Wanda dr podcast met Jeff was heel open en eerlijk ... Als je iemand niet zou mogen zou je dat wel kunnen bespeuren ...quote:Op zondag 7 mei 2023 01:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pure rancune bij al die wijven, ook bij Kenzy en misschien ook wel bij Wanda, weet jij veel. Jaloezie en den kift.
En ook niet haar loverquote:Op zondag 7 mei 2023 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is toch volwassen, vindt ze zelf, dan moet ze ook gewoon met gezond verstand een drankje kunnen doen. Isaac is haar vader niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezemel tussen JW en een kreunende Eunice. JW wil graag naar bedje, maar de kreuner wil nog even knuffelen en gekriebeld wordenquote:
ze hebben al 100 euro, andere opdrachten kregen ze ook maar 200 euro of zo bij elkaar gesprokkeld, dus lekker slapen en morgen wel weer zienquote:Op zondag 7 mei 2023 01:14 schreef xsaskiax het volgende:
Het schijnt ze weinig of niets te interesseren dat karaokegebeuren, niets gehoord over wat ze vannacht van plan zijn als de jingle gespeeld wordt.
tja of het wordt vannacht 4 keer missen en dan is het 'weg 100 euro'quote:Op zondag 7 mei 2023 01:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hebben al 100 euro, andere opdrachten kregen ze ook maar 200 euro of zo bij elkaar gesprokkeld, dus lekker slapen en morgen wel weer zien
Laat ze allemaal maar te laat zijnquote:Op zondag 7 mei 2023 01:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hebben al 100 euro, andere opdrachten kregen ze ook maar 200 euro of zo bij elkaar gesprokkeld, dus lekker slapen en morgen wel weer zien
Gewoon ff mirthe uit bed gooienquote:Op zondag 7 mei 2023 01:16 schreef Flow3r het volgende:
Ga dan bij elkaar slapen als je geen afscheid kan nemen van elkaar
oh ja, was ik al vergetenquote:Op zondag 7 mei 2023 01:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja of het wordt vannacht 4 keer missen en dan is het 'weg 100 euro'
Ik ook nietquote:Op zondag 7 mei 2023 01:17 schreef Flow3r het volgende:
Geloof er geen reet van dat de rest allemaal al slaapt
Exact dit ja dus dan weet je alweer genoegquote:Op zondag 7 mei 2023 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel apart, het ging de hele avond over Jeff, zowel door Zoe als op stream, maar sinds ik kijk, heb ik Jeff niet op stream gezien
quote:Op zondag 7 mei 2023 01:12 schreef Flow3r het volgende:
Gooi er maar een karaoke in ,laffe bendeDoe haar maar dan ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gok op een fail dan ... Zul je zien dat ie het zelf isquote:Op zondag 7 mei 2023 01:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens JW om 2.00 uur, was de vorig keer ook zei hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |