Die lult straks weer tegen een ander alles doorquote:
lult = verdraait door lullen bij zowiequote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die lult straks weer tegen een ander alles door
Bern of Sas
op deze manier gaat het een keer botsen als ze zo door blijft 'managen'quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:40 schreef xsaskiax het volgende:
Vorige week verkondigde Zoë herhaaldelijk dat ZIJ zou zorgen dat er iedere dag een kratje bier en frisdrank zou zijn, dat iedereen kon pakken en dat op is op zou gelden....
Gisteren heb ik me echt zitten verbazen over de vele mensen in het kantoor (de hele dag door) die zich met alles bemoeiden. Iedereen 'knokte' voor zijn/haar kookdag, er kwamen bestellingen voorbij waarvan ik dacht: nah nah iets minder zou ook goed zijn...
Jeffrey en Wendy hebben een aantal keer de boodschappenlijst nagekeken en aangepast met alternatieven die ook heel lekker zijn.
Jeffrey heeft bewust dingen geschrapt zodat er een kratje bier (of 2) besteld kon gaan worden.
Zoë praatte constant mee met Jeffrey en Wendy, ze was blij dat ze hielpen..... en achteraf bleek dat de kratjes bier er niet zouden komen.
Ik moet zeggen dat ik Jeffrey wel kon begrijpen, hij heeft geprobeerd om op allerlei manieren (ja ook met een grote mond) Zoë uit te leggen over het hoe en waarom, maar het kwam niet aan.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:41 schreef pingu66 het volgende:
Eerst wilde Zoë gewoon elke da vrij bier en fris in de koel kast ipv vrijmibo zetten want gezellig. Toen wilde ze alles achter slot en grendel. Nu zegt ze ik bepaal wat er door geklikt wordt
Jeff heeft ipv voor 90 euro .. voor 50quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:40 schreef xsaskiax het volgende:
Vorige week verkondigde Zoë herhaaldelijk dat ZIJ zou zorgen dat er iedere dag een kratje bier en frisdrank zou zijn, dat iedereen kon pakken en dat op is op zou gelden....
Gisteren heb ik me echt zitten verbazen over de vele mensen in het kantoor (de hele dag door) die zich met alles bemoeiden. Iedereen 'knokte' voor zijn/haar kookdag, er kwamen bestellingen voorbij waarvan ik dacht: nah nah iets minder zou ook goed zijn...
Jeffrey en Wendy hebben een aantal keer de boodschappenlijst nagekeken en aangepast met alternatieven die ook heel lekker zijn.
Jeffrey heeft bewust dingen geschrapt zodat er een kratje bier (of 2) besteld kon gaan worden.
Zoë praatte constant mee met Jeffrey en Wendy, ze was blij dat ze hielpen..... en achteraf bleek dat de kratjes bier er niet zouden komen.
Ik moet zeggen dat ik Jeffrey wel kon begrijpen, hij heeft geprobeerd om op allerlei manieren (ja ook met een grote mond) Zoë uit te leggen over het hoe en waarom, maar het kwam niet aan.
Ik snap niet dat ze zich zo lijkt te laten beinvloeden door ice.. maar hem daarna wel zwart loopt te maken (vond ik ) bij sasha en bern deze week..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft ipv voor 90 euro .. voor 50
Euro boodschappen.
Dus op zijn eigen boodschappen bezuinigd
Iedereen besteld drinken dat hij of zij wil
Maar Jeff mag het dan niet ..
( en dan ook nog eens achteraf)
Zoe is (MIJN AANNAME) veel te bang dat anderen lol hebben zonder haar
Want ice vindt dat ze niet moet drinken dus doet ze dat niet
Ze heeft de illusie dat ze iets met ice heeftquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze zich zo lijkt te laten beinvloeden door ice.. maar hem daarna wel zwart loopt te maken (vond ik ) bij sasha en bern deze week..
terwijl ze hem constant bij zich in kantoor roept al 2 dagen lang.. pff
maar die zei gister: geld is op... klaar daar..
ik vond het ook wel goed hoe jeff het gister aanpakte met de boodschappen.. snap haar probleem niet (zowie)
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft de illusie dat ze iets met ice heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |