Dankjewel, dit lijkt mij het beste. Het meest logische is dat als je interesse in iemand hebt je juist meer van diegene wil weten. Tenminste dat is mijn ervaring.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als een hetero kerel echt interesse heeft maakt ie tijd.
Gewoon afkappen en verder gaan.
Dit zegt genoeg toch? Hij vindt je niet leuk genoeg om meer stappen te nemen dan wat plichtmatige berichtjes.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:52 schreef britneycheers het volgende:
Ik heb dus tegen hem gezegd : ‘ Laat het mij weten als je weer wil afspreken’. Hij reageerde met: ‘ ja is goed in het weekend kan ik wel’. Vervolgens wordt er heel laat gereageerd in het weekend. Of is hij “in slaap gevallen”.
Jazeker! En dit gaat dubbel en dwars op bij kerels.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:09 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dankjewel, dit lijkt mij het beste. Het meest logische is dat als je interesse in iemand hebt je juist meer van diegene wil weten. Tenminste dat is mijn ervaring.
Daarom vind ik het zo vreemd dat hij contact blijft zoeken. Wat heb je er verder aan? Hij zal het wel leuk vinden aandacht te krijgen.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Jazeker! En dit gaat dubbel en dwars op bij kerels.
Die zijn weinig dubbel.
Of je bent wel een optie maar staat niet boven aan de lijst.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo vreemd dat hij contact blijft zoeken. Wat heb je er verder aan? Hij zal het wel leuk vinden aandacht te krijgen.
Hij houdt je gewoon warm. Die wedt vast op meerdere paardjesquote:Op zondag 7 mei 2023 14:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo vreemd dat hij contact blijft zoeken. Wat heb je er verder aan? Hij zal het wel leuk vinden aandacht te krijgen.
Dit zei een vriend tegen mij ook. Hij gaat er waarschijnlijk vanuit dat als hij appt dat wij vrouwen met onze make up al klaar zittenquote:Op zondag 7 mei 2023 14:14 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Of je bent wel een optie maar staat niet boven aan de lijst.
Dit geapp is zo zouteloos dat ik me niet kan voorstellen dat het iemand warm houdt.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:16 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Hij houdt je gewoon warm. Die wedt vast op meerdere paardjes
Een doorschijnend mesh shirt en rokje.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:15 schreef NaarMensje het volgende:
Misschien vond hij jouw outfit tijdens de date niet leuk genoeg. Wat droeg je?
Hij heeft meerdere rode vlaggen ontdekt en is niet meer geïnteresseerd, maar hij houd je nog wel even aan lijntje omdat hij bang is zijn konijn terug te vinden in vriezer?quote:Op zondag 7 mei 2023 13:52 schreef britneycheers het volgende:
Goedemiddag,
Ik heb iemand ontmoet, leuke date gehad verder. Er is verder niet gezoend of iets dergelijks.
Dan is het daarna natuurlijk altijd aftasten of er een wederzijdse interesse is.
Meneer appt wel elke dag maar vraagt mij verder niet om af te spreken. Ik heb dus tegen hem gezegd : ‘ Laat het mij weten als je weer wil afspreken’. Hij reageerde met: ‘ ja is goed in het weekend kan ik wel’. Vervolgens wordt er heel laat gereageerd in het weekend. Of is hij “in slaap gevallen”. Okè prima. Ik heb hem een bericht gestuurd en gezegd dat ik het idee heb dat hij beleefd wil blijven of niet durf te zeggen dat hij niet wil afspreken. Dit was niet het geval zei hij “hij is gewoon druk en moe en wil juist heel graag afspreken”, zegt hij zelf.
Ik besloot dus geen energie er meer in te steken en het gesprek af te sluiten. Vervolgens begint hij de hele dag berichten te sturen en ook overal een vraag van te maken. Zoals “wat doe je nu”, “hoe is je dag”.
Zelf persoonlijk heb ik meer dan alleen app contact nodig om geïnteresseerd in iemand te blijven. Ik bedoel wat heb ik aan alleen appen
Kan iemand mij vertellen waarom mensen dit doen? Is het iemand die graag aandacht wil maar verder niks? Of iemand die meerder opties “open houdt”?
Je bedoelt dat ie getrouwd is met zijn werk?quote:Op zondag 7 mei 2023 14:24 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Kijk daar wordt al een hoop duidelijk.
Of je hebt te maken met een player of waarschijnlijker een onzekere halve zool.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Plausibel jaquote:Op zondag 7 mei 2023 15:34 schreef stropdaz het volgende:
Naast jou heeft hij denk ik meerdere dames lopen.
Hij wacht op het beste shot en vooralsnog behoor jij er mogelijkerwijs niet bij
Hoeft niet, maar hij neemt wel zijn verantwoordelijkheid om het tot een succes te maken. Voor TS kan dat het verschil zijn tussen 3hoog achter met huursubsidie en voedselbank. Of een vrijstaand huis met ieder jaar een lekkere vakantie.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:35 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie getrouwd is met zijn werk?
Nou ja dit eigenlijk.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:54 schreef Centenbak het volgende:
Hoe kunnen wij dat nou weten, wij kennen die knakker toch niet. Vraag het HEM.
Heb je niets meer van Michael Kors in de kast hangen? Zou natuurlijk ook kunnen dat hij een beetje hard 2 get speelt.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:18 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Een doorschijnend mesh shirt en rokje.
Of mijn gezicht niet
Gisteren bij je vriendin had ik anders geen enkele moeite om mijn wensen duidelijk te maken.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:48 schreef ETphonehome het volgende:
O, je bent dus @:Joopklepzeiker aan het daten geweest. Wat is de wereld toch weer klein.
Tja, ik zou er verder niet te veel van verwachten. Kerel weet niet zo goed wat die wil.
Dat idee heb ik ookquote:Op zondag 7 mei 2023 17:27 schreef Scorpie het volgende:
Je wordt gewoon warm gehouden voor een keertje eroverheen te kunnen.
Ja dan alsnog is het vrij kansloos allemaalquote:Op zondag 7 mei 2023 15:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Of je hebt te maken met een player of waarschijnlijker een onzekere halve zool.
In ieder geval geen solide relatiemateriaal.
Ja maar waarom appen de hele tijd en het gesprek beginnen? Andersom zal ik alleen contact willen wanneer het mij uitkomt. Ik heb meerdere dingen te doen dan tijd in mensen te steken waar ik niet geïnteresseerd in ben.quote:Op zondag 7 mei 2023 15:34 schreef stropdaz het volgende:
Naast jou heeft hij denk ik meerdere dames lopen.
Hij wacht op het beste shot en vooralsnog behoor jij er mogelijkerwijs niet bij
Zeg het hem.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:06 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja dan alsnog is het vrij kansloos allemaalwat heb je aan de hele dag app contact. Dan kan je beter diegene appen als je wil afspreken alleeen en verder niet.
Misschien een optie als ik zeg “als je wil afspreken, contacteer mij en voor die tijd geen contact zoeken aub”.quote:
Mannen kunnen duidelijkheid omtrent dit soort zaken vaak wel waarderen.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:15 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Misschien een optie als ik zeg “als je wil afspreken, contacteer mij en voor die tijd geen contact zoeken aub”.
Of is dat te onaardig/dwingend
Zoals hierboven gezegd is dat bij mannen inderdaad wel een goede optie.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:15 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Misschien een optie als ik zeg “als je wil afspreken, contacteer mij en voor die tijd geen contact zoeken aub”.
Als hij van nummer 2 ook nog niet zeker is.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:09 schreef britneycheers het volgende:
Ja maar waarom appen de hele tijd en het gesprek beginnen? Andersom zal ik alleen contact willen wanneer het mij uitkomt. Ik heb meerdere dingen te doen dan tijd in mensen te steken waar ik niet geïnteresseerd in ben.
En hoe moet hij dit weten? Wie weet is ie echt druk met zijn werk en doet hij nu moeite om toch te laten zien dat hij het meent. En hoe weet jij wanneer het hem uitkomt? Want hij moet het wel kunnen ruiken bij jou?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:09 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja maar waarom appen de hele tijd en het gesprek beginnen? Andersom zal ik alleen contact willen wanneer het mij uitkomt. Ik heb meerdere dingen te doen dan tijd in mensen te steken waar ik niet geïnteresseerd in ben.
Ik zou nooit meer contact opnemen dan... maar ok, ik ben geen man en hier zeggen de mannen dat het wel kan, dus ja...quote:Op zondag 7 mei 2023 19:15 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik kan niet tegen tegenstrijdige signalen. Daar word ik onzeker van. Stel je voor hij praat alleen uit beleefdheid omdat hij iemand niet af durft te wijzen? Dan ga ik al die tijd in op de gesprekken terwijl ze tot niks leiden.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En hoe moet hij dit weten? Wie weet is ie echt druk met zijn werk en doet hij nu moeite om toch te laten zien dat hij het meent. En hoe weet jij wanneer het hem uitkomt? Want hij moet het wel kunnen ruiken bij jou?
Altijd dat moeilijk doen... waarom dit, waarom dat,..
Vraag het gewoon!
Je bent trouwens wel geïnteresseerd want anders zou je je dit niet allemaal afvragen.
Ja het kan via whatsapp vrij “agressief” overkomen.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer contact opnemen dan... maar ok, ik ben geen man en hier zeggen de mannen dat het wel kan, dus ja...
Had zelf al aangegeven dat ik wilde afspreken. Als er geen initiatief verder komt dan ga ik het niet blijven vragen.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:05 schreef Daboman het volgende:
En wat voor signalen heb je zelf afgegeven? Hij kan niet in je hoofd kijken he? Bovendien geldt het 2 kanten op, als jij hem ziet zitten zou je ook tijd moeten maken voor hem. Een gezonde relatie vereist altijd investering van 2 kanten.
quote:Op zondag 7 mei 2023 21:35 schreef Bill_Hillie het volgende:
Als je duidelijkheid wil bel die kerel gewoon. Ook niet appen...praten met elkaar is een veel betere manier qua communicatie ipv elkaars tekstjes van een scherm aflezen.
Ik heb gevraagd hoe het zit en een reactie gehad. Ik ben nu nog steeds geen stap verderquote:Op zondag 7 mei 2023 21:18 schreef Marsenal het volgende:
De chemie lijkt me ver te zoeken, waarom zou je uberhaupt iets anders overwegen dan afkappen
Moeten wij hier nu echt gelijk kientjes gaan vragen wat hij dan heeft gezegd?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:36 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd hoe het zit en een reactie gehad. Ik ben nu nog steeds geen stap verder
Hij heeft gezegd dat hij graag wil afspreken juist.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Moeten wij hier nu echt gelijk kientjes gaan vragen wat hij dan heeft gezegd?
“Ik ben nu mijn agenda aan het doornemen en als je nog wilt afspreken heb ik dan en dan en dan tijd. De eerste twee data heb ik eigenlijk mogelijke afspraken staan die op dit moment nog niet zijn vastgelegd. Ik wil graag weten welke jou het beste uitkomt. Hoor ik niets dan zet ik de afspraken vast, want ik heb zat andere dingen te doen. Laat maar weten voor vanavond. Hey ik ben druk verder vandaag dan weet je dat dus ik zal weinig reageren spreek je vanavond of morgen weer fijne dag nog.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:38 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij graag wil afspreken juist.
Dit dus. Heel simpel.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als een hetero kerel echt interesse heeft maakt ie tijd.
Gewoon afkappen en verder gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |