Ook continu die bevestiging vragenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:26 schreef tja77 het volgende:
Ene man praat en zegt teveel, andere kerel is een stille zak hooi zonder mening.
Vaan links naaaaar rechts de deur uitquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:34 schreef chufi het volgende:
Die ene klinkt als Rob Kemps van de Snollebollekess
Met een vleugje Ruud van Nistelrooij qua looks er doorheen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:34 schreef chufi het volgende:
De halve uitzending lang dacht ik dat z'n date transgender was??quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:34 schreef chufi het volgende:
Net terug van een ban. Wel overal gelezen dat er veel geneukt is in dit program. Moet maar eens wat beelden gaan terug kijken zeg poooohquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit gaat moeizaam
@:rambodirk @:de_boswachter
Is dat die gast die om de 3 seconden zegr dat die meid met die punt/wipneus zijn droomvrouw is?quote:
ja die iddquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:28 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Is dat die gast die om de 3 seconden zegr dat die meid met die punt/wipneus zijn droomvrouw is?
Ik word er echt een beetje agressief van. Echt gewoon 4 minuten hetzelfde zeggen.
Dat meisje is toch gewoon een kerel?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:34 schreef chufi het volgende:
Passen wel bij elkaar. Maar idd megadrukquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:50 schreef tja77 het volgende:
Dat gekleurde vrouwtje is wel erg cute, maar die knakker is zooooo druk en aanwezig.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:40 schreef scrub_nurse het volgende:
Die gozer uit het gooi denkt dat hij wonders wat is, met z'n ik weet wel waar Winterswijk ligt
Nare vent iddquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:40 schreef scrub_nurse het volgende:
Die gozer uit het gooi denkt dat hij wonders wat is, met z'n ik weet wel waar Winterswijk ligt
Sowieso een debiel. Wie neemt er nou twee katten mee op sleeptouw? Ik vind het bijna dierenmishandeling. Dat gedoe met dat bed ook.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:03 schreef Mylene het volgende:
Ik weet niet hoor, maar die Stefan met 2 katten is volgens mij ook gewoon gay. Ik dacht bij binnenkomst dat hij voor een man kwam.
Die gaat dit echt terugkijken met heel veel schaamte hopelijk.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:02 schreef Rickocum het volgende:
Wat een kutwijf die suriloopt alleen maar te bitchen.
Jezus christus dat wijf verdient echt een vuistslag, wat een feeks, kerelquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die gaat dit echt terugkijken met heel veel schaamte hopelijk.
Ze hangt ook hele tijd naar achter als hij haar 'zoent' (jezus lijken wel 2 karpervissen). En hij hele tijd los over hoe leuk ze is maar ze bevestigt zelf bijna niks en ontwijkt het een beetje. Duidelijk blauwtje morgen idd.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:29 schreef freaky40 het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat die vent van vanavond met zijn cavia's een blauwtje gaat lopen. Die laat zich zo mee slepen maar bij haar heb ik het idee dat het net iets te snel gaat allemaal en hij meer wil dan zij.
Nobody cares.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Er wordt gesproken over een Surinaamse dame die over broodjes en sneetjes sprak.
Sorry hoor maar heb ik misschien wat gemist . Ik heb helemaal geen Surinaamse vrouw gezien hoor. Alleen eentje uit Curaçao dus een Antilliaanse .
Of ik heb een aflevering gemist ?
Tis een Antilliaanse vrouw iddquote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Er wordt gesproken over een Surinaamse dame die over broodjes en sneetjes sprak.
Sorry hoor maar heb ik misschien wat gemist . Ik heb helemaal geen Surinaamse vrouw gezien hoor. Alleen eentje uit Curaçao dus een Antilliaanse .
Of ik heb een aflevering gemist ?
Die meid is volgens mij zon type dat overal bij wil horen vandaar de tattoos en die piercing boven haar lip, maar eigenlijk gewoon niks kan .quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:32 schreef RipCity het volgende:
Kolere hebben we de domste Nederlander gevonden? Wat een dodo die meid. Weet niets, snapt niets. Heeft ze in een Belgische kelder gezeten ofzo?
quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Morgen laatste aflevering van dit seizoen. 28 augustus weer terug.
Kort pittig brrrrrrquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:16 schreef Shii het volgende:
Die ene vrouw zoekt alleen maar een danspartner.Wat een zakelijk mens zeg.
sbs programma, staat niet op videolandquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:07 schreef freaky40 het volgende:
Nou, het nieuwe seizoen is van start gegaan; en hoe. Een stelletje idioten weer uit de kast getrokken. Die man is natuurlijk gewoon heameau toch, al zegt hij van niet. Dat zij Martien Meiland ook ooit. Hij doet me ook een beetje aan Walter uit B&B denken qua zweverigheid...
Waar is de aflevering op Videoland trouwens?
Staat altijd op Videoland.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:30 schreef Malavita het volgende:
[..]
sbs programma, staat niet op videoland
Ik heb even gekeken en heb ook zo mijn bedenkingen over de geaardheid van die man. Maar waarom zou hij daar over liegen dan? En hoezo heeft die vrouw dan haar bedenkingen niet?quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:07 schreef freaky40 het volgende:
Nou, het nieuwe seizoen is van start gegaan; en hoe. Een stelletje idioten weer uit de kast getrokken. Die man is natuurlijk gewoon heameau toch, al zegt hij van niet. Dat zij Martien Meiland ook ooit. Hij doet me ook een beetje aan Walter uit B&B denken qua zweverigheid...
Waar is de aflevering op Videoland trouwens?
Omdat het ook een gekkie is...? Nou dat..quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en heb ook zo mijn bedenkingen over de geaardheid van die man. Maar waarom zou hij daar over liegen dan? En hoezo heeft die vrouw dan haar bedenkingen niet?
Ook echt maar 10minuten in uitzending en al weg. Dus de rest zal nog wel erger zijnquote:Op maandag 4 september 2023 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker ongemakkelijk weer. Had het wel te doen met die kerel
Die zeester ja. Die zei toch dat ze een skater oid was.quote:Op maandag 4 september 2023 20:50 schreef Rickocum het volgende:
Wie is de alto vrouw? Zie alleen een kortpittige zorgmedewerkster en een muurbloempje die niks zegt en waarschijnlijk tijdens sex als een zeester erbij ligt.
Ik dacht even de meid die daarvoor was (had vrijdag niet gekeken). Maar idd, nu komt er een meid met zo'n verschrikkelijke pony die zegt "skater stijl" te hebbenquote:Op maandag 4 september 2023 20:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zeester ja. Die zei toch dat ze een skater oid was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |