Die lult straks weer tegen een ander alles doorquote:
lult = verdraait door lullen bij zowiequote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die lult straks weer tegen een ander alles door
Bern of Sas
op deze manier gaat het een keer botsen als ze zo door blijft 'managen'quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:40 schreef xsaskiax het volgende:
Vorige week verkondigde Zoë herhaaldelijk dat ZIJ zou zorgen dat er iedere dag een kratje bier en frisdrank zou zijn, dat iedereen kon pakken en dat op is op zou gelden....
Gisteren heb ik me echt zitten verbazen over de vele mensen in het kantoor (de hele dag door) die zich met alles bemoeiden. Iedereen 'knokte' voor zijn/haar kookdag, er kwamen bestellingen voorbij waarvan ik dacht: nah nah iets minder zou ook goed zijn...
Jeffrey en Wendy hebben een aantal keer de boodschappenlijst nagekeken en aangepast met alternatieven die ook heel lekker zijn.
Jeffrey heeft bewust dingen geschrapt zodat er een kratje bier (of 2) besteld kon gaan worden.
Zoë praatte constant mee met Jeffrey en Wendy, ze was blij dat ze hielpen..... en achteraf bleek dat de kratjes bier er niet zouden komen.
Ik moet zeggen dat ik Jeffrey wel kon begrijpen, hij heeft geprobeerd om op allerlei manieren (ja ook met een grote mond) Zoë uit te leggen over het hoe en waarom, maar het kwam niet aan.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:41 schreef pingu66 het volgende:
Eerst wilde Zoë gewoon elke da vrij bier en fris in de koel kast ipv vrijmibo zetten want gezellig. Toen wilde ze alles achter slot en grendel. Nu zegt ze ik bepaal wat er door geklikt wordt
Jeff heeft ipv voor 90 euro .. voor 50quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:40 schreef xsaskiax het volgende:
Vorige week verkondigde Zoë herhaaldelijk dat ZIJ zou zorgen dat er iedere dag een kratje bier en frisdrank zou zijn, dat iedereen kon pakken en dat op is op zou gelden....
Gisteren heb ik me echt zitten verbazen over de vele mensen in het kantoor (de hele dag door) die zich met alles bemoeiden. Iedereen 'knokte' voor zijn/haar kookdag, er kwamen bestellingen voorbij waarvan ik dacht: nah nah iets minder zou ook goed zijn...
Jeffrey en Wendy hebben een aantal keer de boodschappenlijst nagekeken en aangepast met alternatieven die ook heel lekker zijn.
Jeffrey heeft bewust dingen geschrapt zodat er een kratje bier (of 2) besteld kon gaan worden.
Zoë praatte constant mee met Jeffrey en Wendy, ze was blij dat ze hielpen..... en achteraf bleek dat de kratjes bier er niet zouden komen.
Ik moet zeggen dat ik Jeffrey wel kon begrijpen, hij heeft geprobeerd om op allerlei manieren (ja ook met een grote mond) Zoë uit te leggen over het hoe en waarom, maar het kwam niet aan.
Ik snap niet dat ze zich zo lijkt te laten beinvloeden door ice.. maar hem daarna wel zwart loopt te maken (vond ik ) bij sasha en bern deze week..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft ipv voor 90 euro .. voor 50
Euro boodschappen.
Dus op zijn eigen boodschappen bezuinigd
Iedereen besteld drinken dat hij of zij wil
Maar Jeff mag het dan niet ..
( en dan ook nog eens achteraf)
Zoe is (MIJN AANNAME) veel te bang dat anderen lol hebben zonder haar
Want ice vindt dat ze niet moet drinken dus doet ze dat niet
Ze heeft de illusie dat ze iets met ice heeftquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze zich zo lijkt te laten beinvloeden door ice.. maar hem daarna wel zwart loopt te maken (vond ik ) bij sasha en bern deze week..
terwijl ze hem constant bij zich in kantoor roept al 2 dagen lang.. pff
maar die zei gister: geld is op... klaar daar..
ik vond het ook wel goed hoe jeff het gister aanpakte met de boodschappen.. snap haar probleem niet (zowie)
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft de illusie dat ze iets met ice heeft
2 dagen zoe kennendequote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:48 schreef pingu66 het volgende:
Hoe lang gaat die Zoë door zaniken over 1 bestelling bij de Jumbo.
Hoeveel teveel dan? Weet zij wat er in die twee frituren gaat?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft teveel frituur olie gekregen volgens zoe![]()
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoeveel teveel dan? Weet zij wat er in die twee frituren gaat?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:58 schreef ledn81 het volgende:
20 min weg geweest en ze zit nog te ratalen over een paar boodschappen
Ik na een nachtje slapen, en steeds over het kratje..oioi nu is Wendy aan de beurt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:58 schreef ledn81 het volgende:
20 min weg geweest en ze zit nog te ratalen over een paar boodschappen
Als het budget het toelaat en er gewoon eten komt is drinken altijd gewoon een optie geweest binnen dat dagbudget, ook al menen sommigen kennelijk van niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft ipv voor 90 euro .. voor 50
Euro boodschappen.
Dus op zijn eigen boodschappen bezuinigd
Iedereen besteld drinken dat hij of zij wil
Maar Jeff mag het dan niet ..
( en dan ook nog eens achteraf)
Zoe is (MIJN AANNAME) veel te bang dat anderen lol hebben zonder haar
Want ice vindt dat ze niet moet drinken dus doet ze dat niet
maar dat is erikquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als het budget het toelaat en er gewoon eten komt is drinken altijd gewoon een optie geweest binnen dat dagbudget, ook al menen sommigen kennelijk van niet.
Over de Rivella en extra cola die Erik bij z'n chili wilde bestellen repte uiteraard niemand een woord
Rivella is ook nog eens duurquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als het budget het toelaat en er gewoon eten komt is drinken altijd gewoon een optie geweest binnen dat dagbudget, ook al menen sommigen kennelijk van niet.
Over de Rivella en extra cola die Erik bij z'n chili wilde bestellen repte uiteraard niemand een woord
Ze heeft steeds gezegd als er voldoende geld is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:40 schreef xsaskiax het volgende:
Je loopt achterquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:06 schreef ledn81 het volgende:
Zoe denkt voortaan na voordat ze gaat huilen
Zou bep ook eens moeten doenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:06 schreef ledn81 het volgende:
Zoe denkt voortaan na voordat ze gaat huilen
onder het bed blehhhquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:08 schreef greysbones het volgende:
Die muizen overal![]()
FEBO hoe onhygiënisch is dat!!!
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:11 schreef pingu66 het volgende:
Klaar nu Zoë nu weten we het wel. Over tot de orde van de dag.
Half koekjequote:
Mjaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
niks.. nada.. alles is blijkbaar op
dat zou dan nog 2 uur verven zijn, nog niet gedaan vandaag al zou je het niet zeggen met al die ouwe meuk op haar gezichtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:11 schreef pingu66 het volgende:
Klaar nu Zoë nu weten we het wel. Over tot de orde van de dag.
En toen zei ik, ik dacht, wat ik dacht, toen zei hij, toen zei ik, maar ik dacht.. ja nee wacht laat me even afmaken,quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:25 schreef Silves het volgende:
OMG alweer de weddenschap gewonnen, nu weer tegen SAs haar verhaal..![]()
Dat hoofd van Sas ook...als ze iets over Jeff hoort.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:25 schreef Silves het volgende:
OMG alweer de weddenschap gewonnen, nu weer tegen SAs haar verhaal..![]()
Die is weer helemaal blij en glijdt lekker op haar stoel. Negatieve verhalen over Jeff kickt ze op, kan ze straks weer bespreken met Bern en Jappiequote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat hoofd van Sas ook...als ze iets over Jeff hoort.
Mag dat wel, omdat Zoe wil poederen en plamuren, stuurt Sasha een mailquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:30 schreef pingu66 het volgende:
Gaat Sas nou de mailtjes sturen naar de Febo dat er iemand ziek is?
Dat vraag ik me afquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:33 schreef pingu66 het volgende:
Als Isaac dat hoort dat Zoë op Jeff gaat stemmen, zorgt ie er voor dat Zoë de volgende op de stip is.
Jeffrey is hier gisteravond al over 'ondervraagd' hoe het kan dat de frituurolie zo snel weer vervangen moet worden.... Hij heeft uitgelegd dat hij de friteuse grondig heeft schoongemaakt enz enz enzquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Zal 3 liter in gaan
X 2
Nou Zoe moest manager worden,. zodat ze aan "'hun"" kant zou blijven. Dus ik denk niet dat Isaac nog haar vriendje speelt als ze Jeff naar huis stuurtquote:
Alsof Ice te vertrouwen isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Zoe moest manager worden,. zodat ze aan "'hun"" kant zou blijven. Dus ik denk niet dat Isaac nog haar vriendje speelt als ze Jeff naar huis stuurt
Ook dat idd,quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:36 schreef danaqui het volgende:
Het is al vaker voorgekomen dat Zoë zegt op iemand te stemmen dat ze dat nou net niet doet
Hopelijk zet ze door.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:36 schreef danaqui het volgende:
Het is al vaker voorgekomen dat Zoë zegt op iemand te stemmen dat ze dat nou net niet doet
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:37 schreef Monique___ het volgende:
zowie is een roddeltante die met alle winden mee lijkt te waaien
Dan weet ze in ieder geval dat ze lekker zittenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:39 schreef Monique___ het volgende:
sas wandelschoenen gevonden die ze wellicht al thuis heeft
Zo likte ze zich idd ook destijds bij Jeff, Ice en Marciano inquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:40 schreef engine het volgende:
Erik met een ingewikkelde kwestie over de bitset
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
'het is niet van de boor maar het is ten behoeve van de boor '
En sloeg een wijntje niet af, maar dronk vrolijk meequote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo likte ze zich idd ook destijds bij Jeff, Ice en Marciano in
Sas zat diep in de reet van de toen nog drie musketiersquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En sloeg een wijntje niet af, maar dronk vrolijk mee
ze heeft wel al wat bruine plamuur opquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:42 schreef ledn81 het volgende:
Zoe heeft zich helemaal nog niet opgemaakt en haar wimpers liggen nog op kantoor
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn , hebben ze wat te doen
Half koekje let's goquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:47 schreef Monique___ het volgende:
gelukkig hebben ze een goede bodem in de maag
quote:
Jeff heeft zijn koekje ook nog niet gehadquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
janet komt er net achter dat die van haar nog boven ligt![]()
hopelijk fysieke opdracht.. janet van haar stokje zometeen
Ja Ice deed nog een hele verhuizing in 90 seconden.quote:
jeff = een beestquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff heeft zijn koekje ook nog niet gehad
Ik hoop op een koekje van eigen deeg voor Zoequote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff heeft zijn koekje ook nog niet gehad
Das wel snel gisteren ook al eenquote:
Het worstje van Martin paste primaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:51 schreef Was-beer het volgende:
JW over Mexx: ze had wel een klein keeltje
Weer eens wat minder voorspelbaarquote:
Juist daarom een lange, dan is de uitbetaling pas maandag, de dag dat er vaak ook een alarm gaat.quote:
Het is echt net een kerelquote:
Straks is ze haar energie kwijt aan ditquote:
Soms zitten ze wel 20min in de slaapkamer te wachtenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:10 schreef Monique___ het volgende:
nou wanneer komt er nu iets?
duurt lang
die zijn nu wel om heb ik het ideequote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms zitten ze wel 20min in de slaapkamer te wachten
Maar dan dan ben je er nog niet.quote:
Dat is minstens, vaak nog veel langer.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms zitten ze wel 20min in de slaapkamer te wachten
Eind augustusquote:
Kan beiden zijn, is het de dag dat de streams aangingen of 2 weken eerder dat de bewoners introkken.quote:
Kijk, dat schiet op.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eind augustusdacht ik 23 mei nog 100 dagen
Er is iedere maand 1 eliminatie meestal tegen het einden van de maand pas.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kijk, dat schiet op.
Mss wel eliminatie dan, het zijn er nog veel in verhouding
Eens! Helemaal klaar met dat stuk schijnheilquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop op weer een eliminatie. Ben echt klaar met sommigen daar, helaas kan Zoe niet op de stip, die mag volgende maand weg.
Denk ook wel pas einde maand.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is iedere maand 1 eliminatie meestal tegen het einden van de maand pas.
Maar wie weet van mij mogen er sowiewo wel twee uit Jeff en Babs
O ja dat verschil zit er ook nog in. Ik wet alleen dat het 23 mei 100 dagen is dan kom ik uit op eind augustusquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan beiden zijn, is het de dag dat de streams aangingen of 2 weken eerder dat de bewoners introkken.
Ik heb nog ergens diep verborgen een sprankje hoop dat ze zo gruwelijk door de mand gaat vallen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens! Helemaal klaar met dat stuk schijnheil
Vooral Ima loopt daar nooit in het wild, hij is altijd daar waar Rupert ook is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:20 schreef Monique___ het volgende:
die imi en rupert mogen ook wel wieberen.. lijken ook weinig toe te voegen
janet ook![]()
Ik zou het wel weer eens leuk vinden als iemand weer eens mocht kiezen wie er uit moet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk ook wel pas einde maand.
Maar een onverwachte twist zou wel leuk zijn.
En ook eens een keer niet lafjes.
Hoewel van mij mogen eerst de relatief saaien (voor mijn streams) eruit. En dat past weer niet bij lafjes stemmen
ja dat viel me ook al op..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral Ima loopt daar nooit in het wild, hij is altijd daar waar Rupert ook is.
Zekerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het wel weer eens leuk vinden als iemand weer eens mocht kiezen wie er uit moet.
Dat geeft weer iets gedoe onderling.
Daar moeten ze toch een keer van afstappenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is iedere maand 1 eliminatie meestal tegen het einden van de maand pas.
Maar wie weet van mij mogen er sowiewo wel twee uit Jeff en Babs
Daar ga ik wel vanuitquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens diep verborgen een sprankje hoop dat ze zo gruwelijk door de mand gaat vallen.
En dat wil ik eigenlijk wel meemaken
A je bent op tijdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Daar moeten ze toch een keer van afstappen
Anders zitten er dadelijk 15 mensen in de finale
Ze hebben nu nog een groep groter dan bij BB, en daar is het dan nog drukquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:
Groep moet niet te klein worden, want dan krijg een een homogene gezelschap, vooral als er dan nog 1 slaapkamer is.
"Babette, jouw avontuur eindigt hier, je moet je koffer pakken en het programma verlaten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A je bent op tijdEr zullen er denk ik toch nog een paar moeten wieberen inderdaad voor het einde
Wie weet kunnen ze ook nog een keer kiezen voor een geldbedrag het programma te verlaten. Ben dan wel benieuwd wie dat gaat pakken.
Dus hij weet op voorhand al wat het wordt? Volgens mij draagt hij om en om rood witquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:29 schreef spapaars het volgende:
Marci met rode zakdoek, dat zou elimineren zijn.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:30 schreef D. het volgende:
[..]
"Babette, jouw avontuur eindigt hier, je moet je koffer pakken en het programma verlaten.
Maar, omdat jij je graag inzet voor de voedselbank mag je voor je vertrekt een bedrag schenken uit de prijzenpot.
De hoogte van dit bedrag moet je zelf, zonder overleg, bepalen en mag maximaal de helft van de prijzenpot zijn"
Er zijn er hier een paar, die je niet eens zou missen als ze weg warenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben nu nog een groep groter dan bij BB, en daar is het dan nog druk
Ik mis nog helemaal niemandquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er zijn er hier een paar, die je niet eens zou missen als ze weg waren
Volgens mij wel ,maar ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:31 schreef cinsan het volgende:
is er al ooit zoemer geweest op een zaterdag
Ja 2 keer eerder alquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:31 schreef cinsan het volgende:
is er al ooit zoemer geweest op een zaterdag
O dat ze vervroegd stoppen, of hij denkt maar wat hij zegt ook misschienquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Ebinas het volgende:
Jeff zegt nu: mss is het vanaf vandaag wel 100 dagen
@:Dotteke
Nieuwe bewoner!!quote:
Nee, honderd dagen tot de finale als ik het goed begreep..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ze vervroegd stoppen, of hij denkt maar wat hij zegt ook misschien
Kan wel nog 100 dagen, zitten ze in augustus.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Ebinas het volgende:
Ja, daar hadden ze het laatst ook over en dat was 23 mei dan was het nog 100 dagenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, honderd dagen tot de finale als ik het goed begreep..
Dan zouden ze eerder ophouden, dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Ebinas het volgende:
Ik kan daar ook niet bij, eeuwig moeten wachten en dan zometeen als ze moeten verzamelen toch maar weer een broek aan gaan trekken, of sportschoenen, of een trui of weet ik veel wat..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft igg weer een kort jurkje aan
die stream heb ik op mute..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:43 schreef pingu66 het volgende:
Zoë voor de honderdste keer; ik denk opdracht met familie
Ja gek dat er zoveel naar het toilet moeten na 1 uurtje slaapkamer.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:46 schreef engine het volgende:
File!
En dat moet allemaal nog binnen 30 sec
[ afbeelding ]
Ze had zich toch even om kunnen kleden, tijd zat voorquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
idee had ik ook.. zag daarna een sportbroekje eronder
zal wel haar look van vandaag zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze had zich toch even om kunnen kleden, tijd zat voor
Andersom dag was ook op zaterdag dacht ik? Ben niet zeker.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:48 schreef Deisyy het volgende:
Zo vaak gaat de zoemer niet op zaterdag, als hij ooit al op zaterdag is afgegaan.
jaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Andersom dag was ook op zaterdag dacht ik? Ben niet zeker.
Ja klopt, ik heb het even nagekekenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Andersom dag was ook op zaterdag dacht ik? Ben niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |