Ik geloof er geen zak van dat je dit allemaal mee kunt nemen, als je 10x zelfscan pakt heb je minimaal 1x controle.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:24 schreef NaarMensje het volgende:
Liever een tas vol Grand Prestiges, zalmforeleitjes en andere lekkernijen voor nop dan even kort oogcontact te hebben gemaakt met een sloerie.
Ik heb de post even gefixt voor je, groeten afdeling communicatie Albert Heijnquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:23 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben 1 keer de AH uitgestuurd omdat ik drie keer achter elkaar bij het zelfde lekkre wijf bij kassa ging Aftrekken
heerlijk gluren doe ik dan altijd
'T zal mij echt aan mijn anus roesten wat jij allemaal wel of niet gelooftquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:28 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat je dit allemaal mee kunt nemen, als je 10x zelfscan pakt heb je minimaal 1x controle.
Nieteens van de afdeling 'warme broodjes"quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:29 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
Ik heb de post even gefixt voor je, groeten afdeling communicatie Albert Heijn
Maak jij betere hoogtepunten mee?quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:35 schreef BaksteenMongool het volgende:
het hoogtepunt van je week zou maar de lokale kassasletjes van de AH zijn
Als ik klaar kom in een van die kassasletjes jaquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:40 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Maak jij betere hoogtepunten mee?
Het hoogtepunt van je week zou maar enkel in je dromen afspelenquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:40 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Als ik klaar kom in een van die kassasletjes ja
Nee hoor, iemand moet het doen hequote:Op donderdag 23 maart 2023 21:41 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van je week zou maar enkel in je dromen afspelen
Ik heb het vermoeden dat degenen wier zij toegang tot hun kut verschaffen iig geen zielige nerdjes zijn die hun vrije tijd spenderen op fokquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:46 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Nee hoor, iemand moet het doen he![]()
TS zal het niet zijn die kwijlt de hele kassa onder
Dat jij dat vermoeden hebt snap ik inderdaad aangezien dat bij jou inderdaad zo isquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:49 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat degenen wier zij toegang tot hun kut verschaffen iig geen zielige nerdjes zijn die hun vrije tijd spenderen op fok
Nou en.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:07 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Op een openbaar forum toegeven dat je geilt op pubers.
waren het lekkere kerels? Beetje rond de 24 a 30?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:50 schreef Aiciu het volgende:
Zag een keer alleen maar jochies achter de kassa's
Denk eerder 18 ofzoquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:58 schreef Pendule het volgende:
[..]
waren het lekkere kerels? Beetje rond de 24 a 30?
Alsof de rechercheurs die hier naar opzoek zijn dat niet doenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:07 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Op een openbaar forum toegeven dat je geilt op pubers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |