wat bedoeld bep en wen gan wws losquote:Op maandag 8 mei 2023 11:34 schreef Puzzie het volgende:
Gametalk : de andere groep denkt dat wij uit elkaar zijn gevallen
[ afbeelding ]
Zoe gaat voor Jeff en Bep en Wen gaan wss los
Welke hitlijst heb jij gekeken?quote:Op maandag 8 mei 2023 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Nog 3 nummers dus. Ben benieuwd of ze die van JW en Janet net als die van Moraima ook uit de single top 100 halen. In dat geval krijgen we als het goed is nog:
Janet: 25 april 1956, Slim Whitman - Rose Marie
JW: 23 februari 1959, Billy Vaughn - Sail Along Silvery Moon
Jeff: 7 april 1992, Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge
Dat kan je haar beter vragenquote:
Staat er, the single top 100, waar die van Moraima ook op 1 stond, die van JW en Janet heb ik ook daarop gegokt. Maar die van JW kom ik net achter is instrumentaalquote:Op maandag 8 mei 2023 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Welke hitlijst heb jij gekeken?
Ik had Elvis voor Janet gevonden
Hoe zullen ze dat op gaan lossenquote:Op maandag 8 mei 2023 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Staat er, the single top 100, waar die van Moraima ook op 1 stond, die van JW en Janet heb ik ook daarop gegokt. Maar die van JW kom ik net achter is instrumentaal
Ja ben ook benieuwd. Is lastig te zeggen, die 3 zijn ouder dan de top 40quote:
Nee, er moeten er nog maar 3quote:Op maandag 8 mei 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Die opdracht gaat echt geen week duren anders is er geen ruimte voor reguliere opdrachten.
bep en stemmen mee met ice zijn teamquote:Op maandag 8 mei 2023 11:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan je haar beter vragen![]()
Maar ik denk dat zij denkt dat Bep en Wen los gaan stemmen
Nee?quote:Op maandag 8 mei 2023 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Probeert Jappie nu Sasha te overtuigen om niet op Jeff te stemmen? Val net in dat gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |