wat bedoeld bep en wen gan wws losquote:Op maandag 8 mei 2023 11:34 schreef Puzzie het volgende:
Gametalk : de andere groep denkt dat wij uit elkaar zijn gevallen
[ afbeelding ]
Zoe gaat voor Jeff en Bep en Wen gaan wss los
Welke hitlijst heb jij gekeken?quote:Op maandag 8 mei 2023 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Nog 3 nummers dus. Ben benieuwd of ze die van JW en Janet net als die van Moraima ook uit de single top 100 halen. In dat geval krijgen we als het goed is nog:
Janet: 25 april 1956, Slim Whitman - Rose Marie
JW: 23 februari 1959, Billy Vaughn - Sail Along Silvery Moon
Jeff: 7 april 1992, Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge
Dat kan je haar beter vragenquote:
Staat er, the single top 100, waar die van Moraima ook op 1 stond, die van JW en Janet heb ik ook daarop gegokt. Maar die van JW kom ik net achter is instrumentaalquote:Op maandag 8 mei 2023 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Welke hitlijst heb jij gekeken?
Ik had Elvis voor Janet gevonden
Hoe zullen ze dat op gaan lossenquote:Op maandag 8 mei 2023 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Staat er, the single top 100, waar die van Moraima ook op 1 stond, die van JW en Janet heb ik ook daarop gegokt. Maar die van JW kom ik net achter is instrumentaal
Ja ben ook benieuwd. Is lastig te zeggen, die 3 zijn ouder dan de top 40quote:
Nee, er moeten er nog maar 3quote:Op maandag 8 mei 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Die opdracht gaat echt geen week duren anders is er geen ruimte voor reguliere opdrachten.
bep en stemmen mee met ice zijn teamquote:Op maandag 8 mei 2023 11:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan je haar beter vragen![]()
Maar ik denk dat zij denkt dat Bep en Wen los gaan stemmen
Nee?quote:Op maandag 8 mei 2023 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Probeert Jappie nu Sasha te overtuigen om niet op Jeff te stemmen? Val net in dat gesprek
Neequote:Op maandag 8 mei 2023 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Probeert Jappie nu Sasha te overtuigen om niet op Jeff te stemmen? Val net in dat gesprek
Klikdingquote:Op maandag 8 mei 2023 11:47 schreef Monique___ het volgende:
ahh het sigarettenmakertje waren ze kwijt......
Benieuwd waar zij het op baseren, want er bestonden toen nog geen hitlijsten in NLquote:Op maandag 8 mei 2023 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Staat er, the single top 100, waar die van Moraima ook op 1 stond, die van JW en Janet heb ik ook daarop gegokt. Maar die van JW kom ik net achter is instrumentaal
We gaan het horenquote:Op maandag 8 mei 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ben ook benieuwd. Is lastig te zeggen, die 3 zijn ouder dan de top 40
Dat kan ook nogquote:
Aanstekelijke lach hequote:Op maandag 8 mei 2023 11:48 schreef Monique___ het volgende:
dat ge HAHAHAHAHA van die brabbel steeds![]()
Ja ik ook. Er waren wat losse lijstjes, maar geen echt hitlijst inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:47 schreef D. het volgende:
[..]
Benieuwd waar zij het op baseren, want er bestonden toen nog geen hitlijsten in NL
Ja of Bern maar dan moet er een goed moment voor zijn v.w.b. het soort opdracht. Fysieke opdrachten kan hij meestal wel goed, dus moet het iets anders zijn waar hij niet goed in is.quote:
Denk niet dat Bern hier in meegaatquote:
Misschien verkoopcijfers?quote:Op maandag 8 mei 2023 11:47 schreef D. het volgende:
[..]
Benieuwd waar zij het op baseren, want er bestonden toen nog geen hitlijsten in NL
quote:Op maandag 8 mei 2023 11:51 schreef freaky40 het volgende:
Mori haalt ook niet veel geld binnen, maar zo zijn er ook nog wel andere te bedenken.
