Jeetje Kaatje, wat een dag zo. Fijn dat het geen trombose is. Weten ze dan wel ook wat het wel is nu?quote:Op maandag 8 mei 2023 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer naar het ziekenhuis geweest, bloed was toch niet goed genoeg dus er moest een echo van de aderen gemaakt worden om trombose uit te sluiten. En dat is gelukkig gedaan. Heb vandaag wel genoeg fiets km in de benen (niet zoveel als @:Fietsie doet, maar ik ben weer in de opbouwfase)
Nee, nog niet. Morgen bel ik de huisarts weer.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jeetje Kaatje, wat een dag zo. Fijn dat het geen trombose is. Weten ze dan wel ook wat het wel is nu?
Fijn, bewegen is gezond. Voor de rest beterschap.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer naar het ziekenhuis geweest, bloed was toch niet goed genoeg dus er moest een echo van de aderen gemaakt worden om trombose uit te sluiten. En dat is gelukkig gedaan. Heb vandaag wel genoeg fiets km in de benen (niet zoveel als @:Fietsie doet, maar ik ben weer in de opbouwfase)
Fijn om te horen, dat asap de echo kon worden gedaan en trombose is uitgesloten. 💐quote:Op maandag 8 mei 2023 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Nieuwsgierig aagjequote:Op maandag 8 mei 2023 17:56 schreef AnneX het volgende:
Alleen: ‘wat’ was er dan niet goed genoeg aan het bloed, blijft bij mij hangen.
Fijn dat je been niet zo dik meer is. Wel vervelend, hopelijk morgen een goed gesprek met de huisarts!quote:Op maandag 8 mei 2023 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Morgen bel ik de huisarts weer.
Het been is ook niet meer dik (vannacht 5-6x naar de wc geweest) maar gezien mijn leeftijd en bmi toch voor de zekerheid bloedonderzoek en echo. Ze hebben nog gekeken of zij iets aan die spier/pees konden zien maar dat lukte ook niet
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Morgen bel ik de huisarts weer.
Het been is ook niet meer dik (vannacht 5-6x naar de wc geweest) maar gezien mijn leeftijd en bmi toch voor de zekerheid bloedonderzoek en echo. Ze hebben nog gekeken of zij iets aan die spier/pees konden zien maar dat lukte ook niet
Ik heb heerlijk gefietst tussen de buien doorquote:Op maandag 8 mei 2023 18:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog wat vrij voor gehad zo op je bijna opeennalaatste dag?
2 dagen!quote:Op maandag 8 mei 2023 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk gefietst tussen de buien door. Nu nog 2 dagen
Woensdag is de laatste dag. Deze medische uren vallen niet onder vrij nemen.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
2 dagen!wat is je laatste dag? Ben even vergeten wat je werkdagen zijn
Wow. Wat een toxische werksfeerquote:Op maandag 8 mei 2023 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Woensdag is de laatste dag. Deze medische uren vallen niet onder vrij nemen.
Maar echt…ik kwam later op kantoor (had een sms’je gestuurd), alleen directe collega vroeg erna. Toen naar huisarts en bloedonderzoek in het ziekenhuis, kom terug, niemand vraagt erna. Ben benieuwd of men morgen wat vraagt.
Verder is vannacht de vader van een collega overleden, er ging een condoleancekaart rond, maar ik stond niet op het teken lijstje. Heb hem dus maar een mail gestuurd
Wat een eikelsquote:Op maandag 8 mei 2023 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar echt…ik kwam later op kantoor (had een sms’je gestuurd), alleen directe collega vroeg erna. Toen naar huisarts en bloedonderzoek in het ziekenhuis, kom terug, niemand vraagt erna. Ben benieuwd of men morgen wat vraagt.
Verder is vannacht de vader van een collega overleden, er ging een condoleancekaart rond, maar ik stond niet op het teken lijstje. Heb hem dus maar een mail gestuurd
Zit je in een soort dining wagon?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een gezeik met je werk KaatjeNog niet helemaal teruggelezen maar de medische trubbels lijken mee te vallen?
Live vanuit de ÖBB lounge, het dichtste wat ik voorlopig bij eerste klas ga komen.
Er zijn lekkere banken, internet, hapjes en drankjes. We komen het uur tot vertrek hier wel door
Haha nee. Dit is een lounge op het station waar we met ons kaartje naar binnen mogen. Trein is nog niet binnen en vertrekt over een uur. Maar we hebben Wenen uitgespeeld (niet heus, maar wel voor deze trip) dus zijn op tijd op het station.quote:
Ah, ik snap hem. Ja, daar houd je het wel een uurtje volquote:Op maandag 8 mei 2023 19:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Haha nee. Dit is een lounge op het station waar we met ons kaartje naar binnen mogen. Trein is nog niet binnen en vertrekt over een uur. Maar we hebben Wenen uitgespeeld (niet heus, maar wel voor deze trip) dus zijn op tijd op het station.
Bijna 13 uur. En dan nog half uurtje in de reguliere trein naar huis.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ik snap hem. Ja, daar houd je het wel een uurtje volHoe lang duurt de reis naar huis?
Met opgeheven hoofd vertrekken @Kaatje1quote:Op maandag 8 mei 2023 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, ik laat me niet kennen. Er zit een cake in de oven, overmorgen zijn er maar weinig collega’s dus morgen cake voor ze. Geen zin om geld uit te geven aan gebakjes of zo.
Wat fijn!quote:Op maandag 8 mei 2023 20:07 schreef Candaasje het volgende:
Maar het goede nieuws: Cas doet het heel goed vandaag even op controle geweest vanwege poot, maar dat heelt goed. En hij is vrolijk en actief
Wat een fijn nieuws van Cas.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:07 schreef Candaasje het volgende:
Goede reis cat!
Ik wilde zoete aardappelfrietjes. Hadden ze die niet![]()
Verder ging ik naar de garage, (nam nog de verkeerde afslag , richting werk), kwamen de loodgieters even hun ding doen, en vind ik het maar stil in huis zonder logeerhond.
Maar het goede nieuws: Cas doet het heel goedvandaag even op controle geweest vanwege poot, maar dat heelt goed. En hij is vrolijk en actief
Zonder hond is ook maar stil en saai.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:07 schreef Candaasje het volgende:
Goede reis cat!
Ik wilde zoete aardappelfrietjes. Hadden ze die niet![]()
Verder ging ik naar de garage, (nam nog de verkeerde afslag , richting werk), kwamen de loodgieters even hun ding doen, en vind ik het maar stil in huis zonder logeerhond.
Maar het goede nieuws: Cas doet het heel goedvandaag even op controle geweest vanwege poot, maar dat heelt goed. En hij is vrolijk en actief
Oh ja daar was ik laatst helemaal op vergeten te reageren, @vlindertje89 stelde die vraag ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 08-05-2023 21:47:57 ]
Haha, zeker, zeker.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een fijn nieuws van Cas.
Er zijn heel veel te adopteren honden
Maar hij heeft goed kunnen proefdraaien 😉quote:Op maandag 8 mei 2023 21:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha, zeker, zeker.
C moet alleen nog een beetje wennen aan het idee
Mocht je op zoek zijn naar een lief adoptiehondje, een vriendin op Aruba zet zich daar (geheel belangeloos) in voor de honden die geen baasje (meer) hebben. Er zijn er al veel naar Nederland overgevlogen, keurig getraind, gechipt en gevaccineerd.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha, zeker, zeker.
C moet alleen nog een beetje wennen aan het idee
ManManManquote:Op maandag 8 mei 2023 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet, want hij moest ietwat last minute weer weg voor werk. Maar begin juni pas ik nog een weekendje op een ander hondje (andere collega) dus dan gaan we in de herkansingquote:Op maandag 8 mei 2023 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar hij heeft goed kunnen proefdraaien 😉
Zo eens met mijn zus hier.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Wat me misschien ook nog wel het meest tegen de borst stuit is dat ik weet wat voor fantastisch persoon je bent, Kaatje![]()
En ze hebben nooit de tijd genomen je te leren kennen en wéten dus ook niet eens hoe awesome je bent. Hun verlies. Maar jij verdient het niet om zo behandeld te worden. Bah.
Ik zal het even onthouden! Ben er nog niet helemaal over uit of ik er een uit het buitenland wil halen. Niet omdat het geen heel leuke honden zijn, maar wel omdat het voor ons een eerste hond zou worden, en dan wil ik eigenlijk wel eerst kennismaken. Zien of er een klik is. (Plus dat ik niet weet of wij een hond met wat meer bagage kunnen bieden wat zo'n dier nodig heeft. Met voldoende aandacht en training kun je ver komen natuurlijk, maar C en ik werken ook beide veel en hoewel ik een hond mee kan nemen naar het werk, is dat wel een plek waar er veeeeeel indrukken en prikkels zullen zijn.)quote:Op maandag 8 mei 2023 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je op zoek zijn naar een lief adoptiehondje, een vriendin op Aruba zet zich daar (geheel belangeloos) in voor de honden die geen baasje (meer) hebben. Er zijn er al veel naar Nederland overgevlogen, keurig getraind, gechipt en gevaccineerd.
Zelf heeft ze daar nu 12 honden die ooit door haar opgevangen zijn en nooit meer weggegaan zijn…
quote:Op maandag 8 mei 2023 21:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ja daar was ik laatst helemaal op vergeten te reageren, @:vlindertje89 stelde die vraag ook![]()
Ik gooi het even in een spoiler
Op welk juist moment je DE kans voor jou gaat pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik begrijp je, heb je even een DM gestuurd met wat meer info.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zal het even onthouden! Ben er nog niet helemaal over uit of ik er een uit het buitenland wil halen. Niet omdat het geen heel leuke honden zijn, maar wel omdat het voor ons een eerste hond zou worden, en dan wil ik eigenlijk wel eerst kennismaken. Zien of er een klik is. (Plus dat ik niet weet of wij een hond met wat meer bagage kunnen bieden wat zo'n dier nodig heeft. Met voldoende aandacht en training kun je ver komen natuurlijk, maar C en ik werken ook beide veel en hoewel ik een hond mee kan nemen naar het werk, is dat wel een plek waar er veeeeeel indrukken en prikkels zullen zijn.)
Dora komt van Curaçao.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je, heb je even een DM gestuurd met wat meer info.
En als een Arubaanse hond je te veel lijkt, dan kan je er altijd nog een ezel adopteren.
Doen we ook al jaren…
Meer info: http://main.arubandonkey.org/portal/
Oh ja nee spreekwoordelijke mus voor Kaatje had ik. Ik dacht dat de primatour weer op voorraad was bij een paar webwinkels, maar dat bleek toch niet zo te zijn toen ik doorklikte.quote:
Geen Giardia, maar niet duidelijk wat het nu wel isquote:Op maandag 8 mei 2023 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb in in alle consternatie aan mijn kant gemist of er al een update over Dora is?
Fijn van geen giarda.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:06 schreef Lonaa het volgende:
Ja, sorry jongens van de geen update. Wat @:Troel zegt. Het was beetje rennen en vliegen gisteren.
Verder ontlastingsonderzoek kost 200 euro en aangezien ze iets beter te pas is kijken we het voorlopig even aan.
Groetjes uit Markelo. Koffie. Vogels.
Heerlijk nog 2 dagen, wat zal jij een energie hebben straks!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn van geen giarda.
Hopelijk had ze gewoon een kort dipje, wat we allemaal wel hebben.
Mogge allen trouwens. Nog 2 dagen
Bohquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Klant van de maand boks. Toch 700 euro in 2 weken
Au.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Klant van de maand boks. Toch 700 euro in 2 weken
Rustig, groot. Spel nog niet. Gisteren lekker buiten gezeten s avonds. Ontbijt wordt nu gemaakt. Straks boodschappen en wat cultureels.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:44 schreef Troel het volgende:
Ja, hoe is Markelo![]()
Hebben jullie dat spel al gedaan? Niet Wingspan maar dat andere?
Ow, dat is wel kut. Hopelijk knapt ze snel op. En anders met zijn allen wat eerder naar huis, hoe vervelend ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Alleen even kijken hoe m'n moeder het doet, die had gisteren beste koppijn en heeft vannacht minimaal 3 keer gekotst.
Mja. Al jaren geen migraine meer gehad en dit was ook wel "mild" voor haar migraine. Zoals mijn vader zei: " ze heeft in ieder geval niet gehuild"quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dat is wel kut. Hopelijk knapt ze snel op. En anders met zijn allen wat eerder naar huis, hoe vervelend ook.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Al jaren geen migraine meer gehad en dit was ook wel "mild" voor haar migraine. Zoals mijn vader zei: " ze heeft in ieder geval niet gehuild"
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:12 schreef fietsie het volgende:
Voordeel is wel dat je dan gelijk de zeep uit je kleding kan spoelen @:Tele6
Die bui kwam volgens mij ook even over de bios waar wij zaten. Klonk echt heel hard als er even weinig geluid in de film was.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:57 schreef Tele6 het volgende:
Oh en ik zag net in het nieuws dat net zuidelijk van hier 70 tot 80 mm regen gevallen was gisteravond.
Ik ging training geven aan de rand van die bui. De andere trainer zei "ach het zal wel niks zijn, we krijgen alleen het staartje van de bui mee".
Het staartje van een 70 mm bui is genoeg om volledig doorweekt te raken en de paden in het park waren beekjes
Eigenlijk heel leuk als je er eenmaal "door" bent. Lekker plassen stampen
Ik krijg hier nu de kans niet. Maar via internet contact gehad en nog niets aan de hand . Stel mn vragen vanavond even over de mailquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:30 schreef AnneX het volgende:
Hup kaatje. Nog even.
Al gebeld met huisarts?
Da's toch juist een unicum?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:06 schreef Tele6 het volgende:
Ik moet m'n gatenplant beter in de gaten houden. Hij is door een van z'n bladeren heen gegroeid (dat krijg je als er gaten in zitten) en nu zit hij in een knoop waar ik hem niet uit krijg tenzij ik het blad scheur![]()
![]()
Nou, ik heb een "monkey leaf" gatenplant die heel lange lianen maakt en het is geen unicum dat die zichzelf in de knoop helpenquote:
Hebben jullie een huisje met bubbelbad?quote:
van de directe collega (zij is morgen vrij) kreeg ik een zoen, van de directeur een hand en van een andere collega een zwaai. Dan was er één (die erg blij is met zichzelf) die, toen ik begon te zeggen "wanneer je wil...(cake dus) antwoord gaf met "nee" toen ik nog niet was uitgesproken. Dat vond hij een dijenkletser.quote:
Ik ook. Bedacht me op de fiets naar huis net dat er maar 1 collega heeft gevraagd over gisteren. Terwijl ik toch hals over kop naar het ziekenhuis vertrok om 16 uur en overdag ook 2 uur weg was.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Blues het volgende:
Ik vind t maar een vreemd stelletje bij elkaar.
Dat was Groenloquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben jullie een huisje met bubbelbad?![]()
In ieder geval veel plezier. Dora is vast in goede handen
Hopelijk is je moeder alweer opgeknapt/knapt ze snel op.
Zwaar maar bevredigend, ben in geen jaren zo happy aan het werk geweest. Had zo ongelofelijk genoeg van consultancy.quote:
Hier gister ook maar weinig water gevallen. Droog naar de sportschool en zo goed als droog weer naar huis. Bij de duivelsberg is het wel tekeer gegaan. Een woning net in Duitsland kan de tuin opnieuw ophogen. Dat wat er afgelopen jaar op was aangebracht ligt nu inkl grasmat op de rijbaan naast het huis.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:57 schreef Tele6 het volgende:
Oh en ik zag net in het nieuws dat net zuidelijk van hier 70 tot 80 mm regen gevallen was gisteravond.
Ik ging training geven aan de rand van die bui. De andere trainer zei "ach het zal wel niks zijn, we krijgen alleen het staartje van de bui mee".
Het staartje van een 70 mm bui is genoeg om volledig doorweekt te raken en de paden in het park waren beekjes
Eigenlijk heel leuk als je er eenmaal "door" bent. Lekker plassen stampen
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was Groenlo![]()
En als het slechte oppas is, zegt ze het hier toch niet hardop
Moeders is beter te pas. We hebben net gebbqd in een bbq huisje. Ze at ook dingen. Jammer van de dagplanning maar ipv daarvan heb ik vrij impulsief een mountainbike gehuurd en in mn eentje, voor het eerst in mn leven gemoubtainbiked. In gympies en een kort sportbroekje. 30 km.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben jullie een huisje met bubbelbad?![]()
In ieder geval veel plezier. Dora is vast in goede handen
Hopelijk is je moeder alweer opgeknapt/knapt ze snel op.
Zo hard naar beneden gedonderd dat het shirt verkeerdom is gaan zitten?quote:
En daar dan ook gewoon pas achterkomen als je de foto's terugkijkt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Zo hard naar beneden gedonderd dat het shirt verkeerdom is gaan zitten?
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:01 schreef Lonaa het volgende:
En ja ik heb 30 km lang mn shirt achterstevoren aan gehad.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En daar dan ook gewoon pas achterkomen als je de foto's terugkijkt.
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Eindelijk gevonden wat ik al tijden zocht. Een bureau/laptoptafel, in hoogte verstelbaar en met wielen. En het liefste met zwart metalen onderstel en een houten blad. Mission impossible leek het wel. Nou ben ik geen fan van Amazon, maar daar hadden ze er een. Laptop en andere spullen kan ik er op kwijt en ik kan de hele boel zo ergens anders gebruiken.
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook jaren gedaan. Toen een tafel laten maken. Vind 'm nog steeds geweldig, maar helaas heb ik, als er meer dan 6 komen eten, hulp van de gasten nodig om 'm groter te maken. De inschuifbladen zijn voor mij te zwaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Ik wacht al tijden totdat de IKEA met een mooie eettafel naar mijn smaak komt
Date.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:53 schreef Tele6 het volgende:
Ik had voor het weekend een serie stressmomenten over dat stomme Italiaanse menu dat ik moest voorbereiden. Uiteindelijk zaterdagavond (het moest zondag voor de lunch er zijn) pas gedaan met rijkelijk veel hulp van B. Ach ja. We hebben zondag pasta met courgette en citroen gekookt (vervanging van de gore tagliatelle in rode wijn) en gehaktballetjes (ter vervanging van de lamskoteletten/schoenzolen). Beide goedgekeurd. Nu nog even de recepten netjes uitschrijven en dan is het goed. Uitschrijven is wel belangrijk want B en ik kunnen wel koken maar de jongen die ook in de commissie zit heeft moeite en vergeet altijd zout en peper.
Vanavond tweede date met de jongen die uiterlijk lijkt op de jongen die moeite met zout en peper heeft, maar qua persoonlijkheid niet, en waarvan ik nog moet beslissen of ik daar overheen kan komen
En vandaag thuiswerken, dat is goed want gister eind van de dag was ik al helemaal klaar met m'n collega's en nu zie ik ze alleen op m'n scherm
Woepsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:35 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier gister ook maar weinig water gevallen. Droog naar de sportschool en zo goed als droog weer naar huis. Bij de duivelsberg is het wel tekeer gegaan. Een woning net in Duitsland kan de tuin opnieuw ophogen. Dat wat er afgelopen jaar op was aangebracht ligt nu inkl grasmat op de rijbaan naast het huis.
En laten we hotje niet vergeten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:24 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa mountainbiken![]()
wat een stoere ben jij ook.
En dan gaattie weg!quote:
Nee, slim. Irritant, heel irritant maar wel slim. Nu smacht @Tele6 naar meerquote:
Ik heb mijn positievere momentenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och Candaasje heeft een zoveel positiever wereldbeeld dan ik
Gisteren niet? Heb jij geluk.quote:Op woensdag 10 mei 2023 07:02 schreef Troel het volgende:
Poes. 5 uur. Vroeg.
(Gelukkig daarna verder kunnen slapen)
Wat voor war?quote:Op woensdag 10 mei 2023 08:32 schreef Barreltje het volgende:
morguh!
zeg, Bestaat er ook zoiets als een hersendraaing?
ik ging zondag in zo'n theekopjes draaimolen en ben er zondag en maandag compleet van door de war geweest.. gister was matig en vandaag gaat alweer beter ..![]()
verder gaat het best prima hier.. nog iedere dag met een glimlach thuis komen, zeker nu alles in de "bloei" staat ( hoe noem je dat als de blaadjes aan de bomen komen) Chef heeft wat slagen gemaakt in het huis en eea opgeruimd, dus het begint een echt huis te worden.. as weekend eens kijken of ik een update kan posten
Haha dit!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:06 schreef Candaasje het volgende:
Hij laat je smachten. Irritant maar ook wel lef hebben![]()
Dus volgende date wordt vast heel euh… intens
Nog maar een paar uurquote:Op woensdag 10 mei 2023 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat je de leidinggevende moet uitleggen hoe het verlofuren systeem werkt.
Tragisch... Hopelijk zijn de collega's wel blij met cake. Bijna klaar!!quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat je de leidinggevende moet uitleggen hoe het verlofuren systeem werkt.
Hopelijk is het daar een beetje aardig weer!quote:
Een beetje veganist is wel bekend met vleesvervangersquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb mijn positievere momenten![]()
Ondertussen is het wel tijd om naar bed te gaan. Ik flikkerde 3x om toen ik mijn schoenen probeerde los te maken![]()
Helaas geen vriend én geen logeerwoef om tegenaan te kunnen kruipen
En nu moest ik aan Tele6 denken. Mijn brein is raarquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een beetje veganist is wel bekend met vleesvervangers
Oh en dan moet ik ineens weer van "nee dat is een vleesvanger"quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:05 schreef Troel het volgende:
[..]
En nu moest ik aan Tele6 denken. Mijn brein is raar
Het is droog en blijft dat ook geloof ik voorlopig.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tragisch... Hopelijk zijn de collega's wel blij met cake. Bijna klaar!!
[..]
Hopelijk is het daar een beetje aardig weer!
Da's fietszweetquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:09 schreef Lonaa het volgende:
Oh er vallen druppels op m'n scherm. Nevermind
langdurig OK.. maar het is nu 72 uur later, het mag u wel eens over zijn..quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat voor war?
Een draaimolen kan je evenwichtsorgaan aardig in de war maken, dus vrij langdurig duizelig.
En je bomen ontbotten
Ehmm ziekmelden?quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
langdurig OK.. maar het is nu 72 uur later, het mag u wel eens over zijn..
dokters assistente gaf advies niet op het scherm ( computer, tv, laptop,telefoon) te kijken..
ehm.. Werk
ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
^^ Draaiduizeligheid is wel iets om serieus te nemen!
Op kantoor probeer je altijd groter te houden dan thuis, moet je in de pas lopen. Thuis is dat wat minder. Wellicht heeft een ander beeldscherm ook al een ander effect ofzo. Het kan van alles zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit van gehoorden als ik thuis ben dan gaat het allemaal wel goed.. dus ik heb dan zo'n gevoiel dat ik me aanstel als ik er het meeste last van heb op kantoor...
"Ik ben sinds 3 dagen steeds erg duizelig en de huisarts raadt aan om rust te houden om het herstel te bevorderen." Dat klinkt al een stuk beter, niet?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:06 schreef Barreltje het volgende:
" Ja hoi, ik zat in een draaimolen en nu kan ik niet werken.. en ohja, mn project wat over 3 weken start moeten jullie maar even zelf doen" ..![]()
![]()
Dat lijkt echt met periodes te komen he? Hier nu alweer een paar weken niet.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:11 schreef derLudolf het volgende:
Is het vandaag beldag bij gekke bedrijfjes en clubjes?
Al drie keer gebeld door de vage energieleveranciers, EigenGrond etc.
De Dutch media group zal vandaag wel niet bellen
Nee, alleen school van de jongste die belde vanwege een werkstuk dat vrijdag ingeleverd moest zijn omdat hij de dag voor de meivakantie ziek was. Ik heb geen idee wat voor werkstuk het is, want meestal regelt de begeleiding op school dit, maar die waren dus vergeten die vrijdag te bellen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:11 schreef derLudolf het volgende:
Ik zou het niet weten, want na het eerste telefoontje vanochtend vroeg heb ik de telefoon aan m'n collega in het andere kantoor gegevenquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:11 schreef derLudolf het volgende:
Een plaat 40mm multiplex (watervast, in de epoxy gesmeerd) met bouten in de vloerbalken, is dat een optie?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:29 schreef AnneX het volgende:
Hup kaatje 😘
Gister vond ik een dag om te vergeten.
Blijkt dat er geen oplossing is voor de grote 8 kg wasmachine op de houten vloer in een oud huis.![]()
Voor de 2e x een monteur erbij voor advies. Bij centrifugeren is het geen doen.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaat er een hoop goed in de wereldMountainbikende @:Lonaa
intens geknuffelde @:tele6
Nederland uit het ESF
En het is droog buiten
Voor uiteenlopende waarden van droog, maar regenen doet het tenminste niet
![]()
Life's good
Jou mogen ze niet bellen toch? Wij zijn een bv dus dat mag wel. Ze willen allemaal de directeur spreken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat lijkt echt met periodes te komen he? Hier nu alweer een paar weken niet.
Klopt. En elke keer denk ik "joh, ga je nou eens aan de regels houden'.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat lijkt echt met periodes te komen he? Hier nu alweer een paar weken niet.
Oja ik moet nog even een 06 nummer uitzoekenquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:44 schreef yinu het volgende:
En AnneX, lekker bezig met de schuur!
Hoe is ‘t met de ziekenboeg bij fietsie?
Over telefonische terreur: ik werd gisteren gewoon gebeld door een onbekend 06-nummer dat er niet uitzag als zo’n nepperd, dus ik nam op. Was het een Jehova’s getuige die mij Goed Nieuws Over De Bijbel kwam brengen![]()
Ik zei: hoe komt u aan m’n nummer? En toen zei zij: gewoon op internet gevonden. Is dit nou gewoon een hele luie zendeling die niet langs de deuren wilde omdat het regende?
Het gaat vooruit, maar niet met sprongen.quote:
"Ik doe geen zaken met bedrijven die de wet overtreden" doeiquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zucht. Sinds mijn abo is verlopen lukt het plaatsen van een reactie regelmatig niet. Meestal kopieer ik hem even voor ik op invoeren klik maar net vergeten.
Dus. @:derludolf, nee ze mogen mij niet bellen. Zoals @:troel zegt, ze houden zich niet aan de regels.
Moet je even de pagina verversen. Heeft niks met abo te maken iig.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zucht. Sinds mijn abo is verlopen lukt het plaatsen van een reactie regelmatig niet. Meestal kopieer ik hem even voor ik op invoeren klik maar net vergeten.
Er is iets dat benigne paroxysmale positieduizeligheid heet en waarbij je steeds duizelig kan zijn als je hoofd van richting verandert. Vooral als je je bijvoorbeeld omdraait in bed, of omhoog kijkt etc. Meestal duurt zo'n moment van duizeligheid niet lang (minder dan een minuut) en het is volkomen onschuldig. Je kan er wel misselijk van worden. Het zou uitgelokt kunnen worden door een draaimolen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 08:32 schreef Barreltje het volgende:
morguh!
zeg, Bestaat er ook zoiets als een hersendraaing?
ik ging zondag in zo'n theekopjes draaimolen en ben er zondag en maandag compleet van door de war geweest.. gister was matig en vandaag gaat alweer beter ..![]()
verder gaat het best prima hier.. nog iedere dag met een glimlach thuis komen, zeker nu alles in de "bloei" staat ( hoe noem je dat als de blaadjes aan de bomen komen) Chef heeft wat slagen gemaakt in het huis en eea opgeruimd, dus het begint een echt huis te worden.. as weekend eens kijken of ik een update kan posten
Heb je plannen om mensen te verblijden met het goede nieuws uit de bijbel?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Oja ik moet nog even een 06 nummer uitzoeken
Nee, maar wellicht zou ik dat kunnen gaan doen. Ik werd vorige week een aantal keer gebeld door een voor mij onbekend nummer en ik wil weten wie dat was en waarom er niet gewoon een boodschap werd ingesproken of een mail werd gestuurd. Ik weet inmiddels waarom en misschien dat ik (anoniem) inderdaad wel een boodschap ga verspreiden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:43 schreef yinu het volgende:
[..]
Heb je plannen om mensen te verblijden met het goede nieuws uit de bijbel?
Van verdraagzaamheid ? Of meer een grote boodschap?quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht zou ik dat kunnen gaan doen. Ik werd vorige week een aantal keer gebeld door een voor mij onbekend nummer en ik wil weten wie dat was en waarom er niet gewoon een boodschap werd ingesproken of een mail werd gestuurd. Ik weet inmiddels waarom en misschien dat ik (anoniem) inderdaad wel een boodschap ga verspreiden.
Zoiets ja. Al maak ik er tegenwoordig van dat ons bedrijf wordt afgebouwd. Het kan wensdenken zijn, maar het lijkt er op dat men een vinkje bij 'verspilling van tijd om die te bellen' heeft gezet. Al weet je nooit wie er weer een kopie van de lijst waar ons nummer op staat heeft gekocht.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Ik doe geen zaken met bedrijven die de wet overtreden" doei
Dan zal het toeval zijn. Ik ververs inderdaad steeds. Ook nu ik deze reactie typ staat er in de invoerknop 'bezig...'quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je even de pagina verversen. Heeft niks met abo te maken iig.
Beste post van het topicquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik redelijk onverdraagzaam ben als het gaat om dat soort mensenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van verdraagzaamheid ? Of meer een grote boodschap?
ja heb ik ook vaak. Vooral als ik dan een YT filmpje geplaatst heb. Als je dan klikt op "Updates gepauzeerd" rechts, dan blijkt ie er ineens toch al te staan vaak.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zoiets ja. Al maak ik er tegenwoordig van dat ons bedrijf wordt afgebouwd. Het kan wensdenken zijn, maar het lijkt er op dat men een vinkje bij 'verspilling van tijd om die te bellen' heeft gezet. Al weet je nooit wie er weer een kopie van de lijst waar ons nummer op staat heeft gekocht.
[..]
Dan zal het toeval zijn. Ik ververs inderdaad steeds. Ook nu ik deze reactie typ staat er in de invoerknop 'bezig...'
Zou het? Er is ruim gefilosofeerd en tel. overleg met twee collega’s geweest.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een plaat 40mm multiplex (watervast, in de epoxy gesmeerd) met bouten in de vloerbalken, is dat een optie?
En dan de machine daar bovenop?
quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef Isabeau het volgende:
voor Kaatje inderdaad!
Bijna nooit meer naar die k.lui.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:23 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thuis. Met een bos bloemen![]()
Zo blij nu, even op adem komen en weer energie opdoenWeg weg weg van het zinkend schip vol wanhopige passagiers, onaardige crew en een incapabele kapiteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Enjoooooooy!(ik ben nog nooit zo blij voor iemand geweest wiens contract niet werd verlengd
)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Sommige bloemen wel, lelies, barstende koppijn veroorzakerquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker Kaatje! Bloemen gelijk de bak in
Heeeel erg dit @Kaatje1quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weg weg weg van het zinkend schip vol wanhopige passagiers, onaardige crew en een incapabele kapitein![]()
![]()
Enjoooooooy!(ik ben nog nooit zo blij voor iemand geweest wiens contract niet werd verlengd
)
Geen blijde boodschap dan, vermoed ik. Creepy.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht zou ik dat kunnen gaan doen. Ik werd vorige week een aantal keer gebeld door een voor mij onbekend nummer en ik wil weten wie dat was en waarom er niet gewoon een boodschap werd ingesproken of een mail werd gestuurd. Ik weet inmiddels waarom en misschien dat ik (anoniem) inderdaad wel een boodschap ga verspreiden.
Hopelijk kun je ook wat rust nemen! Best een aanslag, zo’n antibioticakuur. Plus de zorg voor mevrouw fietsquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het gaat vooruit, maar niet met sprongen.
En waar ik me wonderbaarlijk fit voelde tijdens mijn kuur met zware AB, ben ik nu die kuur klaar is behoorlijk moe.
Heeft wellicht ook iets van doen met de enorme veranderingen op het werk die ook mijn aandacht vragen.
En dodelijk voor katten!quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sommige bloemen wel, lelies, barstende koppijn veroorzaker
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo blij nu, even op adem komen en weer energie opdoenGefeliciteerd met je geen-contractverlengingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo blij nu, even op adem komen en weer energie opdoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk. Zo blij voor je!
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Bloemen aan vriendinnen hier in de flat gegeven. Die vinden ze wel mooi, hebben geen kat meer (Elin is van mening dat zij heel goed bloemen kan schikken, liefst door het hele huis)
Haha geweldig.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Bloemen aan vriendinnen hier in de flat gegeven. Die vinden ze wel mooi, hebben geen kat meer (Elin is van mening dat zij heel goed bloemen kan schikken, liefst door het hele huis)
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Dedicationquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiddan hoe mooiga ik heen over 6 weken
![]()
Helemaal zin inAfgelopen drie dagen een reisgidsje bij elkaar zitten klikken (ja voor mezelf ja
) en net naar de drukker gestuurd. Wordt helemaal mooi
Of ze is de bak gewend en dat is haar wcquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:15 schreef Barreltje het volgende:
Kattenlogica: 2 uur lang buiten rond scharrelen.. naar binnen gaan en uitgebreid op de bak gaan zitten..![]()
Ik denk dat frida niet van kriebelende grasprietjes aan Dr kont houdt ofzo..
‘T is een kat, voor katten is logica een onbekend ietsquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:15 schreef Barreltje het volgende:
Kattenlogica: 2 uur lang buiten rond scharrelen.. naar binnen gaan en uitgebreid op de bak gaan zitten..![]()
Ik denk dat frida niet van kriebelende grasprietjes aan Dr kont houdt ofzo..
Ik moest echt veel te hard lachenquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lekker man, pissen aan de bosrand, genieten van het uitzicht en even aan je ballen krabbenquote:
Het was je wellicht ontgaan (we hebben immers ook nooit gemeet), maar ik heb weinig bal om aan te krabbenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lekker man, pissen aan de bosrand, genieten van het uitzicht en even aan je ballen krabben
Nou ja, daar mag je tegenwoordig niet meer één-twee-drie vanuit gaanquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het was je wellicht ontgaan (we hebben immers ook nooit gemeet), maar ik heb weinig bal om aan te krabben![]()
Restaurant waar @Dr_Flash en ik vorig jaar met @Barreltje hebben gegeten had een wc met een heel groot raam op 15 hoog ofzo. Kakken met panaramazichtquote:Beste wc hadden we in Canada. Houten hutje op een eilandje, met uitzicht over de oceaan
Ik kan zo snel ook niets terugvinden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Poo with a view ja![]()
Die vijf seconden van de dag dat ik eens NIET mijn camera bij me heb komen we zoiets tegen
Hier was rondom die tijd geen zon te zien.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:37 schreef fietsie het volgende:
Zicht van Lemmer op Wyckel eerder vanavond
Nooit maar dan ook never nooit diftar. De puinzooi rond de afvallocaties is onbeschrijfelijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:29 schreef borisz het volgende:
KaatjeKlaar dr mee.
Politiek cafe vanavond over het lokale afvalbeleid. Toch wel weer een hoop geleerd
Weet nog altijd niet of ik voor Diftar moet zijn.
Nou dat dus. Maar ?dumpingen? schijnt toch na het eerste jaar weer op niveau van voor de invoer te zitten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nooit maar dan ook never nooit diftar. De puinzooi rond de afvallocaties is onbeschrijfelijk
Hier werd het alleen maar erger “want als er iets naast ligt kan er nog wel wat bij”. De OC’s waren om de haverklap kapot omdat mensen er teveel in propten, de plastic afvalcontainers zaten vol met ander spul, zo ook de papiercontainersquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou dat dus. Maar het schijnt toch na het eerste jaar weer op niveau van voor de invoer te zitten. Ikzelf heb alleen iets te veel mislukkingen op het netvlies.
Nope, andere plannen al.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:52 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela kom je nog wel in R. bijv. op 4 juni as.?
https://www.instagram.com/vintageaandemaas/
Ooooookquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen ziiiin....
* DancingPhoebe stampvoet
Ik moest het even opzoeken, maar dat is vast prachtig geweest.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:20 schreef Myraela het volgende:
Ook geen zin, maar de dingen waar ik het meest tegenop zag deze week qua werk heb ik al gehad. Dus dat scheelt wel.
En gisteren naar de Pentatonix geweest en dat was wel erg tof.
Haha, ik had ook maar spontaan een vriendin die kaartjes over had. Ik kende ze alleen maar van youtube 10 jaar geleden. Maar was echt tof. En met voornamelijk covers kun je toch alles meeschreeuwen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest het even opzoeken, maar dat is vast prachtig geweest.
Hier is het aan het stortregenen en ik moet zo op de fiets wegUiteraard.
Dat is wel handig jaquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:29 schreef Myraela het volgende:
Haha, ik had ook maar spontaan een vriendin die kaartjes over had. Ik kende ze alleen maar van youtube 10 jaar geleden. Maar was echt tof. En met voornamelijk covers kun je toch alles meeschreeuwen.
Cool; da's juist leuk!quote:
Ja zoietsquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is het werkwoord hier van?
[ afbeelding ]
Pentatonix ! Wáar? Zijn al weer weg, denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:20 schreef Myraela het volgende:
Ook geen zin, maar de dingen waar ik het meest tegenop zag deze week qua werk heb ik al gehad. Dus dat scheelt wel.
En gisteren naar de Pentatonix geweest en dat was wel erg tof.
Het was in het AFAS in Amsterdam. Ze zijn er vanavond ook nog, zelfs nog kaartjes zie ik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pentatonix ! Wáar? Zijn al weer weg, denk ik.
Geweldige groep.![]()
Vandaag een dagje ‘vrij’ om andere zaken te regelen.
Wat moet er veel geregeld worden int Leven. Niks gaat vanzelluf
Oh dank. Té massaal voor mij. En…andere plannen😉quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was in het AFAS in Amsterdam. Ze zijn er vanavond ook nog, zelfs nog kaartjes zie ik.
Broertje en ik willen nog een keer naar Wacken, of naar Rock am Ring, of Graspop, of .....quote:
Ja dat heb ik ook, paar nummers die ik niet ken is nog wel geinig. Maar een heel concert dan ga ik me echt vervelen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:53 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het toch altijd wel toffer als ik de liedjes wel ken. Maar ik hou van meezingen.
Geïnspireerd door gisteren wel meteen nog meer kaartjes gekocht. Nu moet ik de liedjes van MEAU de komende tijd veel gaan luisteren.
Jaaa zo zonde, ik vlak voor ik in Nijmegen ging wonen, zo zonde. Leek me ideaalquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Broertje en ik willen nog een keer naar Wacken, of naar Rock am Ring, of Graspop, of .....
Hartstikke jammer dat Fortarock niet meer bestaat, dat zou veel makkelijker te organiseren zijn om daarheen te gaan.
Da's weer terug toch?quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook jammer dat Dynamo is opgehouden.
Heb je al gekeken naar een bovenlader? Daar zijn wel 6kg in te vindenquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:49 schreef AnneX het volgende:
Ohohoh…laat ik ook eens dramatisch doen.
Bijna…bijna janken dat er geen oplossing is voor het wasmachine Probleem van meeschuddend huis.
Dus dat wordt aanzetten, huis uithollen voor boodschappen, koffie of afspraken en 3 uur later terugkomen en hopen, dat het huis er nog staat.
Zojuist iemand gebeld en 5 kg machines worden niet meer gemaakt.
Mijn idee was: dan istie lichter blabla. Té simpel.
Opsteker voor @:vlindertje89 : machines tegenwoordig zijn zooooo zuinig, dat waterintake wordt aangepast bij kg wasgoed.
Nu gaat er nog meer mis: bak yoghurt kiepert om en overal rondom mij geland.
Gut, het scherm is nog heel.
Gaan mensen van huis met een draaiende wasmasjien?quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:49 schreef AnneX het volgende:
Ohohoh…laat ik ook eens dramatisch doen.
Bijna…bijna janken dat er geen oplossing is voor het wasmachine Probleem van meeschuddend huis.
Dus dat wordt aanzetten, huis uithollen voor boodschappen, koffie of afspraken en 3 uur later terugkomen en hopen, dat het huis er nog staat.
Zojuist iemand gebeld en 5 kg machines worden niet meer gemaakt.
Mijn idee was: dan istie lichter blabla. Té simpel.
Opsteker voor @:vlindertje89 : machines tegenwoordig zijn zooooo zuinig, dat waterintake wordt aangepast bij kg wasgoed.
Nu gaat er nog meer mis: bak yoghurt kiepert om en overal rondom mij geland.
Gut, het scherm is nog heel.
Ja hoor, waarom niet? Niet mee droger trouwens. Maar ik ga echt niet dagelijks mijn beperkte windows of opportunity om de deur uit te gaan óók nog eens om de wasmachine heen plannen. Het eco-programma duurt bovendien 3,5 uur.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:18 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Gaan mensen van huis met een draaiende wasmasjien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor, wel eens, niet vaak.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:18 schreef Jeroboam het volgende:
Met een baby en nog een kind zal je wel aanzienlijk meer wassen. Geen idee waarom ik niet het huis uit ga met een draaiende wasmachine, meegenomen van thuis van vroeger denk ik? En de droger is weer gevaarlijker omdat die makkelijker in de fik vliegen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom niet? Niet mee droger trouwens. Maar ik ga echt niet dagelijks mijn beperkte windows of opportunity om de deur uit te gaan óók nog eens om de wasmachine heen plannen. Het eco-programma duurt bovendien 3,5 uur.
Klinkt allemaal heel tofquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
Als rechtgeaarde LBGTQI+-er ga ik zondag naar K's ChoiceEn vanavond uit eten. Twee uitstapjes in een week na al die weken thuis. Het vereist wel enige planning en ik ben al een paar dagen aan het kolven. Ik ben heel benieuwd.
Mijn vrouw en groot kind gaan volgende maand naar Nightwish en naar Ghost. Eerste concerten van het jongmens
Werd jij bevrijd wakker vanochtend?quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar een bovenlader? Daar zijn wel 6kg in te vinden
Heel erg opgelucht. Vanochtend ging de telefoon een de eerste 3 cijfers waren gelijk…schrok met kapot. Maar t was heel iemand andersquote:
Ja, heelquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel tof
Gaat het nog geod?
Dank.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, heelDankjewel
J is een mopje en hij doet het prima, groeit goed, slaapt heel behoorlijk. Deze week voor het eerst een aantal schoolochtenden alleen gedraaid en dag ging ook goed gelukkig. Ik voel me al behoorlijk te oude, ben weer met mijn sportclubje begonnen en dat is fijn. Ik vind een tweede baby echt 10x leuker qua mentale gesteldheid, zo tof om dat zo mee te maken
Veel plezier met je lunch!
Dat is idd wel dichtbijquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaa zo zonde, ik vlak voor ik in Nijmegen ging wonen, zo zonde. Leek me ideaal![]()
Ga dit jaar naar jera on air, ook nog redelijk vlakbij, soort van.
Ik dacht dat het jongmens laatst ook al naar een groot concert was geweest?quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
Als rechtgeaarde LBGTQI+-er ga ik zondag naar K's ChoiceEn vanavond uit eten. Twee uitstapjes in een week na al die weken thuis. Het vereist wel enige planning en ik ben al een paar dagen aan het kolven. Ik ben heel benieuwd.
Mijn vrouw en groot kind gaan volgende maand naar Nightwish en naar Ghost. Eerste concerten van het jongmens
quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:22 schreef Blues het volgende:
Goh, ik ben zojuist wat wijzer geworden, ik heb altijd gedacht dat ik nooit meer bloed mocht doneren na mijn eigen transfusie in 1985 door de HIV besmettingen in die tijd.
Ik regel in mijn werk heel veel transfusies, met alle logistiek erop en eraan, en heb wel eens aan ons lab gevraagd of ze weten wanneer je dat wel weer zou mogen? Wanneer die regel 'opgeheven' zou kunnen worden?
Niemand wist het ooit.
Net aan Sanquin zelf gevraagd, uitgebreid antwoord
voor de geinteresseerden:Zelfs als je pas na 2005 bloed hebt gekregen mag je niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Is dat niet in Hengelo of Enschede? Ik heb zitten kijken naar tickets maar uiteindelijk niet gedaanquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, waarom niet? Het is geen drogerquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:18 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ja, met name omdat er heel veel stofresten inzitten, ook als je wel goed schoon maaktquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:24 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Met een baby en nog een kind zal je wel aanzienlijk meer wassen. Geen idee waarom ik niet het huis uit ga met een draaiende wasmachine, meegenomen van thuis van vroeger denk ik? En de droger is weer gevaarlijker omdat die makkelijker in de fik vliegen?
Ik wil Geuzenpop terug en de ZC toen het nog gemoedelijk was.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Broertje en ik willen nog een keer naar Wacken, of naar Rock am Ring, of Graspop, of .....
Hartstikke jammer dat Fortarock niet meer bestaat, dat zou veel makkelijker te organiseren zijn om daarheen te gaan.
Ai, bekende zorgen. Ik weet niet meer hoe het heeft, maar om Nika aan het eten te krijgen (en dat lukte) kreeg ik en zalf mee dat ik op de binnenkant van de oorschelp moest smeren, ene dag links andere dag rechts. Dat spul is gebaseerd op een humaan antidepressiva wat voorheen ook als een tierelier werkte. Omgerekend naar mensengewicht was ze in januari in 3 weken van 60 naar 65 kg gegaan. Daarna heeft ze nog 3 weken goed gegeten. Maar daarna niet meer, maar ze was vanaf het begin een bar slechte eter.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meh, Piep is in de afgelopen 5 weken weer 300 gram afgevallen. Volgens de dierenarts moeten we ons wel een beetje zorgen gaan maken dat ze niet te veel op haar reserves inteert. Ik ga maar wat soorten niervoer bestellen en kijken of ze ergens wild van wordt. Visolie is ook nog een optie.
Wat een toestand toch, zo'n bejaarde kat. We hebben ons 14 jaar nergens druk om hoeven maken en nu is het ineens elke keer wat.
@:Clubsoda, wat fijn dat het fijn is bij jullie
quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het jongmens laatst ook al naar een groot concert was geweest?
Wel goeie concerten gaat hij naartoe zo.
Ghost wil ik ooit nog graag heen maar dit kwam niet uit. Gelukkig geven ze vrij veel concerten dus ik krijg vast nog wel een kans
Ik zat vorige week bij Sabaton naast een vrouw met twee jongens, jaar of 10-12 schat ik, maar die hadden het volgens mij niet zo naar hun zin. Geen oordoppen en ze zaten na 22:00 alleen nog maar te geeuwen en in te dommelen. Zo zonde
Nee, hij had een poosje geleden kaartjes gekregen voor Nightwish, misschien heb je dat in herinnering? De mijne is heel dol op de muziek van beiden dus ik denk dat hij zich wel vermaakt. Anders is het wel heel jammer inderdaad. Hoe was Sabaton? Mijn vrouw overwoog om te gaan maar is de oorlogsthematiek na een paar nummers wel weer beuquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het jongmens laatst ook al naar een groot concert was geweest?
Wel goeie concerten gaat hij naartoe zo.
Ghost wil ik ooit nog graag heen maar dit kwam niet uit. Gelukkig geven ze vrij veel concerten dus ik krijg vast nog wel een kans
Ik zat vorige week bij Sabaton naast een vrouw met twee jongens, jaar of 10-12 schat ik, maar die hadden het volgens mij niet zo naar hun zin. Geen oordoppen en ze zaten na 22:00 alleen nog maar te geeuwen en in te dommelen. Zo zonde
Was je daar niet net nog geweest?quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
Als rechtgeaarde LBGTQI+-er ga ik zondag naar K's Choice![]()
Was het maar piek. Die euro is meer waardquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was je daar niet net nog geweest?
Ik ga eens niet deze ronde.
Ik ging wel naar Stromae. Dat bleek gisteren, toen Jul mail kreeg dat het niet doorging.
Ook bleek dat we daar blijkbaar DRIEHONDERDVIJFTIG piek voor hadden betaald![]()
Nee, Nightwish doet alleen nog twee keer Duitsland en dan stoppen ze een poosje en Ghost is in Nederland alleen in Amsterdam.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Is dat niet in Hengelo of Enschede? Ik heb zitten kijken naar tickets maar uiteindelijk niet gedaan
Die andere bandquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, Nightwish doet alleen nog twee keer Duitsland en dan stoppen ze een poosje en Ghost is in Nederland alleen in Amsterdam.
Arme Piepquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meh, Piep is in de afgelopen 5 weken weer 300 gram afgevallen. Volgens de dierenarts moeten we ons wel een beetje zorgen gaan maken dat ze niet te veel op haar reserves inteert. Ik ga maar wat soorten niervoer bestellen en kijken of ze ergens wild van wordt. Visolie is ook nog een optie.
Wat een toestand toch, zo'n bejaarde kat. We hebben ons 14 jaar nergens druk om hoeven maken en nu is het ineens elke keer wat.
@:Clubsoda, wat fijn dat het fijn is bij jullie
Neuh, want volgens mij hebben ze sinds Sara Sam is niet meer opgetreden? We gingen laatst wel naar een signeersessie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was je daar niet net nog geweest?
Ik ga eens niet deze ronde.
Ik ging wel naar Stromae. Dat bleek gisteren, toen Jul mail kreeg dat het niet doorging.
Ook bleek dat we daar blijkbaar DRIEHONDERDVIJFTIG piek voor hadden betaald![]()
Kan ik me best voorstellenquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Dank.
Zo fijn te lezen
Ik snap dit. Ik zou het ook nog best eens willen. Met de kennis van nu en hoe ik nu in mijn vel zit
Heb ik die laatste onthouden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Neuh, want volgens mij hebben ze sinds Sara Sam is niet meer opgetreden? We gingen laatst wel naar een signeersessie.
Wel stom, dat het niet doorgaat. Komt er een herkansing?
Ja, die is ook goed in concerten gevenquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:37 schreef Vanyel het volgende:
Mijn kleine zei van de week dat ie wel naar Pink zou willen. Dat lijkt mij ook wel weer eens wat, dus bij dezen is ze uitgenodigd.
Oh ja, ik zou ook dolgraag met de mijne (en mezelfquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:37 schreef Vanyel het volgende:
Mijn kleine zei van de week dat ie wel naar Pink zou willen. Dat lijkt mij ook wel weer eens wat, dus bij dezen is ze uitgenodigd.
Verstandig. Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik die laatste onthouden.
Geen herkansing. Wel een oneindig houdbare voucher + 10% maar dat soort dingen vergeten wij dus toch maar geld gevraagd.
Oh jaquote:
Ik ben een beetje verliefd op Pink dus ik weet niet of met kind per se ideaal is, maar hij zou toch wel mee mogen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou ook dolgraag met de mijne (en mezelf) naar Pink willen
Wie niet?quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Pink dus ik weet niet of met kind per se ideaal is, maar hij zou toch wel mee mogen.
Denk ik.
Op naar Pinkpopquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:37 schreef Vanyel het volgende:
Ja. Zeker nu met een trillend huis.😢 😡 😳quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:18 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |