Passen wel bij elkaar. Maar idd megadrukquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:50 schreef tja77 het volgende:
Dat gekleurde vrouwtje is wel erg cute, maar die knakker is zooooo druk en aanwezig.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:40 schreef scrub_nurse het volgende:
Die gozer uit het gooi denkt dat hij wonders wat is, met z'n ik weet wel waar Winterswijk ligt
Nare vent iddquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:40 schreef scrub_nurse het volgende:
Die gozer uit het gooi denkt dat hij wonders wat is, met z'n ik weet wel waar Winterswijk ligt
Sowieso een debiel. Wie neemt er nou twee katten mee op sleeptouw? Ik vind het bijna dierenmishandeling. Dat gedoe met dat bed ook.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:03 schreef Mylene het volgende:
Ik weet niet hoor, maar die Stefan met 2 katten is volgens mij ook gewoon gay. Ik dacht bij binnenkomst dat hij voor een man kwam.
Die gaat dit echt terugkijken met heel veel schaamte hopelijk.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:02 schreef Rickocum het volgende:
Wat een kutwijf die suriloopt alleen maar te bitchen.
Jezus christus dat wijf verdient echt een vuistslag, wat een feeks, kerelquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die gaat dit echt terugkijken met heel veel schaamte hopelijk.
Ze hangt ook hele tijd naar achter als hij haar 'zoent' (jezus lijken wel 2 karpervissen). En hij hele tijd los over hoe leuk ze is maar ze bevestigt zelf bijna niks en ontwijkt het een beetje. Duidelijk blauwtje morgen idd.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:29 schreef freaky40 het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat die vent van vanavond met zijn cavia's een blauwtje gaat lopen. Die laat zich zo mee slepen maar bij haar heb ik het idee dat het net iets te snel gaat allemaal en hij meer wil dan zij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |