quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:30 schreef 3rr0r het volgende: [..] Mist wel een krokodil aangezien het Miami is.
Duurde nog lang.quote:
Nergens last vanquote:
eh... nu even met de uitzending? of geheel met F1 uitzenden?quote:
Beeld stopte...even terug en doorspoelen en hij deed het weerquote:
Paniekzaaier.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beeld stopte...even terug en doorspoelen en hij deed het weer
Ze hebben brandstof van de NASA geleendquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:33 schreef Eagles89 het volgende:
Weet iemand waarom die Alpines opeens als de brandweer gaan? Hele seizoen nog niet gezien en opeens gaan ze als een raket.
niet snel genoegquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
Wat was er met Stroll? Was net even niet aan het kijken toen blijkbaar.
In Melbourne ook alquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:33 schreef Eagles89 het volgende:
Weet iemand waarom die Alpines opeens als de brandweer gaan? Hele seizoen nog niet gezien en opeens gaan ze als een raket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Hij zag die fans op de schermen, en lette niet opquote:
ze reden Q1 op 1 setje banden en die gok pakte niet goed uitquote:
Was wel geniaal geweest als die hem in de muur had geplant precies op het moment dat die maffe Mexicaanse fan zat te schreeuwen in beeld.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij zag die fans op de schermen, en lette niet op
Dat is het verschil tussen een wereldkampioen en een potentieel wereldkampioenquote:
Allebeiquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:37 schreef -XOR- het volgende:
Er gaat minstens 1 Merc buiten de top tien vallen...
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:37 schreef -XOR- het volgende:
Er gaat minstens 1 Merc buiten de top tien vallen...
Het valt dit weekend wel echt op ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Schering en inslag tegenwoordig, die unsafe releases
Tijd voor stoplichtenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Schering en inslag tegenwoordig, die unsafe releases
Olav had gelijk, idd. Met name v.w.b. de regie.quote:
Het ligt nooit aan Hamilton zelfquote:
Max gaat altijd doorquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:43 schreef Nattekat het volgende:
@:greysbones je grote vriend toch nog naar Q3
Te laat waarvoor? Nog een rondje?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat hij te laat naar buiten is gestuurd
Gewoon te laat, snap het dan, ligt niet aan hem! Duh.quote:
Als het aan Massa ligtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:43 schreef DX11 het volgende:
Ben benieuwd wanneer de documentaire "the downfall of Hamilton" uit komt. Van 76x beker winnaar naar p13 lol.
Pff, gelukkig eruit !quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat hij te laat naar buiten is gestuurd
Houdt de helm op....?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verslagen geit lang in beeld voor leedvermaak
Dat gaat binnenskamers tegenwoordig, toch?quote:
Doet me denken aan die nummer 1 bij Ferrariquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Voor zo'n GOAT is het ook wel een cuck dat hij altijd maar weer genaaid wordt door zijn team denk ik dan .... Russell eist het veel meer op. Lewis zegt nooit iets en dan achteraf altijd wel zeuren.
Charles kan dat ook niet nee, Sainz doet dat ook beter. Max eist het ook gewoon op bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Doet me denken aan die nummer 1 bij Ferrari
leclerc ja die engelse ouwe taart nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Charles de derde is wel leuk voor de vrouwen,
Wat is dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:47 schreef DX11 het volgende:
Lewis had net zo goed naar de kroniging kunnen gaan
De bedreigingen aan het adres van George, Toto en MB in het algemeen zullen vast al binnenstromen op instagram en twitter vanuit #teamlh44quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:44 schreef Jane het volgende:
Heel onsportief ook weer van Russell, dat hij wel door is. Worst team mate ever! #TeamLH
Oneensquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
leclerc ja die engelse ouwe taart niet
Dat kan iemand die wel Twitter heeft vast wel in de gaten houden voor ons.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:48 schreef tripel7 het volgende:
[..]
De bedreigingen aan het adres van George, Toto en MB in het algemeen zullen vast al binnenstromen op instagram en twitter vanuit #teamlh44
De koning van Engeland vandaag. Lewis was uitgenodigd.quote:
Hmja, klinkt vermoeiend..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan iemand die wel Twitter heeft vast wel in de gaten houden voor ons.
Niet doen. Niet doen.quote:
Maar wel leedvermaak voor iedereen die je inlicht over het beste van het beste.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet doen. Niet doen.
erg vermoeienden frustrerend.
Te koude bandenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Q1 en Q2 gaan helemaal geweldig. En dan is het Q3 en dan stort het weer in..
Verstappen is gewoon niet het ultieme one lap wonder.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Q1 en Q2 gaan helemaal geweldig. En dan is het Q3 en dan stort het weer in..
Laatste tijd wel ja. Echt bizarquote:
ik waagde het laatst toch om te gaan lezen in de reacties.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel leedvermaak voor iedereen die je inlicht over het beste van het beste.
Komt goedquote:
Say wut?quote:
Ja, maar dan zul.je weer zien dat een gele vlag oid roet in het eten gooit. Gebeurt te vaak bij hem vind ik.quote:
"I ran wide"quote:
Risico hoor...quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Perez zal hem zo wel weer ergens parkeren voor een gele vlag tijdens Verstappens laatste ronde.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Perez zal hem zo wel weer ergens parkeren voor een gele vlag tijdens Verstappens laatste ronde.
Ik voel hem ook al aankomen, idd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als die een schop onder zijn kont wil moet die dat vooral doenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie eerder een net niet goed genoeg rondje van VER incoming.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nee, daarom zit ik op de bank met een speciaal biertje. Dat kan hij dan weer niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Och, zelf kan ik het niet beter, jij wel @:tearsofthekingdom ?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
En weer het risico dat er 1 hem voor je in de muur zet..
Ach, P2 of P3 is ook geen ramp op zich, de racepace van Verstappen zal wel gewoon weer prima zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zie eerder een net niet goed genoeg rondje van VER incoming.
Mol ook…..zit openlijk te dromen over een rode vlag, debielquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die britten zijn er al over aan het fantaseren/fappen op F1TV.
Hoop voor Perez, scheelt een bult getroll.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, P2 of P3 is ook geen ramp op zich, de racepace van Verstappen zal wel gewoon weer prima zijn.
Max mag wel opschieten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Mol ook…..zit openlijk te dromen over een rode vlag, debiel
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Mol ook…..zit openlijk te dromen over een rode vlag, debiel
Zhou dan!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:57 schreef Eagles89 het volgende:
Ik gun Alonso de pole en Perez de muur. Magnussen P3.
Als Perez hem in de muur zet, heeft ie pole.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:57 schreef Eagles89 het volgende:
Ik gun Alonso de pole en Perez de muur. Magnussen P3.
Q.E.D.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:57 schreef Sally het volgende:
Of LEC die m na de schade toch nog naast de baan parkeert...?!
Dátquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom 15 seconden gewacht om rood te geven?
Ik zei het toch godverdomme.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:53 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ja, maar dan zul.je weer zien dat een gele vlag oid roet in het eten gooit. Gebeurt te vaak bij hem vind ik.
Fuck fuck fuck fuckquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:55 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Nee, daarom zit ik op de bank met een speciaal biertje. Dat kan hij dan weer niet.
Moet ie maar eens een keer direct in Q3 een fatsoenlijke ronde rijden.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen weer eens genaaid. Gras is groen.
Zelfs met die 15 seconden was het klaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom 15 seconden gewacht om rood te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |