle geweest vanwege poot, maar dat heelt goed. En hij is vrolijk en actief O+
pi_209063259
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2023 20:07 schreef Candaasje het volgende:
Maar het goede nieuws: Cas doet het heel goed vandaag even op controle geweest vanwege poot, maar dat heelt goed. En hij is vrolijk en actief
Wat fijn!

Hoe is het met je werk verder?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209063271
quote:
Goede reis cat!

Verder ging ik naar de garage, (nam nog de verkeerde afslag , richting werk :') ), kwamen de loodgieters even hun ding doen, en vind ik het maar stil in huis zonder logeerhond.

Maar het goede nieuws: Cas doet het heel goed *O* vandaag even op controle geweest vanwege poot, maar dat heelt goed. En hij is vrolijk en actief O+
Wat een fijn nieuws van Cas.
Er zijn heel veel te adopteren honden ;)
  maandag 8 mei 2023 @ 20:18:59 #33
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209063345
quote:
Goede reis cat!

Zonder hond is ook maar stil en saai.

Omg de stukadoor is begonnen vandaag. Het gaat zo snel al *O*
pi_209063409
Goede terugreis @Cat-astrophe!
En @Kaatje1 ik vind het bewonderenswaardig hoe jij je zo netjes blijft gedragen in een omgeving met zulke eikels. Ik zou echt geen cake meer gebakken hebben :+
@Candaasje yey voor Cas! *O*
pi_209063565
Edit: Shit, dooie mus :(
pi_209063662
Inmiddels in de trein en onderweg, slofjes en flesjes sekt stonden al klaar 8-)
Coupe is wel een stukje kleiner dan de couchette (nu maar drie zitplaatsen ipv zes). Straks, als de bedjes zijn neergeklapt en opgemaakt eens testen en dat gaat de doorslag geven voor de voorkeursfactor :+
pi_209063888
Wat een rare dag hier: van Dora -O- - is er al meer bekend? naar Kaatje met een stomme werkomgeving en gelukkig geen trombose naar Cas, die lekker rondhupst.

En dan Cat met haar verzorgde treinreis naar een wereldstad.
Ben ook wel benieuwd naar die van @derLudolf

Kan mij niet eens herinneren of ik cake, koek of taart uitdeelde op een laatste werkdag. :? Nou ja, je hebt het je voorgenomen.
Nog even dan maar.

Omdat uit de schuur straks ook een aantal dozen met fotomateriaal tevoorschijn komen, ben ik weer eens gaan googlen.
Ontdekking: er is een markt voor 😂 en er is een beroep _O-
https://fotoorganizingacademie.nl/
Nou nog bij mijzelve te rade gaan wat ik ermee ga doen…
pi_209063950
Mijn hemel: bij Radar nu over thermografie ! :X :R })
pi_209063972
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 20:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Edit: Shit, dooie mus :(
Tegen je raam gevlogen? Of wat anders?
  maandag 8 mei 2023 @ 21:02:09 #40
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209064004
Den mensch lijdt het meesch bij gebreken aan de lusten van het vleesch
pi_209064308
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2023 20:14 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat fijn!

Hoe is het met je werk verder?
Oh ja daar was ik laatst helemaal op vergeten te reageren, @vlindertje89 stelde die vraag ook :@

Ik gooi het even in een spoiler :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 08-05-2023 21:47:57 ]
pi_209064323
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat een fijn nieuws van Cas.
Er zijn heel veel te adopteren honden ;)
Haha, zeker, zeker.
C moet alleen nog een beetje wennen aan het idee :P
pi_209064422
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2023 21:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Haha, zeker, zeker.
Maar hij heeft goed kunnen proefdraaien 😉
  maandag 8 mei 2023 @ 21:36:47 #44
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209064502
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2023 21:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Haha, zeker, zeker.
Mocht je op zoek zijn naar een lief adoptiehondje, een vriendin op Aruba zet zich daar (geheel belangeloos) in voor de honden die geen baasje (meer) hebben. Er zijn er al veel naar Nederland overgevlogen, keurig getraind, gechipt en gevaccineerd.
Zelf heeft ze daar nu 12 honden die ooit door haar opgevangen zijn en nooit meer weggegaan zijn…
pi_209064524
quote:

[..]
ManManMan :X

En je been, gedoe joh!
Beter is t niks bijzonders :*

Nog ff volhouwe die baan *O* *O* *O* *O* En dan :W ^p^ |:)
pi_209064592
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar hij heeft goed kunnen proefdraaien 😉
Nou, eigenlijk niet, want hij moest ietwat last minute weer weg voor werk. Maar begin juni pas ik nog een weekendje op een ander hondje (andere collega) dus dan gaan we in de herkansing 8-)

Nu moet ik wel zeggen dat lde ogeerhond wel een leuke maar niet zozeer 'beginnershond' is. (Hollandse herder, niet per se een 'makkelijk' ras. Wel leuk, maar had wel z'n streken en nukken. Mogelijk had het C juist wat terughoudender gemaakt.)
pi_209064614
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Wat me misschien ook nog wel het meest tegen de borst stuit is dat ik weet wat voor fantastisch persoon je bent, Kaatje _O_ _O_ En ze hebben nooit de tijd genomen je te leren kennen en wéten dus ook niet eens hoe awesome je bent. Hun verlies. Maar jij verdient het niet om zo behandeld te worden. Bah.
Zo eens met mijn zus hier.
pi_209064675
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2023 21:36 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Mocht je op zoek zijn naar een lief adoptiehondje, een vriendin op Aruba zet zich daar (geheel belangeloos) in voor de honden die geen baasje (meer) hebben. Er zijn er al veel naar Nederland overgevlogen, keurig getraind, gechipt en gevaccineerd.
Zelf heeft ze daar nu 12 honden die ooit door haar opgevangen zijn en nooit meer weggegaan zijn…
Ik zal het even onthouden! Ben er nog niet helemaal over uit of ik er een uit het buitenland wil halen. Niet omdat het geen heel leuke honden zijn, maar wel omdat het voor ons een eerste hond zou worden, en dan wil ik eigenlijk wel eerst kennismaken. Zien of er een klik is. (Plus dat ik niet weet of wij een hond met wat meer bagage kunnen bieden wat zo'n dier nodig heeft. Met voldoende aandacht en training kun je ver komen natuurlijk, maar C en ik werken ook beide veel en hoewel ik een hond mee kan nemen naar het werk, is dat wel een plek waar er veeeeeel indrukken en prikkels zullen zijn.)
pi_209064676
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2023 21:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh ja daar was ik laatst helemaal op vergeten te reageren, @:vlindertje89 stelde die vraag ook :@

Ik gooi het even in een spoiler :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op welk juist moment je DE kans voor jou gaat pakken *O*
  maandag 8 mei 2023 @ 22:01:37 #50
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209065011
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2023 21:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik zal het even onthouden! Ben er nog niet helemaal over uit of ik er een uit het buitenland wil halen. Niet omdat het geen heel leuke honden zijn, maar wel omdat het voor ons een eerste hond zou worden, en dan wil ik eigenlijk wel eerst kennismaken. Zien of er een klik is. (Plus dat ik niet weet of wij een hond met wat meer bagage kunnen bieden wat zo'n dier nodig heeft. Met voldoende aandacht en training kun je ver komen natuurlijk, maar C en ik werken ook beide veel en hoewel ik een hond mee kan nemen naar het werk, is dat wel een plek waar er veeeeeel indrukken en prikkels zullen zijn.)
Ik begrijp je, heb je even een DM gestuurd met wat meer info.

En als een Arubaanse hond je te veel lijkt, dan kan je er altijd nog een ezel adopteren. :P
Doen we ook al jaren…
Meer info: http://main.arubandonkey.org/portal/
pi_209066071
Heb in in alle consternatie aan mijn kant gemist of er al een update over Dora is?
pi_209066342
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2023 22:01 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik begrijp je, heb je even een DM gestuurd met wat meer info.

En als een Arubaanse hond je te veel lijkt, dan kan je er altijd nog een ezel adopteren. :P
Doen we ook al jaren…
Meer info: http://main.arubandonkey.org/portal/
Dora komt van Curaçao.
pi_209066355
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 21:00 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tegen je raam gevlogen? Of wat anders?
Oh ja nee spreekwoordelijke mus voor Kaatje had ik. Ik dacht dat de primatour weer op voorraad was bij een paar webwinkels, maar dat bleek toch niet zo te zijn toen ik doorklikte.

@Candaasje dat klinkt ingewikkeld maar voor nu wel oke, en hopen dat het zo uitpakt als het er nu naar uitziet met dat algemene team en dat ze jou daar graag bij houden! En ik hoop toch ook wel voor je op een afnemende ipv nog verder toenemende werkdruk..
  dinsdag 9 mei 2023 @ 06:37:18 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_209067177
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb in in alle consternatie aan mijn kant gemist of er al een update over Dora is?
Geen Giardia, maar niet duidelijk wat het nu wel is *O* -O-
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 mei 2023 @ 07:06:12 #55
217702 Lonaa
Honger!
pi_209067247
Ja, sorry jongens van de geen update. Wat @Troel zegt. Het was beetje rennen en vliegen gisteren.

Verder ontlastingsonderzoek kost 200 euro en aangezien ze iets beter te pas is kijken we het voorlopig even aan.

Groetjes uit Markelo. Koffie. Vogels.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209067379
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 07:06 schreef Lonaa het volgende:
Ja, sorry jongens van de geen update. Wat @:Troel zegt. Het was beetje rennen en vliegen gisteren.

Verder ontlastingsonderzoek kost 200 euro en aangezien ze iets beter te pas is kijken we het voorlopig even aan.

Fijn van geen giarda.
Hopelijk had ze gewoon een kort dipje, wat we allemaal wel hebben.

Mogge allen trouwens. Nog 2 dagen *O*
  dinsdag 9 mei 2023 @ 08:12:13 #57
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209067465
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 07:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Fijn van geen giarda.
Hopelijk had ze gewoon een kort dipje, wat we allemaal wel hebben.

Mogge allen trouwens. Nog 2 dagen *O*
Heerlijk nog 2 dagen, wat zal jij een energie hebben straks!
Lijkt me namelijk enorm veel energie kosten dat bedrijf. :r
pi_209067466
Hier ook een zieke hond, de andere erfhond (die is niet van ons, maar deelt dus wel het erf met ons).
Whoeptiedoep weer ruim ¤200 naar de veearts gebracht, ik denk dat we wel klant van de maand zijn :D
Consult, infuusje, wat medicatie, dure brokjes...
Ook een of andere infectie, maar aan de symptomen te zien geen giardia.

Dus nu maar weer de erfafscheiding dicht (net als laatst, toen die erfhond kennelhoest had). Da's een beetje sneu voor mijn dappere-edoch-niet-zo-schrandere hond (niet-krul), want die gaat graag naar de buren als 't 'm hier te druk wordt en hij slaapt er vrijwel altijd de eerste helft van de nacht.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 08:16:41 #59
217702 Lonaa
Honger!
pi_209067485
Klant van de maand boks. Toch 700 euro in 2 weken
  dinsdag 9 mei 2023 @ 08:33:44 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_209067559
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Boh :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209067578
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Au.

Veel plezier desondanks in Markelo.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 08:40:36 #62
217702 Lonaa
Honger!
pi_209067604
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:33 schreef Troel het volgende:

[..]
Boh :{
Ja.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 08:40:46 #63
217702 Lonaa
Honger!
pi_209067606
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:37 schreef AnneX het volgende:

[..]
Au.

Veel plezier desondanks in Markelo.
Thanks!
  dinsdag 9 mei 2023 @ 08:44:56 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_209067645
Ja, hoe is Markelo :+

Hebben jullie dat spel al gedaan? Niet Wingspan maar dat andere?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 mei 2023 @ 08:47:52 #65
217702 Lonaa
Honger!
pi_209067671
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:44 schreef Troel het volgende:
Ja, hoe is Markelo :+

Hebben jullie dat spel al gedaan? Niet Wingspan maar dat andere?
Rustig, groot. Spel nog niet. Gisteren lekker buiten gezeten s avonds. Ontbijt wordt nu gemaakt. Straks boodschappen en wat cultureels.

Alleen even kijken hoe m'n moeder het doet, die had gisteren beste koppijn en heeft vannacht minimaal 3 keer gekotst. ;(
  dinsdag 9 mei 2023 @ 08:54:33 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_209067733
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Alleen even kijken hoe m'n moeder het doet, die had gisteren beste koppijn en heeft vannacht minimaal 3 keer gekotst. ;(
Ow, dat is wel kut. Hopelijk knapt ze snel op. En anders met zijn allen wat eerder naar huis, hoe vervelend ook. *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 mei 2023 @ 08:59:25 #67
217702 Lonaa
Honger!
pi_209067774
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:54 schreef Troel het volgende:

[..]
Ow, dat is wel kut. Hopelijk knapt ze snel op. En anders met zijn allen wat eerder naar huis, hoe vervelend ook. *)
Mja. Al jaren geen migraine meer gehad en dit was ook wel "mild" voor haar migraine. Zoals mijn vader zei: " ze heeft in ieder geval niet gehuild" ;(
  dinsdag 9 mei 2023 @ 09:08:58 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209067836
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 9 mei 2023 @ 09:33:14 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_209068052
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mja. Al jaren geen migraine meer gehad en dit was ook wel "mild" voor haar migraine. Zoals mijn vader zei: " ze heeft in ieder geval niet gehuild" ;(
;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209068210
Beterschaps aan Lonaamoeder :*
En de beestjes :* :*
pi_209068278
Ik had voor het weekend een serie stressmomenten over dat stomme Italiaanse menu dat ik moest voorbereiden. Uiteindelijk zaterdagavond (het moest zondag voor de lunch er zijn) pas gedaan met rijkelijk veel hulp van B. Ach ja. We hebben zondag pasta met courgette en citroen gekookt (vervanging van de gore tagliatelle in rode wijn) en gehaktballetjes (ter vervanging van de lamskoteletten/schoenzolen). Beide goedgekeurd. Nu nog even de recepten netjes uitschrijven en dan is het goed. Uitschrijven is wel belangrijk want B en ik kunnen wel koken maar de jongen die ook in de commissie zit heeft moeite en vergeet altijd zout en peper. *G*

Vanavond tweede date met de jongen die uiterlijk lijkt op de jongen die moeite met zout en peper heeft, maar qua persoonlijkheid niet, en waarvan ik nog moet beslissen of ik daar overheen kan komen :D

En vandaag thuiswerken, dat is goed want gister eind van de dag was ik al helemaal klaar met m'n collega's en nu zie ik ze alleen op m'n scherm ^O^
pi_209068281
Kaatje echt bijna klaar *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G*
pi_209068307
Oh en ik zag net in het nieuws dat net zuidelijk van hier 70 tot 80 mm regen gevallen was gisteravond.

Ik ging training geven aan de rand van die bui. De andere trainer zei "ach het zal wel niks zijn, we krijgen alleen het staartje van de bui mee".

Het staartje van een 70 mm bui is genoeg om volledig doorweekt te raken en de paden in het park waren beekjes _O-

Eigenlijk heel leuk als je er eenmaal "door" bent. Lekker plassen stampen O+
  dinsdag 9 mei 2023 @ 10:12:55 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209068448
Voordeel is wel dat je dan gelijk de zeep uit je kleding kan spoelen @Tele6 :Y
pi_209068611
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 10:12 schreef fietsie het volgende:
Voordeel is wel dat je dan gelijk de zeep uit je kleding kan spoelen @:Tele6 :Y
_O-

Vanmorgen om half acht werden de planken geleverd, die over een aantal maanden
pas als gevelbekleding van de schuur worden gebruikt. Er ligt nu een zeil over.
Onze schuur is als voorlaatste ergens in julij aan de beurt voor de kozijnen en isolatie.
Irritatiepuntje is, dat buurman blijkbaar wel de planning in zijn hoofd heeft (?) .
Alleen weinig communiceert.
#project schuur
pi_209068619
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 09:57 schreef Tele6 het volgende:
Oh en ik zag net in het nieuws dat net zuidelijk van hier 70 tot 80 mm regen gevallen was gisteravond.

Ik ging training geven aan de rand van die bui. De andere trainer zei "ach het zal wel niks zijn, we krijgen alleen het staartje van de bui mee".

Het staartje van een 70 mm bui is genoeg om volledig doorweekt te raken en de paden in het park waren beekjes _O-

Die bui kwam volgens mij ook even over de bios waar wij zaten. Klonk echt heel hard als er even weinig geluid in de film was.
pi_209068626
Hup kaatje. Nog even. w/
Al gebeld met huisarts?
pi_209068899
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 10:30 schreef AnneX het volgende:
Hup kaatje. Nog even. w/
Al gebeld met huisarts?
Ik krijg hier nu de kans niet. Maar via internet contact gehad en nog niets aan de hand . Stel mn vragen vanavond even over de mail
pi_209070830
Toch even een rondje gelopen in de regen.
Op een vrije dag alleen maar binnen zitten doen we niet meer :+

En nu lekker de Vlaamse mol kijken. *O*

[ Bericht 26% gewijzigd door Blues op 09-05-2023 13:37:38 ]
pi_209071700
Die Mol :o niet verwacht _O-
pi_209072214
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:34 schreef Blues het volgende:
Die Mol :o niet verwacht _O-
Mooi hè :D heel benieuwd naar volgende week, alle molacties.
pi_209072822
Systeemstoring op werk. Ben ik even blij dat ik thuiswerk * Tele6 zet meer thee c_/
pi_209072852
Ik moet m'n gatenplant beter in de gaten houden. Hij is door een van z'n bladeren heen gegroeid (dat krijg je als er gaten in zitten) en nu zit hij in een knoop waar ik hem niet uit krijg tenzij ik het blad scheur :') :') :')
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:08:39 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209072879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:06 schreef Tele6 het volgende:
Ik moet m'n gatenplant beter in de gaten houden. Hij is door een van z'n bladeren heen gegroeid (dat krijg je als er gaten in zitten) en nu zit hij in een knoop waar ik hem niet uit krijg tenzij ik het blad scheur :') :') :')
Da's toch juist een unicum?
pi_209072894
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:08 schreef fietsie het volgende:

[..]
Da's toch juist een unicum?
Nou, ik heb een "monkey leaf" gatenplant die heel lange lianen maakt en het is geen unicum dat die zichzelf in de knoop helpen :s)
pi_209072896
Systeemstoring opgelost :'(
pi_209073509
quote:

Hebben jullie een huisje met bubbelbad? *O* *O*

In ieder geval veel plezier. Dora is vast in goede handen :Y
Hopelijk is je moeder alweer opgeknapt/knapt ze snel op.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 17:21:46 #88
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209073663
quote:

Geen coooooooolaaaaaaaa?
pi_209073866
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 17:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Hoest met jouw nieuwe job?
pi_209074004
Nu nog 1 dag *O*
pi_209074037
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Nu nog 1 dag *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/
pi_209074233
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:04 schreef Blues het volgende:

[..]
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/
van de directe collega (zij is morgen vrij) kreeg ik een zoen, van de directeur een hand en van een andere collega een zwaai. Dan was er één (die erg blij is met zichzelf) die, toen ik begon te zeggen "wanneer je wil...(cake dus) antwoord gaf met "nee" toen ik nog niet was uitgesproken. Dat vond hij een dijenkletser.
Ben benieuwd hoe het vertrek morgen is. Moet in ieder geval eerder weg, want ik heb de sleutels al ingeleverd en kan niet afsluiten dus moet ik met de vroeg vertrekkers mee *O*
pi_209074641
Ik vind t maar een vreemd stelletje bij elkaar.
pi_209074767
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Blues het volgende:
Ik vind t maar een vreemd stelletje bij elkaar.
Ik ook. Bedacht me op de fiets naar huis net dat er maar 1 collega heeft gevraagd over gisteren. Terwijl ik toch hals over kop naar het ziekenhuis vertrok om 16 uur en overdag ook 2 uur weg was.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 19:03:39 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_209074818
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 17:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was Groenlo :P

En als het slechte oppas is, zegt ze het hier toch niet hardop >:)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 mei 2023 @ 19:10:24 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_209074931
Hellofreshconclusie: het is perfect voor als je geen zin hebt om zelf boodschappen te doen, maar ik vind het weinig duurzaam vanwege de hoeveelheid verpakkingen.

Wel fijn: de uitgebreide bereidingswijze: jongens hebben gekookt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 mei 2023 @ 19:12:04 #97
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209074958
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 17:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoest met jouw nieuwe job?
Zwaar maar bevredigend, ben in geen jaren zo happy aan het werk geweest. Had zo ongelofelijk genoeg van consultancy.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 19:35:28 #98
63722 z80
I fink you freaky
pi_209075305
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 09:57 schreef Tele6 het volgende:

Hier gister ook maar weinig water gevallen. Droog naar de sportschool en zo goed als droog weer naar huis. Bij de duivelsberg is het wel tekeer gegaan. Een woning net in Duitsland kan de tuin opnieuw ophogen. Dat wat er afgelopen jaar op was aangebracht ligt nu inkl grasmat op de rijbaan naast het huis.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 19:36:42 #99
217702 Lonaa
Honger!
pi_209075335
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 19:03 schreef Troel het volgende:

[..]
Dat was Groenlo :P

En als het slechte oppas is, zegt ze het hier toch niet hardop >:)
:7
  dinsdag 9 mei 2023 @ 19:38:32 #100
217702 Lonaa
Honger!
pi_209075362
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 17:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moeders is beter te pas. We hebben net gebbqd in een bbq huisje. Ze at ook dingen. Jammer van de dagplanning maar ipv daarvan heb ik vrij impulsief een mountainbike gehuurd en in mn eentje, voor het eerst in mn leven gemoubtainbiked. In gympies en een kort sportbroekje. 30 km. :')

Was wel uh intensief. En soms wat spannend. Wel gaaf
  dinsdag 9 mei 2023 @ 19:47:37 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_209075510

Op verzoek van @Lonaa
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 mei 2023 @ 20:01:01 #102
217702 Lonaa
Honger!
pi_209075723
En ja ik heb 30 km lang mn shirt achterstevoren aan gehad.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 20:07:21 #103
63722 z80
I fink you freaky
pi_209075831
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 19:47 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]

Op verzoek van @:Lonaa
Zo hard naar beneden gedonderd dat het shirt verkeerdom is gaan zitten?

Sneller kloppen Z, sneller.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 20:08:08 #104
217702 Lonaa
Honger!
pi_209075849
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 20:07 schreef z80 het volgende:

[..]
Zo hard naar beneden gedonderd dat het shirt verkeerdom is gaan zitten?
En daar dan ook gewoon pas achterkomen als je de foto's terugkijkt.
pi_209076279
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 20:01 schreef Lonaa het volgende:
En ja ik heb 30 km lang mn shirt achterstevoren aan gehad.
:D
  dinsdag 9 mei 2023 @ 20:34:02 #106
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209076321
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 20:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]
En daar dan ook gewoon pas achterkomen als je de foto's terugkijkt.
_O-
  Moderator dinsdag 9 mei 2023 @ 21:06:00 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209077254
Tulpjes
Op 2,97km van thuis
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 9 mei 2023 @ 21:07:13 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209077311
Kees van der spek zit in Ivoorkust. Een of andere sloppenwijk waar internet fraudeurs zich zouden verschansen. Staat er ineens een behoorlijk nieuwe Bentley :o
  dinsdag 9 mei 2023 @ 21:31:15 #109
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209078472
Eindelijk gevonden wat ik al tijden zocht. Een bureau/laptoptafel, in hoogte verstelbaar en met wielen. En het liefste met zwart metalen onderstel en een houten blad. Mission impossible leek het wel. Nou ben ik geen fan van Amazon, maar daar hadden ze er een. Laptop en andere spullen kan ik er op kwijt en ik kan de hele boel zo ergens anders gebruiken.

dinsdag 9 mei 2023 @ 21:54:29 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_209079692
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Eindelijk gevonden wat ik al tijden zocht. Een bureau/laptoptafel, in hoogte verstelbaar en met wielen. En het liefste met zwart metalen onderstel en een houten blad. Mission impossible leek het wel. Nou ben ik geen fan van Amazon, maar daar hadden ze er een. Laptop en andere spullen kan ik er op kwijt en ik kan de hele boel zo ergens anders gebruiken.

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit.

Ik wacht al tijden totdat de IKEA met een mooie eettafel naar mijn smaak komt ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 mei 2023 @ 21:57:23 #111
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209079792
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 21:54 schreef Troel het volgende:

[..]
Ziet er goed uit.

Ik wacht al tijden totdat de IKEA met een mooie eettafel naar mijn smaak komt ;)
Dat heb ik ook jaren gedaan. Toen een tafel laten maken. Vind 'm nog steeds geweldig, maar helaas heb ik, als er meer dan 6 komen eten, hulp van de gasten nodig om 'm groter te maken. De inschuifbladen zijn voor mij te zwaar.
pi_209081029
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 09:53 schreef Tele6 het volgende:
Ik had voor het weekend een serie stressmomenten over dat stomme Italiaanse menu dat ik moest voorbereiden. Uiteindelijk zaterdagavond (het moest zondag voor de lunch er zijn) pas gedaan met rijkelijk veel hulp van B. Ach ja. We hebben zondag pasta met courgette en citroen gekookt (vervanging van de gore tagliatelle in rode wijn) en gehaktballetjes (ter vervanging van de lamskoteletten/schoenzolen). Beide goedgekeurd. Nu nog even de recepten netjes uitschrijven en dan is het goed. Uitschrijven is wel belangrijk want B en ik kunnen wel koken maar de jongen die ook in de commissie zit heeft moeite en vergeet altijd zout en peper. *G*

Vanavond tweede date met de jongen die uiterlijk lijkt op de jongen die moeite met zout en peper heeft, maar qua persoonlijkheid niet, en waarvan ik nog moet beslissen of ik daar overheen kan komen :D

En vandaag thuiswerken, dat is goed want gister eind van de dag was ik al helemaal klaar met m'n collega's en nu zie ik ze alleen op m'n scherm ^O^
Date.

* Tele6 is gefrustreerd

Hij is cute. Kalm en bedachtzaam, grappig. Ik was bang dat hij aan de saaie kant zou zijn (want erg kalm) maar we hebben het niet saai gehad. Hij maakt van die subtiele grapjes. En ik vond het leuk hoe nieuwsgierig hij was naar mijn huis. En onder de indruk van dat ik zelf de vloer heb gelegd 8-)

We hadden bij mij afgesproken, ik heb gekookt en hij had brownie meegebracht. Bonuspunten

We hebben gezoend. En geknuffeld. En net toen we aan wat intenser knuffelen ( O-) ) toe zouden komen, vond hij dat het wel weer goed was voor vandaag. WAAAAAAAAAARGH DE FRUSTRATIE o|O o|O

Gauw nog een date plannen dus. Dit weekend kan hij niet dus we moeten nog kijken wanneer dan wel.
pi_209081138
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 19:35 schreef z80 het volgende:

[..]
Hier gister ook maar weinig water gevallen. Droog naar de sportschool en zo goed als droog weer naar huis. Bij de duivelsberg is het wel tekeer gegaan. Een woning net in Duitsland kan de tuin opnieuw ophogen. Dat wat er afgelopen jaar op was aangebracht ligt nu inkl grasmat op de rijbaan naast het huis.
Woeps _O-

Dat is dus echt een heel lokale bui geweest, of buien. Wij zitten aan de zuidoostkant en daar (Heumen, Malden) ging het echt tekeer.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 22:22:32 #114
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209081139
oeeehhhhh da's inderdaad grrrrr
pi_209081208
@Lonaa mountainbiken _O_ _O_ wat een stoere ben jij ook. O+
pi_209082361
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 22:24 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa mountainbiken _O_ _O_ wat een stoere ben jij ook. O+
En laten we hotje niet vergeten.

E
pi_209082424
Intens knuffelen _O_
pi_209082470
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 22:58 schreef Blues het volgende:
Intens knuffelen _O_
En dan gaattie weg!

Rude!
pi_209082694
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 22:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En dan gaattie weg!

Rude!
K. Teaser }:|
pi_209082892
Hij laat je smachten. Irritant maar ook wel lef hebben 8-)

Dus volgende date wordt vast heel euh… intens :+
pi_209082930
Lekker bezig Loontje! Kniesoor die op dat shirt laat joh :{w
pi_209082968
Och Candaasje heeft een zoveel positiever wereldbeeld dan ik :D
pi_209083045
Doei NL met het ESF :W
  dinsdag 9 mei 2023 @ 23:13:09 #124
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209083228
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 22:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En dan gaattie weg!

Rude!
Nee, slim. Irritant, heel irritant maar wel slim. Nu smacht @Tele6 naar meer
pi_209083505
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 23:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och Candaasje heeft een zoveel positiever wereldbeeld dan ik :D
Ik heb mijn positievere momenten :D

Ondertussen is het wel tijd om naar bed te gaan. Ik flikkerde 3x om toen ik mijn schoenen probeerde los te maken :')

Helaas geen vriend én geen logeerwoef om tegenaan te kunnen kruipen ;(
pi_209085033
Mogge!

Bij gebrek aan vriend sliep ik maar weer in m'n tent op de deel. Omringd door twee honden (buiten de tent, dat wel).
In de zomer zet ik weer m'n echte tentje op, op het gras, en dan mag krulhond in de tent, en als ze er is, oppashondje ook, en ik denk dat schattige hond dan ook in tent mag.
  woensdag 10 mei 2023 @ 07:02:05 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_209085149
Poes. 5 uur. Vroeg.

(Gelukkig daarna verder kunnen slapen)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 mei 2023 @ 07:37:54 #128
217702 Lonaa
Honger!
pi_209085292
quote:
87s.gif Op woensdag 10 mei 2023 07:02 schreef Troel het volgende:
Poes. 5 uur. Vroeg.

(Gelukkig daarna verder kunnen slapen)
Gisteren niet? Heb jij geluk. :7
  woensdag 10 mei 2023 @ 07:47:38 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_209085352
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 07:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Gisteren niet? Heb jij geluk. :7
Misschien ook wel, maar niet gehoord ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 mei 2023 @ 08:32:11 #130
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209085675
morguh!

zeg, Bestaat er ook zoiets als een hersendraaing?
ik ging zondag in zo'n theekopjes draaimolen en ben er zondag en maandag compleet van door de war geweest.. gister was matig en vandaag gaat alweer beter .. :o

verder gaat het best prima hier.. nog iedere dag met een glimlach thuis komen, zeker nu alles in de "bloei" staat ( hoe noem je dat als de blaadjes aan de bomen komen :? ) Chef heeft wat slagen gemaakt in het huis en eea opgeruimd, dus het begint een echt huis te worden.. as weekend eens kijken of ik een update kan posten :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_209086083
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:32 schreef Barreltje het volgende:
morguh!

ik ging zondag in zo'n theekopjes draaimolen en ben er zondag en maandag compleet van door de war geweest.. gister was matig en vandaag gaat alweer beter .. :o

verder gaat het best prima hier.. nog iedere dag met een glimlach thuis komen, zeker nu alles in de "bloei" staat ( hoe noem je dat als de blaadjes aan de bomen komen :? ) Chef heeft wat slagen gemaakt in het huis en eea opgeruimd, dus het begint een echt huis te worden.. as weekend eens kijken of ik een update kan posten :+
Wat voor war?
Een draaimolen kan je evenwichtsorgaan aardig in de war maken, dus vrij langdurig duizelig.

En je bomen ontbotten ;)
pi_209086303
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 23:06 schreef Candaasje het volgende:
Hij laat je smachten. Irritant maar ook wel lef hebben 8-)

Dus volgende date wordt vast heel euh… intens :+
Haha dit! oO< O-)
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 10 mei 2023 @ 09:38:03 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209086325
Wat gaat er een hoop goed in de wereld _O_ Mountainbikende @Lonaa ^O^ intens geknuffelde @Tele6 *O* Nederland uit het ESF *O* En het is droog buiten :Y Voor uiteenlopende waarden van droog, maar regenen doet het tenminste niet _O_

Life's good :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209086470
Dat je de leidinggevende moet uitleggen hoe het verlofuren systeem werkt. :X
  woensdag 10 mei 2023 @ 09:51:37 #135
217702 Lonaa
Honger!
pi_209086476
Ik ga straks golfen.
  woensdag 10 mei 2023 @ 09:55:22 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_209086515
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog maar een paar uur *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209086558
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Tragisch... Hopelijk zijn de collega's wel blij met cake. Bijna klaar!! *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 09:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga straks golfen.
Hopelijk is het daar een beetje aardig weer!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 10:04:59 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209086638
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 23:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik heb mijn positievere momenten :D

Ondertussen is het wel tijd om naar bed te gaan. Ik flikkerde 3x om toen ik mijn schoenen probeerde los te maken :')

Helaas geen vriend én geen logeerwoef om tegenaan te kunnen kruipen ;(
Een beetje veganist is wel bekend met vleesvervangers :P
  woensdag 10 mei 2023 @ 10:05:36 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_209086644
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 10:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]
En nu moest ik aan Tele6 denken. Mijn brein is raar *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 mei 2023 @ 10:06:50 #140
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209086664
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 10:05 schreef Troel het volgende:

[..]
En nu moest ik aan Tele6 denken. Mijn brein is raar *)
Oh en dan moet ik ineens weer van "nee dat is een vleesvanger" :+

Mijn brein is ook raar O-)
  woensdag 10 mei 2023 @ 10:08:43 #141
217702 Lonaa
Honger!
pi_209086681
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 09:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Tragisch... Hopelijk zijn de collega's wel blij met cake. Bijna klaar!! *O*
[..]
Hopelijk is het daar een beetje aardig weer!
Het is droog en blijft dat ook geloof ik voorlopig.
  woensdag 10 mei 2023 @ 10:09:01 #142
217702 Lonaa
Honger!
pi_209086685
Oh er vallen druppels op m'n scherm. Nevermind
  woensdag 10 mei 2023 @ 10:33:04 #143
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209086966
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 10:09 schreef Lonaa het volgende:
Oh er vallen druppels op m'n scherm. Nevermind
Da's fietszweet :P
  woensdag 10 mei 2023 @ 10:46:53 #144
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209087120
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 09:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat voor war?
Een draaimolen kan je evenwichtsorgaan aardig in de war maken, dus vrij langdurig duizelig.

En je bomen ontbotten ;)
langdurig OK.. maar het is nu 72 uur later, het mag u wel eens over zijn..

dokters assistente gaf advies niet op het scherm ( computer, tv, laptop,telefoon) te kijken..
ehm.. Werk :?
pi_209087215
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 10:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]
langdurig OK.. maar het is nu 72 uur later, het mag u wel eens over zijn..

dokters assistente gaf advies niet op het scherm ( computer, tv, laptop,telefoon) te kijken..
ehm.. Werk :?
Ehmm ziekmelden?
pi_209087301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ehmm ziekmelden?
^^ Draaiduizeligheid is wel iets om serieus te nemen!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 10 mei 2023 @ 11:06:21 #147
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209087306
" Ja hoi, ik zat in een draaimolen en nu kan ik niet werken.. en ohja, mn project wat over 3 weken start moeten jullie maar even zelf doen" .. }:| :X :N
  woensdag 10 mei 2023 @ 11:07:18 #148
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209087315
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]
^^ Draaiduizeligheid is wel iets om serieus te nemen!
ik heb er nog nooit van gehoord :@ en als ik thuis ben dan gaat het allemaal wel goed.. dus ik heb dan zo'n gevoiel dat ik me aanstel als ik er het meeste last van heb op kantoor... :{
  woensdag 10 mei 2023 @ 11:10:16 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_209087355
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ik heb er nog nooit van gehoord :@ en als ik thuis ben dan gaat het allemaal wel goed.. dus ik heb dan zo'n gevoiel dat ik me aanstel als ik er het meeste last van heb op kantoor... :{
Op kantoor probeer je altijd groter te houden dan thuis, moet je in de pas lopen. Thuis is dat wat minder. Wellicht heeft een ander beeldscherm ook al een ander effect ofzo. Het kan van alles zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 11:11:12 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209087368
Is het vandaag beldag bij gekke bedrijfjes en clubjes?

Al drie keer gebeld door de vage energieleveranciers, EigenGrond etc.
De Dutch media group zal vandaag wel niet bellen :P
pi_209087408
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:06 schreef Barreltje het volgende:
" Ja hoi, ik zat in een draaimolen en nu kan ik niet werken.. en ohja, mn project wat over 3 weken start moeten jullie maar even zelf doen" .. }:| :X :N
"Ik ben sinds 3 dagen steeds erg duizelig en de huisarts raadt aan om rust te houden om het herstel te bevorderen." Dat klinkt al een stuk beter, niet? ;).

Het kan gewoon zijn dat het gruis in je slakkenhuis aan de wandel is gegaan. Niet ernstig, wel hinderlijk (positie-duizeligheid). Ik lees nergens dat een scherm lezen daar verder invloed op heeft. Als het zoiets is, gaat het vanzelf over binnen 4 weken.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 10 mei 2023 @ 11:16:04 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209087413
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:11 schreef derLudolf het volgende:

Dat lijkt echt met periodes te komen he? Hier nu alweer een paar weken niet.
Spoilers!
pi_209087440
Voor @Kaatje1 laatste werkdag *O* *G**O* *G* *O* *G*
pi_209087522
Hup kaatje 😘

Gister vond ik een dag om te vergeten.
Blijkt dat er geen oplossing is voor de grote 8 kg wasmachine op de houten vloer in een oud huis. |:(
Voor de 2e x een monteur erbij voor advies. Bij centrifugeren is het geen doen.

Vanmorgen het ‘bridgekoffertje’ van mijn ouders naar iemand gebracht.
In het weekend komt iemand om te kijken of hij iets met de fotoalbums van voor 1960 kan/wil.
Project schuur vordert gestaag.

Alle solo slapers inclusief Tele :z
En een sportieve midweek voor Lonaa:
Mountainbike en golfen.
  woensdag 10 mei 2023 @ 11:30:00 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_209087528
quote:

Nee, alleen school van de jongste die belde vanwege een werkstuk dat vrijdag ingeleverd moest zijn omdat hij de dag voor de meivakantie ziek was. Ik heb geen idee wat voor werkstuk het is, want meestal regelt de begeleiding op school dit, maar die waren dus vergeten die vrijdag te bellen.

Tja, kan gebeuren, maar had het toch liever eerder geweten, dan had ik echt nog wat kunnen doen om het kind aan het werk te zetten, dat lukt een stuk moeilijker als het kind op school zit en ik niet thuis ben, dan als het kind thuis zit en ik ook thuis zit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209087578
quote:

Ik zou het niet weten, want na het eerste telefoontje vanochtend vroeg heb ik de telefoon aan m'n collega in het andere kantoor gegeven O-)
pi_209087589
Goed bezig met schuur @AnneX _O_ _O_
  woensdag 10 mei 2023 @ 11:38:30 #158
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209087623
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:29 schreef AnneX het volgende:
Hup kaatje 😘

Gister vond ik een dag om te vergeten.
Blijkt dat er geen oplossing is voor de grote 8 kg wasmachine op de houten vloer in een oud huis. |:(
Voor de 2e x een monteur erbij voor advies. Bij centrifugeren is het geen doen.

Een plaat 40mm multiplex (watervast, in de epoxy gesmeerd) met bouten in de vloerbalken, is dat een optie?
En dan de machine daar bovenop?
pi_209087640
quote:
17s.gif Op woensdag 10 mei 2023 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaat er een hoop goed in de wereld _O_ Mountainbikende @:Lonaa ^O^ intens geknuffelde @:tele6 *O* Nederland uit het ESF *O* En het is droog buiten :Y Voor uiteenlopende waarden van droog, maar regenen doet het tenminste niet _O_

Life's good :s)
*O* jaaa dit! En Kaatje heeft haar laatste werkdag en sigme sliep in de tent! En barreltje’s landgoed voelt aan als een huis!

Oké, barreltje moet nog even leren haar blessure serieus te nemen. Misschien helpt het om te denken dat als je nú een dagje scherm-vrij neemt, de kans groot is dat je daarna weer volle kracht verder kunt?
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 11:42:39 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209087665
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jou mogen ze niet bellen toch? Wij zijn een bv dus dat mag wel. Ze willen allemaal de directeur spreken.

Die zit in het thuisland, met Corona en z'n laptop is gecrasht dus ik denk niet dat ze die willen spreken over dat soort dingen die hem niet boeien :D
pi_209087692
En AnneX, lekker bezig met de schuur!

Hoe is ‘t met de ziekenboeg bij fietsie?

Over telefonische terreur: ik werd gisteren gewoon gebeld door een onbekend 06-nummer dat er niet uitzag als zo’n nepperd, dus ik nam op. Was het een Jehova’s getuige die mij Goed Nieuws Over De Bijbel kwam brengen }:|

Ik zei: hoe komt u aan m’n nummer? En toen zei zij: gewoon op internet gevonden. Is dit nou gewoon een hele luie zendeling die niet langs de deuren wilde omdat het regende?
  woensdag 10 mei 2023 @ 11:46:21 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_209087712
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Klopt. En elke keer denk ik "joh, ga je nou eens aan de regels houden'.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 mei 2023 @ 11:47:05 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_209087723
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:44 schreef yinu het volgende:
En AnneX, lekker bezig met de schuur!

Over telefonische terreur: ik werd gisteren gewoon gebeld door een onbekend 06-nummer dat er niet uitzag als zo’n nepperd, dus ik nam op. Was het een Jehova’s getuige die mij Goed Nieuws Over De Bijbel kwam brengen }:|

Ik zei: hoe komt u aan m’n nummer? En toen zei zij: gewoon op internet gevonden. Is dit nou gewoon een hele luie zendeling die niet langs de deuren wilde omdat het regende?
Oja ik moet nog even een 06 nummer uitzoeken :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 mei 2023 @ 11:49:13 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209087738
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:44 schreef yinu het volgende:

Het gaat vooruit, maar niet met sprongen.
En waar ik me wonderbaarlijk fit voelde tijdens mijn kuur met zware AB, ben ik nu die kuur klaar is behoorlijk moe.

Heeft wellicht ook iets van doen met de enorme veranderingen op het werk die ook mijn aandacht vragen.
  woensdag 10 mei 2023 @ 12:25:54 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209088163
Zucht. Sinds mijn abo is verlopen lukt het plaatsen van een reactie regelmatig niet. Meestal kopieer ik hem even voor ik op invoeren klik maar net vergeten.

Dus. @derLudolf, nee ze mogen mij niet bellen. Zoals @Troel zegt, ze houden zich niet aan de regels.
Spoilers!
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 12:32:48 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209088278
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zucht. Sinds mijn abo is verlopen lukt het plaatsen van een reactie regelmatig niet. Meestal kopieer ik hem even voor ik op invoeren klik maar net vergeten.

Dus. @:derludolf, nee ze mogen mij niet bellen. Zoals @:troel zegt, ze houden zich niet aan de regels.
"Ik doe geen zaken met bedrijven die de wet overtreden" doei :+
  woensdag 10 mei 2023 @ 12:33:17 #167
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209088282
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

Moet je even de pagina verversen. Heeft niks met abo te maken iig.
pi_209088961
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:32 schreef Barreltje het volgende:
morguh!

Er is iets dat benigne paroxysmale positieduizeligheid heet en waarbij je steeds duizelig kan zijn als je hoofd van richting verandert. Vooral als je je bijvoorbeeld omdraait in bed, of omhoog kijkt etc. Meestal duurt zo'n moment van duizeligheid niet lang (minder dan een minuut) en het is volkomen onschuldig. Je kan er wel misselijk van worden. Het zou uitgelokt kunnen worden door een draaimolen.

Dit type duizeligheid heeft te maken met oorgruis dat wat verkeerd komt te liggen in je evenwichtszintuig, en dat komt meestal vanzelf weer goed. Er zijn wel bepaalde (fysiotherapie) handelingen waarbij het sneller verbetert. Het vermijden van beeldschermen is mij niet bekend als uitlokkende factor, maar wees je eigen onderzoeker en kijk even of het verbetert zonder scherm en/of verslechtert met een scherm.

En tof dat je zo blij wordt van je huis en groooote tuin O+

@sigme bedankt voor het woord ontbotten, ik had geen idee. Ik gebruik meestal de term 'uitlopen'. De bomen lopen alweer mooi uit.
  woensdag 10 mei 2023 @ 13:41:54 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_209089262
Uitlopen ja, dat is het woord dat ik zocht! Hier noemen we het ook uitlopen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209089276
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:47 schreef Troel het volgende:

[..]
Oja ik moet nog even een 06 nummer uitzoeken :D
Heb je plannen om mensen te verblijden met het goede nieuws uit de bijbel? :+
  woensdag 10 mei 2023 @ 13:44:25 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_209089292
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 13:43 schreef yinu het volgende:

[..]
Heb je plannen om mensen te verblijden met het goede nieuws uit de bijbel? :+
Nee, maar wellicht zou ik dat kunnen gaan doen. Ik werd vorige week een aantal keer gebeld door een voor mij onbekend nummer en ik wil weten wie dat was en waarom er niet gewoon een boodschap werd ingesproken of een mail werd gestuurd. Ik weet inmiddels waarom en misschien dat ik (anoniem) inderdaad wel een boodschap ga verspreiden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 mei 2023 @ 13:48:17 #172
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209089351
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 13:44 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee, maar wellicht zou ik dat kunnen gaan doen. Ik werd vorige week een aantal keer gebeld door een voor mij onbekend nummer en ik wil weten wie dat was en waarom er niet gewoon een boodschap werd ingesproken of een mail werd gestuurd. Ik weet inmiddels waarom en misschien dat ik (anoniem) inderdaad wel een boodschap ga verspreiden.
Van verdraagzaamheid ? Of meer een grote boodschap?
  woensdag 10 mei 2023 @ 13:48:58 #173
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209089360
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 12:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]
"Ik doe geen zaken met bedrijven die de wet overtreden" doei :+
Zoiets ja. Al maak ik er tegenwoordig van dat ons bedrijf wordt afgebouwd. Het kan wensdenken zijn, maar het lijkt er op dat men een vinkje bij 'verspilling van tijd om die te bellen' heeft gezet. Al weet je nooit wie er weer een kopie van de lijst waar ons nummer op staat heeft gekocht.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Moet je even de pagina verversen. Heeft niks met abo te maken iig.
Dan zal het toeval zijn. Ik ververs inderdaad steeds. Ook nu ik deze reactie typ staat er in de invoerknop 'bezig...'
Spoilers!
pi_209089477
quote:

[..]
Beste post van het topic O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 10 mei 2023 @ 14:08:08 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_209089632
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 13:48 schreef fietsie het volgende:

[..]
Van verdraagzaamheid ? Of meer een grote boodschap?
Ik denk dat ik redelijk onverdraagzaam ben als het gaat om dat soort mensen })
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 mei 2023 @ 14:36:25 #176
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209089959
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zoiets ja. Al maak ik er tegenwoordig van dat ons bedrijf wordt afgebouwd. Het kan wensdenken zijn, maar het lijkt er op dat men een vinkje bij 'verspilling van tijd om die te bellen' heeft gezet. Al weet je nooit wie er weer een kopie van de lijst waar ons nummer op staat heeft gekocht.
[..]
Dan zal het toeval zijn. Ik ververs inderdaad steeds. Ook nu ik deze reactie typ staat er in de invoerknop 'bezig...'
ja heb ik ook vaak. Vooral als ik dan een YT filmpje geplaatst heb. Als je dan klikt op "Updates gepauzeerd" rechts, dan blijkt ie er ineens toch al te staan vaak.
pi_209090392
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
Een plaat 40mm multiplex (watervast, in de epoxy gesmeerd) met bouten in de vloerbalken, is dat een optie?
En dan de machine daar bovenop?
Zou het? Er is ruim gefilosofeerd en tel. overleg met twee collega’s geweest.
Proefgedraaid. Het is wat ingewikkelder dan jouw voorstel.
En dan nog de vraag of het ‘helpt’. Vorige miele van 5 kg was en max 1200 toeren deed dit niet. Deze gekozen vanwege beveiliging waterlekkage x 3.
Even verder zoeken naar een 5 kg. machine.
Wat moeten 2 mensen met 8 kg.was 8)7 .

Affijn…gister een flink restant bolognesesaus aan de buren gegeven, die kwamen uit zieke huis na onverwachte operatieve ingreep onder anaesthesie. Afgedraaid.
Zij zeiden, dat het smaakte. Altijd afwachten als smaken anders vallen dan eigen.

Thuis warme lunch met Marokaanse couscous pakket van ah. voor 3 pp.
En extra groenten erin. Verdomd makkelijk hoor voor een luie kokkin.
Er bleef over en het restant is voor vanavond.

@Kaatje bijna bijna 💐 🎶 💪
pi_209090579
Overigens heb ik gelijk gemeld, dat de voorrijkosten van ¤ 134,00 niet worden betaald. Daarvoor was begrip. B-)
pi_209090686
*O* voor Kaatje inderdaad! *O* Bijna nooit meer naar die k.lui.
pi_209091350
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef Isabeau het volgende:
*O* voor Kaatje inderdaad! *O* Bijna nooit meer naar die k.lui.
*O* *O*
pi_209091983
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Thuis. Met een bos bloemen ;)
Zo blij nu, even op adem komen en weer energie opdoen

SPOILER
pi_209092010
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:23 schreef Kaatje1 het volgende:

SPOILER
Weg weg weg van het zinkend schip vol wanhopige passagiers, onaardige crew en een incapabele kapitein *O* *O*

Enjoooooooy! O+ (ik ben nog nooit zo blij voor iemand geweest wiens contract niet werd verlengd _O- )
pi_209092163
Lekker Kaatje! Bloemen gelijk de bak in :D
pi_209092226
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker Kaatje! Bloemen gelijk de bak in :D
Sommige bloemen wel, lelies, barstende koppijn veroorzaker
pi_209092252
@Kaatje1 Het is volbracht *O* :B
pi_209092348
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Weg weg weg van het zinkend schip vol wanhopige passagiers, onaardige crew en een incapabele kapitein *O* *O*

Enjoooooooy! O+ (ik ben nog nooit zo blij voor iemand geweest wiens contract niet werd verlengd _O- )
Heeeel erg dit @Kaatje1
Gefeliciteerd met je vertrek daar *O* *O* *O* *O*
pi_209092354
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 13:44 schreef Troel het volgende:

[..]
Geen blijde boodschap dan, vermoed ik. Creepy.
pi_209092378
Oh hoeraaaa @Kaatje1! *O*
pi_209092471
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:49 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het gaat vooruit, maar niet met sprongen.
En waar ik me wonderbaarlijk fit voelde tijdens mijn kuur met zware AB, ben ik nu die kuur klaar is behoorlijk moe.

Heeft wellicht ook iets van doen met de enorme veranderingen op het werk die ook mijn aandacht vragen.
Hopelijk kun je ook wat rust nemen! Best een aanslag, zo’n antibioticakuur. Plus de zorg voor mevrouw fiets
pi_209092922
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Sommige bloemen wel, lelies, barstende koppijn veroorzaker
En dodelijk voor katten!

Het is volbracht Kaatje. Nu bijkomen en op naar een betere match *O*
pi_209093065
Gefeli met je ontslag ^O^
pi_209093145
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd met je geen-contractverlenging *O* *O* *O*
pi_209093214
quote:

SPOILER
*O* *O* Heerlijk. Zo blij voor je!
pi_209093384
Kaatje *O* *O*
pi_209093669
*O* Kaatje *O*

O+ Snert O+
pi_209093674
Het was ineens 8 uur :?
pi_209093870
Bloemen aan vriendinnen hier in de flat gegeven. Die vinden ze wel mooi, hebben geen kat meer (Elin is van mening dat zij heel goed bloemen kan schikken, liefst door het hele huis)
  woensdag 10 mei 2023 @ 20:26:21 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_209094050
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Bloemen aan vriendinnen hier in de flat gegeven. Die vinden ze wel mooi, hebben geen kat meer (Elin is van mening dat zij heel goed bloemen kan schikken, liefst door het hele huis)
_O-

Kaatje, je bent een kanjer!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_209094102
quote:
Haha geweldig.

Klaar mee, op naar een leuke job *G* :*
  woensdag 10 mei 2023 @ 20:40:11 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209094244
Kaatje *O*
Spoilers!
  woensdag 10 mei 2023 @ 20:56:58 #201
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209094529
quote:
:D _O- ^O^
  woensdag 10 mei 2023 @ 20:58:07 #202
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209094543
Kiddan hoe mooi *O* ga ik heen over 6 weken *O*

Helemaal zin in :Y Afgelopen drie dagen een reisgidsje bij elkaar zitten klikken (ja voor mezelf ja :P ) en net naar de drukker gestuurd. Wordt helemaal mooi _O_
pi_209094586
quote:
17s.gif Op woensdag 10 mei 2023 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiddan hoe mooi *O* ga ik heen over 6 weken *O*

Helemaal zin in :Y Afgelopen drie dagen een reisgidsje bij elkaar zitten klikken (ja voor mezelf ja :P ) en net naar de drukker gestuurd. Wordt helemaal mooi _O_
Dedication _O_
  woensdag 10 mei 2023 @ 21:15:18 #204
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209094903
Kattenlogica: 2 uur lang buiten rond scharrelen.. naar binnen gaan en uitgebreid op de bak gaan zitten.. 8)7
Ik denk dat frida niet van kriebelende grasprietjes aan Dr kont houdt ofzo..
pi_209094977
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:15 schreef Barreltje het volgende:
Kattenlogica: 2 uur lang buiten rond scharrelen.. naar binnen gaan en uitgebreid op de bak gaan zitten.. 8)7
Of ze is de bak gewend en dat is haar wc *O*
pi_209095010
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:15 schreef Barreltje het volgende:
‘T is een kat, voor katten is logica een onbekend iets :D
pi_209095140
Ik pies ook liever binnen :+
pi_209095153
quote:

[..]
Ik moest echt veel te hard lachen :D
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 21:31:11 #209
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209095184
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:28 schreef Candaasje het volgende:
Ik pies ook liever binnen :+
Lekker man, pissen aan de bosrand, genieten van het uitzicht en even aan je ballen krabben :+
pi_209095516
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Lekker man, pissen aan de bosrand, genieten van het uitzicht en even aan je ballen krabben :+
Het was je wellicht ontgaan (we hebben immers ook nooit gemeet), maar ik heb weinig bal om aan te krabben :+

En hoewel ik het wel doe als ik nodig moet, vind ik zitten op de pot thuis wel relaxter dan met mijn enkels op mijn broek -goed verhoedde dat je die niet onder zeikt - in de gaten te moeten houden dat je geen andere argeloze wandelaars verblindt met je witte billen.

;(

Beste wc hadden we in Canada. Houten hutje op een eilandje, met uitzicht over de oceaan O+
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 21:59:28 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209095633
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Het was je wellicht ontgaan (we hebben immers ook nooit gemeet), maar ik heb weinig bal om aan te krabben :+

Nou ja, daar mag je tegenwoordig niet meer één-twee-drie vanuit gaan :P

quote:
Beste wc hadden we in Canada. Houten hutje op een eilandje, met uitzicht over de oceaan O+
Restaurant waar @Dr_Flash en ik vorig jaar met @Barreltje hebben gegeten had een wc met een heel groot raam op 15 hoog ofzo. Kakken met panaramazicht _O_
  woensdag 10 mei 2023 @ 22:00:41 #212
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209095660
Poo with a view ja _O_

Die vijf seconden van de dag dat ik eens NIET mijn camera bij me heb komen we zoiets tegen :X
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 22:08:36 #213
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209095789
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2023 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Poo with a view ja _O_

Die vijf seconden van de dag dat ik eens NIET mijn camera bij me heb komen we zoiets tegen :X
Ik kan zo snel ook niets terugvinden.
  woensdag 10 mei 2023 @ 22:14:20 #214
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209095884
Misschien heeft @ReisT nog wat.
  woensdag 10 mei 2023 @ 22:28:38 #215
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209096149
pi_209096208
Mooi @fietsie
  woensdag 10 mei 2023 @ 22:37:48 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209096284
Zicht van Lemmer op Wyckel eerder vanavond
pi_209096365
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 22:37 schreef fietsie het volgende:
Zicht van Lemmer op Wyckel eerder vanavond
Hier was rondom die tijd geen zon te zien.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 mei 2023 @ 23:29:13 #219
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209096796
Kaatje *O* Klaar dr mee.

Politiek cafe vanavond over het lokale afvalbeleid. Toch wel weer een hoop geleerd :)
Weet nog altijd niet of ik voor Diftar moet zijn. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209096810
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 23:29 schreef borisz het volgende:
Kaatje *O* Klaar dr mee.

Politiek cafe vanavond over het lokale afvalbeleid. Toch wel weer een hoop geleerd :)
Weet nog altijd niet of ik voor Diftar moet zijn. :+
Nooit maar dan ook never nooit diftar. De puinzooi rond de afvallocaties is onbeschrijfelijk
pi_209096851
Ik zou zo hard naar mn ouders rijden om daar alles in de kliko te gooien :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 mei 2023 @ 23:37:35 #222
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209096855
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 23:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nooit maar dan ook never nooit diftar. De puinzooi rond de afvallocaties is onbeschrijfelijk
Nou dat dus. Maar ?dumpingen? schijnt toch na het eerste jaar weer op niveau van voor de invoer te zitten.
Ikzelf heb alleen iets te veel mislukkingen op het netvlies. :s)
pi_209096877
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 23:37 schreef borisz het volgende:

[..]
Nou dat dus. Maar het schijnt toch na het eerste jaar weer op niveau van voor de invoer te zitten. Ikzelf heb alleen iets te veel mislukkingen op het netvlies. :s)
Hier werd het alleen maar erger “want als er iets naast ligt kan er nog wel wat bij”. De OC’s waren om de haverklap kapot omdat mensen er teveel in propten, de plastic afvalcontainers zaten vol met ander spul, zo ook de papiercontainers
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 mei 2023 @ 23:49:49 #224
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209096931
Ging niet alleen over Diftar en ook wat geleerd over Bubble Barriers bijvoorbeeld. Maar dan leer je ook dat als het over het drie schijven moet je ook iedere schijf mee moet krijgen. (gemeente, provincie en waterschap). :s)
En zo'n avond is de inhoud wel wat meer van belang, maar het gaat natuurlijk om de borrel :P
pi_209096943
@Myraela kom je nog wel in R. bijv. op 4 juni as.?
https://www.instagram.com/vintageaandemaas/
pi_209097754
Geen ziiiin....

* DancingPhoebe stampvoet
pi_209098015
Zon. Koffie
pi_209098108
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 23:52 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela kom je nog wel in R. bijv. op 4 juni as.?
https://www.instagram.com/vintageaandemaas/
Nope, andere plannen al.
pi_209098117
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 07:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen ziiiin....

* DancingPhoebe stampvoet
Ooooook
pi_209098136
Hier ook geen zin. En wel een extra lange werkweek en meer kantoortijd dan ik eigenlijk zo willen.
pi_209098149
Ook geen zin, maar de dingen waar ik het meest tegenop zag deze week qua werk heb ik al gehad. Dus dat scheelt wel.

En gisteren naar de Pentatonix geweest en dat was wel erg tof.
pi_209098182
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 08:20 schreef Myraela het volgende:
Ook geen zin, maar de dingen waar ik het meest tegenop zag deze week qua werk heb ik al gehad. Dus dat scheelt wel.

Ik moest het even opzoeken, maar dat is vast prachtig geweest.

Hier is het aan het stortregenen en ik moet zo op de fiets weg :') Uiteraard.
pi_209098242
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest het even opzoeken, maar dat is vast prachtig geweest.

Hier is het aan het stortregenen en ik moet zo op de fiets weg :') Uiteraard.
Haha, ik had ook maar spontaan een vriendin die kaartjes over had. Ik kende ze alleen maar van youtube 10 jaar geleden. Maar was echt tof. En met voornamelijk covers kun je toch alles meeschreeuwen. :D
pi_209098257
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 08:29 schreef Myraela het volgende:
Haha, ik had ook maar spontaan een vriendin die kaartjes over had. Ik kende ze alleen maar van youtube 10 jaar geleden. Maar was echt tof. En met voornamelijk covers kun je toch alles meeschreeuwen. :D
Dat is wel handig ja *O* Anders is misschien elk nummer nieuw :+
  donderdag 11 mei 2023 @ 08:35:10 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_209098276
En dat kan ook prima. Toen ik vriendlied meenam naar Robbie Williams ging het hem ook vooral om de gezelligheid. En het bier. En dat ik plezier had. Niet om de muziek :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 08:50:28 #236
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209098353
zo ga ik deze zomer met de chef mee naar Wacken :X ik ken wsl geen enkel nummer, maar een beetje rondbanjeren op een festival terrein ^O^
pi_209098374
Ik vind het toch altijd wel toffer als ik de liedjes wel ken. Maar ik hou van meezingen.

Geïnspireerd door gisteren wel meteen nog meer kaartjes gekocht. Nu moet ik de liedjes van MEAU de komende tijd veel gaan luisteren. :D
  donderdag 11 mei 2023 @ 08:54:46 #238
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209098384
Goedemorgen O+ Ik heb zo lekker geslapen en tof gedroomd O+
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2023 @ 08:55:59 #239
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209098390
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 08:50 schreef Barreltje het volgende:
Wacken
Cool; da's juist leuk! :)
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 08:58:32 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209098404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 08:55 schreef fietsie het volgende:

[..]
Cool; da's juist leuk! :)
Dat is het werkwoord hier van?
  donderdag 11 mei 2023 @ 09:02:20 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209098433
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 08:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat is het werkwoord hier van?
[ afbeelding ]
Ja zoiets :)
pi_209098536
Naar Wacken, gaaf joh _O_
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 09:13:02 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209098537
Ik ga Hemelvaartsdag naar Lochem. Normaal.
Rowen Hèze is ook van de partij dacht ik en vast nog wel meer.
pi_209098569
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 08:20 schreef Myraela het volgende:

Pentatonix ! Wáar? Zijn al weer weg, denk ik.
Geweldige groep. _O_

Vandaag een dagje ‘vrij’ om andere zaken te regelen.
Wat moet er veel geregeld worden int Leven. Niks gaat vanzelluf -O-
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 09:15:56 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209098574
Oh Miss Montreal en Tim Knol.

Prima, dat geloof ik wel, hopelijk komt Rowen Hèze net voor Normaal dan zou ik die andere twee over kunnen slaan :+
pi_209098603
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 09:15 schreef AnneX het volgende:

[..]
Pentatonix ! Wáar? Zijn al weer weg, denk ik.
Geweldige groep. _O_

Vandaag een dagje ‘vrij’ om andere zaken te regelen.
Wat moet er veel geregeld worden int Leven. Niks gaat vanzelluf -O-
Het was in het AFAS in Amsterdam. Ze zijn er vanavond ook nog, zelfs nog kaartjes zie ik.
pi_209098638
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 09:18 schreef Myraela het volgende:

[..]
Het was in het AFAS in Amsterdam. Ze zijn er vanavond ook nog, zelfs nog kaartjes zie ik.
Oh dank. Té massaal voor mij. En…andere plannen😉
pi_209098781
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 09:12 schreef Tele6 het volgende:
Naar Wacken, gaaf joh _O_
Broertje en ik willen nog een keer naar Wacken, of naar Rock am Ring, of Graspop, of .....
Hartstikke jammer dat Fortarock niet meer bestaat, dat zou veel makkelijker te organiseren zijn om daarheen te gaan.
pi_209098919
Mogge!
Eerste dag goed begonnen met enorm uitslapen. En dan werd ik nog wakker door een telefoontje van iemand die dacht dat we een afspraak hadden.
  donderdag 11 mei 2023 @ 10:09:03 #250
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209099178
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 08:53 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het toch altijd wel toffer als ik de liedjes wel ken. Maar ik hou van meezingen.

Geïnspireerd door gisteren wel meteen nog meer kaartjes gekocht. Nu moet ik de liedjes van MEAU de komende tijd veel gaan luisteren. :D
Ja dat heb ik ook, paar nummers die ik niet ken is nog wel geinig. Maar een heel concert dan ga ik me echt vervelen.
  donderdag 11 mei 2023 @ 10:10:39 #251
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209099192
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 09:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Broertje en ik willen nog een keer naar Wacken, of naar Rock am Ring, of Graspop, of .....
Hartstikke jammer dat Fortarock niet meer bestaat, dat zou veel makkelijker te organiseren zijn om daarheen te gaan.
Jaaa zo zonde, ik vlak voor ik in Nijmegen ging wonen, zo zonde. Leek me ideaal :D
Ga dit jaar naar jera on air, ook nog redelijk vlakbij, soort van.
  donderdag 11 mei 2023 @ 10:21:27 #252
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209099273
Op m'n kamer in m'n ouderlijk huis kon ik de concerten in het Goffertpark altijd horen als de wind goed stond O+
pi_209099344
Ook jammer dat Dynamo is opgehouden.
  donderdag 11 mei 2023 @ 10:34:13 #254
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_209099403
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 10:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook jammer dat Dynamo is opgehouden.
Da's weer terug toch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_209099568
Ohohoh…laat ik ook eens dramatisch doen.
Bijna…bijna janken dat er geen oplossing is voor het wasmachine Probleem van meeschuddend huis.
Dus dat wordt aanzetten, huis uithollen voor boodschappen, koffie of afspraken en 3 uur later terugkomen en hopen, dat het huis er nog staat.

Zojuist iemand gebeld en 5 kg machines worden niet meer gemaakt.
Mijn idee was: dan istie lichter blabla. Té simpel.
Opsteker voor @vlindertje89 : machines tegenwoordig zijn zooooo zuinig, dat waterintake wordt aangepast bij kg wasgoed.

Nu gaat er nog meer mis: bak yoghurt kiepert om en overal rondom mij geland.
Gut, het scherm is nog heel.
pi_209099597
Dan maar naar de schuur om fotoalbums te sorteren voor een belangstellende, die zaterdag komt kijken.
pi_209099637
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 10:49 schreef AnneX het volgende:
Bijna…bijna janken dat er geen oplossing is voor het wasmachine Probleem van meeschuddend huis.
Dus dat wordt aanzetten, huis uithollen voor boodschappen, koffie of afspraken en 3 uur later terugkomen en hopen, dat het huis er nog staat.

Opsteker voor @:vlindertje89 : machines tegenwoordig zijn zooooo zuinig, dat waterintake wordt aangepast bij kg wasgoed.

Heb je al gekeken naar een bovenlader? Daar zijn wel 6kg in te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 11-05-2023 11:08:03 ]
pi_209099889
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 10:49 schreef AnneX het volgende:

Opsteker voor @:vlindertje89 : machines tegenwoordig zijn zooooo zuinig, dat waterintake wordt aangepast bij kg wasgoed.

Gaan mensen van huis met een draaiende wasmasjien?
pi_209099896
Als rechtgeaarde LBGTQI+-er ga ik zondag naar K's Choice :P En vanavond uit eten. Twee uitstapjes in een week na al die weken thuis. Het vereist wel enige planning en ik ben al een paar dagen aan het kolven. Ik ben heel benieuwd.

Mijn vrouw en groot kind gaan volgende maand naar Nightwish en naar Ghost. Eerste concerten van het jongmens O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209099949
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:18 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ja hoor, waarom niet? Niet mee droger trouwens. Maar ik ga echt niet dagelijks mijn beperkte windows of opportunity om de deur uit te gaan óók nog eens om de wasmachine heen plannen. Het eco-programma duurt bovendien 3,5 uur.
pi_209099957
Goh, ik ben zojuist wat wijzer geworden, ik heb altijd gedacht dat ik nooit meer bloed mocht doneren na mijn eigen transfusie in 1985 door de HIV besmettingen in die tijd.
Ik regel in mijn werk heel veel transfusies, met alle logistiek erop en eraan, en heb wel eens aan ons lab gevraagd of ze weten wanneer je dat wel weer zou mogen? Wanneer die regel 'opgeheven' zou kunnen worden?
Niemand wist het ooit.

Net aan Sanquin zelf gevraagd, uitgebreid antwoord O+
voor de geinteresseerden:

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 11-05-2023 11:31:33 ]
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:24:40 #262
8136 Blues
pi_209099983
quote:

Ja hoor, wel eens, niet vaak.
Ik was maar 2 wasjes in de week, 1 op zaterdag en 1 op zondag.
Als we weg gaan op die dagen stel ik wel de klok in, zodat die klaar is als we thuis komen.
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:24:56 #263
490744 Jeroboam
pi_209099990
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja hoor, waarom niet? Niet mee droger trouwens. Maar ik ga echt niet dagelijks mijn beperkte windows of opportunity om de deur uit te gaan óók nog eens om de wasmachine heen plannen. Het eco-programma duurt bovendien 3,5 uur.
Met een baby en nog een kind zal je wel aanzienlijk meer wassen. Geen idee waarom ik niet het huis uit ga met een draaiende wasmachine, meegenomen van thuis van vroeger denk ik? En de droger is weer gevaarlijker omdat die makkelijker in de fik vliegen?
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:25:21 #264
8136 Blues
pi_209099998
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
Als rechtgeaarde LBGTQI+-er ga ik zondag naar K's Choice :P En vanavond uit eten. Twee uitstapjes in een week na al die weken thuis. Het vereist wel enige planning en ik ben al een paar dagen aan het kolven. Ik ben heel benieuwd.

Mijn vrouw en groot kind gaan volgende maand naar Nightwish en naar Ghost. Eerste concerten van het jongmens O+
Klinkt allemaal heel tof O+
Gaat het nog geod?
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:26:33 #265
8136 Blues
pi_209100010
Zo op lunchdate in Haarlem met collegadinnetje. Die gaat zo de tettenpletter in daar in de buurt, dus meteen maar iets leuks eraan vastknopen.
Bovendien is ze morgen jarig - 60 - dus meteen maar ff een verjaardagslunch van maken met kadootje *)
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:27:19 #266
8136 Blues
pi_209100021
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 10:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heb je al gekeken naar een bovenlader? Daar zijn wel 6kg in te vinden
Werd jij bevrijd wakker vanochtend? *G*
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:32:57 #267
8136 Blues
pi_209100092
Overigens heb ik ooit in een Utregs verpleeghuis een bewoner/patiënt verzorgd met Creutzfeldt-Jakob.
Vreselijk Vreselijk ;(
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:35:09 #268
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209100119
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Werd jij bevrijd wakker vanochtend? *G*
Heel erg opgelucht. Vanochtend ging de telefoon een de eerste 3 cijfers waren gelijk…schrok met kapot. Maar t was heel iemand anders
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:46:53 #269
197950 Clubsoda
*zing*
pi_209100247
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Klinkt allemaal heel tof O+
Gaat het nog geod?
Ja, heel O+ Dankjewel :) J is een mopje en hij doet het prima, groeit goed, slaapt heel behoorlijk. Deze week voor het eerst een aantal schoolochtenden alleen gedraaid en dag ging ook goed gelukkig. Ik voel me al behoorlijk te oude, ben weer met mijn sportclubje begonnen en dat is fijn. Ik vind een tweede baby echt 10x leuker qua mentale gesteldheid, zo tof om dat zo mee te maken O+

Veel plezier met je lunch!
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:52:26 #270
8136 Blues
pi_209100322
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, heel O+ Dankjewel :) J is een mopje en hij doet het prima, groeit goed, slaapt heel behoorlijk. Deze week voor het eerst een aantal schoolochtenden alleen gedraaid en dag ging ook goed gelukkig. Ik voel me al behoorlijk te oude, ben weer met mijn sportclubje begonnen en dat is fijn. Ik vind een tweede baby echt 10x leuker qua mentale gesteldheid, zo tof om dat zo mee te maken O+

Veel plezier met je lunch!
Dank.

Zo fijn te lezen O+
Ik snap dit. Ik zou het ook nog best eens willen :D. Met de kennis van nu en hoe ik nu in mijn vel zit :Y
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:01:43 #271
399750 Tele6
pi_209100460
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 10:10 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jaaa zo zonde, ik vlak voor ik in Nijmegen ging wonen, zo zonde. Leek me ideaal :D
Ga dit jaar naar jera on air, ook nog redelijk vlakbij, soort van.
Dat is idd wel dichtbij :D
Ik had er nog nooit van gehoord, ga het broertje voorstellen.
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:04:29 #272
399750 Tele6
pi_209100487
quote:

Ik dacht dat het jongmens laatst ook al naar een groot concert was geweest?
Wel goeie concerten gaat hij naartoe zo. O+
Ghost wil ik ooit nog graag heen maar dit kwam niet uit. Gelukkig geven ze vrij veel concerten dus ik krijg vast nog wel een kans O+

Ik zat vorige week bij Sabaton naast een vrouw met twee jongens, jaar of 10-12 schat ik, maar die hadden het volgens mij niet zo naar hun zin. Geen oordoppen en ze zaten na 22:00 alleen nog maar te geeuwen en in te dommelen. Zo zonde ;(
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:11:52 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_209100616
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:22 schreef Blues het volgende:
Goh, ik ben zojuist wat wijzer geworden, ik heb altijd gedacht dat ik nooit meer bloed mocht doneren na mijn eigen transfusie in 1985 door de HIV besmettingen in die tijd.
Ik regel in mijn werk heel veel transfusies, met alle logistiek erop en eraan, en heb wel eens aan ons lab gevraagd of ze weten wanneer je dat wel weer zou mogen? Wanneer die regel 'opgeheven' zou kunnen worden?
Niemand wist het ooit.

Net aan Sanquin zelf gevraagd, uitgebreid antwoord O+
voor de geinteresseerden:

SPOILER
Zelfs als je pas na 2005 bloed hebt gekregen mag je niet meer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:12:39 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_209100624
quote:

Is dat niet in Hengelo of Enschede? Ik heb zitten kijken naar tickets maar uiteindelijk niet gedaan :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:13:55 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_209100652
quote:

[..]
Ja, waarom niet? Het is geen droger ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:15:04 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_209100663
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:24 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Met een baby en nog een kind zal je wel aanzienlijk meer wassen. Geen idee waarom ik niet het huis uit ga met een draaiende wasmachine, meegenomen van thuis van vroeger denk ik? En de droger is weer gevaarlijker omdat die makkelijker in de fik vliegen?
Ja, met name omdat er heel veel stofresten inzitten, ook als je wel goed schoon maakt :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:16:08 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_209100674
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 09:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik wil Geuzenpop terug en de ZC toen het nog gemoedelijk was.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:24:52 #278
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209100793
Meh, Piep is in de afgelopen 5 weken weer 300 gram afgevallen. Volgens de dierenarts moeten we ons wel een beetje zorgen gaan maken dat ze niet te veel op haar reserves inteert. Ik ga maar wat soorten niervoer bestellen en kijken of ze ergens wild van wordt. Visolie is ook nog een optie.

Wat een toestand toch, zo'n bejaarde kat. We hebben ons 14 jaar nergens druk om hoeven maken en nu is het ineens elke keer wat.

@Clubsoda, wat fijn dat het fijn is bij jullie O+
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:30:30 #279
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209100860
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meh, Piep is in de afgelopen 5 weken weer 300 gram afgevallen. Volgens de dierenarts moeten we ons wel een beetje zorgen gaan maken dat ze niet te veel op haar reserves inteert. Ik ga maar wat soorten niervoer bestellen en kijken of ze ergens wild van wordt. Visolie is ook nog een optie.

Wat een toestand toch, zo'n bejaarde kat. We hebben ons 14 jaar nergens druk om hoeven maken en nu is het ineens elke keer wat.

@:Clubsoda, wat fijn dat het fijn is bij jullie O+
Ai, bekende zorgen. Ik weet niet meer hoe het heeft, maar om Nika aan het eten te krijgen (en dat lukte) kreeg ik en zalf mee dat ik op de binnenkant van de oorschelp moest smeren, ene dag links andere dag rechts. Dat spul is gebaseerd op een humaan antidepressiva wat voorheen ook als een tierelier werkte. Omgerekend naar mensengewicht was ze in januari in 3 weken van 60 naar 65 kg gegaan. Daarna heeft ze nog 3 weken goed gegeten. Maar daarna niet meer, maar ze was vanaf het begin een bar slechte eter.
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:32:13 #280
197950 Clubsoda
*zing*
pi_209100885
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:04 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ghost wil ik ooit nog graag heen maar dit kwam niet uit. Gelukkig geven ze vrij veel concerten dus ik krijg vast nog wel een kans O+

Ik zat vorige week bij Sabaton naast een vrouw met twee jongens, jaar of 10-12 schat ik, maar die hadden het volgens mij niet zo naar hun zin. Geen oordoppen en ze zaten na 22:00 alleen nog maar te geeuwen en in te dommelen. Zo zonde ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:04 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nee, hij had een poosje geleden kaartjes gekregen voor Nightwish, misschien heb je dat in herinnering? De mijne is heel dol op de muziek van beiden dus ik denk dat hij zich wel vermaakt. Anders is het wel heel jammer inderdaad. Hoe was Sabaton? Mijn vrouw overwoog om te gaan maar is de oorlogsthematiek na een paar nummers wel weer beu :D
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:33:27 #281
111414 Vanyel
pi_209100897
quote:
Als rechtgeaarde LBGTQI+-er ga ik zondag naar K's Choice :P
Was je daar niet net nog geweest?
Ik ga eens niet deze ronde.

Ik ging wel naar Stromae. Dat bleek gisteren, toen Jul mail kreeg dat het niet doorging.
Ook bleek dat we daar blijkbaar DRIEHONDERDVIJFTIG piek voor hadden betaald :o :o
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:34:35 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_209100909
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ging wel naar Stromae. Dat bleek gisteren, toen Jul mail kreeg dat het niet doorging.
Ook bleek dat we daar blijkbaar DRIEHONDERDVIJFTIG piek voor hadden betaald :o :o
Was het maar piek. Die euro is meer waard :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:35:09 #283
197950 Clubsoda
*zing*
pi_209100915
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:12 schreef Troel het volgende:

[..]
Is dat niet in Hengelo of Enschede? Ik heb zitten kijken naar tickets maar uiteindelijk niet gedaan :@
Nee, Nightwish doet alleen nog twee keer Duitsland en dan stoppen ze een poosje en Ghost is in Nederland alleen in Amsterdam.
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:35:42 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_209100921
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee, Nightwish doet alleen nog twee keer Duitsland en dan stoppen ze een poosje en Ghost is in Nederland alleen in Amsterdam.
Die andere band ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:36:58 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_209100941
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

@:Clubsoda, wat fijn dat het fijn is bij jullie O+
Arme Piep ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:37:04 #286
197950 Clubsoda
*zing*
pi_209100942
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Neuh, want volgens mij hebben ze sinds Sara Sam is niet meer opgetreden? We gingen laatst wel naar een signeersessie.

Wel stom, dat het niet doorgaat. Komt er een herkansing?
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:37:29 #287
111414 Vanyel
pi_209100948
Mijn kleine zei van de week dat ie wel naar Pink zou willen. Dat lijkt mij ook wel weer eens wat, dus bij dezen is ze uitgenodigd.
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:38:08 #288
197950 Clubsoda
*zing*
pi_209100958
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Dank.

Zo fijn te lezen O+
Ik snap dit. Ik zou het ook nog best eens willen :D. Met de kennis van nu en hoe ik nu in mijn vel zit :Y
Kan ik me best voorstellen :Y Het is jammer dat het moment waarop het biologisch het beste is kinderen te krijgen, niet altijd samenvalt met wanneer het psychisch het beste past.
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:38:37 #289
111414 Vanyel
pi_209100961
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Neuh, want volgens mij hebben ze sinds Sara Sam is niet meer opgetreden? We gingen laatst wel naar een signeersessie.

Wel stom, dat het niet doorgaat. Komt er een herkansing?
Heb ik die laatste onthouden.

Geen herkansing. Wel een oneindig houdbare voucher + 10% maar dat soort dingen vergeten wij dus toch maar geld gevraagd.
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:38:59 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_209100966
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:37 schreef Vanyel het volgende:
Mijn kleine zei van de week dat ie wel naar Pink zou willen. Dat lijkt mij ook wel weer eens wat, dus bij dezen is ze uitgenodigd.
Ja, die is ook goed in concerten geven :Y

Queen mag ook wel. En dan voldoende concerten zodat ik een kaartje kan scoren graag :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:39:17 #291
197950 Clubsoda
*zing*
pi_209100970
quote:
Oh ja, ik zou ook dolgraag met de mijne (en mezelf :P ) naar Pink willen :Y
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:40:23 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_209100984
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heb ik die laatste onthouden.

Geen herkansing. Wel een oneindig houdbare voucher + 10% maar dat soort dingen vergeten wij dus toch maar geld gevraagd.
Verstandig. Zou ik ook doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:41:47 #293
197950 Clubsoda
*zing*
pi_209101001
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:35 schreef Troel het volgende:

[..]
Die andere band ;)
Oh ja :@ Kan best dat ze daar ook heen gaan, maar wij gaan naar Utrecht.
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:42:17 #294
111414 Vanyel
pi_209101009
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh ja, ik zou ook dolgraag met de mijne (en mezelf :P ) naar Pink willen :Y
Ik ben een beetje verliefd op Pink dus ik weet niet of met kind per se ideaal is, maar hij zou toch wel mee mogen.
Denk ik.
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:45:54 #295
35189 Troel
scherp en bot
pi_209101054
Ah, geen idee waar ze allemaal komen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:46:08 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_209101057
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ben een beetje verliefd op Pink dus ik weet niet of met kind per se ideaal is, maar hij zou toch wel mee mogen.
Denk ik.
Wie niet?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:46:51 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_209101071
Poes zit gewoon bovenop mijn laptop he.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:47:16 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_209101078
DP kom er maar in om te sluiten :7
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:56:18 #299
490744 Jeroboam
pi_209101194
quote:
Op naar Pinkpop :P
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:58:33 #300
147666 AnneX
pi_209101228
quote:

[..]
Ja. Zeker nu met een trillend huis.😢 😡 😳
En een drievoudig waterslot: WPS. Patent van Miele.
Naast de droger dd. augustus ‘22 staat een rookmelder.

Duidelijk antwoord @Blues Jammer voor je.
Langer geleden had ik een hernia, en was er net meer bekend over aids en zo.
Er was sprake van een transfusie en lage bloeddruk…en in mijn dommelfase kwam ik tot zit en zei - heel duidelijk - ik wil géén bloed!
Mijn bloeddruk is/was per definitie laag.

Pauze en koffie. c_/

Oh, jullie zijn al veeeeel verder over festivals en concerten.🎶
  donderdag 11 mei 2023 @ 13:04:33 #301
20291 DancingPhoebe
/care
pi_209101290
Duuuhuusss.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')