Dankjewel, dit lijkt mij het beste. Het meest logische is dat als je interesse in iemand hebt je juist meer van diegene wil weten. Tenminste dat is mijn ervaring.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als een hetero kerel echt interesse heeft maakt ie tijd.
Gewoon afkappen en verder gaan.
Dit zegt genoeg toch? Hij vindt je niet leuk genoeg om meer stappen te nemen dan wat plichtmatige berichtjes.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:52 schreef britneycheers het volgende:
Ik heb dus tegen hem gezegd : ‘ Laat het mij weten als je weer wil afspreken’. Hij reageerde met: ‘ ja is goed in het weekend kan ik wel’. Vervolgens wordt er heel laat gereageerd in het weekend. Of is hij “in slaap gevallen”.
Jazeker! En dit gaat dubbel en dwars op bij kerels.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:09 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dankjewel, dit lijkt mij het beste. Het meest logische is dat als je interesse in iemand hebt je juist meer van diegene wil weten. Tenminste dat is mijn ervaring.
Daarom vind ik het zo vreemd dat hij contact blijft zoeken. Wat heb je er verder aan? Hij zal het wel leuk vinden aandacht te krijgen.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Jazeker! En dit gaat dubbel en dwars op bij kerels.
Die zijn weinig dubbel.
Of je bent wel een optie maar staat niet boven aan de lijst.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo vreemd dat hij contact blijft zoeken. Wat heb je er verder aan? Hij zal het wel leuk vinden aandacht te krijgen.
Hij houdt je gewoon warm. Die wedt vast op meerdere paardjesquote:Op zondag 7 mei 2023 14:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo vreemd dat hij contact blijft zoeken. Wat heb je er verder aan? Hij zal het wel leuk vinden aandacht te krijgen.
Dit zei een vriend tegen mij ook. Hij gaat er waarschijnlijk vanuit dat als hij appt dat wij vrouwen met onze make up al klaar zittenquote:Op zondag 7 mei 2023 14:14 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Of je bent wel een optie maar staat niet boven aan de lijst.
Dit geapp is zo zouteloos dat ik me niet kan voorstellen dat het iemand warm houdt.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:16 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Hij houdt je gewoon warm. Die wedt vast op meerdere paardjes
Een doorschijnend mesh shirt en rokje.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:15 schreef NaarMensje het volgende:
Misschien vond hij jouw outfit tijdens de date niet leuk genoeg. Wat droeg je?
Hij heeft meerdere rode vlaggen ontdekt en is niet meer geïnteresseerd, maar hij houd je nog wel even aan lijntje omdat hij bang is zijn konijn terug te vinden in vriezer?quote:Op zondag 7 mei 2023 13:52 schreef britneycheers het volgende:
Goedemiddag,
Ik heb iemand ontmoet, leuke date gehad verder. Er is verder niet gezoend of iets dergelijks.
Dan is het daarna natuurlijk altijd aftasten of er een wederzijdse interesse is.
Meneer appt wel elke dag maar vraagt mij verder niet om af te spreken. Ik heb dus tegen hem gezegd : ‘ Laat het mij weten als je weer wil afspreken’. Hij reageerde met: ‘ ja is goed in het weekend kan ik wel’. Vervolgens wordt er heel laat gereageerd in het weekend. Of is hij “in slaap gevallen”. Okè prima. Ik heb hem een bericht gestuurd en gezegd dat ik het idee heb dat hij beleefd wil blijven of niet durf te zeggen dat hij niet wil afspreken. Dit was niet het geval zei hij “hij is gewoon druk en moe en wil juist heel graag afspreken”, zegt hij zelf.
Ik besloot dus geen energie er meer in te steken en het gesprek af te sluiten. Vervolgens begint hij de hele dag berichten te sturen en ook overal een vraag van te maken. Zoals “wat doe je nu”, “hoe is je dag”.
Zelf persoonlijk heb ik meer dan alleen app contact nodig om geïnteresseerd in iemand te blijven. Ik bedoel wat heb ik aan alleen appen
Kan iemand mij vertellen waarom mensen dit doen? Is het iemand die graag aandacht wil maar verder niks? Of iemand die meerder opties “open houdt”?
Je bedoelt dat ie getrouwd is met zijn werk?quote:Op zondag 7 mei 2023 14:24 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Kijk daar wordt al een hoop duidelijk.
Of je hebt te maken met een player of waarschijnlijker een onzekere halve zool.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Plausibel jaquote:Op zondag 7 mei 2023 15:34 schreef stropdaz het volgende:
Naast jou heeft hij denk ik meerdere dames lopen.
Hij wacht op het beste shot en vooralsnog behoor jij er mogelijkerwijs niet bij
Hoeft niet, maar hij neemt wel zijn verantwoordelijkheid om het tot een succes te maken. Voor TS kan dat het verschil zijn tussen 3hoog achter met huursubsidie en voedselbank. Of een vrijstaand huis met ieder jaar een lekkere vakantie.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:35 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie getrouwd is met zijn werk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |