het lukt niet zo vaakquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Onverantwoordelijke post van een forumadmin.
Kom niet aan m'n haarlijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het lukt niet zo vaak
maar soms kun je bij rene nog op een knopje drukken
Zeker.quote:
Hij heeft wel een magisch petje.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
vNistelrooy heeft er niet zo veel verstand van
Ruud moet eens een tijdje met vakantie.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV, maar dit sloeg nergens op van Ruud
Denk bijna voor de volle 100 procentquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:42 schreef Coco het volgende:
Gelukkig juichen we nu wel eensgezind voor AZ.
@onlogisch kan die 100 brekenquote:
genoeg keuzequote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Een hoofd dat uitnodigt om een aansteker te gooien.
Accu.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Een hoofd dat uitnodigt om een aansteker te gooien.
Kijk zelf maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk zelf maar:Stukje Down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt klaasquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
klaaasen taylor tadic........![]()
dat kan echt niet
az moet de strijd op het middenveld gaan winnen
dat is een kwestie van tijd
tadic heeft geen conditie van een middenvelder.....quote:
Hopen doe je maar lekker in de kerkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tadic heeft geen conditie van een middenvelder.....
klaassen heeft geen techniek
taylor wordt het slachtoffer van deze 2
kwestie van tijd
hoop dat je het nu snapt
Ik denk dat de supporters van Ajax daar niet blij mee zullen zijn. (misschien zelfs wel een beetje verdrietig)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben benieuwd naar de reactie van de supporters als 020 achterkomt
Dit leest als een @Nova antwoord.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat de supporters van Ajax daar niet blij mee zullen zijn. (misschien zelfs wel een beetje verdrietig)
Terwijl de fans van AZ daarentegen wél heel bij zouden reageren.
Dat heeft de fside een megadoek met "groetjes aan klaasweetallesbeter" en 2500 fakkels.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben benieuwd naar de reactie van de supporters als 020 achterkomt
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat de supporters van Ajax daar niet blij mee zullen zijn. (misschien zelfs wel een beetje verdrietig)
de supporters van 010 en psv zouden er ook blij op reageren vermoed ikquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben. We zullen het snel weten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de supporters van 010 en psv zouden er ook blij op reageren vermoed ik
In dit topic leeft het ook al zo.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:31 schreef bbuddybb het volgende:
Veel oudjes in het stadion. Verklaart de sfeer op zich wel.
omametmagnum.jpgquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:31 schreef bbuddybb het volgende:
Is dat voortaan het excuus ja?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:31 schreef bbuddybb het volgende:
als jij het al niet weet... wat is er verkeerd aan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind dat die keeper van 020 wel heel veel buiten zijn zestien loopt
ik weet niet wat ik daarvan moet vinden
dat heeft niets met de keeper te makenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
als jij het al niet weet... wat is er verkeerd aan?
Vooral verbazingwekkend om je eraan te irriteren. Topic na topicquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:39 schreef RipCity het volgende:
verbazingwekkend dat ajax-fans die eikel met z'n megafoon waarderen en niet in de gracht gooien.
goed verhaal ditquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat heeft niets met de keeper te maken
maar vooral hoe die situatie ontstaat in het spel van 020
het betekent volgens mij tactische inzicht dat er wat verdedigend op het middenveld wat misgaat waardoor en steekballen gegeven worden die niet opgepakt worden door de verdediging
mocht az een doelpunt maken zal het uit zo een situatie komen dat er een steekbal gegeven worden waardoor er een overtal situatie ontstaat van az op de verdedigers van 020quote:
Wees welkom! We hebben zelfs een voorspelspel met prijzen die gewonnen kunnen wordenquote:
*ergerenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:40 schreef Malavita het volgende:
[..]
Vooral verbazingwekkend om je eraan te irriteren. Topic na topic
Weet je al wat je mening nou is over de keeper die ver van het doel staat?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mocht az een doelpunt maken zal het uit zo een situatie komen dat er een steekbal gegeven worden waardoor er een overtal situatie ontstaat van az op de verdedigers van 020
Ik ga even kijken om te genieten van het feit dat dt walgelijke veld uit de eredivisie verdwijntquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:43 schreef Paul het volgende:
over 7 minuten zal Cambuur def. gedrageerd zijn en Ultee blijft nog 1 seizoen
Cambuur is niks zonder Henk de JongGod.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:43 schreef Paul het volgende:
over 7 minuten zal Cambuur def. gedrageerd zijn en Ultee blijft nog 1 seizoen
Gifje graag.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:45 schreef Zorro het volgende:
O en nu even zappen naar de blunder van Cillessen
heb ik al uitgelegdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:44 schreef Malavita het volgende:
[..]
Weet je al wat je mening nou is over de keeper die ver van het doel staat?
We kenne het lijenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
Brobgod Bergwijngenot. Kostte maar 50 miljoen.
Goed verhaalquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb ik al uitgelegd
je vond het een goed verhaal
wat ik nu ook geconstateerd heb
dat az vaak in een 4 tegen 3 situatie komt
020 speelt met 3 verdedigers lijkt het wel
gevaarlijk.....ik zou het bijna kamikaze willen noemen
maar we zullen zien
Koeman, are you watching?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:46 schreef Zorro het volgende:
Cillessen
Denkt dat de bal naast gaat, laat hem lopen... Doelpunt
alleen Harvard geleerden zien dat.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
die tadic komt snelheid tekort
ben ik de enige die dit constateert
Je constateert dit rijkelijk laat klaas.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
die tadic komt snelheid tekort
ben ik de enige die dit constateert
Zeker. Ik kijk er nu al naar uitquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kom je zo ook nog in het F1-topic?
Wat is daar te doen?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kom je zo ook nog in het F1-topic?
@Mexicanobakker is groot fan van Cambuurquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doei Cambuur.
Hopelijk tot nooit meer ziens.
Geglimlacht.quote:
Wel benieuwd naar het nieuwe stadion. Nog een jaartje wachten geloof ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hopen op promotie voor het sympathieke SC Cambuur.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat je je excuses beter even aan paul kan aanbieden denk je ook niet?
thx fanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Mijn excuses FA GGMM.
En ook mijn excuses aan user Paul. Ik waardeer je wel hoor.
Alfred had dit beter gedaanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
Met één wissel je hele elftal omgooien
Schreuder is terug
Echt, wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
Met één wissel je hele elftal omgooien
Schreuder is terug
Dan heb je meer waarde als invaller.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Kudus komt net terug van een blessure. Is waarschijnlijk zo afgesproken.
Mij ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb je meer waarde als invaller.
Lijkt mij dan toch.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Ajax heeft de scheidsrechter nodig om een kans te creeëren.
Dat Kudus eruit gaat snap ik nog wel. Maar er is ook een optie om een rechtsbuiten voor een rechtshtbuiten te wisselenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Kudus komt net terug van een blessure. Is waarschijnlijk zo afgesproken.
Het was niet terecht?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Ajax heeft de scheidsrechter nodig om een kans te creeëren.
neequote:
goede elftallen spelen elke week met dezelfde spelers op dezelfde plekquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:13 schreef Bugno3 het volgende:
Bergwijn naar rechts, Tadic van 10 naar linksbuiten, Alvarez van cv naar middenveld, Hato van links naar centraal, Wijndal lb. 1 wissel
JOHNED
Toch benieuwd welke elf trainer klaas zou opstellenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
goede elftallen spelen elke week met dezelfde spelers op dezelfde plek
bij ajax zijn ze na 50 wedstrijden nog steeds op zoek naar het juiste elftal
tadic klaassen berghuis zouden bij mij inder geval nooit spelen....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch benieuwd welke elf trainer klaas zou opstellen
Blijft een sukkeltje, maar hij heeft wel een lekkere Spaanse volgekitquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
begint wel zielig te worden voor hem dit seizoen
ja dat is toch ook niet echt een prestatiequote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Blijft een sukkeltje, maar hij heeft wel een lekkere Spaanse volgekit
Echt bizar dat AZ geen fatsoenlijke back up gehaald heeft voor Karlsson afgelopen winter.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:21 schreef bbuddybb het volgende:
De linksbuiten van AZ kan mij niet bekoren.
Echt mooi ook dat het de goal is die voor de nederlaag zorgtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
begint wel zielig te worden voor hem dit seizoen
Is mij nooit gelukt, jou wel?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat is toch ook niet echt een prestatie
Jij weet ook alles he?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:24 schreef klaasweetalles het volgende:
alvarez wil gewoon niet verder spelen....wat een mietje er gebeurde echt niets
mee eensquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:26 schreef Paul het volgende:
KAN DAT PUBLIEK OPHOUWE MET DAT FLUITJESGEDOE
wel een goede naamquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind die Meerdink maar een rare gozer.
'mohammed' meerdink, een schande voor elke ouderquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind die Meerdink maar een rare gozer.
De 18e alweer van dit seizoen. Wat een klunsquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:49 schreef De_Kraam het volgende:
Alvarez krijgt weer eens geen kaart voor een debiele actie.
Hadden ze maar homo’s moeten beledigen. Dat mag wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:57 schreef RipCity het volgende:
154 voetbalfans opgepakt
https://www.telegraaf.nl/(...)isemitische-liederen
Dan ondernemen ze wel actie hè…
Idd trieste willekeur telkens. En hoe gaan ze bewijzen dat alle 154 zongen?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hadden ze maar homo’s moeten beledigen. Dat mag wel.
Leugen + ambtseed = feit.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd trieste willekeur telkens. En hoe gaan ze bewijzen dat alle 154 zongen?
klein verschilletje maar tussen homos beledigen en alle joden aam het gas roepenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd trieste willekeur telkens. En hoe gaan ze bewijzen dat alle 154 zongen?
Flauwekul altijd. Antisemitischquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:57 schreef RipCity het volgende:
154 voetbalfans opgepakt
https://www.telegraaf.nl/(...)isemitische-liederen
Dan ondernemen ze wel actie hè…
Als Verbruggen fit is niet denk.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Staat gewoon weer basis tegen de Kroaten volgende maand.
Dit ja. Alsof daar ook maar een iemand daadwerkelijk een hekel aan Joden heeft.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Flauwekul altijd. Antisemitisch
Nee Anti ajax. Dat die zich joden noemen kunnen zij ook niks aan doen.
Lijkt me eigenlijk dat dat Bijlow wordt.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Staat gewoon weer basis tegen de Kroaten volgende maand.
quote:
Nergens voor nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |