Ze vindt je gewoon niet zo leukquote:Op zondag 7 mei 2023 18:42 schreef Isak38 het volgende:
[..]
We zijn beide 21 en ik heb nog niet veel ervaring, zei heeft wel meer ervaring maar ook niet heel veel. Ze vroeg tijdens de vorige date wanneer ik weer tijd had om langs te komen, maar toch blijft het stil als ik niks zeg. Het is al bijna een week geleden.. Ik snap vrouwen gewoon niet goed denk ik😅
Laatste date een week geleden?quote:Op zondag 7 mei 2023 18:42 schreef Isak38 het volgende:
[..]
We zijn beide 21 en ik heb nog niet veel ervaring, zei heeft wel meer ervaring maar ook niet heel veel. Ze vroeg tijdens de vorige date wanneer ik weer tijd had om langs te komen, maar toch blijft het stil als ik niks zeg. Het is al bijna een week geleden.. Ik snap vrouwen gewoon niet goed denk ik😅
En straks opent zij ergens een topic dat jij wel uit wilt maar dat je niet laat weten wanneer.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:42 schreef Isak38 het volgende:
[..]
Dan biedt Fok! mooi uitkomst voor dit soort ingetogen types.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:02 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En straks opent zij ergens een topic dat jij wel uit wilt maar dat je niet laat weten wanneer.
Heb ik vanmiddag niet al zoiets gelezen?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:02 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En straks opent zij ergens een topic dat jij wel uit wilt maar dat je niet laat weten wanneer.
Niet waar. Ik kan herinneren dat ik vroeger nooit een man durfde te appen omdat ik niet wanhopig over wilde komen en ik vond dat hij de man was dus initiatief moest nemen. Tegenwoordig denk ik er wel anders over.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:55 schreef einzeinz het volgende:
Als ze niet als eerste appt = geen interesse!!!
Tips over wat te doen bijvoorbeeld? Zoals hij zelf in de OP aangeeft.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:38 schreef Aberkullie het volgende:
Ik vraag me altijd af wat voor reacties mensen verwachten met zulke topics. I mean hoe moeten wij weten waarom die meid niet appt.
Uhu ja en de een hier zegt ze heeft geen interesse en de ander zegt van wel dus wat nuquote:Op zondag 7 mei 2023 20:08 schreef Viezig het volgende:
[..]
Tips over wat te doen bijvoorbeeld? Zoals hij zelf in de OP aangeeft.
Moet hij ernaar vragen? Moet hij kijken wat er gebeurt als hij zelf geen gesprek begint?
Je hoeft niet precies te weten wat er in haar hoofd om gaat om tips te kunnen geven. Antwoord je ook zo triest als vrienden je om advies komen vragen?
En anderen geven weer gewoon tips, waar TS om vroeg.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Uhu ja en de een hier zegt ze heeft geen interesse en de ander zegt van wel dus wat nu
Dit vind ik wel een goede. Wat doet zij als hij minder appt? Leg de bal bij haar neer.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:08 schreef Viezig het volgende:
[..]
Moet hij ernaar vragen? Moet hij kijken wat er gebeurt als hij zelf geen gesprek begint?
Je hoeft niet precies te weten wat er in haar hoofd om gaat om tips te kunnen geven. Antwoord je ook zo triest als vrienden je om advies komen vragen?
Dan moet je daar aan werken, want het lijkt wel verdomd veel op desinteresse. Als iemand bij mij geen moeite wil doen om te appen, dan ben ik er ook snel klaar mee. Oja, tenzij diegene natuurlijk ook echt potentie ziet.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:46 schreef Aberkullie het volgende:
Herken het trouwens wel van mezelf, ik ben ook een slechte apper. Niet uit desinteresse maar ik denk er gewoon niet aan een bericht te sturen als er niet per se iets is.
Ik wacht tot iemand daar doorheen kan kijken.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan moet je daar aan werken, want het lijkt wel verdomd veel op desinteresse. Als iemand bij mij geen moeite wil doen om te appen, dan ben ik er ook snel klaar mee. Oja, tenzij diegene natuurlijk ook echt potentie ziet.
Dus voor TS, jammer dan, maar aan de kant schuiven en op naar de volgende.
Bijzonder veel mensen zijn zo vanuit hunzelf volgens mij. Heb paar keer echt ontzettend leuk app contact gehad met een date, maar de meeste mensen zijn echt vrij saai wat dat betreft. Geeft echt wel heel goed gevoel als iemand wel zo is.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:55 schreef einzeinz het volgende:
Als ze niet als eerste appt = geen interesse!!!
Nee ze duurde wel heel lang, in de stad gewandeld en wat gegeten en gedronken, daarna zijn we in het park gaan zitten met een drankje tot de zon onder ging. Ik snap dat dit topic niet echt gebruikelijk is maar ik snapte gewoon niet waarom ze niks meer laat horen maar wel wil daten steeds... Nu al een week geen contact meer en als ik niks zeg dan komt het er helemaal nooit meer van denk ik. Maar iig wel bedankt voor al jullie tips mensen👌👌quote:Op zondag 7 mei 2023 20:08 schreef Viezig het volgende:
[..]
Je hoeft niet precies te weten wat er in haar hoofd om gaat om tips te kunnen geven. Antwoord je ook zo triest
[..]
Dit vind ik wel een goede. Wat doet zij als hij minder appt? Leg de bal bij haar neer.
Tevens vroeg ik me af of de 2 dates lang of kort hebben geduurd.
Als dat een uurtje wat drinken is geweest verbaast me dit gebrekkige contact mij ergens niet helemaal.
Om daar een antwoord op te krijgen moet je misschien nog een keer op vergelijkbare wijze op pad en het dan ter sprake brengen. Juist de rust van die date en wens op herhaling maar weinig contact zoeken lijkt mij een beetje in tegenspraak. Vraag eens wat er achter zit maar dan niet per app of telefoon. Ga nog eens wandelen, dan weet je het.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:19 schreef Isak38 het volgende:
[..]
Nee ze duurde wel heel lang, in de stad gewandeld en wat gegeten en gedronken, daarna zijn we in het park gaan zitten met een drankje tot de zon onder ging. Ik snap dat dit topic niet echt gebruikelijk is maar ik snapte gewoon niet waarom ze niks meer laat horen maar wel wil daten steeds... Nu al een week geen contact meer en als ik niks zeg dan komt het er helemaal nooit meer van denk ik. Maar iig wel bedankt voor al jullie tips mensen👌👌
Hij vraagt advies en beschrijft het casuïstiek, meestal in de loop van het topic komen er vragen en een dialoog dat meer context verschaft. Zo werkt een forum, mocht je het niet weten.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:38 schreef Aberkullie het volgende:
Ik vraag me altijd af wat voor reacties mensen verwachten met zulke topics. I mean hoe moeten wij weten waarom die meid niet appt.
Blijkbaar hebben ze al een week geen contact meer. Dus hij heeft al een week gewacht.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:31 schreef Oostblokkert het volgende:
@:ts
Er zijn meiden die dat moeilijk vinden en daardoor vooral reactief zijn.
App een dag of twee niet en ze zal aankomen met een laagdrempelig: hey, hoe gaat het?
Of leuke week gehad?
Probeer dit en ik zie het resultaat wel over twee dagen
Gewoon lekker laten lopen en naar de volgende. Het moet energie opleveren en geen energie kosten.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:19 schreef Isak38 het volgende:
[..]
Nee ze duurde wel heel lang, in de stad gewandeld en wat gegeten en gedronken, daarna zijn we in het park gaan zitten met een drankje tot de zon onder ging. Ik snap dat dit topic niet echt gebruikelijk is maar ik snapte gewoon niet waarom ze niks meer laat horen maar wel wil daten steeds... Nu al een week geen contact meer en als ik niks zeg dan komt het er helemaal nooit meer van denk ik. Maar iig wel bedankt voor al jullie tips mensen👌👌
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |