abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209032059
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:48 schreef Inbox het volgende:

Twijfel of ik die laatste al bij voorbaat zal waarschuwen dat ik de rekeningen heb betwist. Die heeft al beslag gelegd om de kosten van de ontruiming te innen overigens, dus ik kan me wel voorstellen dat die de verhuurder zal adviseren het er maar bij te laten en het niet voor het gerecht te brengen. Dat is ook het meest verstandige, want het beslag is tientjeswerk per maand. De enige die erop vooruit gaat is de deurwaarder die als eerste zn kosten vergoed ziet.

Zo werkt het natuurlijk niet he. Jij kan betwisten wat je wil, maar de verhuurder staat in zijn recht om die kosten te berekenen. En de deurwaarder zal helemaal niet gaan adviseren om het er maar bij te laten. De kans is groot dat de verhuurder er gewoon een zaak van maakt.

Dat betekent voor jou weer dat er duizenden euro's bij gaan komen en dat als jij ooit in aanmerking gaat komen voor een schuldsanering, dat die dan veel langer gaat duren, slechtere voorwaarden zal hebben of de kosten van die rechtszaak er buiten gehouden worden. En dat betekent inderdaad 10+ jaren tientjeswerk voor jou.

Dus ongeacht wat jij rechtvaardig vind of niet is het in jouw belang om nu die 240 Euro te voldoen nu dat nog kan zonder wederom allerlei gigantische verhogingen voor je jezelf nog veel verder in de nesten werkt en over 10 jaar nog steeds nadenkt en betaald voor die fout in het verre verleden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 19:10:29 #103
5428 crew  miss_sly
pi_209032140
Er zijn gewoon regels omtrent geen spullen in de gemeenschappelijke ruimten stallen, zoals trappenhuizen, gezamenlijke bergingen, etc. Die regels zijn er onder andere omdat het vanuit de brandweer vanwege veiligheid leeg moet zijn. Punt. Kun jij wel vinden dat niemand er last van had, maar je overtrad willens en wetens regels die er niet voor niets zijn. Als je dan niet adequaat reageert als je gesommeerd wordt dit in orde te maken, dan ben je gewoon in overtreding en staat de verhuurder in zijn recht.

Wat een flauwekul.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209032251
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 19:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zo werkt het natuurlijk niet he. Jij kan betwisten wat je wil, maar de verhuurder staat in zijn recht om die kosten te berekenen. En de deurwaarder zal helemaal niet gaan adviseren om het er maar bij te laten. De kans is groot dat de verhuurder er gewoon een zaak van maakt.

Zal dezelfde deurwaarder zijn. Die zal echt wel kunnen adviseren dat het de moeite niet waard is gezien de huidige factuur al niet of nauwelijks geind kan worden. Ook een deurwaarder kan advies uitbrengen en die weet meer over mn financiele situatie dan de verhuurder.

Als ik die deurwaarder zou zijn, zou ik niet honderden euro's uitgeven aan een rechtsgang waarbij het maar de vraag is of al deze kosten uiteindelijk verhaald kunnen worden.

quote:
Dat betekent voor jou weer dat er duizenden euro's bij gaan komen en dat als jij ooit in aanmerking gaat komen voor een schuldsanering, dat die dan veel langer gaat duren, slechtere voorwaarden zal hebben of de kosten van die rechtszaak er buiten gehouden worden.
Geen idee. Soms is het beter om dingen gewoon af te schrijven. Zullen ze met de meeste schulden wel doen, denk ik die onbetaald blijven. Maar is allemaal aan hun.

quote:
Dus ongeacht wat jij rechtvaardig vind of niet is het in jouw belang om nu die 24{0 Euro te voldaan nu dat nog kan zonder wederom allerlei gigantische verhogingen voor je jezelf nog veel verder in de nesten werkt en over 10 jaar nog steeds nadenkt en betaald voor die fout in het verre verleden.
Ligt bij de bewindvoerder. We zien het wel allemaal. Schuldhulp is aangevraagd.
pi_209032602
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 19:10 schreef miss_sly het volgende:
Er zijn gewoon regels omtrent geen spullen in de gemeenschappelijke ruimten stallen, zoals trappenhuizen, gezamenlijke bergingen, etc. Die regels zijn er onder andere omdat het vanuit de brandweer vanwege veiligheid leeg moet zijn. Punt. Kun jij wel vinden dat niemand er last van had, maar je overtrad willens en wetens regels die er niet voor niets zijn. Als je dan niet adequaat reageert als je gesommeerd wordt dit in orde te maken, dan ben je gewoon in overtreding en staat de verhuurder in zijn recht.

Wat een flauwekul.
Dat weet ik lieve schat. Dat argument voerden ze ook aan. Maar de fiets stond niet in de wat ik de vluchtweg noem.

En mijn goede verhuurder is zo bezig met brandgevaar, dat ze overal in de woningen en in de portieken -verplicht- brandmelders hebben aangebracht, maar dat er wel een tientje bespaard moest worden op een brandmelder op de kelderverdieping. Als er dus brand zou uitbreken achter de toegangsdeur naar de bergingen, heeft de brand dus alle tijd om uit te breiden zonder dat de alarmen in het hele portiek in de alarmstand springen.

Ga ik jou een eerlijke vraag stellen, dus ik verwacht ook een eerlijk antwoord. Waar staat een e-bike veiliger met het oog op brandveiligheid In een kelderbox met 2 sloten op de deur vol met potentieel brandbare spullen of buiten de kelderbox waar je met 2 deuren openen bent en de fiets naar buiten kan rijden en waar enkel beton aanwezig is?

Fietsen blokkeerden nimmer de vluchtweg. Je kon er immer makkelijk langs. Bovendien stonden ze op een doodlopend stukje. Daar moet je niet heen als je vanuit de kelderboxen naar buiten moet.

Tevens, waarom staat de verhuurder deurmatten toe in het portiek. Kunnen in brand gestoken worden. Waarom wordt het geaccepteerd dat er schilderijen hangen. Kan eveneens in brand gestoken worden. Op die deurmatten kun je bovendien uitglijden als er paniek is.

Dus ja, ik snap dat argument. Werd echter niet genoemd in de dagvaarding als reden om vonnis uitvoerbaar bij voorraad te vragen. Dat was de overlast die ik zou veroorzaken. Overlast, wat elke buur ontkent te ervaren. Op een buur na, 10 jaar terug, die zelfs meent mn Eheim professional aquariumpomp te horen! En waarvan de politie aangaf dat ze dingen hoort die er niet waren.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 19:48:04 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209032822
En. Schiet het al een beetje op met je leven weer een beetje op de rit krijgen? Al zicht op een nieuwe stek?
The love you take is equal to the love you make.
pi_209032897
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 19:48 schreef Lienekien het volgende:
En. Schiet het al een beetje op met je leven weer een beetje op de rit krijgen? Al zicht op een nieuwe stek?
Kan in principe binnen 2 weken andere woning hebben.
2 actieve inschrijvingen van ruim 19 jaar.

Mijn tip voor iedereen: schrijf je in den lande overal in waar het gratis kan. Ook als je dr geen gebruik van denkt te gaan maken. Relaties kunnen overgaan, verhuurder kunnen je eruit willen zetten, werkgevers kunnen van locatie wisselen. Het is mijn redding geweest anders zou ik jaren dakloos zijn waarschijnlijk want als geboren Nederlander ben je 2e rangsburger als het gaat om huisvesting nu.

Zit nu even gaan haast achter. Ga die inschrijftermijn niet zomaar weggooien voor de eerste de beste woning. Wil er wel op vooruit gaan. Dus, even kijken wat ik wil en waar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Inbox op 06-05-2023 20:03:19 ]
  zaterdag 6 mei 2023 @ 19:56:38 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209032939
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 19:53 schreef Inbox het volgende:

[..]

[b]Mijn tip voor iedereen: schrijf je in den lande overal in waar het gratis kan. Ook als je dr geen gebruik van wilt maken! Het is mijn redding geweest anders zou ik jaren dakloos zijn waarschijnlijk want als geboren Nederlander ben je 2e rangsburger als het gaat om huisvesting./b]

Zit nu even gaan haast achter. Ga die inschrijftermijn niet zomaar weggooien voor de eerste de beste woning. Wil er wel op vooruit gaan. Dus, even kijken wat ik wil en waar.
Krijg je wel een contract als deze rekening je nog boven het hoofd hangt? Als je de schuldhulpverlening in moet?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 20:01:11 #109
5428 crew  miss_sly
pi_209033010
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 19:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Krijg je wel een contract als deze rekening je nog boven het hoofd hangt? Als je de schuldhulpverlening in moet?
Hij krijgt in ieder geval geen verhuurdersverklaring.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209033034
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 19:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat zal geen probleem opleveren.
Verhuurdersverklaring is groter probleem. Daar is al een woning op afgewezen :(
Of, eignelijk omdat ik zelf het woord 'ontruiming' liet vallen in telefoongesprek :(
Een beter huis heb ik in de afgelopen 4 maanden niet gezien. Qua alles :(

Er wordt gedaan alsof ik een enorme tokkie ben. Absolute onzin. Ik zit totaal niet op gezeik van wie dan ook te wachten en er werd genoeg een beroep op me gedaan door buren wat nimmer een probleem was. Ben keurig opgevoed verder, gedraag me. Ken alleen niet tegen onzinregels en er speelde iets mee wat ik hier niet heb benoemd wat een hele grote rol heeft gespeeld in dit gezeik.
pi_209033100
Nouja, je bent nu wel van die waarschijnlijk schandalig hoge huur af ^O^
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_209033146
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:06 schreef Het_Bokje het volgende:
Nouja, je bent nu wel van die waarschijnlijk schandalig hoge huur af ^O^
Met huurtoeslag zat ik zo'n beetje op de helft van wat een kamer kost in een studentenstad. Ex g/w/l, dat dan weer wel.
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hij krijgt in ieder geval geen verhuurdersverklaring.
Die heb ik al. Negatief.
Kan er nu niet via de website een aanvragen. Dat klopt.

Dr zal dus een briefje naar de directie moeten gaan waarschijnlijk met wat argumenten waarom ze ǵeen goede verhuurder zijn. Dat schreven die hypocriete tyfysleiers nog even op de verhuurdersverklaring.

[ Bericht 6% gewijzigd door noodgang op 06-05-2023 20:32:55 (geen fraude) ]
pi_209033491
Hardop gelachen vanuit m’n bad om dit topic. Bedankt ts ^O^
pi_209033526
Oh, en gefeliciteerd
  zaterdag 6 mei 2023 @ 20:29:18 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209033545
Maak het jezelf nou niet vooral nog moeilijker TS
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_209033697
chapeau TS je hebt gewonnen.

ik en anderen hier hebben geloofd dat je verhaal echt was.
niemand kan zo'n groot bord voor zijn kop hebben. onmogelijk.

er is je hier nu tientallen malen verteld dat je complete verhaal kansloos is en je een tokkie bent die het er zelf keihard op heeft laten aankomen. niet alleen dat, je bent een bloedzuiger van de maatschappij. wie denk je dat er namelijk moet gaan betalen voor al je domme acties? de maatschappij, dat ben jij. of in dit geval, vind je dat de maatschappij zich maar aan jou moet aanpassen.

niemand geeft ene fuck om jouw mening. je verhuurder verzocht je om je aan te passen. neeeeee dat hoefde je niet te doen want jij wist toch wel alles beter. ook hier weet je alles beter.
die factuur is terecht, je hebt het over werkzaamheden die niet hebben plaatsgevonden terwijl de factuur helemaal niet over werkzaamheden gaat, je hebt een of andere psychose die je boven de waarheid zet.
ik zeg, je hebt ons allemaal tuk. niemand kan zover van de waarheid afstaan en zichzelf serieus nemen.

chapeau, nogmaals, je had ons allemaal tuk. zeer benieuwd wat je volgende prachtparel van een topic gaat zijn.
wellicht "ik heb met mijn ebike 3 mensen doodgereden maar ze sprongen ervoor dus het was hun schuld"
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209033737
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 18:04 schreef Inbox het volgende:

TS voelt zich gedwongen een zwartwerker te worden.
TS zal nimmer links stemmen omdat er inderdaad teveel gaat naar zwakkeren in de maatschappij
TS zal echt wel weer keer wit gaan werken om rekeningen te betalen.
TS was niemand tot last en wil ook niemand tot last zijn.
TS is gewoon een botte lul op zn tijd.

Niet doorhebben dat je zelf tot de zwakkelingen behoort :')
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 20:48:08 #118
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_209033879
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 18:04 schreef Inbox het volgende:

[..]
TS voelt zich gedwongen een zwartwerker te worden.
TS zal nimmer links stemmen omdat er inderdaad teveel gaat naar zwakkeren in de maatschappij
TS zal echt wel weer keer wit gaan werken om rekeningen te betalen.
TS was niemand tot last en wil ook niemand tot last zijn.
TS is gewoon een botte lul op zn tijd.
Succes dan met de schuldsanering.

Joejoe
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_209034029
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 19:32 schreef Inbox het volgende:
Ga ik jou een eerlijke vraag stellen, dus ik verwacht ook een eerlijk antwoord. Waar staat een e-bike veiliger met het oog op brandveiligheid In een kelderbox met 2 sloten op de deur vol met potentieel brandbare spullen of buiten de kelderbox waar je met 2 deuren openen bent en de fiets naar buiten kan rijden en waar enkel beton aanwezig is?
Wat is er 'eerlijk' aan de vraag die je stelt?

Los daarvan: het eerlijke antwoord is dat je je hebt te voegen naar de regels die er gelden. Het boeit niemand ene bips wat jij van die regels vindt. Je houdt je eraan, of je jankt niet als je geconfronteerd wordt met de consequenties. Je scheldt op iedereen & z'n moeder, maar je hebt dit allemaal helemaal aan jezelf te danken.
pi_209034047
Ow, wat de rest van de mensen zegt dus _O-
pi_209039884
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 19:53 schreef Inbox het volgende:

[..]

Mijn tip voor iedereen: schrijf je in den lande overal in waar het gratis kan. Ook als je dr geen gebruik van denkt te gaan maken. Relaties kunnen overgaan, verhuurder kunnen je eruit willen zetten, werkgevers kunnen van locatie wisselen. Het is mijn redding geweest anders zou ik jaren dakloos zijn waarschijnlijk want als geboren Nederlander ben je 2e rangsburger als het gaat om huisvesting nu.

Ik hoop dat het zo gemakkelijk zal zijn. Maar waarschijnlijk kom je nu wel op een zwarte lijst te staan van verhuurders. En krijg je waarschijnlijk ook geen verklaring van goed huurderschap meer. Die tegenwoordig nodig is bij de meeste verhuurders.

Ook, zou het kunnen dat indien je naar een nieuwe gemeente gaat verhuizen je weer opnieuw moet beginnen met de aanvraag schuldhulpverlening . Daar dit per gemeente gaat. Tenzij het hele traject al gestart is (niet de aanvraag maar de schuldsanering zelf) natuurlijk. Oh, en met alleen maar een daklozen uitkering en geen woning kun je sowieso niet de schuldhulpverlening in (behalve misschien budget beheer natuurlijk). Je situatie moet eerst stabiel zijn. Al beginnen ze eerst met een minnelijke regeling voordat ze de schuldsanering gaan doen. Dit hele voortraject kan al gemakkelijk een jaar duren.

En zoals ik al eerder zei. Deze schuld kan waarschijnlijk helemaal niet meegenomen worden in de schuldsanering.

Wat voor schulden heb je nog meer?

[ Bericht 1% gewijzigd door Delenlill op 07-05-2023 03:25:44 ]
pi_209040242
TS had al makkelijk wat geld kunnen verdienen.
pi_209040299
Zo te zien gaat er nog een heel verhaal aan vooraf.

WGR / Betwisten mutatiekosten verhuurder
pi_209040305
Vraag aan TS, hoe kom je in godsnaam in zo’n situatie terecht?
  zondag 7 mei 2023 @ 08:46:12 #125
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209040445
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Hij was met een knupppel naar het kantoor van de verhuurder gegaan om verhaal te halen nadat deze één van zijn fietsen verwijderd had die hij voortdurend in de doorgang naar zn kelderbox plaatste (omdat in zn kelderbox teveel rotzooi stond die hij 'niet kon opruimen' ).
De verhuurder had hem meermaals gewaarschuwd dat dit niet mocht.
Wat een mongool. En dat ook nog bij een woningstichting doen die vaak soft en conform de letter van de wet opereren omdat ze anders gezeik krijgen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_209040471
quote:
Dit is een vals dilemma. En he dan gaan brengen als eerlijke vraag :'), huichelaar.
  zondag 7 mei 2023 @ 08:55:06 #127
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209040479
quote:

[..]
Dat weet ik lieve schat. Dat argument voerden ze ook aan. Maar de fiets stond niet in de wat ik de vluchtweg noem.

En mijn goede verhuurder is zo bezig met brandgevaar, dat ze overal in de woningen en in de portieken -verplicht- brandmelders hebben aangebracht, maar dat er wel een tientje bespaard moest worden op een brandmelder op de kelderverdieping. Als er dus brand zou uitbreken achter de toegangsdeur naar de bergingen, heeft de brand dus alle tijd om uit te breiden zonder dat de alarmen in het hele portiek in de alarmstand springen.

Fietsen blokkeerden nimmer de vluchtweg. Je kon er immer makkelijk langs. Bovendien stonden ze op een doodlopend stukje. Daar moet je niet heen als je vanuit de kelderboxen naar buiten moet.

Tevens, waarom staat de verhuurder deurmatten toe in het portiek. Kunnen in brand gestoken worden. Waarom wordt het geaccepteerd dat er schilderijen hangen. Kan eveneens in brand gestoken worden. Op die deurmatten kun je bovendien uitglijden als er paniek is.

Dus ja, ik snap dat argument. Werd echter niet genoemd in de dagvaarding als reden om vonnis uitvoerbaar bij voorraad te vragen. Dat was de overlast die ik zou veroorzaken. Overlast, wat elke buur ontkent te ervaren. Op een buur na, 10 jaar terug, die zelfs meent mn Eheim professional aquariumpomp te horen! En waarvan de politie aangaf dat ze dingen hoort die er niet waren.
Echt gooi je weg. Accu's scoot mobiele en andere brandbare zaken mogen niet in gangen en vluchtwegen staan ook al kun je er langs. Die moeten in een afgesloten brandcompartiment opgeslagen worden.

Probeer maar eens zo'n mat in de fik te steken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_209041125
Ik heb met je te doen, TS. Je doet me denken aan iemand die ik ken, die gedurende zijn leven in allerlei gevechten verwikkeld is geraakt. Steeds vond hij dat hem groot onrecht was aangedaan en het deed er niet toe wat anderen zeiden of vonden. Hij is zijn eerste gezin kwijtgeraakt en daarna zijn baan, zijn tweede gezin en tot slot zijn huis. Nog steeds is hij boos en vindt hij dat hij gelijk heeft. Dit belemmert hem om een vriendschap met zijn tweede ex te hebben en een relatie met zijn aangenomen kleinkinderen te onderhouden.

Het is zo verschrikkelijk sneu als je er van een afstandje naar kijkt. Het is een aardige man met een groot rechtvaardigheidsgevoel, maar door z'n voortdurende strijd (soms om grote dingen, vaak om onbenulligheden) verliest hij zicht op wat het belangrijkst is in het leven.

Zelf heb ik ook een sterk rechtvaardigheidsgevoel, maar ik maak niet overal een strijd van. Toen m'n moeder overleed, heb ik bijvoorbeeld geld betaald aan een bedrijfje om haar woning te ontruimen en goed achter te laten. Later kreeg ik van de verhuurder te horen dat de borg werd verrekend omdat de woning niet goed was achtergelaten. Ik vond dat pijnlijk, zeker als je in ogenschouw neemt dat ik mijn moeder heel plotseling en op relatief jonge leeftijd verloor en desalniettemin alles goed heb gedaan. Ik heb er geen strijd van gemaakt omdat ik belangrijkere dingen aan m'n hoofd had: mezelf staande houden en er voor m'n gezin zijn.

Mijn advies aan jou zou zijn om op z'n minst in overweging te nemen dat je niet altijd gelijk hebt en om je strijd niet boven je geluk te stellen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209042550
blijkbaar heeft TS een ban aan zijn broek dus hij kan nog wel PMs sturen met reacties maar niet hier reageren :')
en dank u meneer Dood,
pi_209043054
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb met je te doen, TS. Je doet me denken aan iemand die ik ken, die gedurende zijn leven in allerlei gevechten verwikkeld is geraakt. Steeds vond hij dat hem groot onrecht was aangedaan en het deed er niet toe wat anderen zeiden of vonden. Hij is zijn eerste gezin kwijtgeraakt en daarna zijn baan, zijn tweede gezin en tot slot zijn huis. Nog steeds is hij boos en vindt hij dat hij gelijk heeft. Dit belemmert hem om een vriendschap met zijn tweede ex te hebben en een relatie met zijn aangenomen kleinkinderen te onderhouden.

Het is zo verschrikkelijk sneu als je er van een afstandje naar kijkt. Het is een aardige man met een groot rechtvaardigheidsgevoel, maar door z'n voortdurende strijd (soms om grote dingen, vaak om onbenulligheden) verliest hij zicht op wat het belangrijkst is in het leven.

Zelf heb ik ook een sterk rechtvaardigheidsgevoel, maar ik maak niet overal een strijd van. Toen m'n moeder overleed, heb ik bijvoorbeeld geld betaald aan een bedrijfje om haar woning te ontruimen en goed achter te laten. Later kreeg ik van de verhuurder te horen dat de borg werd verrekend omdat de woning niet goed was achtergelaten. Ik vond dat pijnlijk, zeker als je in ogenschouw neemt dat ik mijn moeder heel plotseling en op relatief jonge leeftijd verloor en desalniettemin alles goed heb gedaan. Ik heb er geen strijd van gemaakt omdat ik belangrijkere dingen aan m'n hoofd had: mezelf staande houden en er voor m'n gezin zijn.

Mijn advies aan jou zou zijn om op z'n minst in overweging te nemen dat je niet altijd gelijk hebt en om je strijd niet boven je geluk te stellen.
Echt precies dit. Een heel wijs advies.
Ik ken ook zo iemand, slimme leuke vrouw maar voelt zich altijd onrechtvaardig behandeld en slachtoffer. Ze kan geen baan houden, relaties lopen er telkens op stuk evenals vriendschappen. En nog ziet ze niet in dat zij dit zelf veroorzaakt.
Alius aliud dicit
pi_209043261
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 12:19 schreef freak1 het volgende:
blijkbaar heeft TS een ban aan zijn broek dus hij kan nog wel PMs sturen met reacties maar niet hier reageren :')
Jij ook een van de gelukkigen? :D :'( :D
pi_209043282
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 10:14 schreef Claudia_x het volgende:

En als je eraan toe bent: zoek met een goede psych uit waarom je steeds in deze kramp schiet. Ooit was het een nuttige reactie wellicht, maar blijkbaar allang niet meer. Je komt er alleen maar door in de problemen en verliest de grip op hoe je leven zich vormt.
pi_209043780
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 13:13 schreef Queller het volgende:

[..]
Jij ook een van de gelukkigen? :D :'( :D
yup.
TS heeft elke binding met werkelijkheid verloren.
wel benieuwd waarom hij een ban heeft eigenlijk
en dank u meneer Dood,
pi_209100160
ik vind het wel spannend dat het topic op d achtergrond nog een beetje doorloopt via PM's die TS aan het sturen is..

aangezien ik PM's niet mag plakken, samenvatting is dat wij het allemaal fout hebben, dat het super onredelijk is, en als het onder een kloon account gepost was waren de reacties hier heel anders geweest. alsof ik iemand zijn post historie ga bekijken?

anyway ik ben de PM's wel een beetje beu, mijn punt blijft staan..
TS zwelgt in het zelfmedelijden, alles is de schuld van anderen en de bedragen zijn onrealistisch, dat is het issue.
en dank u meneer Dood,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')