kreet krautquote:
Dat was er al lang, maar die geüniformeerden liepen in de weg…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is/was wachten op het publiek dus
Owh, ik dacht fashionably latequote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het toepasselijke Engelse woord hiervoor is... lentement.
hoi Hamiltonquote:
Het is dat hij zelf ook kijktquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
mascara nog harder, die wil naar dr vader
Slappe praat hoort bij de monarchie.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:23 schreef NoCigar het volgende:
Ben ik de enige die Justine Marcella alleen maar irritant vind? Ze kan werkelijk alleen maar in gemeenplaatsen praten en heeft niets interessants. Die vrouw hoort bij de middaguitzendingen van SBS6, niet bij de publieke omroep.
Vreselijk, maar ik snap ook niet dat men kijkt naar de NOS bij zoiets.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:23 schreef NoCigar het volgende:
Ben ik de enige die Justine Marcella alleen maar irritant vind? Ze kan werkelijk alleen maar in gemeenplaatsen praten en heeft niets interessants. Die vrouw hoort bij de middaguitzendingen van SBS6, niet bij de publieke omroep.
Want 'ik' kijk altijd op de Belg.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vreselijk, maar ik snap ook niet dat men kijkt naar de NOS bij zoiets.
Ze praat deels ook onzinquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:23 schreef NoCigar het volgende:
echt he. Dat jochie wou gewoon een dab doen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:26 schreef Blues het volgende:
Camil lekker aan het commanderen naar dat jochie
'Ik ben de koningin, doe wat ik zeg'.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:26 schreef Blues het volgende:
Camil lekker aan het commanderen naar dat jochie
bbcquote:
Zit je te janken?quote:
No way.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:27 schreef MadMaster het volgende:
Het idee dat Diana daar had kunnen staan i.p.v. Gruwella…
Dat jochie in 't zwart is van de Addams familyquote:
Mij gaat het alleen om haar in dit gevalquote:
Echt iemand die elke middag zwaar aan de wijn gaat.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Mij gaat het alleen om haar in dit geval, ze heeft ook een irritant stemgeluid.
Sowiesoquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt iemand die elke middag zwaar aan de wijn gaat.
hawkeye enne ja ja ik weet het wel maar kom er niet opquote:
Klinger toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
hawkeye enne ja ja ik weet het wel maar kom er niet op
hotlipps
u are rightquote:
Ja slecht weerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:34 schreef heywoodu het volgende:
Huh, we hebben net twee van de dertien waves gehad, de flyover is geannuleerd verder?![]()
ivm het weer konden ze er niet allemaal zijn iddquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:34 schreef heywoodu het volgende:
Huh, we hebben net twee van de dertien waves gehad, de flyover is geannuleerd verder?![]()
Ah nee, wat kut. Dat was mijn hoogtepunt van deze dag, met afstandquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:34 schreef AnneX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het ff rustig aan.
nee ik zat fout.quote:
Dat ben ik met u eens.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind die Jeroen Overbeek een fijne presentator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |