kreet krautquote:
Dat was er al lang, maar die geüniformeerden liepen in de weg…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is/was wachten op het publiek dus
Owh, ik dacht fashionably latequote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het toepasselijke Engelse woord hiervoor is... lentement.
hoi Hamiltonquote:
Het is dat hij zelf ook kijktquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
mascara nog harder, die wil naar dr vader
Slappe praat hoort bij de monarchie.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:23 schreef NoCigar het volgende:
Ben ik de enige die Justine Marcella alleen maar irritant vind? Ze kan werkelijk alleen maar in gemeenplaatsen praten en heeft niets interessants. Die vrouw hoort bij de middaguitzendingen van SBS6, niet bij de publieke omroep.
Vreselijk, maar ik snap ook niet dat men kijkt naar de NOS bij zoiets.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:23 schreef NoCigar het volgende:
Ben ik de enige die Justine Marcella alleen maar irritant vind? Ze kan werkelijk alleen maar in gemeenplaatsen praten en heeft niets interessants. Die vrouw hoort bij de middaguitzendingen van SBS6, niet bij de publieke omroep.
Want 'ik' kijk altijd op de Belg.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vreselijk, maar ik snap ook niet dat men kijkt naar de NOS bij zoiets.
Ze praat deels ook onzinquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:23 schreef NoCigar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |