Je zit hier lekker snel veilig vandaag!quote:
Vond ik ook bijzonder ja.quote:Op zondag 7 mei 2023 15:30 schreef RipCity het volgende:
Dus dirk loopt stage bij Feyenoord nu en staat daar nu voor 'journalistieke' platform ESPN de wedstrijd te becommentariëren?
Apart.
Heitinga had ook weer een prachtige lijst aan totaal nietszeggende opmerkingen gisteren.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
In deze fase moet je de wedstrijden gewoon winnen.
Nee is goed.
Brobbey was pas een echt diepte interviewquote:Op zondag 7 mei 2023 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heitinga had ook weer een prachtige lijst aan totaal nietszeggende opmerkingen gisteren.
Die heb ik helaas gemist.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Brobbey was pas een echt diepte interview
Thuis verloren we ervan, maar 95%quote:Op zondag 7 mei 2023 17:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat dit met Fortuna te maken heeft?
Alex Pastoor > GertJan Verbeekquote:Op zondag 7 mei 2023 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel grappig dat Verbeek terloops zijn Almere City-echec afschoof op de directie en loze beloften.
Hij lijkt me altijd wat eigenwijs, maar zijn resultaten zijn volgens mij altijd wel prima. Pastoor > Heitingaquote:
Ik hoop dat het exit Cocu is, ook bij handhaving. In deze selectie zit veel meer.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vitesse is echt ranzig slecht dit seizoen.
Komt volgende week wel goed tegen Cambuur. Emmen moet zelf nog tegen AZ, Feyenoord en FC Utrecht.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop dat het exit Cocu is, ook bij handhaving. In deze selectie zit veel meer.
Hoe kan zoiets nog steeds bij voorselecties oranje zitten, grootste raadsel van deze tijdquote:Op zondag 7 mei 2023 19:37 schreef Kerftminister het volgende:
Haha wat is die Scherpen toch idioot slecht zeg
Scherpenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan zoiets nog steeds bij voorselecties oranje zitten, grootste raadsel van deze tijd
Almelo, fantastische uittrip, een van de mooiste. Gezellig zuipen op de Brink in Deventer en echt al tijd gezeik met de politie en een zenuwachtige burgemeester in die stad voor mensen op losse kaarten.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:26 schreef Oostblokkert het volgende:
Geen Groningen en Den Haag en wel dat lelijke Almelo terug
Avondje NAC.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:00 schreef TLC het volgende:
Ik zou graag NAC terug willen zien in de eredivisie
Sow.quote:
Eindhoven - Helmond Sport ook alquote:
Nou nou nou...quote:
Beetje heel erg doorgeslagenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eindhoven - Helmond Sport ook al
Beetje doorgeslagen dit
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Eens. Dit kan niet.
EEN COMPLEET HUNEBED EROP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |