Op televisie of op Videoland?quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat iemand de première kijken van de Halloween versie?
Alleen de eerste aflevering komt op tv. De rest komt op Videoland.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op televisie of op Videoland?
Dank je welquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen de eerste aflevering komt op tv. De rest komt op Videoland.
Zouden ze moeten verbieden dit soort van ledenwerving voor Videoland.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen de eerste aflevering komt op tv. De rest komt op Videoland.
Donnie Roelvink ook niet?quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is niet eerder voorgekomen dat bij de eerste ronde tafel een verrader is uitgesteld😮
Is dat het eerste Halloween seizoen, die heb ik nog niet gezien?quote:
Net op wiki gekeken en het klopt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 18:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is dat het eerste Halloween seizoen, die heb ik nog niet gezien?
Huh, dit seizoen is nergens terug te kijken ofwel? Zie het niet op videoland staan.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dave roelvink werd als eerste verbannen als verrader bij Halloween seizoen 1 zie ik.
Onder verraders halloween seizoen 2 zie ik hem staan.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:51 schreef Jauke het volgende:
[..]
Huh, dit seizoen is nergens terug te kijken ofwel? Zie het niet op videoland staan.
nvmquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:51 schreef Jauke het volgende:
[..]
Huh, dit seizoen is nergens terug te kijken ofwel? Zie het niet op videoland staan.
Bekentenis: Ik ben gezwicht en heb vanwege De Verraders een Videoland abonnement genomen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zouden ze moeten verbieden dit soort van ledenwerving voor Videoland.
Heb je de UK versie al gezien?quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekentenis: Ik ben gezwicht en heb vanwege De Verraders een Videoland abonnement genomen.
Had als VL newbie alleen gehoopt dat er meer afleveringen tegelijk beschikbaar zouden komen dan 1 per week…
Maar na 2 afleveringen nog geen spijt van mijn abo.
Het blijft een leuk spelletje…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |