Nee zo'n pub eigenaar in Engeland beweert de echte steen te hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat die van de weersvoorspelling?
Zo van:
Steen nat - Regen
Steen wit - Sneeuw
En zulks?
quote:
wa zit in elk geval bij het gangpadquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:22 schreef AgnesGru het volgende:
Hebben WA en Maxima eigenlijk een goede plek gekregen?
Nou ja, zo zegt men in de kroeg om begrijpelijke redenen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De echte ligt trouwens in de kroeg
Ik welquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:23 schreef StephanL het volgende:
Heb Willem-Alexander nog niet gezien. Vorige keer waren ze prominenter in beeld.
Volgens de NOS liveblog weegt de kroon van Charles 2,23 kgquote:
4e rij netquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:23 schreef StephanL het volgende:
Heb Willem-Alexander nog niet gezien. Vorige keer waren ze prominenter in beeld.
Hadden wel mooie plek redelijk vooraan. Maar volgens mij zie je alsnog geen reet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:23 schreef StephanL het volgende:
https://www.spectator.co.(...)king-charless-crown/quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens de NOS liveblog weegt de kroon van Charles 2,23 kg
Mensen achter Maxima zien helemaal niks.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:24 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Hadden wel mooie plek redelijk vooraan. Maar volgens mij zie je alsnog geen reet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |