Ze vindt je gewoon niet zo leukquote:Op zondag 7 mei 2023 18:42 schreef Isak38 het volgende:
[..]
We zijn beide 21 en ik heb nog niet veel ervaring, zei heeft wel meer ervaring maar ook niet heel veel. Ze vroeg tijdens de vorige date wanneer ik weer tijd had om langs te komen, maar toch blijft het stil als ik niks zeg. Het is al bijna een week geleden.. Ik snap vrouwen gewoon niet goed denk ik😅
Laatste date een week geleden?quote:Op zondag 7 mei 2023 18:42 schreef Isak38 het volgende:
[..]
We zijn beide 21 en ik heb nog niet veel ervaring, zei heeft wel meer ervaring maar ook niet heel veel. Ze vroeg tijdens de vorige date wanneer ik weer tijd had om langs te komen, maar toch blijft het stil als ik niks zeg. Het is al bijna een week geleden.. Ik snap vrouwen gewoon niet goed denk ik😅
En straks opent zij ergens een topic dat jij wel uit wilt maar dat je niet laat weten wanneer.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:42 schreef Isak38 het volgende:
[..]
Dan biedt Fok! mooi uitkomst voor dit soort ingetogen types.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:02 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En straks opent zij ergens een topic dat jij wel uit wilt maar dat je niet laat weten wanneer.
Heb ik vanmiddag niet al zoiets gelezen?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:02 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En straks opent zij ergens een topic dat jij wel uit wilt maar dat je niet laat weten wanneer.
Niet waar. Ik kan herinneren dat ik vroeger nooit een man durfde te appen omdat ik niet wanhopig over wilde komen en ik vond dat hij de man was dus initiatief moest nemen. Tegenwoordig denk ik er wel anders over.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:55 schreef einzeinz het volgende:
Als ze niet als eerste appt = geen interesse!!!
Tips over wat te doen bijvoorbeeld? Zoals hij zelf in de OP aangeeft.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:38 schreef Aberkullie het volgende:
Ik vraag me altijd af wat voor reacties mensen verwachten met zulke topics. I mean hoe moeten wij weten waarom die meid niet appt.