Rol de loper maar uit, morgen zondag om 16:00 is het Turquoise Carpet event waar alle acts over de rode turquoise loper gaan in hun mooiste outfit. Misschien dat er verder nog wat verrassingen zijn.quote:The 67th edition of the Eurovision Song Contest officially gets underway today with the Opening Ceremony and Turquoise Carpet in Liverpool. The 37 participants in this year's competition will be formally welcomed to Liverpool at St George's Hall.
The participants will meet the Mayor of Liverpool, Eurovision Song Contest Executive Supervisor Martin Österdahl, and the teams from the host broadcaster BBC and Ukrainian colleagues from UA:PBC. The hosts of the event will be Timur Miroshnychenko (Ukrainian commentator and Host of Eurovision 2017) and Sam Quek.
Verbaast me niks! Ik was afgelopen 17 april tot 28 in schotland, ik heb alleen maar zon gezien!quote:
Zeker!quote:Op zondag 7 mei 2023 16:06 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Het haar met die kroon is echt mooi
quote:Op zondag 7 mei 2023 16:06 schreef Lamballert het volgende:
Vanwaar de tiktok plug? zal wel in contract staan
is fasjunquote:Op zondag 7 mei 2023 16:09 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik snap dat half uitgedane jasje nooit zo
fesjunquote:Op zondag 7 mei 2023 16:09 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik snap dat half uitgedane jasje nooit zo
ik vind het wel leuk eerlijk gezegd, lekker enthousiastquote:Op zondag 7 mei 2023 16:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
De commentator
Praat een beetje alsof hij een wielerwedstrijd vol moet praten
Die okergele gaat nog wel!quote:Op zondag 7 mei 2023 16:10 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Maar het ziet er gewoon slecht passend uit
Nee okee, 3 maatjes te kleinquote:Op zondag 7 mei 2023 16:11 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Nee bedoel alleen de blauwe, okergele is mooi
Hoe vind je haar nagels? Toch even de expert vragenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Mooi hoorquote:Op zondag 7 mei 2023 16:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hoe vind je haar nagels? Toch even de expert vragen
Ik krijg clownsbroek vibes.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:18 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ja, ik vind de top best mooi, maar de broek past er niet helemaal bij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Ja, dat hoor ik ook, maar lijkt mij sterk met 39 jaar. Denk dat ze bedoelde dat haar oma haar Mimicat noemde.quote:
Ik had dat idee dus ook! Dacht zelfs heel even dat het echt Bram wasquote:Op zondag 7 mei 2023 16:21 schreef NailQueen het volgende:
Die linkse doet me een beetje denken aan Bram Krikke met die snor
De vocals tijdens de tweede rehearsal waren zeer matig.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:30 schreef grazz het volgende:
zou me echt niet verbazen als de kijkers Ierland naar de finale stemmen![]()
geen bijzoner lied, maar blijft wel goed hangen en met publiek erbij zie ik het ook wel de energie overbrengen naar de mensethuis
hij houdt zich inquote:Op zondag 7 mei 2023 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
De vocals tijdens de tweede rehearsal waren zeer matig.
Ja hè?quote:Op zondag 7 mei 2023 16:31 schreef NailQueen het volgende:
Timur doet je een beetje aan Koos denken hè?
Niet?quote:Op zondag 7 mei 2023 16:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Iets doet me toch denken dat dit niet de nieuwe zomerlook gaat worden.
Schijnbaar hebben ze in een talkshow in Kroatië ooit de bockworst uit de broek gehaald, maar ze doen hier redelijk braaf mee jaquote:Op zondag 7 mei 2023 16:35 schreef NailQueen het volgende:
Het valt me nog mee hoe braaf deze mannen zijn
Vraag me af hoe machtig ze de Engelse taal zijn.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:36 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Die andere bandleden zijn echt totaal niet geintresseerd in het gesprek
Denk dat dat zelfs voor de EBU te ver gaat, maar lijkt er wel op inderdaad.quote:
Ze dragen het ook tijdens optreden toch?quote:Op zondag 7 mei 2023 16:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk dat dat zelfs voor de EBU te ver gaat, maar lijkt er wel op inderdaad.
Ik vond het niet shockerend ofzoquote:
En ze komen nu de rode loper op!quote:Op zondag 7 mei 2023 16:41 schreef Momo het volgende:
@:Greys @:Cee zijn ondertussen ook in Liverpool!
Rode loper? Dan zijn ze bij het verkeerde event.quote:
Ja daar zijn ze nu ook achter. Kijk, daar komen ze aangerend!quote:Op zondag 7 mei 2023 16:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rode loper? Dan zijn ze bij het verkeerde event.
Maar hij moet ook de saaie serieuze man spelenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Een grijs gestreept ruitjespak, alles wat saai is gecombineerd in één outfit.
Ergens best knap nog.
Dat lukt hem glansrijk.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar hij moet ook de saaie serieuze man spelen
Je kan ook te ver gaan in je rol.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar hij moet ook de saaie serieuze man spelen
Verdraaid!quote:Op zondag 7 mei 2023 17:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Nee het is een tweeling zegt ze net
Dat had ik er niet van gemaakt, meer een soort van casanova's.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:02 schreef grazz het volgende:
ze proberen er als vampieren uit te zien... eh, oke
Op welke manier?quote:Op zondag 7 mei 2023 17:02 schreef grazz het volgende:
ze proberen er als vampieren uit te zien... eh, oke
Door te laten zien dat ze een dark side hebben oid.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:03 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Op welke manier?
Ze lijken misschien een beetje op die ene uit Twilight, maar dat is alles
Ja, en nog triester dat het waarschijnlijk gaat floppen en ze weer op de oude voet verder gaanquote:Op zondag 7 mei 2023 17:03 schreef ijs_beer het volgende:
First Azeri song copletely made by locals. Ergens is dat best triest...
Ik heb nog wel hoop dat ze toch doorgaan!quote:Op zondag 7 mei 2023 17:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja, en nog triester dat het waarschijnlijk gaat floppen en ze weer op de oude voet verder gaan
Ik ergens ook wel, maar ik denk dus gewoon van nietquote:
Timur doet goed z'n best om het toch nog een beetje cringy te maken.quote:
Kleurtjes staan wel leuk bij elkaar, maar gelijk heb je inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:07 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dit voelt een beetje als je standaard zomerjurken, niet echt exciting
Kleurtjes zijn mooi iddquote:Op zondag 7 mei 2023 17:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kleurtjes staan wel leuk bij elkaar, maar gelijk heb je inderdaad.
helaas wel...quote:
Och, toen die gasten uit Kroatië hun jurken begonnen uit te trekken werd het misschien een beetje awkward.quote:
Frankrijkquote:Op zondag 7 mei 2023 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen Nostradamus ingevuld! De dood of de gladiolen, vooral bij vraag 7
Verrassend schattige kerel eigenlijk.quote:
ik denk dat Spanje de fanflop van het jaar gaat wordenquote:Op zondag 7 mei 2023 17:15 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
FrankrijkZat ik ook aan te denken, ik twijfel tussen Frankrijk en Spanje daar
Nou ik wilde nog zeggen, of ze komen terug met ruzie, of als stelletje.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:22 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik ben even in de chat gaan kijken, en ze denken daar allemaal dat ze daten, dus met die chemistry zit het wel goed
Hij is verloofd, dus dat zou ongemakkelijk zijnquote:Op zondag 7 mei 2023 17:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ik wilde nog zeggen, of ze komen terug met ruzie, of als stelletje.
Het is dat Dion verloofd is. Anders zou ik dat ook denkenquote:Op zondag 7 mei 2023 17:22 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik ben even in de chat gaan kijken, en ze denken daar allemaal dat ze daten, dus met die chemistry zit het wel goed
Ohquote:Op zondag 7 mei 2023 17:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is verloofd, dus dat zou ongemakkelijk zijn
Ruzie it is (grapje)quote:Op zondag 7 mei 2023 17:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is verloofd, dus dat zou ongemakkelijk zijn
quote:Op zondag 7 mei 2023 16:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Iets doet me toch denken dat dit niet de nieuwe zomerlook gaat worden.
Dit is het goede woordquote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 17:29 schreef ijs_beer het volgende:
Voor een kerel van 25 vind ik die ballonnen toch wat zorgelijk.
en hij deelt lollies uit................quote:Op zondag 7 mei 2023 17:29 schreef ijs_beer het volgende:
Voor een kerel van 25 vind ik die ballon toch wat zorgelijk.
Jezus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |