Wist je toen al van die 100 euro voordat je het weggaf?quote:Op maandag 8 mei 2023 09:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bij mij zat een envelop onder de stoel, zodat ik de uitverkore was om de tablet te bedienen voor die quizzen in de reclame.![]()
Heb de envelop aan een meisje gegeven, inclusief de ¤100 tegoedbon van TUI.
Maar ja, stel ze had eerst 0/20, mag dan dus sowieso die auto in en kiest ervoor alles vervolgens fout te doen (misschien wel tegen de 'afspraken' met productie in). Dan sta je als groep toch volledig aan de kant te kijken zonder dat je er wat tegen kan doen?quote:Op maandag 8 mei 2023 09:20 schreef trui het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik begrepen heb moest ze hier zelf haar inzet bepalen zonder te weten of dat laag genoeg zou zijn. (las ik ergens in een interview met haar). Daarmee vind ik het wat minder doorgestoken kaart dan ik eerst dacht. Maar we zullen er volgende week wel meer details over te horen krijgen.
Misschien had ze wel vragen goed moeten beantwoorden om boven de op-een-na-slechtste uit te komen. Dus dan is het veel geld in de pot als ze voor 0/20 koos.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Maar ja, stel ze had eerst 0/20, mag dan dus sowieso die auto in en kiest ervoor alles vervolgens fout te doen (misschien wel tegen de 'afspraken' met productie in).
Ja, en dat laatste kan dus niet volgens het format, dat is het probleemquote:Op maandag 8 mei 2023 13:28 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Misschien had ze wel vragen goed moeten beantwoorden om boven de op-een-na-slechtste uit te komen. Dus dan is het veel geld in de pot als ze voor 0/20 koos.
(en dan verkeerd tellen, mol naar huis)
Het is toch best logisch op zich? De test van de mol telt alleen niet mee als het betekent dat de slechtst scorende naar huis gaat. Verder kunnen ze ermee doen wat ze willen.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, en dat laatste kan dus niet volgens het format, dat is het probleem
Puntje bij paaltje telt de test van de Mol niet, maar blijkbaar wel als het even handig is. Dat is natuurlijk enigszins risicovol omgaan met je format
Nice hahaquote:Op maandag 8 mei 2023 11:43 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dan zat ik één rij links voor je
Die chick deed het maar matig
Ja, maar ben echt te autistisch om daar in die zaal te gaan staanquote:Op maandag 8 mei 2023 11:44 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wist je toen al van die 100 euro voordat je het weggaf?
dat zou nog wel te verklaren geweest zijn doordat ze door die herkansing haar vorige verdachte had kunnen afstrepen.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:12 schreef Tijn het volgende:
Ik heb het hele seizoen in de Toos-tunnel gezeten, maar tijdens de finale begon ik opeens te denken "wel opvallen dat Comfort de slechtste test van iedereen maakte en het toch tot in de finale wist te redden"![]()
En ja hoor, ze is het gewoon. Supergoed gedaan, heel benieuwd naar de molacties volgende week!
Maar wat een geluk dat je dan daarna wel bij de juiste persoon uitkomt!quote:Op maandag 8 mei 2023 15:17 schreef trui het volgende:
[..]
dat zou nog wel te verklaren geweest zijn doordat ze door die herkansing haar vorige verdachte had kunnen afstrepen.
tsja, er vallen ook weer mensen af enzo. En 't is sowieso wel een slim type.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar wat een geluk dat je dan daarna wel bij de juiste persoon uitkomt!
Ik zou het niet eens wetenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nice haha![]()
Ja die chick bakte er niks van. Maar de zaal was er ook wel klaar mee na een tijdje![]()
Twee na laatste geworden of zo?
Of iemand krijgt een vrijstelling en komt in de finale terwijl ie op een kandidaat zit.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:23 schreef trui het volgende:
Het komt ook wel eens voor dat iemand de hele tijd verkeerd zit en het toch tot de finale schopt. Is ook maf om achteraf te horen/zien. De verschillen zijn in die fase vaak maar klein.
Hier baal ik wel van hoor. Leïla heeft bewust gekozen om vol voor één persoon te gaan en heeft het risico genomen om de slechtste te zijn. Omdat de Mol de slechtste was, had Leïla dus eigenlijk geen kans. Ik vind het vooral jammer dat er van te voren gezegd is dat de slechtste tester een herkansing krijgt. Wie weet was Leïla een stuk voorzichtiger geweest, als dit later bekend gemaakt werd.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:51 schreef Moira het volgende:
Wel beetje laf dat de Vlamingen dus hun mol in staat stellen om mogelijk een rood scherm te krijgen door testvragen fout te beantwoorden
ja dat blijft een wat wrang gegeven he. Maar als vooraf duidelijk is uitgelegd dat de resultaten van de Mol hier ook zouden meetellen, en Leïla heeft zelf gekozen om met 6 goede antwoorden een poging te wagen voor die plek, vind ik het al iets minder onuitstaanbaar. Bovendien hebben Toos en Lancelot kennelijk wel echt meteen rekening gehouden met die optie (en zijn ze Commy zelfs meteen juist meer gaan verdenken daarna), dus moet het misschien toch duidelijk geweest zijn voor de spelers dat deze kans erin zat. Verder zou Leïla toch al op 1 persoon gaan inzetten (zei ze). Maar goed, dat neemt niet weg dat ze geen echte kans heeft gehad, en dat vind ik ook lullig.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef BillDauterive het volgende:
Wow, wat zag het er allemaal weer prachtig uit met die spiegelsIk heb genoten van een prachtseizoen met een mol die ik afgestreept had door dat rode scherm.
[..]
Hier baal ik wel van hoor. Leïla heeft bewust gekozen om vol voor één persoon te gaan en heeft het risico genomen om de slechtste te zijn. Omdat de Mol de slechtste was, had Leïla dus eigenlijk geen kans. Ik vind het vooral jammer dat er van te voren gezegd is dat de slechtste tester een herkansing krijgt. Wie weet was Leïla een stuk voorzichtiger geweest, als dit later bekend gemaakt werd.
ik ben benieuwd of ze het ook pas gisteren heeft vernomen of dat ze er al eerder achter was dat Commy de mol was. Ach ja en verder hangen dit soort kansen wel vaker van kleine dingen af, en was de sfeer in de groep zo goed dat ze vast wel vergevingsgezind zijn onderling. Het was nou eenmaal haar rol.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef Tijn het volgende:
Ik ben benieuwd of Leïla nog steeds geen spijt heeft dat ze Comfort heeft geholpen
Ja ik had het zelf misschien wel meer okee gevonden als ze van te voren hadden aangegeven dat de testscore van de mol ook zou meetellen. Nu voelt het gewoon heel willekeurig, want op elke andere test telt die niet mee, dus dan kan de mol gewoon 0/20 halen en groen krijgen. Vorig seizoen had bijvoorbeeld degene die een duo vormde met de mol tijdens de duo-eliminatie automatisch een groen scherm omdat de mol geen testscore kon halen.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:51 schreef trui het volgende:
[..]
ja dat blijft een wat wrang gegeven he. Maar als vooraf duidelijk is uitgelegd dat de resultaten van de Mol hier ook zouden meetellen, en Leïla heeft zelf gekozen om met 6 goede antwoorden een poging te wagen voor die plek, vind ik het al iets minder onuitstaanbaar. Bovendien hebben Toos en Lancelot kennelijk wel echt meteen rekening gehouden met die optie (en zijn ze Commy zelfs meteen juist meer gaan verdenken daarna), dus moet het misschien toch duidelijk geweest zijn voor de spelers dat deze kans erin zat. Verder zou Leïla toch al op 1 persoon gaan inzetten (zei ze). Maar goed, dat neemt niet weg dat ze geen echte kans heeft gehad, en dat vind ik ook lullig.
Juist niet toch? Door het helpen zorg je ervoor dat de mol niets anders kan doen dan geld verdienen, dat voelt toch een beetje als zoete wraak voor de executie die volgde.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef Tijn het volgende:
Ik ben benieuwd of Leïla nog steeds geen spijt heeft dat ze Comfort heeft geholpen
Misschien hebben ze dit wel aan de spelers uitgelegd, dat zullen we zondag wel te horen krijgen. Ik ben benieuwd. Kennelijk leken sommigen van hen hier wel rekening mee te houden in elk geval.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja ik had het zelf misschien wel meer okee gevonden als ze van te voren hadden aangegeven dat de testscore van de mol ook zou meetellen. Nu voelt het gewoon heel willekeurig, want op elke andere test telt die niet mee, dus dan kan de mol gewoon 0/20 halen en groen krijgen. Vorig seizoen had bijvoorbeeld degene die een duo vormde met de mol tijdens de duo-eliminatie automatisch een groen scherm omdat de mol geen testscore kon halen.
Uiteindelijk mogen de makers natuurlijk doen met hun programma wat ze willen, maar ik vind de uitvoering vrij matig en het heeft een op papier interessante opdracht om zeep geholpen voor mij.
Toch is 't wel dankzij Commy's bewust slecht invullen van de test dat Leïla feitelijk geen kans meer maakte op die herkansingspositie.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Juist niet toch? Door het helpen zorg je ervoor dat de mol niets anders kan doen dan geld verdienen, dat voelt toch een beetje als zoete wraak voor de executie die volgde.
ach, hoe meer ik erover nadenk, het was op het randje van de regels inderdaad. Maar bij een normale aflevering zonder staging met DeLorean en testen opnieuw doen was Leila er ook uitgevlogenquote:Op maandag 8 mei 2023 17:09 schreef trui het volgende:
[..]
Toch is 't wel dankzij Commy's bewust slecht invullen van de test dat Leïla feitelijk geen kans meer maakte op die herkansingspositie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |