Laatste reisquote:Op maandag 8 mei 2023 16:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
De bewoners van het adres Kruislaan 126, 1097 GA te Amsterdam kunnen wel een uitstapje gebruiken en ontvangen derhalve gratis kaartjes.
Tuurlijk. Veel plezier met het adres zoeken en het bestellen.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik zou ook wat setjes naar de voedselbanken sturen als dat mogelijk is.
Hele goeie! Heb net twee daklozenopvangen getrakteerd; Leger des Heils heeft (niet zo verrassend) veel locaties.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dat zou sowieso al een goede manier zijn om die kaarten te verdelen...quote:Op maandag 8 mei 2023 16:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De kaarten worden ook vergeven via voedselbanken, kringloopwinkels en andere maatschappelijk betrokken organisaties.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wij zijn hier zeer betrokken, dus dit kun je aan ons wel overlaten.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:02 schreef torentje het volgende:
[..]
De kaarten worden ook vergeven via voedselbanken, kringloopwinkels en andere maatschappelijk betrokken organisaties.
Ik vertrouw FOK!kers meer dan de overheid, en dat zegt een hoop.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:02 schreef torentje het volgende:
[..]
De kaarten worden ook vergeven via voedselbanken, kringloopwinkels en andere maatschappelijk betrokken organisaties.
Dit soort tenenkrommende naïviteit vind je echt alleen in Amsterdam. De grootste en meest door criminaliteit geteisterde gemeente van Nederland. Ik denk dat zelfs de gemeenteraad in Paterswolde niet zo naïef en wereldvreemd is.quote:We gaan uit van het goede van de mens en hopen dat alleen de mensen die het nodig hebben de gratis kaarten aanvragen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja, op te lossen met een spammailadresgenerator, geen zin in)
EDIT: Je kunt dus wel een random e-mail adres invullen![]()
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:17 schreef Erasmus het volgende:
Heb net een set kaarten voor Halsema besteld, wordt bezorgd bij stadsloket Osdorp (iemand anders was al voor mij voor stadsloket Centrum).
Dit systeem is echt bedacht door mongolen ambtenaren.
D66 wethouder Melanie van der Horst. En de meerderheid van de Amsterdamse gemeenteraad heeft haar voorstelquote:
Mooi. Dan kunnen we met deze FOK!-actie schade toebrengen aan een D66-er.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
D66 wethouder Melanie van der Horst. En de meerderheid van de Amsterdamse gemeenteraad heeft haar voorstel
goedgekeurd.
Nou, ben benieuwd wat die dan gesnoven heeft.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
D66 wethouder Melanie van der Horst. En de meerderheid van de Amsterdamse gemeenteraad heeft haar voorstel
goedgekeurd.
Als je OV gratis maakt, dan zijn er toch meer nette mensen die daar gebruik van gaan maken, waardoor de vervelende lui in de minderheid zouden zijn, dan zouden die vervelende lui toch een andere hangplek moeten gaan zoeken?quote:Op maandag 8 mei 2023 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Welke flapdrol bedenkt dit nu precies?
Sowieso is helemaal gratis maken een slecht idee. Voor lage inkomens kun je best een veel lagere prijs vragen. Maar maak je het gratis dan wordt het OV een hangplek voor vervelende lui.
Lijkt je sterk, voor 8-9 euro heb je een kaartje voor 24 uur. Valt niet echt lekker aan te verdienen dus.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die staan straks allemaal op Marktplaats. En Amsterdam maar betalen
hier zit wel wat in. Gesponsorde sociale controle. Die gratis passagiers zijn eigenlijk verkapte bewakers dus. Nu snap ik de vraag: "moet ik dit aan mijn uitkeringsinstantie doorgeven?"quote:Op maandag 8 mei 2023 17:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Als je OV gratis maakt, dan zijn er toch meer nette mensen die daar gebruik van gaan maken, waardoor de vervelende lui in de minderheid zouden zijn, dan zouden die vervelende lui toch een andere hangplek moeten gaan zoeken?
Goed bezig man!quote:Op maandag 8 mei 2023 17:35 schreef Erasmus het volgende:
Voedselbank/Buurthuis de Bonte Kraai in de Bijlmer ✅
Heb nu alle stadsdelen kunnen aftikken binnen de baas zijn tijd, moet helaas van de pc af.
Maar waarom eigenlijk? Die krijgen ze toch alquote:Op maandag 8 mei 2023 17:35 schreef Erasmus het volgende:
Voedselbank/Buurthuis de Bonte Kraai in de Bijlmer ✅
Heb nu alle stadsdelen kunnen aftikken binnen de baas zijn tijd, moet helaas van de pc af.
Die zullen ze vast krijgen op dezelfde manier zoals deze achterlijke systeem in elkaar gebouwd is.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar waarom eigenlijk? Die krijgen ze toch al
Uh, nee. Voor theatergezelschap De Parade is men toegang gaan vragen. Dit deden ze omdat er te veel vervelende figuren rond hingen.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Als je OV gratis maakt, dan zijn er toch meer nette mensen die daar gebruik van gaan maken, waardoor de vervelende lui in de minderheid zouden zijn, dan zouden die vervelende lui toch een andere hangplek moeten gaan zoeken?
Als ik op de website kom is het eerste wat is lees:quote:Op maandag 8 mei 2023 17:20 schreef rutger05 het volgende:
Sympathieke actie en ook een sympathieke instelling dat men uitgaat van het goede in de mens en gelukkig zijn er genoeg mensen met een goede inborst.
Echter als ik nu al zie hoe bij wijze van 'grap' met deze kaartjes hier op Fok wordt omgegaan door ze naar allerlei adressen te sturen, dan zullen er ook genoeg andere mensen zijn die deze kaartjes voor de neus van de minima weg snaaien.
Tsja, dan vragen ze er ook wel echt zelf om.quote:Bestel je gratis kaarten
Er zijn nog 367.648 gratis kaarten!
Op is op, dus bestel snel.
Je zou bijna denken dan het met opzet isquote:Op maandag 8 mei 2023 16:35 schreef Erasmus het volgende:
Echt, waarom gebruiken ze geen DigiD-vertificatie oid? Dit is echt te debiel voor woorden.
Het grootkapitaal heeft er niks aan als armoedzaaiers kunnen reizen dus dit is geen prioriteit voor de VVD.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:24 schreef Noek het volgende:
Ook wel schrijnend eigenlijk dat het dus nodig is om zo'n actie uit te voeren om mensen te kunnen laten reizen. Openbaar vervoer zou altijd betaalbaar en beschikbaar moeten zijn. Ik zie er meer een signaal in dan een goede actie.
Maar dan leveren al die gratis kaarten niks meer op op Marktplaatsquote:Op maandag 8 mei 2023 18:03 schreef -XOR- het volgende:
DIt soort dingen gratis maken is sowieso debiel en werkt niet. Vraag dan op z'n minst een kleine eigen bijdrage.
Wat denk je dat ze nu opleveren dan? GVB is al zeer goedkoop.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar dan leveren al die gratis kaarten niks meer op op Marktplaats
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |