abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209016320
}:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209016328
Wat zéí ik nou?!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_209016534
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:03 schreef sigme het volgende:
:* voor @:lonaa

Ik had vandaag belletje met de dierenartsassistente, mijn favoriete. De bult is een kwaadaardig gezwel.
Assistente vindt net als dierenarts 1 en 2 dat je een 13 jaar oude hond niet moet willen opereren (hieraan). En ze was echt blij met mijn mededeling dat de Librela zo goed werkt O+
Ben ook erg blij met een praktijk die echt gaat voor kwaliteit-van-leven.

Ik moet alleen de volgende keer wel even vragen of ze aan huis komen om De Daad te verrichten als het zover is.
Ach, toch niet goed -O- Hoop dat het nog een lange tijd goed leefbaar blijft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209016579
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zéí ik nou?!
Sorry, ik had het niet gezien, anders had ik wel even de plicht op me genomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209016632
Sterke @sigme :* hopelijk hebben jullie nog een mooie tijd samen.
pi_209016636
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ach, toch niet goed -O- Hoop dat het nog een lange tijd goed leefbaar blijft.
Ik ga uit van een paar maanden.
Die maandelijke injectie maakt dat hij de artritis niet voelt, maar het verhelpt niks. Dus hij slijt (hard).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 5 mei 2023 @ 16:48:47 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_209016762
quote:
Wat zéí ik nou?!
Let dan ook op. Er staat zo mooi "er kunnen nog zoveel posts in dit topic" ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209016786
Ach @sigme ook al slecht nieuws. Hier de diva maar even een extra knuffel (en een snoepje) gegeven.

Even wat blijer nieuws. Ik ben gisteren een soort surrogaat oma geworden. Vrienden van mij hebben een zoon gekregen. 20 uur werken en dan toch een keizersnede.
Hij noemt mij zijn "Nederlandse moeder" vandaar "oma"
We have far more in common than that which devides us..
pi_209016895
Nou ja, nog meer verdrietig huisdieren nieuws. -O-
Sterkte voor de eigenaren Morgane en sigme.
Dat jullie nog een mooie tijd samen hebben. :*

Gelukkig ook goed nieuws voor oma Kaatje w/ Gefeliciteerd.
  vrijdag 5 mei 2023 @ 17:17:46 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_209017050
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:sigme ook al slecht nieuws. Hier de diva maar even een extra knuffel (en een snoepje) gegeven.

Even wat blijer nieuws. Ik ben gisteren een soort surrogaat oma geworden. Vrienden van mij hebben een zoon gekregen. 20 uur werken en dan toch een keizersnede.
Hehe, volgens mij heb ik echt een compleet verkeerd beeld van jouw leeftijd dan als je al 'oma' bent :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209017496
quote:
Ach @:sigme ook al slecht nieuws. Hier de diva maar even een extra knuffel (en een snoepje) gegeven.

Mooi O+
(Ok, niet dat van die 20u en dan die afloop, dat klinkt hels)
pi_209017605
quote:

Wat leuk O+
Gefeliciteerd.

Wij zijn weer thuis O+ aangezien het hier de laatste jaren ook een ziekenboeg is met de katten ben ik altijd een beetje bang naar wat ik ga aantreffen. Maar ze lijken gewoon nog vrolijk O+ ze hebben alleen wel wat cadeaus in de vorm van kots achter gelaten }:|
pi_209017653
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat leuk O+
Gefeliciteerd.

Wij zijn weer thuis O+ aangezien het hier de laatste jaren ook een ziekenboeg is met de katten ben ik altijd een beetje bang naar wat ik ga aantreffen. Maar ze lijken gewoon nog vrolijk O+ ze hebben alleen wel wat cadeaus in de vorm van kots achter gelaten }:|
Welkom terug!
Alles naar wens geweest in de mini-vakantie?
pi_209017903
Jullie waren best lang toch Sarabi? Wat is de max voor jullie katten, alleen?
pi_209017921
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik ga uit van een paar maanden.
Die maandelijke injectie maakt dat hij de artritis niet voelt, maar het verhelpt niks. Dus hij slijt (hard).
Ach de nietkrul :{
pi_209017929
quote:

Welkom bij de Oma's *O*
pi_209017939
quote:
Wat zéí ik nou?!
Alles doet zeer en je gaat dooT :Y)
pi_209017966
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat leuk O+
Gefeliciteerd.

Welkom thuis!
En dat zijn de mindere cadeautjes. Moeten jullie maar niet weggaan _O-
pi_209018179
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Alles doet zeer en je gaat dooT :Y)
Altijt.
pi_209018225
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 17:17 schreef Troel het volgende:

[..]
Hehe, volgens mij heb ik echt een compleet verkeerd beeld van jouw leeftijd dan als je al 'oma' bent :P
hahaha, ik word over ruim 2 maanden 62
pi_209018286
Omg, ik had zo'n geweldig TGTG-pakket van de visboer. O+ Het was echt belachelijk veel voor 5 euro. Een grote tonijn wokschotel met echt zoveel vis, onwijs lekkere warm gerookte zalm, een bakje salade met Hollandse garnalen en dan nog 4 gebakken vissen en een bakje geroosterde aardappeltjes.

Een van de vissen was rode poon. Wat is dat eigenlijk lekker. O+ Lekkerder dan kabeljauw.
pi_209018339
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:11 schreef sigme het volgende:

[..]
Welkom terug!
Alles naar wens geweest in de mini-vakantie?
Ja was fijn O+ zo'n 50 verschillende biertjes geproefd dus we hebben weer genoeg inspiratie :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jullie waren best lang toch Sarabi? Wat is de max voor jullie katten, alleen?
Neuh, nog geen 3 dagen. En er kwam wel iemand iedere dag even kijken. Maar die kent de katten toch minder dan dat ik ze ken dus ben ik altijd bang dat ze iets mist ofzo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Welkom thuis!
En dat zijn de mindere cadeautjes. Moeten jullie maar niet weggaan _O-
Ja dat idee krijg je dan wel :D achja deze keer wel netjes op hun eigen dekentjes dus die zitten nu in de was.
pi_209018349
Oh my myreala! De visboer hier is de enige die me nog nooit gelukt is :(

Wel net lekkere curry met kippendij op :9~
pi_209018377
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja was fijn O+ zo'n 50 verschillende biertjes geproefd dus we hebben weer genoeg inspiratie :D
[..]
Neuh, nog geen 3 dagen. En er kwam wel iemand iedere dag even kijken. Maar die kent de katten toch minder dan dat ik ze ken dus ben ik altijd bang dat ze iets mist ofzo.
[..]
Ja dat idee krijg je dan wel :D achja deze keer wel netjes op hun eigen dekentjes dus die zitten nu in de was.
Ahja! 2 nachten durf ik met duusent schoteltjes en schaaltjes nog wel aan, zonder bezoek, 3 of 4 met een bezoekje of 2... en bij meer gaat ze naar opi en omi met dr knapzakje O+
pi_209018481
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh my myreala! De visboer hier is de enige die me nog nooit gelukt is :(

Wel net lekkere curry met kippendij op :9~
Ook lekker. :9

Ik was hier ook wel blij dat ik de visboer kon scoren. :D Stond vanmiddag gewoon ineens online. Zou zeker vaker halen. _O_ En ik had ook nog een bakker, ook superfijn. En een zaakje met in de naam olives & more. Maar was dus vooral de 'more' met brood en fruit. Wat overigens geen klacht is, ik vind de verrassing leuk. Maar zou er de volgende keer eerder nog een keer naartoe gaan om zelf olijven en dips uit te zoeken. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')