De hedendaegsche maatschappij is inderdaad in verval aan het raken...quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:38 schreef Purrito het volgende:
Uiteindelijk moet iedereen zijn leven leven, maar ik kan toch niet laten om het raar te vinden als:
- Mensen zich compleet klemzuipen. Drinken is van alle leeftijden en lagen van de bevolking, maar comazuipen is wel heel puberaal.
-Gillende fangirl zijn. Flauwvallen bij een celeb is voor 13-jarige meisjes, niet voor 50-jarige vrouwen.
-Blijven hangen in een subcultuur. Zie Inez Weski. Goth was al cringy in de jaren 80.
- Het alfamannetje uithangen. Relatieschuw, alleen praten over neuken en scoren, het liefst met jonge vrouwen die geen zin hebben in een kalende 40-er.
- Hooliganisme. Altijd wel sneu maar je 40-jarige oom zien vechten met een 16-jarige geeft het nog wel extra dimensie.
Want mensen veranderen natuurlijk niet gedurende hun leven, Chriet.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:51 schreef knoopie het volgende:
“Op zoek zijn naar jezelf”
Kom op zeg. Als je het na dertig jaar nog niet gevonden hebt, dan is het er waarschijnlijk gewoon niet.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:07 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Op een openbaar forum toegeven dat je geilt op pubers.
quote:
SLAYER!!quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Niemand neemt mijn metal shirt af.
Wat een ontiegelijk smerig wijf is me dat, die opgezwollen kop ziet eruit alsof het aan het ontbinden is en elk moment open kan spattenquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:38 schreef Purrito het volgende:
-Blijven hangen in een subcultuur. Zie Inez Weski. Goth was al cringy in de jaren 80.
Wat is er mis met Manchester United?quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:51 schreef heywoodu het volgende:
Fervent fan zijn van een of andere Eredivisieclub, met shirtjes en sjaaltjes en het hebben over "mijn club" en alles. Bonuspunten als je ook nog 'fan' bent van Manchester United of FC Barcelona ofzo, lekker creatief.
Net zo weinig als met Real Madrid of FC Barcelona of zo'n andere supermegaclub met honderdmiljoenmiljard fans. Dus ook net zo niet-boeiend om er fan van te zijn. Tenzij je 12 bent en je mee wilt gaan met je klasgenootjesquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat is er mis met Manchester United?
Ah zo, ik dacht al.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net zo weinig als met Real Madrid of FC Barcelona of zo'n andere supermegaclub met honderdmiljoenmiljard fans. Dus ook net zo niet-boeiend om er fan van te zijn. Tenzij je 12 bent en je mee wilt gaan met je klasgenootjes
quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat is er mis met Manchester United?
Ik ken anders best wat 40+ zweef-huismoeders. Ik dacht dat het een natuurlijk verloop was; eerst comazuipen omdat je leeg van binnen bent en als je kids hebt mediteren met een zoutkristal.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:18 schreef Eightyone het volgende:
https://www.vice.com/nl/a(...)re-too-old-at-25-609
...hier is de grens bij 25 ipv 30 gelegd, maar misschien levert het toch wat inspiratie.
Ik denk dat ze naar shag ruikt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat een ontiegelijk smerig wijf is me dat, die opgezwollen kop ziet eruit alsof het aan het ontbinden is en elk moment open kan spatten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |