Nobody cares.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Er wordt gesproken over een Surinaamse dame die over broodjes en sneetjes sprak.
Sorry hoor maar heb ik misschien wat gemist . Ik heb helemaal geen Surinaamse vrouw gezien hoor. Alleen eentje uit Curaçao dus een Antilliaanse .
Of ik heb een aflevering gemist ?
Tis een Antilliaanse vrouw iddquote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Er wordt gesproken over een Surinaamse dame die over broodjes en sneetjes sprak.
Sorry hoor maar heb ik misschien wat gemist . Ik heb helemaal geen Surinaamse vrouw gezien hoor. Alleen eentje uit Curaçao dus een Antilliaanse .
Of ik heb een aflevering gemist ?
Die meid is volgens mij zon type dat overal bij wil horen vandaar de tattoos en die piercing boven haar lip, maar eigenlijk gewoon niks kan .quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:32 schreef RipCity het volgende:
Kolere hebben we de domste Nederlander gevonden? Wat een dodo die meid. Weet niets, snapt niets. Heeft ze in een Belgische kelder gezeten ofzo?
quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Morgen laatste aflevering van dit seizoen. 28 augustus weer terug.
Kort pittig brrrrrrquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:16 schreef Shii het volgende:
Die ene vrouw zoekt alleen maar een danspartner.Wat een zakelijk mens zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |