Nee zo'n pub eigenaar in Engeland beweert de echte steen te hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat die van de weersvoorspelling?
Zo van:
Steen nat - Regen
Steen wit - Sneeuw
En zulks?
quote:
wa zit in elk geval bij het gangpadquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:22 schreef AgnesGru het volgende:
Hebben WA en Maxima eigenlijk een goede plek gekregen?
Nou ja, zo zegt men in de kroeg om begrijpelijke redenen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De echte ligt trouwens in de kroeg
Ik welquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:23 schreef StephanL het volgende:
Heb Willem-Alexander nog niet gezien. Vorige keer waren ze prominenter in beeld.
Volgens de NOS liveblog weegt de kroon van Charles 2,23 kgquote:
4e rij netquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:23 schreef StephanL het volgende:
Heb Willem-Alexander nog niet gezien. Vorige keer waren ze prominenter in beeld.
Hadden wel mooie plek redelijk vooraan. Maar volgens mij zie je alsnog geen reet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:23 schreef StephanL het volgende:
https://www.spectator.co.(...)king-charless-crown/quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens de NOS liveblog weegt de kroon van Charles 2,23 kg
Mensen achter Maxima zien helemaal niks.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:24 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Hadden wel mooie plek redelijk vooraan. Maar volgens mij zie je alsnog geen reet.
Was hij weg?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:24 schreef Jane het volgende:
Volgens mij hebben ze prins Louis even onopvallend afgevoerd.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:24 schreef Jane het volgende:
Volgens mij hebben ze prins Louis even onopvallend afgevoerd.
En de kroon ook! Je bent iets op het spoorquote:
Kak, te laatquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:25 schreef Het_Bokje het volgende:
net even VOL +30 gedaan, wat een tyfusherrie
#werkenbijdenos dus:quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.spectator.co.(...)king-charless-crown/
Waar zijn Bassie en Adriaan als je ze nodig bent?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En de kroon ook! Je bent iets op het spoor
hadden ze beter even een bodydubble op de set kunnen zettenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:26 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik zat net even snel het 3e topic door te lezen...want Louis weg? Heb ik wat gemist?
Maar jullie kennelijk ook. Kind is pas 5, dus valt ook niet mee dit.
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:27 schreef StephanL het volgende:
God weer een liedje over heilig de heer. 1 liedje was niet voldoende?
De Baron heeft ze eindelijk te pakken gekregenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Waar zijn Bassie en Adriaan als je ze nodig bent?
anders zou men voor de high-Tea klaar zijn, dat is niet de bedoeling natuurlijk.quote:
idd, lekker de hele zaterdagmiddag vullenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:29 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
anders zou men voor de high-Tea klaar zijn, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Charles is wel toe aan een Laphroaig whisky…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Ah, tijd voor drank! Willem wordt wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |