STAP-budget taferelen in 3, 2, 1...quote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De kaartjes zijn bedoeld voor iedereen die tot 130 procent van het minimuminkomen verdient, maar binnen de regio kan iedereen de kaarten aanvragen via www.gratis-ov.nl.
quote:We gaan uit van het goede van de mens en hopen dat alleen de mensen die het nodig hebben de gratis kaarten aanvragen."
Amsterdam gaat uit van het goede van de mens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
3-4 uur.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoe lang nog voordat al die 730.000 gratis kaartjes weg zijn?
Wat een racisten!quote:Er gaat iets mis: of je hebt je postcode niet goed ingevuld, of je woont niet in de Vervoerregio Amsterdam. Je kunt alleen bestellen als je in een van de 14 gemeenten van onze regio woont.
Dit ja. GVB 1 uur kaart kost ¤3,40, dus als je deze voor ¤ 4,50 ofzo verkoopt per stuk kan dat best lekker oplopenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die staan straks allemaal op Marktplaats. En Amsterdam maar betalen
Links bestuur. Halalsemaquote:Op maandag 8 mei 2023 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is er ook geen enkele check? Voor kwijtschelding van gemeentebelastingen of die energietoeslag moest je ook gewoon inkomensgegevens overhandigen toch? Maar hier gaan ze ineens uit van het goede van de mens
Als je die OV kaarten verkoopt dan kan je daar toch al gauw 25 liter benzine voor tankenquote:Op maandag 8 mei 2023 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit ja. GVB 1 uur kaart kost ¤3,40, dus als je deze voor ¤ 4,50 ofzo verkoopt per stuk kan dat best lekker oplopen
Wat zou het adres van Rutger Groot Wassink zijn?quote:Op maandag 8 mei 2023 16:17 schreef Erasmus het volgende:
Heb net een set kaarten voor Halsema besteld, wordt bezorgd bij stadsloket Osdorp (iemand anders was al voor mij voor stadsloket Centrum).
Dit systeem is echt bedacht door mongolen.
Zie nu wat zijn portefeuille is; zou daarom voor stadsloket Bijlmer gaan.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat zou het adres van Rutger Groot Wassink zijn?
Herengracht 502 ook al niet meer beschikbaar?quote:Op maandag 8 mei 2023 16:17 schreef Erasmus het volgende:
Heb net een set kaarten voor Halsema besteld, wordt bezorgd bij stadsloket Osdorp (iemand anders was al voor mij voor stadsloket Centrum).
Dit systeem is echt bedacht door mongolen.
Moet je in die e-mail nog iets bevestigen?quote:
Nee, gewoon een orderbevestiging, er wordt geen extra handeling verwacht.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Moet je in die e-mail nog iets bevestigen?
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, gewoon een orderbevestiging, er wordt geen extra handeling verwacht.
Niet erg inclusief.quote:Kies hier je geslacht
Meneer
Mevrouw
Damnquote:Op maandag 8 mei 2023 16:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, gewoon een orderbevestiging, er wordt geen extra handeling verwacht.
Dat werkt niet geloof ikquote:Op maandag 8 mei 2023 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn
Vertel me niet dat een adres buiten de deelnemende gemeentes ook lukt
Catshuis:
Adriaan Goekooplaan 10
2517 JX Den Haag
Nee, anders had ik OV-kaarten naar de Koninklijke Nederlandsche Automobiel Club gestuurd, maar die zijn ook in Den Haag gevestigd.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn
Vertel me niet dat een adres buiten de deelnemende gemeentes ook lukt
Catshuis:
Adriaan Goekooplaan 10
2517 JX Den Haag
quote:Stellantis is in 2021 ontstaan als een fusie tussen FCA en PSA, resulterend in een bedrijf met veertien automerken: Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroėn, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram, Vauxhall.
Net zo bizar is dat het kennelijk "2 tot 5 weken" duurt om de kaartjes te versturen.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:46 schreef Het_Bokje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk heeft de BP in Diemen er iets aan.
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:46 schreef Het_Bokje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk heeft de BP in Diemen er iets aan.
Moet je Rutger Groot Wassink vragen.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:47 schreef koos_vriendloos het volgende:
“ We gaan uit van het goede van de mens en hopen dat alleen de mensen die het nodig hebben de gratis kaarten aanvragen.”
Hoe kun je zo fucking naief zijn
quote:Beste mevrouw Tankert,
Over 2 tot 5 weken krijg je de 8 kaarten per post. Je kunt er gratis mee reizen in de bus, tram en metro in het gebied van Vervoerregio Amsterdam.
We hopen dat we je op deze manier toch een beetje kunnen helpen in deze dure tijden.
Met elke kaart kun je 1,5 uur reizen in het gebied van Vervoerregio Amsterdam. De tijd gaat in vanaf het moment dat je incheckt. Als je overstapt, vergeet dan niet om in- en uit te checken met de kaart.
Kijk waar je gratis kunt instappen
Bekijk de veelgestelde vragen
Goede reis!
Vervoerregio Amsterdam
Laatste reisquote:Op maandag 8 mei 2023 16:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
De bewoners van het adres Kruislaan 126, 1097 GA te Amsterdam kunnen wel een uitstapje gebruiken en ontvangen derhalve gratis kaartjes.
Tuurlijk. Veel plezier met het adres zoeken en het bestellen.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik zou ook wat setjes naar de voedselbanken sturen als dat mogelijk is.
Hele goeie! Heb net twee daklozenopvangen getrakteerd; Leger des Heils heeft (niet zo verrassend) veel locaties.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dat zou sowieso al een goede manier zijn om die kaarten te verdelen...quote:Op maandag 8 mei 2023 16:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De kaarten worden ook vergeven via voedselbanken, kringloopwinkels en andere maatschappelijk betrokken organisaties.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wij zijn hier zeer betrokken, dus dit kun je aan ons wel overlaten.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:02 schreef torentje het volgende:
[..]
De kaarten worden ook vergeven via voedselbanken, kringloopwinkels en andere maatschappelijk betrokken organisaties.
Ik vertrouw FOK!kers meer dan de overheid, en dat zegt een hoop.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:02 schreef torentje het volgende:
[..]
De kaarten worden ook vergeven via voedselbanken, kringloopwinkels en andere maatschappelijk betrokken organisaties.
Dit soort tenenkrommende naļviteit vind je echt alleen in Amsterdam. De grootste en meest door criminaliteit geteisterde gemeente van Nederland. Ik denk dat zelfs de gemeenteraad in Paterswolde niet zo naļef en wereldvreemd is.quote:We gaan uit van het goede van de mens en hopen dat alleen de mensen die het nodig hebben de gratis kaarten aanvragen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja, op te lossen met een spammailadresgenerator, geen zin in)
EDIT: Je kunt dus wel een random e-mail adres invullen![]()
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:17 schreef Erasmus het volgende:
Dit systeem is echt bedacht door mongolen ambtenaren.
D66 wethouder Melanie van der Horst. En de meerderheid van de Amsterdamse gemeenteraad heeft haar voorstelquote:
Mooi. Dan kunnen we met deze FOK!-actie schade toebrengen aan een D66-er.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
D66 wethouder Melanie van der Horst. En de meerderheid van de Amsterdamse gemeenteraad heeft haar voorstel
goedgekeurd.
Nou, ben benieuwd wat die dan gesnoven heeft.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
D66 wethouder Melanie van der Horst. En de meerderheid van de Amsterdamse gemeenteraad heeft haar voorstel
goedgekeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |