quote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)gs-historic-day.html
Ongeveer zo (Nederlandse tijd)
10.30 - 11.45 Aankomst gasten (staatshoofden, politici, koninklijke familie)
11.20 Koning en koningin vertrekken vanaf Buckingham Palace
12.00 De ceremonie begint
14.00 De processie terug naar BP
15.15 Balkonscene vanaf het paleis
Met marmite?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:16 schreef MadMaster het volgende:
Een toast op de nieuwe koning…
[ afbeelding ]
Koor heeft ook jaren moeten wachten op de kroning van Charles.quote:
Ik was al bang dat de kroning zelf al vroeg in de morgen geweest was, en dat dit alleen de after-party zou zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou wel van dit soort ceremonieel vertoon, dus ik zit al een tijdje te kijken. Indrukwekkend allemaal en dan moet het echte gedoe nog beginnen
Radio4quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op radio3 kan je de muziek luisteren zonder onderbreking en zonder dat er iemand doorheen praat.
BBC Radio 3, op 4 zijn ze momenteel aan het babbelen terwijl ik op 3 netjes de muziek hoorquote:
Vrouw en kleindochter van Biden net.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:42 schreef Jane het volgende:
Ik meld me maar even in dit topic in de hoop dat jullie wisten wie er net allemaal binnenkwamen. Ik herkende alleen de Ierse president.
Biden zelf is er niet?quote:
Ah, ik bedoel NPO Radio4.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
BBC Radio 3, op 4 zijn ze momenteel aan het babbelen terwijl ik op 3 netjes de muziek hoor
BBC1quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:47 schreef maily het volgende:
[..]
waar kijken jullie? ik kijk npo1 maar zie die celebs niet?
bbcquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:47 schreef maily het volgende:
[..]
Hoor net dat het niet gebruikelijk is dat presidenten zelf aanwezig zijn.quote:
ik schrik er vanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
bbc
ik kijk met vertraging dus die schoudervullingen komen bij mij nu pas in beeld
De Keukenhof is er niets bij…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
bbc
ik kijk met vertraging dus die schoudervullingen komen bij mij nu pas in beeld
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230403_94115965quote:Op 6 mei 2023 zal Charles officieel gekroond worden als Britse koning. En daar zal Joe Biden naar verluidt niet bij zijn. Dat melden bronnen. Officieel werd er nog niets bekendgemaakt over de mogelijke aanwezigheid van Biden. Maar het is niet zo ongewoon dat de Amerikaanse president verstek geeft bij de kroning van een nieuwe Britse vorst of vorstin.
Toen de voormalige Britse koningin Elizabeth II in juni 1953 werd gekroond, was de toenmalige Amerikaanse president Dwight D. Eisenhower ook niet aanwezig. Hij stuurde wel een delegatie in zijn plaats.
Biden was wel aanwezig op de begrafenis van de Queen in september vorig jaar, maar hij zou daarmee ook de eerste Amerikaanse president zijn die naar een Britse staatsbegrafenis ging. Biden en zijn echtgenote zaten tijdens die begrafenis ook bijna helemaal achteraan.
Mogelijk stuurt Biden zijn vicepresident Kamala Harris of zijn echtgenote, first lady Jill Biden, naar het Verenigd Koninkrijk voor de kroning van Charles.
Die zag je op de royal family channel op you tube allemaal binnen komen en naar de plaats gewezen worden. Je kunt de rode balk gebruiken om terug te kijkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:47 schreef maily het volgende:
[..]
23.15 met de PH-GOV.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:50 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me af hoe Wim-Lex en Maxima naar Londen gereisd zijn. Gisteravond waren ze nog bij het bevrijdingsconcert. Zal wel met een privéjet zijn dan? Wel een druk programma de laatste weken!
Geeft niet, hij ook niet meer.quote:
Nee, überhaupt geen royals. Alleen even Charles en Camilla die naar Buckingham Palace reden.quote:
Zoon Archie is jarig. Wat een ellendig toeval dat dat nou net clasht met de kroningquote:
Daar sta je dan als onderdaan in de regen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:00 schreef Jane het volgende:
Wel een beetje unpatriotic weather, idd.
[ twitter ]
2 handen en geen tanden Camilla.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:22 schreef Blues het volgende:
Wat zouden ze zeggen tegen elkaar?
Nou meid daar gaan we!
Hier sloeg het volkslied net over, nu klinkt het weer normaalquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:23 schreef Tijn het volgende:
Stottert het geluid van BBC1 bij jullie ook of ligt het aan ons?
Gewoon nos kijkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:23 schreef Tijn het volgende:
Stoort hier ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:23 schreef Tijn het volgende:
Ja, het is maar af en toe.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier sloeg het volkslied net over, nu klinkt het weer normaal
Idd, de E-bike is toch niet voor niets uitgevonden?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:23 schreef Rianne84 het volgende:
Twee bejaarden in een koets. Als je er even bij stilstaat is dit toch wel een beetje belachelijk anno 2023.
Hoezo? Toen ze opgroeiden was dit het standaard transport.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:23 schreef Rianne84 het volgende:
Twee bejaarden in een koets. Als je er even bij stilstaat is dit toch wel een beetje belachelijk anno 2023.
Deze hele poppenkast was in 1923 ook al belachelijk hoor. Of in 1823. Of in 1723quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:23 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Deze hele poppenkast was in 1923 ook al belachelijk hoor. Of in 1823. Of in 1723
Het is nog niet gebeurd hequote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:24 schreef deedeetee het volgende:
Nou daar gaat-ie dan. Ik gun het hem van harte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |