Waarom refereer je dan aan Miami als ik zeg:quote:
?quote:Je gaat voorbij aan het feit dat er ook nog tracks komen waar Perez weer laat zien waarom hij geen F1 kampioen is.
Omdat Miami een baan is waar Max met een halve seconde verschil pole had moeten pakken en bij de race makkelijk had moeten wegrijden bij Perez.quote:Op zondag 7 mei 2023 08:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom refereer je dan aan Miami als ik zeg:
[..]
?
Morgen vrij.quote:
Ik had het over Perez. Jij weet nu al dat hij die race gaat winnen?quote:Op zondag 7 mei 2023 09:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Omdat Miami een baan is waar Max met een halve seconde verschil pole had moeten pakken en bij de race makkelijk had moeten wegrijden bij Perez.
Enfin.....6 SC's en 4 rode vlaggen later.quote:Op zondag 7 mei 2023 08:57 schreef El_Thijs het volgende:
Jongens, jongens, dit is ronde 5 pas. Mogelijkheden genoeg om de eventuele achterstand weer goed te maken.
Nee, want de race moet nog gereden worden. Duh!quote:Op zondag 7 mei 2023 09:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had het over Perez. Jij weet nu al dat hij die race gaat winnen?
Vond het bij Q1 ook wel fascinerend dat heel het veld binnen 1 seconde van elkaar zat, behalve Max die er 3 tienden onder zatquote:Op zondag 7 mei 2023 09:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Omdat Miami een baan is waar Max met een halve seconde verschil pole had moeten pakken en bij de race makkelijk had moeten wegrijden bij Perez.
Hij is hier echt heel snel! Hoop dat dat hem straks gaat redden. Maar inhalen hier gaat vermoedelijk best lastig zijn.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het bij Q1 ook wel fascinerend dat heel het veld binnen 1 seconde van elkaar zat, behalve Max die er 3 tienden onder zat
Niemand weet het. Ik denk wel dat hij een kans maakt. En ik verwacht ook wel duw en trek werk waar Max zit. Het wordt spannendquote:Op zondag 7 mei 2023 09:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had het over Perez. Jij weet nu al dat hij die race gaat winnen?
Op het lange rechte stuk heeft de Red Bull zoveel snelheid, dat het daar wel kan. Ook op andere plekken waar het vrij ruim is qua bochten. Voor de rest zal het lastig zijn.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij is hier echt heel snel! Hoop dat dat hem straks gaat redden. Maar inhalen hier gaat vermoedelijk best lastig zijn.
Er is buiten de race lijn weinig grip (wordt gezegd. Ik hoop dat captainjacksparrrow dit accepteert) dat is de reden dat het inhalen op dit nieuwe asfalt vermoedelijk wat lastiger zal zijn.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op het lange rechte stuk heeft de Red Bull zoveel snelheid, dat het daar wel kan. Ook op andere plekken waar het vrij ruim is qua bochten. Voor de rest zal het lastig zijn.
Dit, dus. Heel veel momenten/fouten van coureurs die we hebben gezien tot nu toe, komt doordat ze twee millimeter buiten de racelijn terechtkomen en controle verliezen of heel veel tijd. Of dan met 340km/h op het vuil op bocht 17 afkomen en proberen een tegenstander uit te remmen zo'n succesverhaal wordt.quote:
Het weekend in Australiė was bij Perez wel heel slecht hoorquote:Op zondag 7 mei 2023 07:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk dat zijn vertrouwen toeneemt. Hij rijdt foutloos dit seizoen.
Hij was souverein in Baku en Max maakt hier zelf de fout in de kwalificatie.
Lekker man nog meer dan 11 uur wachten.quote:
Het blijft nu droog tot minimaal de start. Misschien tijdens de race nog, maar dat zal wel traditiegetrouw tijdens het podium zijn.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het blijft regenen misschien wel leuk
Thx. Ik was in de veronderstelling dat het 22 uur zou zijn. (vorige week ook al een uur te laat ingeschakeldquote:Op zondag 7 mei 2023 10:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker man nog meer dan 11 uur wachten.
Oh ja lieve mensen 21:30 uur en niet 21:00 of 22:00 uur!
Hoe vaak gaan ze starten dan?quote:Op zondag 7 mei 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik had het nog niet eens opgemerkt dat de start om het halve uur was
Gelukkig was ik dan te vroeg ingeschakeld ipv te laat.
Wie verzint zoiets?
Er zijn dus nog steeds mensen die de OP niet lezen.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:30 schreef quo_ het volgende:
[..]
Thx. Ik was in de veronderstelling dat het 22 uur zou zijn. (vorige week ook al een uur te laat ingeschakeld)
Ik had hem gelezen, maar het was me gewoon niet opgevallenquote:Op zondag 7 mei 2023 10:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er zijn dus nog steeds mensen die de OP niet lezen.![]()
@:3rr0r maakt die niet voor niets
Paars zegt niets als je als eerste in een sessie naar buiten gaat. Dan heb je altijd paars ongeacht de tijd die je neerzet.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:31 schreef wdn het volgende:
Max reed in Q2 een betere tijd dan Perez in Q3
Max zijn eerste rondje begon paars met 2 flinke stuurfouten. Dat zie ik hem geen 2de keer doen
Ferrari verkloot in de race ook altijd wat en ze begonnen nu gewoon wat te vroeg daarmee
Met regen neemt de kans op rood alleen maar toe en dat zou op zichzelf al goed zijn voor Max, Alonso, en Lewis. Heb je Ferrari niet voor nodig
Ik zie het wel goed komen. "Goed" in de zin dat hij naar voren gaat en de finish haalt.
Winnen zou leuk zijn maar hoeft niet (hij zal er anders over denken). Schade beperken moet.
De volgende race gebeurd dit niet meer.
De kracht van herhaling. Om half nog iets een race beginnen is natuurlijk bullshit als de rest start op een geheel uurquote:Op zondag 7 mei 2023 10:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zou ik verwachten dat de start om 21 uur is, niet om 22 uur.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
De kracht van herhaling. Om half nog iets een race beginnen is natuurlijk bullshit als de rest start op een geheel uur![]()
Begrijpelijk dat mensen het vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Amerikanen: ALLES voor de inkomsten van reclames ;-)quote:Op zondag 7 mei 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik had het nog niet eens opgemerkt dat de start om het halve uur was
Gelukkig was ik dan te vroeg ingeschakeld ipv te laat.
Wie verzint zoiets?
quote:Op zondag 7 mei 2023 10:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zou ik verwachten dat de start om 21 uur is, niet om 22 uur.Er zullen genoeg cameo’s zijn van allerlei Amerikaanse “sterren” die hun momentje gaan pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Van die lui die nog niet eens weten hoeveel wielen er op een F1-auto zitten.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er zullen genoeg cameo’s zijn van allerlei Amerikaanse “sterren” die hun momentje gaan pakken.
Nog maar 10,5 uur!quote:
Dat weten de teams soms zelf ook nietquote:Op zondag 7 mei 2023 10:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van die lui die nog niet eens weten hoeveel wielen er op een F1-auto zitten.
quote:Op zondag 7 mei 2023 11:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Daarna komen er nog parachutespringers.
Al besprokenquote:Op zondag 7 mei 2023 11:34 schreef Newone82 het volgende:
Gaat Chaos worden. Al het rubber wat op de baan lag is weg.
https://twitter.com/patri(...)kMboGqp6PrvFGrzDDj-g
quote:Op zondag 7 mei 2023 11:47 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Ik heb dit een beetje gemist, de trainingen dan ook niet gezien.
De Mercedessen waren weer flink aan het stuiteren, ja.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:47 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Dus ze hebben zowel de nieuwe regelementen verneukt met hun gelobby om te voorkomen dat ze snelheid verliezen om porpoising aan te pakken als het porpoising niet eens opgelost?quote:Op zondag 7 mei 2023 11:47 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Tot niemands verrassing.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:57 schreef Starflyer het volgende:
Ik heb het nog niet langs zien komen, maar Magnussen mag zijn vierde startplaats behouden.
"No further action"
https://www.fia.com/sites(...)%2017%20Incident.pdf
quote:Op zondag 7 mei 2023 10:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er zullen genoeg cameo’s zijn van allerlei Amerikaanse “sterren” die hun momentje gaan pakken.
quote:Op zondag 7 mei 2023 10:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van die lui die nog niet eens weten hoeveel wielen er op een F1-auto zitten.
In een dominante wagen: Ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:34 schreef Jane het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die van mening zijn dat Leclerc WDC-materiaal is.
Ik krijg Frankrijk flashbacks.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In een dominante wagen: Ja.
In een titelgevecht zoals in 2021 tussen HAM en VER? Nee.
In een dominante wagen kan de halve grid kampioen worden als de tegenstander minder is. Leclerc maakt zo veel fouten. En het verhaal van een paar jaar terug dat hij dat alleen deed omdat hij zo hard moest pushen met minder materiaal kan inmiddels ook wel de prullenbak in.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg Frankrijk flashbacks.
Niet dat ie die gewonnen had.
Dit lijkt me ook wel zo'n weekend dat hij hem vandaag gewoon voor de derde keer ergens in een muur zet.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In een dominante wagen kan de halve grid kampioen worden als de tegenstander minder is. Leclerc maakt zo veel fouten. En het verhaal van een paar jaar terug dat hij dat alleen deed omdat hij zo hard moest pushen met minder materiaal kan inmiddels ook wel de prullenbak in.
Leclerc is het gewoon niet. Zou me niets verbazen als hij nooit WDC gaat worden.
Ergens buiten het bereik van Maxquote:Op zondag 7 mei 2023 12:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel zo'n weekend dat hij hem vandaag gewoon voor de derde keer ergens in een muur zet.
Nah, in een dominante wagen ook niet. Hij bint 'm veel te vaak de muur in. Hij heeft de snelheid, maar mist de controle.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In een dominante wagen: Ja.
In een titelgevecht zoals in 2021 tussen HAM en VER? Nee.
Ik neem aan dat Christina Aguilera wel weet wat Formule 1 is en al helemaal wie Hamilton is aangezien ze 5 jaar geleden al samen een lied gemaakt hebben.quote:
George heeft wel andere zorgen, met DRS gewoon kansloos.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens buiten het bereik van Max
Ik maak me meer zorgen om Russell, dat het geen clean gevecht wordt tussen hem en Max.
Deze naļviteit. Met DRS kan Alonso Perez onmogelijk achter zich houden.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:06 schreef Donna het volgende:
Alonso vliegt Perez zo voorbij bij de start en dan gaan we in een Alonso train tot Max kan aansluiten op P3.![]()
En dan begint de strijd om P1, Perez rijdt zichzelf van de baan en Alonso wordt 2e, achter Max.
Maar hij kan het Perez wel lastig maken bij de start en erachter zitten ook nog wel wat kamikaze piloten, Magnussen oa.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Deze naļviteit. Met DRS kan Alonso Perez onmogelijk achter zich houden.
Ik kom effe langs - haha!quote:Op zondag 7 mei 2023 09:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Morgen vrij.![]()
Lekker glaasje wijn erbij, wat olijven, plakje worst, stukje Stilton.
Gezellig!quote:
Ik quote je effe - hoop hetzelfde nlquote:Op zondag 7 mei 2023 09:06 schreef Donna het volgende:
Alonso vliegt Perez zo voorbij bij de start en dan gaan we in een Alonso train tot Max kan aansluiten op P3.![]()
En dan begint de strijd om P1, Perez rijdt zichzelf van de baan en Alonso wordt 2e, achter Max.
Of a la velen op de kerbs komen en dan naast de baan vliegen en vervolgens.... de muur in. Of brushen op zn minstquote:Op zondag 7 mei 2023 09:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit, dus. Heel veel momenten/fouten van coureurs die we hebben gezien tot nu toe, komt doordat ze twee millimeter buiten de racelijn terechtkomen en controle verliezen of heel veel tijd. Of dan met 340km/h op het vuil op bocht 17 afkomen en proberen een tegenstander uit te remmen zo'n succesverhaal wordt.![]()
YES! REGEN! - wie zei ook weer dat het écht niet kwam?quote:
Nog steeds kans opquote:Op zondag 7 mei 2023 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
YES! REGEN! - wie zei ook weer dat het écht niet kwam?
Wel weer balen dat het rubber weer weg is nu -
Ik vraag me bij zulke posts altijd af of het je écht niet opgevallen was (want je ziet de tijd staan, dus ik neem aan dat je dat dan ergens opneemt in je eigen schema, wekker, wat dan ook), of dat het vooral de cover is om even te zeggen hoe raar het allemaal is.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had hem gelezen, maar het was me gewoon niet opgevallen
Zal wel komen doordat het heel raar is.
.... en om 20:30 uur de Voorbeschouwing op F1TVquote:Op zondag 7 mei 2023 10:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker man nog meer dan 11 uur wachten.
Oh ja lieve mensen 21:30 uur en niet 21:00 of 22:00 uur!
Ach... tis Nattekat, dan weet je het toch?quote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me bij zulke posts altijd af of het je écht niet opgevallen was (want je ziet de tijd staan, dus ik neem aan dat je dat dan ergens opneemt in je eigen schema, wekker, wat dan ook), of dat het vooral de cover is om even te zeggen hoe raar het allemaal is.
Ik vind de percentages weinig overtuigend.quote:
Dat is dan idd ook wel een probleempje... zeker nu de race voor ons in de late avond/ nacht is. Hmmm.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:30 schreef Rianne84 het volgende:
om een half uur op een uitgestelde start te wachten
Ik heb een kalender/dagelijks schema in Kladblok met één item per regel die ik verwijder als ik het gezien hebquote:Op zondag 7 mei 2023 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach... tis Nattekat, dan weet je het toch?
Ik kopieer altijd het tijden-staatje naar mijn WhatsAppAltijd handig
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Florida is in de regel toch hoofdzakelijk felle buien die 10 minuten duren en dan weer droog. En met de tracktemperatures zal het niet lang nat blijven. Dus als de start al wordt uitgesteld, dan zal het nooit heel lang zijn.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vind de percentages weinig overtuigend.
En als het wel met bakken uit de lucht komt heb ik geen zin om een half uur op een uitgestelde start te wachten
Ja maar jij kijkt zowat elke sport, of niet?quote:Op zondag 7 mei 2023 13:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een kalender/dagelijks schema in Kladblok met één item per regel die ik verwijder als ik het gezien heb
Dat zou wel top zijn, races waarin het van nat naar droog gaat (of andersom) zijn het allerleukst, veel leuker nog dan races die constant nat zijnquote:Op zondag 7 mei 2023 13:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Florida is in de regel toch hoofdzakelijk felle buien die 10 minuten duren en dan weer droog. En met de tracktemperatures zal het niet lang nat blijven. Dus als de start al wordt uitgesteld, dan zal het nooit heel lang zijn.
Nee, het is me oprecht niet opgevallenquote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me bij zulke posts altijd af of het je écht niet opgevallen was (want je ziet de tijd staan, dus ik neem aan dat je dat dan ergens opneemt in je eigen schema, wekker, wat dan ook), of dat het vooral de cover is om even te zeggen hoe raar het allemaal is.
Super bizar inderdaad. Straks krijgen we een jaar lang xx.10 uur als starttijd ofzo, belachelijk!quote:Op zondag 7 mei 2023 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het is me oprecht niet opgevallen
Juist omdat je zoiets gewoon niet verwacht.
quote:Op zondag 7 mei 2023 13:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Super bizar inderdaad. Straks krijgen we een jaar lang xx.10 uur als starttijd ofzo, belachelijk!
Dat ķs toch leuk?quote:Op zondag 7 mei 2023 12:05 schreef DKUp het volgende:
Charlie weer in de muur of Ferrari motor ploft?
F1 moet weer leuk worden!
…….
![]()
Dat is anders dan één race die het anders doet.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Super bizar inderdaad. Straks krijgen we een jaar lang xx.10 uur als starttijd ofzo, belachelijk!
Ga de starttijd voor Las Vegas maar alvast even opzoeken en oefenen.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is anders dan één race die het anders doet.
Gewoon hetzelfde als Japanquote:Op zondag 7 mei 2023 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ga de starttijd voor Las Vegas maar alvast even opzoeken en oefenen.
Ik was even bang dat 19 november op maandag zou vallen hierdoor.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:39 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij zit er een foutje in de OP van het algemene topic:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Kortom, het is op 19 november om 07.00u in Nederland.
Porpoising nightmare was back for Mercedes:quote:Op zondag 7 mei 2023 11:47 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Ik zie het je doenquote:
Nee gelukkig valt dat meequote:Op zondag 7 mei 2023 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was even bang dat 19 november op maandag zou vallen hierdoor.
I rest my case.quote:
Mooi kut, ik wil gewoon op tijd naar bed vanavond.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:34 schreef Newone82 het volgende:
Wellicht in de toekomst als de populariteit in Amerika toeneemt.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee gelukkig valt dat mee
Zou ook wel superdom zijn geweest om op de Europese maandagochtend een race te hebben, zo dom zijn ze gelukkig niet
Niemand verplicht je om de race live te kijken.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:52 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mooi kut, ik wil gewoon op tijd naar bed vanavond.
Geloof ik niks van eigenlijk, zeker voor een stad als Las Vegas is een zaterdagavondrace natuurlijk ook gewoon topquote:Op zondag 7 mei 2023 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht in de toekomst als de populariteit in Amerika toeneemt.
De tribunes in Miami zijn leeg en de organisatoren konden met geen mogelijkheid hun kaarten verkopen. Zal wel niet zo'n vaart lopen.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht in de toekomst als de populariteit in Amerika toeneemt.
Is dat hele stadion niet gewoon erg groot?quote:Op zondag 7 mei 2023 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De tribunes in Miami zijn leeg en de organisatoren konden met geen mogelijkheid hun kaarten verkopen. Zal wel niet zo'n vaart lopen.
Gisteren zeiden commentatoren het (viaplay), prijzen schijnen ook heel hoog te liggen.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dat hele stadion niet gewoon erg groot?
P.S. heb je nog een bron dat er weinig kaarten verkocht zijn?
Ah, oke, thnx. Heb geen Viaplay. En die hoge prijzen: het verbaast me nix daar - l...o...l...quote:Op zondag 7 mei 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren zeiden commentatoren het (viaplay), prijzen schijnen ook heel hoog te liggen.
True, maar een hele werkdag nieuws ontwijken is wel een dingetjequote:Op zondag 7 mei 2023 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om de race live te kijken.
Ook weer zo inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:06 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
True, maar een hele werkdag nieuws ontwijken is wel een dingetje
Die het vorig jaar ook al anders deed overigensquote:Op zondag 7 mei 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is anders dan één race die het anders doet.
Goedkoopste was 590 dollar, de bulk tussen de 1k en 2k per ticket voor een weekend.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, oke, thnx. Heb geen Viaplay. En die hoge prijzen: het verbaast me nix daar - l...o...l...
Ik heb Miami volgens mij niet live gezien vorig jaar.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die het vorig jaar ook al anders deed overigens
Ik zie het op Formule1.nl idd op 19 november staan, maar zie de eerste hit op Google:quote:Op zondag 7 mei 2023 13:39 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij zit er een foutje in de OP van het algemene topic:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Kortom, het is op 19 november om 07.00u in Nederland.
quote:Op zondag 7 mei 2023 14:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Goedkoopste was 590 dollar, de bulk tussen de 1k en 2k per ticket voor een weekend.
Usa kennende zal daar ook nog wel tax overheen gaan.
quote:Op zondag 7 mei 2023 14:10 schreef StephanL het volgende:
Ohh zie net dat ze weer naar podium worden gereden in golfkarretjes na afloop
¤370 voor de goedkoopste tribune, wat echt een enorme zaadplek is, daarna ¤490. Brons is ¤269, maar dat heeft Miami niet.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:11 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
wtf... En dan vind ik de Efteling al schreeuwend duur tegenwoordig![]()
![]()
Wat kost Spa tegenwoordig?
Dat waag ik te betwijfelenquote:Op zondag 7 mei 2023 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb Miami volgens mij niet live gezien vorig jaar.
Ik heb Miami volgens mij gewoon live gezien vorig jaar.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen
Nattekat in F1 / [Live] Formula 1 Miami Grand Prix 2022 #7
Ieder z'n smaak laten we maar zeggen.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de setting van dit circuit is echt prachtig.
Los van het commentaar (Olav zei het ook, maar die verwachtte op zondag nog wat meer, wat ik waag te betwijfelen), zag ik ook op Reddit het eea voorbij komen van de promotor die probeerde iedereen die interesse heeft getoond alsnog een kaartje aan te smeren tegen behoorlijke kortingen. Zoiets doe je natuurlijk niet als het volle bak gevuld is.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dat hele stadion niet gewoon erg groot?
P.S. heb je nog een bron dat er weinig kaarten verkocht zijn?
Laten we zeggen dat de omgeving mooi isquote:Op zondag 7 mei 2023 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Thnx. Mss ooit nog eens een vakantietje overwegen. ALS Spa dan nog/weer op de kalender staatquote:Op zondag 7 mei 2023 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
¤370 voor de goedkoopste tribune, wat echt een enorme zaadplek is, daarna ¤490. Brons is ¤269, maar dat heeft Miami niet.
Nog steeds jammer dat ze niet over de Ocean Drive gaanquote:Op zondag 7 mei 2023 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Als je het niet erg vind om 's ochtends vroeg al het beste plekje rond het circuit te reserveren, dan is Spa wat algemene toegang betreft echt een fantastisch circuit voor een hele lage prijs. Ik ben inmiddels wel een heel klein beetje uitgekeken op Spa, maar heb er mooie herinneringen aan over gehouden. Het enige jammere is dat ik denk dat je niet meer heel het circuit zomaar rond kan gaan en nog steeds mooie plekken hebben, want het is er tegenwoordig wat drukker dan toen ik er in 2015 een heel weekeind was.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Thnx. Mss ooit nog eens een vakantietje overwegen. ALS Spa dan nog/weer op de kalender staat![]()
Miami is een geweldige setting en dan ga je rijden op het parkeerterrein van een stadion met een nep haven en mensen.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat ze niet over de Ocean Drive gaan
Je doet net alsof er in de binnenstad wel echte mensen rondlopen.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Miami is een geweldige setting en dan ga je rijden op het parkeerterrein van een stadion met een nep haven en mensen.
Ja je had er een mooi Vice City sfeertje kunnen neerplempenquote:Op zondag 7 mei 2023 14:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Miami is een geweldige setting en dan ga je rijden op het parkeerterrein van een stadion met een nep haven en mensen.
Dat kunnen we zeggen van heel de oost- en westkust van de VSquote:Op zondag 7 mei 2023 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je doet net alsof er in de binnenstad wel echte mensen rondlopen.
Geweldig idee toch langs de boulevard en beetje binnenstadquote:Op zondag 7 mei 2023 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je had er een mooi Vice City sfeertje kunnen neerplempen
Ik ben ooit nog eens op 1 van de Testdagen geweest, toen dat nog bestond. En als kind gingen we in de Ardennen op vakantie en kwamen we vaak met de auto over delen van dat circuit: ik kan me de kleuren van de kerbs nog herinnerenquote:Op zondag 7 mei 2023 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind om 's ochtends vroeg al het beste plekje rond het circuit te reserveren, dan is Spa wat algemene toegang betreft echt een fantastisch circuit voor een hele lage prijs. Ik ben inmiddels wel een heel klein beetje uitgekeken op Spa, maar heb er mooie herinneringen aan over gehouden. Het enige jammere is dat ik denk dat je niet meer heel het circuit zomaar rond kan gaan en nog steeds mooie plekken hebben, want het is er tegenwoordig wat drukker dan toen ik er in 2015 een heel weekeind was.
En dan gewoon tijdens de race FlashFM aan ipv het gekakel van Melroy en Nelsonquote:Op zondag 7 mei 2023 14:35 schreef DKUp het volgende:
Geweldig idee toch langs de boulevard en beetje binnenstad
Ultra hard laat remmen op de parkeerplaats.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gewoon tijdens de race FlashFM aan ipv het gekakel van Melroy en Nelson
Nou ja, het is echt 7:00 richting je favoriete plek joggen en daar de rest van de dag ook zitten.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:36 schreef Sally het volgende:
En ja, vroeg naar het circuit dat hoort er overal bij toch?
Uiteraard. Ik verwacht kutweer, twee keer wind tegen op de fiets en Verstappen die in Q1 technische problemen heeft.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:40 schreef Peterselieman het volgende:
Dan weten we zeker dat Zandvoort dit jaar een flopshow wordt
Dat circuit is veel te smal en zonder regen en SC geen reet aan.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:40 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op zondag 7 mei 2023 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, het is echt 7:00 richting je favoriete plek joggen en daar de rest van de dag ook zitten.
En mij trekt dan Zandvoort nog niet... Zo ontzettend veel drukte - en je ziet het beter op een scherm(pje) - beetje zoals gisteren mensen op de tribune zaten met F1 TV Pro op hun (mega)tabet op schootquote:Ik ga dit jaar naar Zandvoort, dus dat wordt ook nog leuk
4 keer naar Spa geweest, dus een keer wat anders
quote:Op zondag 7 mei 2023 14:40 schreef Peterselieman het volgende:
You Jinxed it, @Nattekat !!quote:Op zondag 7 mei 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik verwacht kutweer, twee keer wind tegen op de fiets en Verstappen die in Q1 technische problemen heeft.
Gelukkig hebben ze het woordje ultra er wel met grof geweld uitgeslagen dit seizoenquote:Op zondag 7 mei 2023 14:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ultra hard laat remmen op de parkeerplaats.
Mooi dat het zo opvalt hčquote:Op zondag 7 mei 2023 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze het woordje ultra er wel met grof geweld uitgeslagen dit seizoen
Nou ja vorig seizoen gebruikten ze het om de zin, dat sloeg echt nergens opquote:Op zondag 7 mei 2023 14:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mooi dat het zo opvalt hč.
Nou de verwachting zijn Verstappen 2e, benieuwd hoor met die baan zonder grip.
Commentaar is wel beter geworden. Studio met Amber is echt heel slecht.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja vorig seizoen gebruikten ze het om de zin, dat sloeg echt nergens op
100%quote:Op zondag 7 mei 2023 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind om 's ochtends vroeg al het beste plekje rond het circuit te reserveren, dan is Spa wat algemene toegang betreft echt een fantastisch circuit voor een hele lage prijs. Ik ben inmiddels wel een heel klein beetje uitgekeken op Spa, maar heb er mooie herinneringen aan over gehouden. Het enige jammere is dat ik denk dat je niet meer heel het circuit zomaar rond kan gaan en nog steeds mooie plekken hebben, want het is er tegenwoordig wat drukker dan toen ik er in 2015 een heel weekeind was.
Ja druk. zeker. Maar het is wel DRI E dagen kippevel en er zijn daar genoeg plekken om de baan goed te kunnen zienquote:Op zondag 7 mei 2023 14:44 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
En mij trekt dan Zandvoort nog niet... Zo ontzettend veel drukte - en je ziet het beter op een scherm(pje) - beetje zoals gisteren mensen op de tribune zaten met F1 TV Pro op hun (mega)tabet op schoot![]()
(wie zei er daar ook al weer wat van..?)
Anyways, dromen van de good old days and the future.![]()
Niks mis met iets te wensen hebben, toch?
Die studio zie ik nu niet meer nu ik F1TV heb, maar ik mis dus weinigquote:Op zondag 7 mei 2023 14:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Commentaar is wel beter geworden. Studio met Amber is echt heel slecht.
De Vries helemaal hypen ach ach ach. Ziet er nu wel beter uit in Miami voor hem.
Verschrikkelijk is het.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die studio zie ik nu niet meer nu ik F1TV heb, maar ik mis dus weinigBen wel benieuwd of De Vries de race een beetje goed kan afsluiten, volgens mij wel voor het eerst dit seizoen voor Yuki gekwalificeerd?
De Vries werd/wordt sowieso gehypt, ook bij Ziggo. Alleen bij Frans Verschuur nietquote:Op zondag 7 mei 2023 14:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Commentaar is wel beter geworden. Studio met Amber is echt heel slecht.
De Vries helemaal hypen ach ach ach. Ziet er nu wel beter uit in Miami voor hem.
Dat schoolkrant niveau bij Ziggo is ook om te huilen. We gaan het wel meemaken met De Vries. De Vries moet wel punten gaan scoren.quote:Op zondag 7 mei 2023 15:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Vries werd/wordt sowieso gehypt, ook bij Ziggo. Alleen bij Frans Verschuur niet
Weten we iig dat Charles het einde van de race niet haaltquote:Op zondag 7 mei 2023 11:34 schreef Newone82 het volgende:
Dat Alonso geen nieuwe sets meer heeft is strategie van Aston Martin. Even rustig het toplaagje eraf gereden waardoor de band langer goed blijft presteren.quote:
Je kan nog steeds het hele circuit.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pouhon heeft mij geleerd dat er ook in mijn scheenbenen spieren zittenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:03 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Je kan nog steeds het hele circuit.
Altijd lachen wanneer je huilende Nederlanders ziet wanneer ze bij Eau rouge of Pouhon omhoog moeten klimmen
Nee hoor, lees 'm wel degelijk maar onthoud wel eens dingen verkeerdquote:Op zondag 7 mei 2023 10:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er zitten nog een paar tussen waarvan ik niet heel veel verwacht. Dus Max is binnen een paar rondjes wel aangesloten.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Deze naļviteit. Met DRS kan Alonso Perez onmogelijk achter zich houden.
Nice!quote:Op zondag 7 mei 2023 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Miami Heat wist met 105-86 van de New York Knicks te winnen
Vandaag is er de 7th inning stretchquote:Op zondag 7 mei 2023 17:28 schreef StephanL het volgende:
Wie treden er op tijdens de half time show?![]()
Breng ze nou niet op ideeėnquote:Op zondag 7 mei 2023 17:28 schreef StephanL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 7 mei 2023 17:28 schreef StephanL het volgende:
Moet je wel deze versie geven hčquote:
Tiėstoquote:Op zondag 7 mei 2023 17:28 schreef StephanL het volgende:
Dat moet goed bier zijnquote:
Ik zie dat ze in Eindhoven het zwembad naar buiten gebracht hebbenquote:
De start zal chaos zijn vrees ik.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:30 schreef MoreDakka het volgende:
Ben toch benieuwd hoe Verstappen het gaat doen vanaf plek 9, toch maar even kijken
Veel gezapiger dan de race vorige week kan het (hopelijk) niet wordenquote:
Wordt in ieder geval je stoeltje niet natquote:
Had het net in een ander topic over worstenbroodjesquote:
quote:
Sws snapt iedereen die hoopt op regen niet dat het weer een rode vlag festival wordt dan, en ze dan in het beste geval een rondje doen achter de safetycar puur om een uitslag te hebben.quote:
Die maken gewoon winst dankzij de budgetcapquote:Op zondag 7 mei 2023 18:48 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Zat gister nog te denken: wanneer zal Leclerc eens te horen krijgen dat hij te veel budget op soupeert vanwege crashes? A la Gunter Steiner naar Schumacher en Magnussen![]()
![]()
Maar ja, Fellali he. Hebben centen.
quote:Op zondag 7 mei 2023 18:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Die maken gewoon winst dankzij de budgetcap
Nu al geen zin in al die fake sterrenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
over 18 minuten de build-up livestream
Als je zo vaak crasht “om het verschil in snelheid te compenseren”, moet je hem dat toch een keer kwalijk gaan nemen..quote:
In de VS is dat helemaal een strak plan.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik schakel altijd pas 1 minuut voor de opwarmronde in, die hele poppenkast eromheen kan me gestolen worden.
Charlie komt er nog mee weg ook nog eens. Is al de zoveelste keer van hem. Hoewel hij nu al bijna voor alles een gridstraf gaat krijgen met nieuwe onderdelen in dit tempo.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je zo vaak crasht “om het verschil in snelheid te compenseren”, moet je hem dat toch een keer kwalijk gaan nemen..
Doe ik ook al jaren, en zo gauw de laatste auto over de streep is zet ik het weer af. De beste manier om te kijkenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik schakel altijd pas 1 minuut voor de opwarmronde in, die hele poppenkast eromheen kan me gestolen worden.
Hm. Van de ene kant leuk wat regen en een wat koudere baan, van de andere kant...quote:
Sam Collins had het in de Tech Talk "Hoe kan Ferrari terugvechten?" erover dat Ferrari die gridstraffen voor lief gaat nemen. Met name ook vanwege de mogelijkheden binnen de huidige reglementen om onderdelen tussentijds wel aan te kunnen verbeteren, maar dan vanwege "Reliability Reasons". Want verder mag dat dus niet - tussentijds.quote:[..]
Charlie komt er nog mee weg ook nog eens. Is al de zoveelste keer van hem. Hoewel hij nu al bijna voor alles een gridstraf gaat krijgen met nieuwe onderdelen in dit tempo.
Dan kunnen zo ook mooi Sjarrel vervangen als reliability reasons een goed argument is.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:17 schreef Sally het volgende:
Sam Collins had het in de Tech Talk "Hoe kan Ferrari terugvechten?" erover dat Ferrari die gridstraffen voor lief gaat nemen. Met name ook vanwege de mogelijkheden binnen de huidige reglementen om onderdelen tussentijds wel aan te kunnen verbeteren, maar dan vanwege "Reliability Reasons". Want verder mag dat dus niet - tussentijds.
Charlie zou gesprekken met Mercedes voeren, maar ik denk dat Toto ook niet zitten te wachten hoe Charlie telkens zijn voertuig telkens maar weer sloopt.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan kunnen zo ook mooi Sjarrel vervangen als reliability reasons een goed argument is.
Ja vooral datquote:Op zondag 7 mei 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja plek 9 is altijd zo lekker gevaarlijk tussen die brokkenpiloot in.
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan kunnen zo ook mooi Sjarrel vervangen als reliability reasons een goed argument is.
Monaco (Leclerc, Verstappen)quote:
Lekker arrogant, je zit daar voor het publiek en je gaat je eigen muziek luisteren en afzonderen. Bannen die man.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan zo hier in
KLB / Dingen die een beetje sneu zijn na je 30e
quote:
Ja er zitten vreemde vogels tussenquote:
haha loonslaafquote:Op zondag 7 mei 2023 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Veel te laat eigenlijk...morgenochtend roept de arbeider weer.
Inderdaad. Zit je voor niks te wachten op een paar woorden own language Nederlands van Max en Nyck.quote:
Het is daar nu 14:42 uur maar nee we starten pas om 16:30 lokale tijd.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Veel te laat eigenlijk...morgenochtend roept de arbeider weer.
blijkbaar heb je nog nooit echt vuurwerk meegemaakt/gezien ......dan krijg je dat soort conclusies.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja er zitten vreemde vogels tussen
Al klopt het wel van dat vuurwerk
Oh professionele vuurwerkshows zijn prima.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:46 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
blijkbaar heb je nog nooit echt vuurwerk meegemaakt/gezien ......dan krijg je dat soort conclusies.
Maar als je een beetje leuk vuurwerkpakket koopt zitten daar natuurlijk überhaupt geen lullige flutpijltjes inquote:Op zondag 7 mei 2023 19:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh professionele vuurwerkshows zijn prima.
Ik heb het vooral over de tokkies die met hun explosieven de buurt terroriseren, of die heel stoer grote vuurwerkpakketten kopen en dan met oud en nieuw om kwart voor een met een uitgewoond gezicht staan te kijken of die zak met lullige flutpijltjes nog niet eens een keer leeg is.
Vergeleken met een professionele show is alle consumentenvuurwerk natuurlijk behoorlijk lullig.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je een beetje leuk vuurwerkpakket koopt zitten daar natuurlijk überhaupt geen lullige flutpijltjes in
quote:Op zondag 7 mei 2023 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
"De vibe"
Joh, in het jeugdjournaal gingen ze in de stad van Miami de straat op om te vragen welke sport er nu in Miami is. Niemand die ze hadden gevraagd begon over Formule1
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:57 schreef _UserName_ het volgende:
Vanmiddag toch maar even een dutje gedaan, normaliter slaap ik 22u en ben ik er 6 uur uit. Ik word een oude man, vrijdag nog weer een jaar erbij.
quote:Op zondag 7 mei 2023 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
"De vibe"
Joh, in het jeugdjournaal gingen ze in de stad van Miami de straat op om te vragen welke sport er nu in Miami is. Niemand die ze hadden gevraagd begon over Formule1
Amerikanenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
"De vibe"
Er keken vorig jaar gemiddeld 1,21 miljoen Amerikanen naar een Formule 1 wedstrijd op ESPN, 28% hoger dan het jaar ervoor, maar laten we inderdaad niet doen alsof hele volksmassa's het bespreken. Dat is gewoon niet het geval.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
"De vibe"
Het schijnt dat F1TV daar groter is dan in Nederland. Hier is het min of meer 50/50, daar zal het niet zo heel veel hoger liggen.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er keken vorig jaar gemiddeld 1,21 miljoen Amerikanen naar een Formule 1 wedstrijd op ESPN, 28% hoger dan het jaar ervoor, maar laten we inderdaad niet doen alsof hele volksmassa's het bespreken. Dat is gewoon niet het geval.
Nou, wat let je? Of heb je een permban te pakken?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Iemand zou dat Jeugdjournaalfragment op Reddit moeten posten
quote:Op zondag 7 mei 2023 20:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nou, wat let je? Of heb je een permban te pakken?
Valt me mee met zoveel haat daarquote:Op zondag 7 mei 2023 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, 10 dagen na de sprint vorige week.
Vroeger was regen leuk, tegenwoordig is het alleen maar rode vlaggen, start telkens uitstellen, halve race achter de safety car en 1 rondje op full wets.quote:
Van de net geen 400mquote:Op zondag 7 mei 2023 20:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er keken vorig jaar gemiddeld 1,21 miljoen Amerikanen naar een Formule 1 wedstrijd op ESPN, 28% hoger dan het jaar ervoor, maar laten we inderdaad niet doen alsof hele volksmassa's het bespreken. Dat is gewoon niet het geval.
Terrible! Maar hij heeft wel lef: laatst met die speciale eh - hoed? - in het Arabische landquote:
The Mayor of Hinchtown is een baasquote:Op zondag 7 mei 2023 20:30 schreef Perox het volgende:
Ik vind die Hinchcliffe een leuke vent. Mag vaker commentaar geven.
Perez gaat er niet af, tenzij hij zijn start verknalt.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:32 schreef Perox het volgende:
Checo gaat eraf.
Sainz wint
Max 2e
Alo 3e
Panne voor Charles.
De baan is groen. Perez gaat over het lijntje en vliegt er af. Stukje druk.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Perez gaat er niet af, tenzij hij zijn start verknalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is dat?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Die Alex Jacques heeft ook maar vreemde lichaams proporties, of ligt het aan dit shot?
Hinchcliffe is tofquote:Op zondag 7 mei 2023 20:30 schreef Perox het volgende:
Ik vind die Hinchcliffe een leuke vent. Mag vaker commentaar geven.
is dat die midget?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Die Alex Jacques heeft ook maar vreemde lichaams proporties, of ligt het aan dit shot?
ligt niet aan het shotquote:Op zondag 7 mei 2023 20:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
das ter compensatiequote:
Dat vrouwtje daarentegenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen een mooie verschijning maar ook lekker spontaan.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, we zijn Rosanna al lang en breed vergeten.
Hij's voor Mercedes...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |