abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2023 @ 17:16:39 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209060437
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
D66 wethouder Melanie van der Horst. En de meerderheid van de Amsterdamse gemeenteraad heeft haar voorstel
goedgekeurd.
Nou, ben benieuwd wat die dan gesnoven heeft.
pi_209060455
Stichting Samen is niet Alleen
pi_209060469
Voedselbank Osdorp ✅
pi_209060485
Sympathieke actie en ook een sympathieke instelling dat men uitgaat van het goede in de mens en gelukkig zijn er genoeg mensen met een goede inborst.

Echter als ik nu al zie hoe bij wijze van 'grap' met deze kaartjes hier op Fok wordt omgegaan door ze naar allerlei adressen te sturen, dan zullen er ook genoeg andere mensen zijn die deze kaartjes voor de neus van de minima weg snaaien.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_209060515
Ben benieuwd of ze op de remise van t GVB ook nog kaarten nodig hebben

M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_209060520
Voedselbank in Zaandam, Stichting Animo, kan nu ook kaartjes uitdelen aan hulpbehoevenden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 08-05-2023 17:25:46 ]
pi_209060531
Ook wel schrijnend eigenlijk dat het dus nodig is om zo'n actie uit te voeren om mensen te kunnen laten reizen. Openbaar vervoer zou altijd betaalbaar en beschikbaar moeten zijn. Ik zie er meer een signaal in dan een goede actie.
Go hard or go home
pi_209060543
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Welke flapdrol bedenkt dit nu precies?

Sowieso is helemaal gratis maken een slecht idee. Voor lage inkomens kun je best een veel lagere prijs vragen. Maar maak je het gratis dan wordt het OV een hangplek voor vervelende lui.
Als je OV gratis maakt, dan zijn er toch meer nette mensen die daar gebruik van gaan maken, waardoor de vervelende lui in de minderheid zouden zijn, dan zouden die vervelende lui toch een andere hangplek moeten gaan zoeken?
pi_209060544
Liefst ook naar Kaag, hoeft ze helemaal geen gordel meer om. Jammer dat ze in Den Haag woont.
pi_209060547
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die staan straks allemaal op Marktplaats. En Amsterdam maar betalen _O-
Lijkt je sterk, voor 8-9 euro heb je een kaartje voor 24 uur. Valt niet echt lekker aan te verdienen dus.
pi_209060559
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:25 schreef torentje het volgende:

[..]
Als je OV gratis maakt, dan zijn er toch meer nette mensen die daar gebruik van gaan maken, waardoor de vervelende lui in de minderheid zouden zijn, dan zouden die vervelende lui toch een andere hangplek moeten gaan zoeken?
hier zit wel wat in. Gesponsorde sociale controle. Die gratis passagiers zijn eigenlijk verkapte bewakers dus. Nu snap ik de vraag: "moet ik dit aan mijn uitkeringsinstantie doorgeven?" :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_209060640
Voedselbank/Buurthuis de Bonte Kraai in de Bijlmer ✅

Heb nu alle stadsdelen kunnen aftikken binnen de baas zijn tijd, moet helaas van de pc af.

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 08-05-2023 17:36:04 ]
pi_209060662
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:35 schreef Erasmus het volgende:

Heb nu alle stadsdelen kunnen aftikken binnen de baas zijn tijd, moet helaas van de pc af.
Goed bezig man!
pi_209060675
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:35 schreef Erasmus het volgende:

Maar waarom eigenlijk? Die krijgen ze toch al :?
pi_209060684
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:38 schreef PS. het volgende:

[..]
Maar waarom eigenlijk? Die krijgen ze toch al :?
Die zullen ze vast krijgen op dezelfde manier zoals deze achterlijke systeem in elkaar gebouwd is.
  maandag 8 mei 2023 @ 17:47:24 #91
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209060754
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:25 schreef torentje het volgende:

[..]
Uh, nee. Voor theatergezelschap De Parade is men toegang gaan vragen. Dit deden ze omdat er te veel vervelende figuren rond hingen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_209060775
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:20 schreef rutger05 het volgende:
Sympathieke actie en ook een sympathieke instelling dat men uitgaat van het goede in de mens en gelukkig zijn er genoeg mensen met een goede inborst.

Echter als ik nu al zie hoe bij wijze van 'grap' met deze kaartjes hier op Fok wordt omgegaan door ze naar allerlei adressen te sturen, dan zullen er ook genoeg andere mensen zijn die deze kaartjes voor de neus van de minima weg snaaien.
Als ik op de website kom is het eerste wat is lees:
quote:
Bestel je gratis kaarten
Er zijn nog 367.648 gratis kaarten!
Op is op, dus bestel snel.
Tsja, dan vragen ze er ook wel echt zelf om.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209060819
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:35 schreef Erasmus het volgende:
Echt, waarom gebruiken ze geen DigiD-vertificatie oid? Dit is echt te debiel voor woorden.
Je zou bijna denken dan het met opzet is 11.gif

Maar dan kijk je naar de landelijke politiek en zie je dat er gewoon die incompetentie gewoon op alle lagen voorkomt 9.gif
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209060874
De helft van alle gratis kaartjes zijn op. Snel, snel, snel bestellen nu het nog kan. ^p^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_209060884
359.920 over.

Het gaat echt in een moordtempo.

Sympatieke actie, maar over de uitvoering is niet zo goed na gedacht, als ik hier de berichten lees.
pi_209060914
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:24 schreef Noek het volgende:
Ook wel schrijnend eigenlijk dat het dus nodig is om zo'n actie uit te voeren om mensen te kunnen laten reizen. Openbaar vervoer zou altijd betaalbaar en beschikbaar moeten zijn. Ik zie er meer een signaal in dan een goede actie.
Het grootkapitaal heeft er niks aan als armoedzaaiers kunnen reizen dus dit is geen prioriteit voor de VVD.
  maandag 8 mei 2023 @ 18:03:22 #97
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209060922
DIt soort dingen gratis maken is sowieso debiel en werkt niet. Vraag dan op z'n minst een kleine eigen bijdrage.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_209060935
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:03 schreef -XOR- het volgende:
DIt soort dingen gratis maken is sowieso debiel en werkt niet. Vraag dan op z'n minst een kleine eigen bijdrage.
Maar dan leveren al die gratis kaarten niks meer op op Marktplaats -O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_209060941
Iemand al wat kaarten naar het hoofdkantoor van FVD gestuurd? Dan hebben die snuifduiven nog minder excuses om achter het stuur te stappen namelijk.
pi_209060957
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Maar dan leveren al die gratis kaarten niks meer op op Marktplaats -O-
Wat denk je dat ze nu opleveren dan? GVB is al zeer goedkoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')