Geld verdienen is ook niet het belangrijkste, ik zou meer naar de sfeer kijken wie ik zou willen houden en wie niet. Dan zouden ze Jeff er ook niet uit moeten stemmen, die scoort meestal goed en doen ze ook welquote:Op maandag 8 mei 2023 11:51 schreef freaky40 het volgende:
Mori haalt ook niet veel geld binnen, maar zo zijn er ook nog wel andere te bedenken.
Is wel typisch Eunie, alle aandacht op willen eisen via een anderquote:Op maandag 8 mei 2023 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Niet om aan te horen die Eunice, is ze nou aan het mee schreeuwen op het nummer dat Moraima wil gaan doen?
Precies... en ze is gewoon leuk...in vergelijking met sommige saaie figurenquote:Op maandag 8 mei 2023 11:51 schreef freaky40 het volgende:
Zoe doet dit al vanaf het beginquote:Op maandag 8 mei 2023 11:55 schreef Silves het volgende:
Dus zooi heeft dus echt alles doorverteld, tactieken, en wie op wie gaat..de backstabber van de loods, nog erger dan Jap..die ook maar op Jef gaat, maar wel als hij weet wat de proef is.
Serieus???quote:Op maandag 8 mei 2023 11:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
Geld verdienen is ook niet het belangrijkste, ik zou meer naar de sfeer kijken wie ik zou willen houden en wie niet. Dan zouden ze Jeff er ook niet uit moeten stemmen, die scoort meestal goed en doen ze ook wel
En ze schaamt zich er niet voor, ze blijft bij de andere groep hangen en stalken, tijd dat zze dit ff gaan fixen en haar echt links laten liggen.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe doet dit al vanaf het begin
Backstabber
Als er daar een grootverdiener is dan is het Marciano wel met zijn Tattoo-shopquote:Op maandag 8 mei 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je kijkt wie wel en geen geld verdiend, daar doel ik op
Tja zo heb ik wel meer vreemde combinaties gezien in de loods.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bijzonder dat hij zo verliefd is op haar vind hem totaal bij een vuil bekkie passen.
ja ik versta er ook vaak maar de helft van wat hij zegt..quote:Op maandag 8 mei 2023 12:08 schreef Silves het volgende:
Jap met zijn spraakgebrek is niet om aan te horen, en madam kruikje denkt nu alles te bepalen..
Ik hoop iig dat dat gestook van haar bij iedereen doorkomtquote:Op maandag 8 mei 2023 12:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop zo dat ze Sasha er zelf op zetten met haar gestook
doen die van andere groep ookquote:Op maandag 8 mei 2023 12:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop zo dat ze Sasha er zelf op zetten met haar gestook
Vreselijk he,quote:Op maandag 8 mei 2023 11:48 schreef Monique___ het volgende:
dat ge HAHAHAHAHA van die brabbel steeds![]()
Plottwist.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beste is Sasha eruit stemmen, Jappie en Bern in tranen achterlatend
En ze ligt ook nog eens een halve dag in der nestquote:Op maandag 8 mei 2023 11:51 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn er zelf bij.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:12 schreef Silves het volgende:
Ja Jap, dit krijg je nu met steeds over te lopen, achter wie ga je nu schuilen? Sas of Wendy, Babs met geld voor de vodka of whiskey...alle dames heeft hij al gebruikt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou dat is echt niet zo, ze gaat mssn op tijd naar bed, maar is overdag wel bezig, heeft een heel schilderij op nummers gemaakt, zit vaak spelletjes te doenquote:Op maandag 8 mei 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze ligt ook nog eens een halve dag in der nest
Dat wel, alhoewel ik het minder begint te vinden, ze is wel een bemoeialletje aan het wordenquote:Op maandag 8 mei 2023 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Precies... en ze is gewoon leuk...in vergelijking met sommige saaie figuren
Het enige wat Moraima toevoegd im de groep is haar humor, want die heeft ze,maar daar ia dan ook alles mee gezegdquote:Op maandag 8 mei 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze ligt ook nog eens een halve dag in der nest
Ik ben voorquote:
Erik zeker wel. Heeft hij gezegd. Hij wil volgende keer bij de plannen betrokken worden.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik geloof nooit dat JW en Erik mee gaan om op Jeff te stemmen, Eunice denk ik ook niet
Sas naar huisquote:Op maandag 8 mei 2023 12:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nee die zorgt voor wat reuring daar..
liever eunice weg
Ze komt vaak laat uit bed.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou dat is echt niet zo, ze gaat mssn op tijd naar bed, maar is overdag wel bezig, heeft een heel schilderij op nummers gemaakt, zit vaak spelletjes te doen
Maar wel heel belangrijk voor de sfeer. kan je beter een zeurzak eruit stemmen, die niet goed is voor de sfeer en ook weinig tot niets inbrengt, toevoegt, zoals een Sashaquote:Op maandag 8 mei 2023 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het enige wat Moraima toevoegd im de groep is haar humor, want die heeft ze,maar daar ia dan ook alles mee gezegd
Klopt humor heeft ze, maar ik vind haar steeds meer een bemoeial worden en dat gegluur als mensen vermoedelijk seks hebben en hoe ze dan doet is niet zo mijn ding. DUs bij mij zakt ze alquote:Op maandag 8 mei 2023 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het enige wat Moraima toevoegd im de groep is haar humor, want die heeft ze,maar daar ia dan ook alles mee gezegd
Het groepje waar sasha mee optrekt, vindt haar vast wel gezellig.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar wel heel belangrijk voor de sfeer. kan je beter een zeurzak eruit stemmen, die niet goed is voor de sfeer en ook weinig tot niets inbrengt, toevoegt, zoals een Sasha
Wat is laat? Ik zou ook niet vroeg opstaan, duurt de dag en de verveling nog langerquote:
Als je een zeurzak naar huis wilt stemmen, moeten ze Jeff naar huis stemmen.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar wel heel belangrijk voor de sfeer. kan je beter een zeurzak eruit stemmen, die niet goed is voor de sfeer en ook weinig tot niets inbrengt, toevoegt, zoals een Sasha
ja die mag ook weg.. die voegt echt totaal niks toequote:Op maandag 8 mei 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
Van mij mogen de figuranten weg, zoals Imadingedingeding.
Totaal niet spraakmakend.
Als je daar naar kijkt, maar als je kijkt naar geld binnenbrengen, dan kan je beter Sas naar huis stemmen of na deze managersperiode Zoequote:Op maandag 8 mei 2023 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je een zeurzak naar huis wilt stemmen, moeten ze Jeff naar huis stemmen.
Daar is het nu eerst tijd voor anders worden die gevaarlijk in de eindstrijd een Ima, Mora, Janet en JW first.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
Dat bemoeial vind ik nog wel meevallen. Komen anderen voor in aanmerkingquote:Op maandag 8 mei 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt humor heeft ze, maar ik vind haar steeds meer een bemoeial worden en dat gegluur als mensen vermoedelijk seks hebben en hoe ze dan doet is niet zo mijn ding. DUs bij mij zakt ze al
Wanneer het over geld binnenbrengen verhaal naar voren komt, moeten ze Moraima of Janet naar huis sturen.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je daar naar kijkt, maar als je kijkt naar geld binnenbrengen, dan kan je beter Sas naar huis stemmen of na deze managersperiode Zoe
quote:Op maandag 8 mei 2023 12:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou dat is echt niet zo, ze gaat mssn op tijd naar bed, maar is overdag wel bezig, heeft een heel schilderij op nummers gemaakt, zit vaak spelletjes te doen
Of Sas , want die brengt ook geen geld in het laatjequote:Op maandag 8 mei 2023 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer het over geld binnenbrengen verhaal naar voren komt, moeten ze Moraima of Janet naar huis sturen.
Dat opschrijven heeft ze van Wendy, die noteerde ook alles op papier.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:25 schreef ledn81 het volgende:
Lekker alle dingetjens die mensen opzoeken opschrijven op een blaadje.
Dat is handig! Waarom.. dat weet niemand, maar zo ben je wel lekker de hele dag bezig in kantoor![]()
[ afbeelding ]
Febo houdt de popipolls wel in de gaten hoor, Jeff gaat nergensss heen!quote:Op maandag 8 mei 2023 12:25 schreef Setje72 het volgende:
Als ze Jef weg kunnen krijgen ligt het hele jvjl op zijn gat...die zorgt nog voor een beetje televisie maken...en ik denk dat de Febo dat heel goed door heeft!
Wat een onzin. Hij doet nog amper wat sinds Kim weg is. Hij banjert wat, begint op vrijdagmiddag over zijn 24 uur aanvragen en voor de rest hangt hij een beetje op een stoel.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:25 schreef Setje72 het volgende:
Als ze Jef weg kunnen krijgen ligt het hele jvjl op zijn gat...die zorgt nog voor een beetje televisie maken...en ik denk dat de Febo dat heel goed door heeft!
Dan kijk jij geen streams.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij doet nog amper wat sinds Kim weg is. Hij banjert wat, begint op vrijdagmiddag over zijn 24 uur aanvragen en voor de rest hangt hij een beetje op een stoel.
Niet alles hoor, Zoe schrijft echt alles. Wendy zei vd week al tegen haar, dat ze niet alles hoeft op te schrijven, maar Zoe vond het handig dus deed het tochquote:Op maandag 8 mei 2023 12:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat opschrijven heeft ze van Wendy, die noteerde ook alles op papier.
hoort bij goed managerschapquote:Op maandag 8 mei 2023 12:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet alles hoor, Zoe schrijft echt alles. Wendy zei vd week al tegen haar, dat ze niet alles hoeft op te schrijven, maar Zoe vond het handig dus deed het toch
Hij staat anders heel wat dagen in de keuken en helpt met koken of kookt zelf. Ik weet niet waar jij naar kijkt? En scoort met de proevenquote:Op maandag 8 mei 2023 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij doet nog amper wat sinds Kim weg is. Hij banjert wat, begint op vrijdagmiddag over zijn 24 uur aanvragen en voor de rest hangt hij een beetje op een stoel.
en ze laten hem vaak niet eens op de stream zien.. zie je hem op de achtergrond bezig..quote:Op maandag 8 mei 2023 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij staat anders heel wat dagen in de keuken en helpt met koken of kookt zelf. Ik weet niet waar jij naar kijkt? En scoort met de proeven
Ik bedoel maar. Hij doet niet minder dan toen hij nog met Kim was hoor, misschien zelfs wel meer om zichzelf bezig te houden.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij staat anders heel wat dagen in de keuken en helpt met koken of kookt zelf. Ik weet niet waar jij naar kijkt? En scoort met de proeven
maar is dat dan tv maken?quote:Op maandag 8 mei 2023 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 mei 2023 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
maar is dat dan tv maken?
Er werd gezegd dat EjvL op zijn kont zou liggen als hij eruit zou gaan.
Vrijdag is hij nog helemaal uit zijn stekker gegaan over zijn biertjes en dat zeurde zeker het weekend nog door...weet niet welke streams jij kijkt?quote:Op maandag 8 mei 2023 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Echt, als de interactie met de kijker ingevoerd zou worden dan gaan juist andere figuren daar als eerste moven.quote:
Niemand zal Jeff missen. Na één week zijn ze hem vergeten. Snap die verheerlijking totaal niet.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
maar is dat dan tv maken?
Er werd gezegd dat EjvL op zijn kont zou liggen als hij eruit zou gaan.
Hou niet van die reuring die hij brengt dus van mij mag hij wieberenquote:Op maandag 8 mei 2023 12:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nee die zorgt voor wat reuring daar..
liever eunice weg
Hij is elke dag onderwerp van gesprek, ook hier, zelfs als hij niet op stream isquote:Op maandag 8 mei 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niemand zal Jeff missen. Na één week zijn ze hem vergeten. Snap die verheerlijking totaal niet.
-knip- niet doenquote:Op maandag 8 mei 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niemand zal Jeff missen. Na één week zijn ze hem vergeten. Snap die verheerlijking totaal niet.
De verkeerde reuringquote:Op maandag 8 mei 2023 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou niet van die reuring die hij brengt dus van mij mag hij wieberen
Dat je het niet snapt, mag volkomen ... maar voor die 2 uitspraken daarvoor moet nog 'Ik denk..'quote:Op maandag 8 mei 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja, daarom neem ik dat geklets er over nooit serieus, vandaag is het zus morgen weer zoquote:Op maandag 8 mei 2023 12:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Elke RLS hetzelfde, nominatie gezwets. Urenlang en als puntke bij paaltje komt, zijn de stemmingen anders en zijn de afspraken die ze hebben gemaakt, niet meer van toepassing.
Heeft niets met verheerlijken te maken maar met de realiteitquote:Op maandag 8 mei 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als de grote sfeerverpester naar huis is. Krijg je weer mensen op een andere manier in de groep te zien.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom zou het een win win zijn als Jeff zou vetrekken.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is elke dag onderwerp van gesprek, ook hier, zelfs als hij niet op stream is
DIe voegt echt helemaal niets toe zo jammer dat hij gelijk aan Rupert is blijven hangenquote:Op maandag 8 mei 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
Ik denk dat je dan veel meer harmonie krijgt in de groep.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als de grote sfeerverpester naar huis is. Krijg je weer mensen op een andere manier in de groep te zien.
Sowieso denk ik dat komende maanden de groepjes nog wel gaan schuiven. Nu zie je Wendy en Zoë bij de bro's wegdrijven.
kan heel heel saai zijn... dan liever reuringquote:Op maandag 8 mei 2023 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan veel meer harmonie krijgt in de groep.
Sfeerverpester? Wanneer heeft Jeff een moment gehad waarbij hij de sfeer verpeste volgens jou....start krekel geluiden....quote:Op maandag 8 mei 2023 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als de grote sfeerverpester naar huis is. Krijg je weer mensen op een andere manier in de groep te zien.
Sowieso denk ik dat komende maanden de groepjes nog wel gaan schuiven. Nu zie je Wendy en Zoë bij de bro's wegdrijven.
Eerder voor de sfeer hierquote:Op maandag 8 mei 2023 12:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom zou het een win win zijn als Jeff zou vetrekken.
Het enige wat Jeff toevoegd is zijn grote bek, dat maakt hem populair. Snap niet waarom, maar het schijnt te werken.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heeft niets met verheerlijken te maken maar met de realiteit
Of je dat nou wel of niet leuk vindt
Idd doet mij in ieder geval heel erg denken aan Huub uit DGKquote:Op maandag 8 mei 2023 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is elke dag onderwerp van gesprek, ook hier, zelfs als hij niet op stream is
-knip- niet doenquote:Op maandag 8 mei 2023 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan veel meer harmonie krijgt in de groep.
-knip- niet doenquote:
NOu dat valt nog wel mee hoor zoveel tv maakt hij niet meerquote:Op maandag 8 mei 2023 12:25 schreef Setje72 het volgende:
Huub was next level en niet te vergelijken met Jeff, ook een heel ander soort show. Huub stond altijd aan.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:38 schreef humpty het volgende:
[..]
Idd doet mij in ieder geval heel erg denken aan Huub uit DGK
daar ging het ook altijd over en kreeg ook overal de schuld van
Het ging op de stream over het weg stemmen van Jeffquote:Op maandag 8 mei 2023 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
_knip- Gaat hier niet over de COSquote:Op maandag 8 mei 2023 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Huub was next level en niet te vergelijken met Jeff, ook een heel ander soort show. Huub stond altijd aan.
Ik wil het niet in mijn vingers halen, maar denk dat er net zoals andere RLS een invloed van achter is.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom neem ik dat geklets er over nooit serieus, vandaag is het zus morgen weer zo
Hier mogen ze niet aan staanquote:Op maandag 8 mei 2023 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Huub was next level en niet te vergelijken met Jeff, ook een heel ander soort show. Huub stond altijd aan.
Toen mocht er ook nog veel meer en lieten ze heel veel op stream zien.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, kwam er pas later bij toen het al bijna ten einde was, DGK.quote:
Ja joh, niemand is daar onvervangbaarquote:Op maandag 8 mei 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, het pre-wokeness tijdperk.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen mocht er ook nog veel meer en lieten ze heel veel op stream zien.
Dat weet ik wel, maar zelfs als Jeff niet op stream is, is hij zowel op stream als hier onderwerp van gesprek.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ging op de stream over het weg stemmen van Jeff
Af en toe praat je poepquote:Op maandag 8 mei 2023 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, het pre-wokeness tijdperk.
Nee, uitgesloten in deze groep. Of het moet Isaac zijn, die heeft een paar spelden prikjes gegeven aan Erik en Kenzy sinds dit programma loopt maar verder is dat in basis ook een saaie brave Hendrik hoor die met alle winden mee waait.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja joh, niemand is daar onvervangbaar
Er staat altijd wel weer iemand op
Dat zou maar zo kunnen, ik durf het ook niet met zekerheid te zeggen maar soms lijkt het er wel opquote:Op maandag 8 mei 2023 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wil het niet in mijn vingers halen, maar denk dat er net zoals andere RLS een invloed van achter is.
Precies. We hebben Isaac en Babette ook nogquote:Op maandag 8 mei 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja joh, niemand is daar onvervangbaar
Er staat altijd wel weer iemand op
Babette...ik moest lachen...quote:Op maandag 8 mei 2023 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies. We hebben Isaac en Babette ook nog
Als dat zo is, kunnen de uitbarstingen van Jeff ook wel gespeeld zijn en in opdracht van achter dat hij voor reuring moet zorgen.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen, ik durf het ook niet met zekerheid te zeggen maar soms lijkt het er wel op
Zit vast van alles in wat ze niet ‘kan’ etenquote:Op maandag 8 mei 2023 12:44 schreef Silves het volgende:
Zit ook nog steeds te wachten dat Euni mexicaanse gerechten gaat maken..lijkt wel of ze dit is vergeten en niet weet hoe ze het moet bereiden..mss een buuk kopen met gerechten van je vaderland.
Dat heeft hij ook bevestigd dat het een act is.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als dat zo is, kunnen de uitbarstingen van Jeff ook wel gespeeld zijn en in opdracht van achter dat hij voor reuring moet zorgen.
Of een knutselende en spelende Moraimaquote:Op maandag 8 mei 2023 12:46 schreef greysbones het volgende:
De FEBO denkt de streams te kunnen vullen met Jw en eunice
En Erik
Nou succes ermee
Wanneer Eunice niet in die keuken bezig zou zijn, had hij met zijn gat op de bank gezetenquote:
Ja gezellie met Mirthiequote:
Las dat het gesprek met Eunice ook succesvol wasquote:Op maandag 8 mei 2023 12:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja gezellie met Mirthie
Wat dat betreft weet JW maar weinig van koken
Zolang je netjes blijft, mag je toch wel een discussie met elkaar aangaan?quote:Op maandag 8 mei 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Nu weer genoeg geneuzel hier reageer gewoon niet op elkaar als je iets niet aanstaat. Scrollen is gratis
De beste afleidingquote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
JW: 23 februari 1959, Billy Vaughn - Sail Along Silvery Moon
Is een instrumentale cover uit de jaren 30. Het origineel had wel tekst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 8 mei 2023 12:54 schreef KinKiJan het volgende:
Lost ie prima op hahaha!
En je had het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Over de streams ja. Maar dat gebeurde net niet.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zolang je netjes blijft, mag je toch wel een discussie met elkaar aangaan?
Gooi het COS dan maar dicht, want dat is bij alle RLS's...quote:Op maandag 8 mei 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over de streams ja. Maar dat gebeurde net niet.
Steeds als hier wat over Jeff gezegd wordt duiken mensen er op alsof het hun kind is die ze moeten verdedigen
Dat is niet nodig, men kan gewoon zeggen wat men van een bewoner vind zonder dat er daar weer mensen boven op duiken.
En dat telt voor alle bewoners trouwens niet alleen bij Jeff.
Of je bekijkt het anders. Dat bij elke discussie de naam Jeff betrokken moet wordenquote:Op maandag 8 mei 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Steeds als hier wat over Jeff gezegd wordt duiken mensen er op alsof het hun kind is die ze moeten verdedigen
Dat is niet nodig, men kan gewoon zeggen wat men van een bewoner vind zonder dat er daar weer mensen boven op duiken.
Snelle Jellequote:Op maandag 8 mei 2023 12:57 schreef spapaars het volgende:
JW Instrumental
https://streamable.com/w7bpz8
[ afbeelding ]
Hij kan ook nietsquote:Op maandag 8 mei 2023 12:58 schreef Monique___ het volgende:
jw is een man van in de 60 die in de keuken doet alsof hij niks kan
Ik denk dat hij niet doet alsof hij niets kan in de keuken, hij weet er echt niets vanquote:Op maandag 8 mei 2023 12:58 schreef Monique___ het volgende:
jw is een man van in de 60 die in de keuken doet alsof hij niks kan
Jij duikt ook vaak op als de naam Babs wordt genoemd, meestal niet positiefquote:Op maandag 8 mei 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt hoe moeilijk is het allemaalquote:Op maandag 8 mei 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of je bekijkt het anders. Dat bij elke discussie de naam Jeff betrokken moet worden
Terwijl het vaak niet eens om Jeff gaat
Aan zijn buik te zien genoegquote:Op maandag 8 mei 2023 13:00 schreef Monique___ het volgende:
ik zie dat hij er niks van weet.. maar in de 60? hoe eet die man thuis..
Ze wil gewoon noten, is ook heel gezond, maar ze zijn echt heel duurquote:Op maandag 8 mei 2023 13:01 schreef Silves het volgende:
Eunice heeft al 1 noot in haar mond, ze is al 30 sec aan het kauwen...![]()
![]()
jaja 44 noten in 1 minuut
of vanuit zijn bed?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:02 schreef greysbones het volgende:
Gaat. Bern vanaf de blauwe stoel performen ??
ja maar ze kreeg ze niet van de vorige managers, nu heeft ze haar zin bij zooi, en de smoes van oefenen voor de challenge.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze wil gewoon noten, is ook heel gezond, maar ze zijn echt heel duur
Kloptquote:Op maandag 8 mei 2023 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Janet en Jeff zijn nog niet geweest toch?
Of de vogeltjes dansquote:Op maandag 8 mei 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
Mirthe kan er niet over uit
Geen tekst
Lilly was here
Candy Dulfer
Was een enorme hit
quote:Op maandag 8 mei 2023 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand deed de deur niet dicht
Paniekkk
Als het gros van de mensheid (lees: stille meerderheid!) nuchter/normaal blijft nadenken dan hoef je je eigenlijk niet druk te maken om die minimale groep aan schreeuwlelijkerds. Maar zoals we allemaal weten werkt het zo niet en krijgen juist zij de spotlights omdat ze bij iedere zandkorrel midden op een plein op een hoogwerker (+ de socials!) gaan staan. En durf je er iets van te zeggen dat krijg je gelijk vanuit die hoek een etiket op je geplakt en moet je in het spreekwoordelijke gevang. Je ziet het inderdaad ook opzichtig terug in dit programma waarbij ze, om alles maar alvast voor te zijn, ieder 'wissewasje' wegdraaien.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, het pre-wokeness tijdperk.
Zal zo wel komenquote:
Laat ff snel komen dan…..moet zo naar de nso ( werk)quote:Op maandag 8 mei 2023 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Janet en Jeff zijn nog niet geweest toch?
Kan die weer zuipen en is hij weer in een wat beter humeurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |