Waarom refereer je dan aan Miami als ik zeg:quote:
?quote:Je gaat voorbij aan het feit dat er ook nog tracks komen waar Perez weer laat zien waarom hij geen F1 kampioen is.
Omdat Miami een baan is waar Max met een halve seconde verschil pole had moeten pakken en bij de race makkelijk had moeten wegrijden bij Perez.quote:Op zondag 7 mei 2023 08:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom refereer je dan aan Miami als ik zeg:
[..]
?
Morgen vrij.quote:
Ik had het over Perez. Jij weet nu al dat hij die race gaat winnen?quote:Op zondag 7 mei 2023 09:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Omdat Miami een baan is waar Max met een halve seconde verschil pole had moeten pakken en bij de race makkelijk had moeten wegrijden bij Perez.
Enfin.....6 SC's en 4 rode vlaggen later.quote:Op zondag 7 mei 2023 08:57 schreef El_Thijs het volgende:
Jongens, jongens, dit is ronde 5 pas. Mogelijkheden genoeg om de eventuele achterstand weer goed te maken.
Nee, want de race moet nog gereden worden. Duh!quote:Op zondag 7 mei 2023 09:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had het over Perez. Jij weet nu al dat hij die race gaat winnen?
Vond het bij Q1 ook wel fascinerend dat heel het veld binnen 1 seconde van elkaar zat, behalve Max die er 3 tienden onder zatquote:Op zondag 7 mei 2023 09:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Omdat Miami een baan is waar Max met een halve seconde verschil pole had moeten pakken en bij de race makkelijk had moeten wegrijden bij Perez.
Hij is hier echt heel snel! Hoop dat dat hem straks gaat redden. Maar inhalen hier gaat vermoedelijk best lastig zijn.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het bij Q1 ook wel fascinerend dat heel het veld binnen 1 seconde van elkaar zat, behalve Max die er 3 tienden onder zat
Niemand weet het. Ik denk wel dat hij een kans maakt. En ik verwacht ook wel duw en trek werk waar Max zit. Het wordt spannendquote:Op zondag 7 mei 2023 09:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had het over Perez. Jij weet nu al dat hij die race gaat winnen?
Op het lange rechte stuk heeft de Red Bull zoveel snelheid, dat het daar wel kan. Ook op andere plekken waar het vrij ruim is qua bochten. Voor de rest zal het lastig zijn.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij is hier echt heel snel! Hoop dat dat hem straks gaat redden. Maar inhalen hier gaat vermoedelijk best lastig zijn.
Er is buiten de race lijn weinig grip (wordt gezegd. Ik hoop dat captainjacksparrrow dit accepteert) dat is de reden dat het inhalen op dit nieuwe asfalt vermoedelijk wat lastiger zal zijn.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op het lange rechte stuk heeft de Red Bull zoveel snelheid, dat het daar wel kan. Ook op andere plekken waar het vrij ruim is qua bochten. Voor de rest zal het lastig zijn.
Dit, dus. Heel veel momenten/fouten van coureurs die we hebben gezien tot nu toe, komt doordat ze twee millimeter buiten de racelijn terechtkomen en controle verliezen of heel veel tijd. Of dan met 340km/h op het vuil op bocht 17 afkomen en proberen een tegenstander uit te remmen zo'n succesverhaal wordt.quote:
Het weekend in Australië was bij Perez wel heel slecht hoorquote:Op zondag 7 mei 2023 07:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk dat zijn vertrouwen toeneemt. Hij rijdt foutloos dit seizoen.
Hij was souverein in Baku en Max maakt hier zelf de fout in de kwalificatie.
Lekker man nog meer dan 11 uur wachten.quote:
Het blijft nu droog tot minimaal de start. Misschien tijdens de race nog, maar dat zal wel traditiegetrouw tijdens het podium zijn.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het blijft regenen misschien wel leuk
Thx. Ik was in de veronderstelling dat het 22 uur zou zijn. (vorige week ook al een uur te laat ingeschakeldquote:Op zondag 7 mei 2023 10:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker man nog meer dan 11 uur wachten.
Oh ja lieve mensen 21:30 uur en niet 21:00 of 22:00 uur!
Hoe vaak gaan ze starten dan?quote:Op zondag 7 mei 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik had het nog niet eens opgemerkt dat de start om het halve uur was
Gelukkig was ik dan te vroeg ingeschakeld ipv te laat.
Wie verzint zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |