SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik hou het nog wel eventjes vol.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja?
Weet niet of de rest ook nog wil luisteren?
Ik luister graag nog even doorquote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja?
Weet niet of de rest ook nog wil luisteren?
Ja, maar pas nadat je het nieuwe nummer aanzetquote:
Done.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar pas nadat je het nieuwe nummer aanzet
Proost!quote:Op zondag 7 mei 2023 00:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Done.
Heb deze nu ingeschonken:
[ afbeelding ]
Ook een barrel aged.
Dat is wel heel simpel inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Proost!
Ik bouw even af met een simpele Carlsberg.
Naja, mijn prustproject moet ik morgen ook nog wel begrijpen.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel heel simpel inderdaad.
Is het nodig?
Morgen is het zondag. Dat is een rustdag.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, mijn prustproject moet ik morgen ook nog wel begrijpen.
"waarom zitten die kabels daar"... dat soort dingen
Morgen is het maandagquote:Op zondag 7 mei 2023 00:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen is het zondag. Dat is een rustdag.
Nee, ik drink meestal met vrienden en we moeten het de hele avond volhouden. Vriend vandaag blowde hash en ik dronk rustig aan pilsjes. Van jonko's ben ik gelijk van de kaart, daar begin ik niet aan.quote:
Dat zegt me niets.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:51 schreef Fogel het volgende:
Ik denk altijd aan Cartman's versie bij dit nr.
quote:
Deze viel erg tegen.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Done.
Heb deze nu ingeschonken:
[ afbeelding ]
Ook een barrel aged.
Wanneer gaan we een keer in bv Nijmegen bier drinken?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze viel erg tegen.
Nu deze:
Stukken beter, maar nog verre van heerlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 mei 2023 00:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keer in bv Nijmegen bier drinken?
Ja, uhhh, ik? En ik woon nog veeeeeeeeel verder er vanafquote:Op zondag 7 mei 2023 00:57 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet... wie wil er in Nijmegen nou bier drinken?
Ik woon tegen de Belgische grens..... dan is Nijmegen echt te ver weg.
Maar je bent welkom hier hoor . En dan regel ik ook nog de biertjes voor je ook.
Ik woon 13 km van Nijmegenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keer in bv Nijmegen bier drinken?
Ik woon recht onder Tilburg.... tegen de Belgische grens.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, uhhh, ik? En ik woon nog veeeeeeeeel verder er vanaf
Komt goed, ooit. In september ben ik in Den Bosch en Tilburg, in ieder geval al dichterbij.
Ik hemelsbreed ongeveer 1350km.quote:
Ik woon 47 km. van Nijmegen. Moest ik even opzoeken. En begin inderdaad wel enigszins in te storten nu.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 01:06 schreef Fogel het volgende:
* Fogel probeert dingen niet te laten kortsluiten
Anders maar wel, max 12 volt kan ik wel tegen.quote:
Gaat hard hè?quote:Op zondag 7 mei 2023 01:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik woon 47 km. van Nijmegen. Moest ik even opzoeken. En begin inderdaad wel enigszins in te storten nu.
Oei..... een hele 12 volt...... als je dat maar overleefd.quote:Op zondag 7 mei 2023 01:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Anders maar wel, max 12 volt kan ik wel tegen.
Sommige LED gaan er wel dramatisch door doen (lees kapot).quote:Op zondag 7 mei 2023 01:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei..... een hele 12 volt...... als je dat maar overleefd.
Dan woon je dus ten westen of zuiden van Nijmegenquote:
Slaap lekker, livelink.quote:Op zondag 7 mei 2023 01:09 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu toch maar naar bed inderdaad. Dat laatste biertje was er 1 teveel. Dank je wel voor de muziek Melting!
Veel plezier nog verder.
Haha, slaap lekker livelink!!quote:Op zondag 7 mei 2023 01:09 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu toch maar naar bed inderdaad. Dat laatste biertje was er 1 teveel. Dank je wel voor de muziek Melting!
Veel plezier nog verder.
Ik gok op Beek-Ubbergen/ Berg en Dal of Groesbeek.quote:Op zondag 7 mei 2023 01:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan woon je dus ten westen of zuiden van Nijmegen
Groesbeek? Gruuuuuuuuuuuuuusbeek bedoel je?quote:Op zondag 7 mei 2023 01:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gok op Beek-Ubbergen/ Berg en Dal of Groesbeek.
Nee, oostkant. Ik woon 100 meter weit von die Grenze.quote:Op zondag 7 mei 2023 01:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan woon je dus ten westen of zuiden van Nijmegen
quote:Op zondag 7 mei 2023 01:15 schreef Fogel het volgende:
Zeg Mr DJ, ik ga zo toch maar eens een poging doen om mijn bed te vinden...
Ik bedoelde eigenlijk oost, excuus. Mijn kompas is kapotquote:Op zondag 7 mei 2023 01:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, oostkant. Ik woon 100 meter weit von die Grenze.
Gemeente Berg & Dal jaquote:Op zondag 7 mei 2023 01:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gok op Beek-Ubbergen/ Berg en Dal of Groesbeek.
Mijn vriendin toen we een keer door Berg en Dal heen fietsten "waar zijn de bergen?"quote:
Vertel ns, waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 7 mei 2023 01:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk oost, excuus. Mijn kompas is kapot
Kom zelf ook uit die regio.
quote:Op zondag 7 mei 2023 01:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn vriendin toen we een keer door Berg en Dal heen fietsten "waar zijn de bergen?"
Haha ja, mooie heuvel, maar ook wel mooie omgeving daar.quote:Op zondag 7 mei 2023 01:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn vriendin toen we een keer door Berg en Dal heen fietsten "waar zijn de bergen?"
quote:Op zondag 7 mei 2023 01:24 schreef Melting het volgende:
Hierna nog 3 nummers en dan ga ik ook mijn bed opzoeken.
Weg met de wespen uit de schuurquote:Op zondag 7 mei 2023 10:36 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen! Ik zag vanochtend nog maar 1 wesp bezig aan een nest. De andere twee lijken het toch al opgegeven te hebben. Die ene wesp is nu dood![]()
Sorry hoor, maar dan moeten ze niet in mijn schuur een nest proberen te bouwen. En vorig jaar waren ze ook dood en kostte het me veel geld met die wespenverdelger.
Waar ga je dat grote ding laten in huis?quote:Op zondag 7 mei 2023 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Goedemiddag!
Deze zag ik afgelopen week in Enkhuizen in een galerie staan en die kon ik niet negeren.
Vandaag dus maar opgehaald…
[ afbeelding ]
Ohhhhquote:Op zondag 7 mei 2023 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is op ware grootte met een echte bolhoed er op, dus niet zo'n 'groot ding'…
Gelukkig heb je een boel plaats gemaakt door al dat vinyl weg te doenquote:Op zondag 7 mei 2023 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Goedemiddag!
Deze zag ik afgelopen week in Enkhuizen in een galerie staan en die kon ik niet negeren.
[ afbeelding ]
Dat stond boven, dit staat nu in de huiskamer…quote:Op zondag 7 mei 2023 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een boel plaats gemaakt door al dat vinyl weg te doen
Heel verstandig, livelink!quote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
Goedenavond!
Ik heb een weekje vrij genomen om een beetje te ontstressen (hoop ik).
Nu of binnenkort?quote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
Goedenavond!
Nu, deze week. Vandaag al zelfs. Dus ik ga niet weg.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu of binnenkort?
Languit op het strand op Ibiza of in de schaduw van het Zwarte Woud?
Als je maar een prettige, rustige week hebt dan…quote:Op maandag 8 mei 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu, deze week. Vandaag al zelfs. Dus ik ga niet weg.
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
Goedenavond!
Nicequote:Op zondag 7 mei 2023 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Goedemiddag!
[ afbeelding ]
Heel verstandig! Ik hoop dat je een beetje tot rust komt.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
Goedenavond!
Goedemorgen livelinkquote:
Ja, klopt. Mijn dochter heeft deze en volgende week examen. Ze moet nu deze week in 5 dagen doen wat ze voorafgaand aan het examen in 5 weken heeft gedaan. En ze mag alleen op school werken. Moet haar telefoon inleveren om 09.00 en om 17.00 wordt er gecheckt of ze geen materialen meeneemt naar huis of mee terug neemt naar school.quote:Op woensdag 10 mei 2023 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink
Je bent wel vroeg op, voor iemand die vrij is.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:13 schreef Charz het volgende:
Gaan jullie binnenkort nog een concert bezoeken? Zo ja welke?
Niet binnenkort. In juli en augustus pas.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:13 schreef Charz het volgende:
Gaan jullie binnenkort nog een concert bezoeken? Zo ja welke?
Ik heb kaartjes voor die Elvis uit dat programma. Ik heb het programma niet gekeken, maar mijn vriendin was fan en had kaartjes voor een concert van hem gekocht en vroeg of ik mee ging. Dat leek me dan toch wel leuk.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Starman, ik heb er echt onwijs veel zin in
Ja, wat ontzettend jammer. Hij is niet heel emotioneel stabiel volgens mij.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg geld terug, omdat Stromae het niet meer ziet zitten…
Dat is een understatement, helaas.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wat ontzettend jammer. Hij is niet heel emotioneel stabiel volgens mij.
Caprera echt heel gaaf dat theater.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een understatement, helaas.
Maar er zit nog genoeg in de pijplijn, as. vrijdag al het eerste concert in openluchttheater Caprera…
Dat is balenquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg geld terug, omdat Stromae het niet meer ziet zitten…
Je hebt in juni nog een gaatje.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:45 schreef Fogel het volgende:
Voorlopige planning, waarvoor ik al tickets heb;
Goat the Head 26 mei.
Susanne Sundfør & Metteson 31 juli.
https://pstereo.no/ Festival 18/19 aug.
Ayreon 16 sept.
De eerste drie in Trondheim, de laatste in Tilburg.
Toch nog snel gedaan hoor!quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog 1 struikje en dan staan eindelijk alle aankopen in de grond. En dan nog wat dingen zaaien zodat er binnenkort nog wat meer bloeit en te oogsten valt.
Morgen bij het oude huis nog een paar planten uitgraven.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:05 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als BZN (de zanger in ieder geval)
Carooltje!quote:
Ja veelste lang geleden inderdaadquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Carooltje!
Dat is lang geleden.
Goede avond.
Ja..... dus niet meer doen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja veelste lang geleden inderdaad![]()
Hoe gaat het?
Nee zal weer eens wat vaker langskomenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... dus niet meer doen.
En het gaat goed hoor. Daar ook?
Goed zo.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee zal weer eens wat vaker langskomen
Ja hier ook goed hoor, lekker druk met werk en de kleine boef.. gaat allemaal gewoon door
Het begint vandaag een beetje te komen. Eerder deze week helemaal nog niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:13 schreef Melting het volgende:
@:livelink fijn kunnen ontspannen deze week?
Fijn dat het nu begint te komen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Het begint vandaag een beetje te komen. Eerder deze week helemaal nog niet.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:13 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik wel, maar weet niet wie of wat.
Ja gaat allemaal lekker, kleine ventje heeft de waterpokken dus we hangen al lekker de hele week samen op de bank haha maar nee gaat heel goed allemaalquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed zo.
En goed om te horen dat het goed gaat met de kleine ook.
Waterpokken is nooit leuk bij je kind. Maar daar worden ze alleen sterker van. Dat is dus positief.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gaat allemaal lekker, kleine ventje heeft de waterpokken dus we hangen al lekker de hele week samen op de bank haha maar nee gaat heel goed allemaal
Oh dat zeker en krijgen moet hij ze toch, dus dan maar beter nu hij nog klein is dan heeft ie er ook minder last van.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Waterpokken is nooit leuk bij je kind. Maar daar worden ze alleen sterker van. Dat is dus positief.
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oh dat zeker en krijgen moet hij ze toch, dus dan maar beter nu hij nog klein is dan heeft ie er ook minder last van.
Had zo in de slipstream-show van @DJ11 gekund.quote:
Inderdaad..... heeft toch nog een 8ste plaats gehaald.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Had zo in de slipstream-show van @:DJ11 gekund.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef livelink het volgende:
Ik heb een nieuw toetsenbord. Dat typt veel sneller. Ik ga binnenkort meedoen voor de winst
Ik zal tegen Vout zeggen dat hij voorlopig niet mag draaien.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef livelink het volgende:
En nu maar hopen dat daar geen bier overheen gaat.
Op zich niks bijzonders, maar die vorige was iets te vaak bier of ander plakdrinken overheen gegaan en de toesten bleven hangen en plakken, waardoor het typen heel lastig werd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat voor iets heb je nu dan, zodat het sneller typt?
Ja, dat snap ik dan. Vervelend is dat.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Op zich niks bijzonders, maar die vorige was iets te vaak bier of ander plakdrinken overheen gegaan en de toesten bleven hangen en plakken, waardoor het typen heel lastig werd.
Ik hoor het. Best een lekker nummer, dus dan mag het.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:27 schreef livelink het volgende:
Gaan jullie vanavond nog naar het sonfgfestival kijken?
Ik ga vanavond wel kijken. Dan weet ik tenminste welke liedjes er in de finale meedoen. En dan bepaal ik dan wel of ik zaterdag ga kijken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Zweden een goede kans maakt.
Maar ben wel blij dat Nederland niet mee doet. Wat een aanfluiting was dat....
Ah..... het is een rariteitencircus geworden, als ik zie wat er mee doet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel kijken. Dan weet ik tenminste welke liedjes er in de finale meedoen. En dan bepaal ik dan wel of ik zaterdag ga kijken.
Oh echt? Ik doe er eigenlijk nooit echt iets aan. Ik ga naar mijn moeder als het kan, maar als ik iets anders heb is het ook prima. Ik kom vaak genoeg bij mijn ouders.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:30 schreef Melting het volgende:
Nou moet ik zondag voor mijn werk iets wegbrengen naar de Efteling en mocht ik iemand meenemen.
Niemand kan vanwege moederdag.
Ja, dat wel. Ik was ook niet super onder de indruk van Zweden trouwens. Het zal wel winnen, maar ik heb er niet zo veel mee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... het is een rariteitencircus geworden, als ik zie wat er mee doet.
Je mag mee, als je wil.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh echt? Ik doe er eigenlijk nooit echt iets aan. Ik ga naar mijn moeder als het kan, maar als ik iets anders heb is het ook prima. Ik kom vaak genoeg bij mijn ouders.
Wie maakt wel dat je hart boemaladieboem gaat?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik was ook niet super onder de indruk van Zweden trouwens. Het zal wel winnen, maar ik heb er niet zo veel mee.
Ik wil wel graag uitslapenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag mee, als je wil.
Ik moet er om 8.30 uur zijn om spullen te lossen.
Deze zangeres ook niet in ieder geval.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie maakt wel dat je hart boemaladieboem gaat?
Groot gelijk.... en misschien hebben je zoon of dochter wel iets voor je geregeld.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze zangeres ook niet in ieder geval.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:40 schreef livelink het volgende:
Wat moet je eigenlijk lossen op de Efteling? Heb je een bijbaantje genomen?
Geen verkeerd ritje tochquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ons bedrijf heeft klantendag. En die krijgen goodiebags. Maar ze hadden er niet aangedacht hoe die daar moesten komen.
We hebben een klein vrachtwagentje op het werk, en heb gezegd dat ik ze daar wel mee weg zou brengen. Want zij wilden er geen van allen mee te rijden.
Symphquote:
Groot gelijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:45 schreef livelink het volgende:
Klantendag in de Efteling. Luxe hoor.
Wij hebben vrijdag 8 september een klantendag van mijn werk. En dan moet ik daar de hele dag leuk en sociaal gaan doen. Kwamen ze vervolgens dat het de zaterdag erna een teambuildingdag zou worden.
Nou, dat doen ze dan maar lekker zonder mij. Na een drukke werkweek met een klantendag op vrijdag is het weekend voor mij en niet voor werk.
Zou dat? Sommige mensen willen dat ook echt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:49 schreef livelink het volgende:
Ik vind het altijd zo apart dat ze teambuildingsdagen presenteren als iets leuks voor het personeel. Volgens mij vindt het merendeel het verschrikkelijk.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie Melting nu zo van Tralala, twiedeliediedie in z’n vrachtwagentje over de weggetjes slingeren
Hij krijgt origami-les van z’n voormalig biologieleraarquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:49 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic ..... heb jij zondag iets te doen?![]()
[..]
Hij krijgt origami-les van z’n voormalig biologieleraar
Ik zie Melting nu zo van Tralala, twiedeliediedie in z’n vrachtwagentje over de weggetjes slingeren
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is geen grap in de categorie ‘m’n cavia moet afzwemmen’
Ik wist het echt niet. Wist wel dat het een cover was, maar heb het origineel denk ik nooit gehoord.quote:
Dit maakt het niet logischer verder. Waarom origami-les? En waarom van je biologieleraar? Ik zie nu iemand voor me die ledematen aan het vouwen is.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt waar![]()
De broer van Harmen Siezen
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit maakt het niet logischer verder. Waarom origami-les? En waarom van je biologieleraar? Ik zie nu iemand voor me die ledematen aan het vouwen is.
Het had zo een stripverhaal in de Tina kunnen zijn.quote:
Ik heb de Tina nooit gelezen, dus kan daar niet over oordelen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Het had zo een stripverhaal in de Tina kunnen zijn.
Ik was ook verbaasd. Het is bijna 40 jaar geleden dat ik les van hem had.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit maakt het niet logischer verder. Waarom origami-les? En waarom van je biologieleraar? Ik zie nu iemand voor me die ledematen aan het vouwen is.
Hij lijkt er inderdaad wel op.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd. Het is bijna 40 jaar geleden dat ik les van hem had.
Hij verzamelt leesplankjes, en zijn andere hobby is origami blijkbaar.
Het was toen al een bijzondere man, en dat is hij blijkbaar nog steeds.
Geweldige leraar trouwens!
[ afbeelding ]
Het is overigens zoiets:quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar je zat wel in de buurt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:04 schreef livelink het volgende:
Ik luister fonetisch, dat is wel duidelijk.
Mag je er wel in rijden? Dan moet je je E hebben toch?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is overigens zoiets:
[ afbeelding ]
Nee, voor deze mag je gewoon met auto rijbewijs rijden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag je er wel in rijden? Dan moet je je E hebben toch?
Ik zou hem ook niet in mijn dromen willen hebben.quote:
Wel in je auto?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou hem ook niet in mijn dromen willen hebben.
[ afbeelding ]
Nee, ook dat niet.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is Holly Johnson solo of nog met Frankie goes to Hollywood
Spannendquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:12 schreef livelink het volgende:
Jongens, met een beetje geluk heeft mijn dochter volgende week haar laatste week op school en dan een MBO-diploma in the pocket! Toch wel belangrijk, want dat moet ze hebben als startkwalificatie.
Ze heeft de afgelopen twee jaar echt hard gewerkt. Ik heb er echt bewondering voor.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:12 schreef livelink het volgende:
Jongens, met een beetje geluk heeft mijn dochter volgende week haar laatste week op school en dan een MBO-diploma in the pocket! Toch wel belangrijk, want dat moet ze hebben als startkwalificatie.
Ze heeft de afgelopen twee jaar echt hard gewerkt. Ik heb er echt bewondering voor.
Duimen dan maarquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:12 schreef livelink het volgende:
Wel een Nederlands nummer hoop ik. Anders gaat het zo in de papieren lopen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:12 schreef Melting het volgende:
Hierna mag livelink de telefoon er weer bijpakken.
Ja gaat goed hoor! en hoe gaat het daar?quote:
Heel goedquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoor! en hoe gaat het daar?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een gezellig plaatje..
Damn, wat slecht
The Deep was zeker een erotische film?quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
The Deep was zeker een erotische film?
Ik hang net op. Het was een hijger.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:36 schreef Melting het volgende:
Hang je nog aan de telefoon, livelink?
Het volgende nummer staat al klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |